Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
nieuwe schoenen: zwarte instappers met spits toelopende neuzen, maar aan de voorkant toch recht aflopend. Over de bovenant loopt langs de hele rand een beige naad. Met een platte beige zool. Uitgebreide beschrijving, waarschijnlijk weet nog geen hond waar ik het over heb
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik heb een zwart redelijk kort polooirokje uit de jaren zeventig (of was het zestig?) gekocht, een flesje water, een stuk pizza margarita, een nieuwe ring in de vorm van een kat die om mn vinger krult en least but absulutely not least nieuwe kistjes *flieft* ![]() |
![]() |
|
Weer eens geshopt in New York..resultaat:
*een longsleeve shirt van Moschino, bedrukt *een longsleeve shirt van D&G, met logo op achterkant, zwart *een hele gave spijkerbroek van D&G met leren zakken + logoop de achterkant *Higher van Dior, eau de toilette + deodorant Dit alles met vette discount bij Century 21 ![]()
||
Citaat:
Als ik dan weer in NY ben zal ik daar ook eens langs gaan ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
* een tas van Esprit. Best wel een grote van zacht zwart ribstof en een suede schouderband
* bruine suede laarzen met vrij smal toelopende neuzen. Achter een iets hogere zool, die naar voren toe iets afloopt * Glossy, Starstyle * broodje gezond en 2 Ice Tea Dit alles tijdens een dagje shoppen in maastricht |
![]() |
||
Citaat:
![]() Gekocht voor haar (met mn vader): goudkleurig horloge DKNY gouden slavenarmband bij de Siebel(ze was dr oude kwijt..) zilveren fotolijstjes donkerbruine leren schoudertas van Fiorucci (zo klinkt het tenminste ![]() douchegel van Sun van Jil Sander (zelf betaalt jaja..) |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 |