Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Meestal krijg ik alle kleding wel die ik wil. Alleen laatst jas van 375 euro (wel echt mooi en echt leer, hij was perfect) en daarover moest ze wel even nadenken. Zijn we nog een keer teruggeweest, eerst alle andere zaken waar ik de jassen bij voorhand toch al niet mooi vond
![]() Dus toen was het zo van ''nou dan die jas maar'', was hij niet meer in mijn maat ![]() Dus toen voelde mijn moeder zich wel een beetje schuldig ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb een keer een paar laarzen bij de V&D in een andere doos gedaan, waar ook 'bruin, maat 39' op stond. Maar die schoenen waren wel 20 euro goedkoper... En toen kwam ik bij de kassa, bleek daar ook nog eens 50% vanaf te gaan ofzo.
![]() Ik heb dit verhaal trouwens vast al wel eens verteld. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik ging pas met m'n moeder shoppen en ik zag hele coole jassen, maar die kostten allemaal boven de 130,- Dat vond ze niet erg, dus ik dacht 'YAY, dure jas!", maar ik paste ze allemaal niet.
![]() Vandaag ben ik ook nog op zoek geweest, maar de enige jassen die ik leuk vind zijn van die snowboard jassen en die pas ik ook niet. ![]() ![]() Nu heb ik dus nogsteeds m'n lelijke en goedkope H&M jas waarvan de vulling naar buiten komt zetten. ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
|
|