Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-01-2010, 11:59
Verwijderd
Citaat:
Ik wil slapen Maar vanavond komt mijn moeder eten Kaasfondue ... dus nu moet ik afwassen
aw
doe de radio erbij aan en zing mee!

Advertentie
Oud 28-01-2010, 12:01
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
aw

[filmpje]
Oud 28-01-2010, 12:02
Verwijderd
Hoi allemaal!
Oud 28-01-2010, 12:02
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Hoi allemaal!
Beter ben jij niet net uit je bed gekomen..
Oud 28-01-2010, 12:04
Verwijderd
Citaat:
Beter ben jij niet net uit je bed gekomen..
Wat heb jij toch een laag beeld van mij, schandalig
Oud 28-01-2010, 12:05
Verwijderd
Theodoor zat achter mij buffy te kijken en te zeuren dat hij eigenlijk wou stofzuigen op de plaats waar we gisteren de bank vandaan hebben geschoven en toen zette ik dat nummer op en toen zei hij 'en ineens heb ik zin om naar een andere kamer te gaan' en ging hij stofzuigen. Dus het helpt ook voor andere dingen dan afwassen!
Oud 28-01-2010, 12:08
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Wat heb jij toch een laag beeld van mij, schandalig

Citaat:
Theodoor zat achter mij buffy te kijken en te zeuren dat hij eigenlijk wou stofzuigen op de plaats waar we gisteren de bank vandaan hebben geschoven en toen zette ik dat nummer op en toen zei hij 'en ineens heb ik zin om naar een andere kamer te gaan' en ging hij stofzuigen. Dus het helpt ook voor andere dingen dan afwassen!
Ja, het is een zeer effectief nummer
Oud 28-01-2010, 12:08
Verwijderd
Buffy.
Oud 28-01-2010, 12:09
Verwijderd
Citaat:

Ja, het is een zeer effectief nummer
Ga nou maar afwassen (ik heb het je nog aangeboden ), dan ga ik een telefoontje plegen.
Oud 28-01-2010, 12:10
Verwijderd
Comus.
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Buffy.
Buffy was een goede serie! Het concept mag je dan niet aanstaan, maar het was wel briljant geschreven, goed geacteerd en vernieuwend.
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik ga Star Trek (2009) kijken
Jehebtmelief
Jehebtmelief is offline
Hoi!
Oud 28-01-2010, 12:11
Verwijderd
Buffy is echt slecht ja

Ik ben helemaal gebroken want ik heb zo slecht geslapen. ;\
Oud 28-01-2010, 12:13
Verwijderd
Citaat:
aw

[filmpje]
<3
Oud 28-01-2010, 12:16
Sherlock
Sherlock is offline
Ik betwijfel of hij beter is dan Kiss Kiss Bang Bang, maar vermakelijk is hij wel
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Hoi!
Middag
Verwijderd

een filmpje met mijn verkouden stem
(moge het duidelijk zijn dat ik me verveel)
Oud 28-01-2010, 12:19
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
[filmpje]
een filmpje met mijn verkouden stem
Wooah, zo klink jij helemaal niet
Martiño
Martiño is offline
Nijntje is niet zo aardig.
Verwijderd
Theodoor zei dat ik nu wel zo klink!

En Nijntje bijt maar ik ben een goede konijnentante dus ik wil wel oppassen als mijn zus op vakantie is
Oud 28-01-2010, 12:20
Verwijderd
hihi Ik vind jouw stem leuk
Oud 28-01-2010, 12:20
Martiño
Martiño is offline
Ik zou ook pissig zijn als ik een konijn was en mijn baasjes mij Nijntje noemden.
Oud 28-01-2010, 12:21
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Theodoor zei dat ik nu wel zo klink!

En Nijntje bijt maar ik ben een goede konijnentante dus ik wil wel oppassen als mijn zus op vakantie is ;Y
Nu klink je alsof je een heel erg zwaar accent hebt. Alsof je te lang in Twente hebt gezeten (misschien is dat het wel gewoon!).
Oud 28-01-2010, 12:21
Verwijderd
Citaat:
Buffy was een goede serie! Het concept mag je dan niet aanstaan, maar het was wel briljant geschreven, goed geacteerd en vernieuwend.
Oud 28-01-2010, 12:22
Martiño
Martiño is offline
Ja, dat accent was ook onverwacht. Ik heb wel vaker je stem gehoord Sarah, maar dat accent kan ik me niet herinneren.
Oud 28-01-2010, 12:23
Martiño
Martiño is offline
Oh en Sarah, ik vind wel dat je konijnen maar een klein hokje hebben.
Oud 28-01-2010, 12:23
Verwijderd
Citaat:
Ik zou ook pissig zijn als ik een konijn was en mijn baasjes mij Nijntje noemden.
eigenlijk heet ze pas sinds anderhalf jaar Nijntje. De zeven jaar daarvoor heette ze gewoon 'het konijn'. Maar mijn zus werd daarom met grote geschokte ogen aangekeken door de dierenartsassistente. Dus had ze haar maar Nijntje gedoopt toen ze van dierenarts moest veranderen.
Oud 28-01-2010, 12:24
Verwijderd
Citaat:
Nu klink je alsof je een heel erg zwaar accent hebt. Alsof je te lang in Twente hebt gezeten (misschien is dat het wel gewoon!).
Dat zou best kunnen, de keren dat wij gemeet hebben woonde ik immers nog in Groningen ik heb normaal gesproken zeker geen zwaar Twents accent, maar zal vast iets Twentser zijn gaan praten nu ik hier weer woon, en mogelijk slik ik extra letters in door de dichte neus.
Oud 28-01-2010, 12:25
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
eigenlijk heet ze pas sinds anderhalf jaar Nijntje. De zeven jaar daarvoor heette ze gewoon 'het konijn'. Maar mijn zus werd daarom met grote geschokte ogen aangekeken door de dierenartsassistente. Dus had ze haar maar Nijntje gedoopt toen ze van dierenarts moest veranderen.
Bah, ik heb zo'n hekel aan die moraliserende dierenartsen en dierenartsassistenten. Ik heb eens een dierenarts gehad die boos op me was omdat ik geen stoeptegel in de kooi had liggen. En net alsof zo'n konijn weet dat hij geen naam heeft, op "konijn" reageert hij ook wel.
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik vind dat er niets mis is met "het konijn". Ik noemde onze hamster ook altijd "dat beest" of "beessie" Onze nieuwe hamster heet "muis", dat is eigenlijk erger dan "dat beest"
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Moskau moskau lalalalalalala
wirf die gläser an die wand, Russland ist ein schönes Land! hohohohoho HE!
Oud 28-01-2010, 12:26
Verwijderd
Citaat:
Ik vind dat er niets mis is met "het konijn". Ik noemde onze hamster ook altijd "dat beest" of "beessie" Onze nieuwe hamster heet "muis", dat is eigenlijk erger dan "dat beest"
Ik noem de kat vaak "pisbeest".
Verwijderd
Citaat:
Oh en Sarah, ik vind wel dat je konijnen maar een klein hokje hebben.
Doorgaans kunnen ze altijd in en uit als we thuis zijn maar niet nu Nijntje er is, want Daan tolereert Nijn niet op 'haar territorium' en gaat dan op het hok van Nijn zitten en op haar hoofd plassen (ja echt!). En Nijn mag niet los, want die is dan niet meer te vangen.
Verwijderd
p-p-p-pokerface
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik noem de kat vaak "pisbeest".
En vindt-ie dat erg?
Oud 28-01-2010, 12:27
Verwijderd
Citaat:
En vindt-ie dat erg?
Ik geloof het niet. Misschien vindt hij het juist leuk, want gisteren heeft hij over mijn schoenen zitten zeiken.
Oud 28-01-2010, 12:27
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Bah, ik heb zo'n hekel aan die moraliserende dierenartsen en dierenartsassistenten. Ik heb eens een dierenarts gehad die boos op me was omdat ik geen stoeptegel in de kooi had liggen. En net alsof zo'n konijn weet dat hij geen naam heeft, op "konijn" reageert hij ook wel.
Waarom moet er een stoeptegel in de kooi?
Oud 28-01-2010, 12:28
Verwijderd
Citaat:
De woestijnratjes van Theodoors broer heten Die 'n Dees met z'n tweeën samen, ze hebben niet elk een eigen naam.
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Doorgaans kunnen ze altijd in en uit als we thuis zijn maar niet nu Nijntje er is, want Daan tolereert Nijn niet op 'haar territorium' en gaat dan op het hok van Nijn zitten en op haar hoofd plassen (ja echt!). En Nijn mag niet los, want die is dan niet meer te vangen.
Konijnenrelaties zijn ingewikkeld.
Verwijderd
na bijna anderhalf jaar heeft ie toch eens kazet z'n schoenen uitgezocht om over te pissen mijn schoenen heeft ie zowat allemaal al gehad.
Oud 28-01-2010, 12:29
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik geloof het niet. Misschien vindt hij het juist leuk, want gisteren heeft hij over mijn schoenen zitten zeiken.
Misschien was het wel wraak!
Jehebtmelief
Jehebtmelief is offline
Ziek zijn is zo saai...
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Waarom moet er een stoeptegel in de kooi?
Waarschijnlijk om vervelende dierenartsen een knal mee te verkopen als je met konijn en kooi naar de dierenarts gaat.
Oud 28-01-2010, 12:31
Verwijderd
Citaat:
Konijnenrelaties zijn ingewikkeld.
Eerst was het nog wel schattig, want dan ging Daan naar het hok van Nijn en wreef zo met haar kin erover, zo van 'van mij, want in mijn huis', en dan ging Nijn aan de binnenkant met haar kin erover wrijven, zo van 'van mij, want mijn tweede hok'*, en dan waren ze daar heel lang mee bezig. Maar toen ontdekte Daan dus dat ze op het hok van Nijn kon springen en toen ging het niet meer
Maar het wordt wel weer eens tijd om Nijn achter een dichte deur te zetten zodat Sam en Daan kunnen rondlopen

*Nijn heeft drie hokken: een grote waar ze in woont, een heel kleintje waarin ze reist, en deze midddelkleine die in Enschede staat en waar ze in logeert als mijn zus in Enschede is of op vakantie gaat
Verwijderd
Citaat:
Ziek zijn is zo saai...
I feel ya
Ga ook een filmpje van je huisdieren op youtube zetten!
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Ziek zijn is zo saai...
niet als je 13 goede films hebt liggen
Oud 28-01-2010, 12:32
Jehebtmelief
Jehebtmelief is offline
Citaat:
I feel ya
Ga ook een filmpje van je huisdieren op youtube zetten!
Heb ik allang!
Oud 28-01-2010, 12:33
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Eerst was het nog wel schattig, want dan ging Daan naar het hok van Nijn en wreef zo met haar kin erover, zo van 'van mij, want in mijn huis', en dan ging Nijn aan de binnenkant met haar kin erover wrijven, zo van 'van mij, want mijn tweede hok', en dan waren ze daar heel lang mee bezig. Maar toen ontdekte Daan dus dat ze op het hok van Nijn kon springen en toen ging het niet meer
Maar het wordt wel weer eens tijd om Nijn achter een dichte deur te zetten zodat Sam en Daan kunnen rondlopen
Onze konijnen werden inderdaad ook helemaal agressief toen we twee konijnen te logeren hadden. Als je dan de logees had geaaid, moest je heel goed je handen wassen voordat je bij de andere konijnen in de buurt kon komen, anders beten ze je gewoon
Oud 28-01-2010, 12:33
Jehebtmelief
Jehebtmelief is offline
http://www.youtube.com/watch?v=PsKKN6qgSG8

http://www.youtube.com/watch?v=aRHEDhMvZFo
:')
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten