Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Dit maar dan anders. Sowieso zijn de Nederlandse bomen anders dan de Engelse (irritant).. en dan met zinnen zoals: Wij wierpen het hondje een bal toe/Ik vertelde Kees dat Marie de piranha's voerde. Je kunt in het Nederlands daar D-structuren bij tekenen en S-structuren. Maar goed, anyway, laat maar ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
er zaten 2 boefjes in de tram die hadden gevochten en drank ergens hadden gejat, toen was er recherche in burger (met all stars en slayermuts) die ging ze aanhouden, ze moesten mee, maar toen moest er eerst een politzeiwagen komen en dat duurde ongeveer 25 minuten. Al die tijd moesten de deuren dichtblijven maar ik was allang blij dat ik niet zolang buiten hoefde te wachten. Toen moesten we de tram uit omdat die teveel vertraging had opgelopen en moesten we de volgende pakken, maar daar zaten al miljoenmiljard mensen in en bij elke halte stonden ook miljarden mensen te wachten dus het was lekker proppen met z'n allen.
en m'n duimnagel is gescheurd tot in het roze ;x |
![]() |
||
Citaat:
maar dan met metal ipv 60's
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
|