Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-02-2010, 18:37
Verwijderd
Citaat:
Plaatje!!
Citaat:

pics!
zodra elmer er is kan ik een foto maken met z'n webcam!
Advertentie
Oud 01-02-2010, 18:39
Verwijderd
Citaat:
zodra elmer er is kan ik een foto maken met z'n webcam!
Je moet hem toestemming vragen?
Oud 01-02-2010, 18:40
Verwijderd
Citaat:
Je moet hem toestemming vragen?
nee maar die cam zit in z'n laptop en die heeft hij bij zich en hij is niet thuis dus het gaat nu een beetje lastig
Oud 01-02-2010, 18:42
Verwijderd
Citaat:
nee maar die cam zit in z'n laptop en die heeft hij bij zich en hij is niet thuis dus het gaat nu een beetje lastig
Oke
Oud 01-02-2010, 18:42
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Ik ben eens begonnen aan Nooit meer Slapen, en na een paar pagina's dacht ik al: naahh, ssaaai! Literatuur is niet zo aan mij besteed.
Ik hou wel van literatuur, maar nooit meer slapen vond ik ook best saai. Maar goed, ik heb saaiere boeken gelezen, dus wat dat betreft.
Oud 01-02-2010, 18:45
Verwijderd
Citaat:
Ik hou wel van literatuur, maar nooit meer slapen vond ik ook best saai. Maar goed, ik heb saaiere boeken gelezen, dus wat dat betreft.
Ik van van saaie boeken geloof ik. Zo smul ik bijvoorbeeld ook van Multatulli, terwijl ik verder niemand ken die 't kan waarderen.
Oud 01-02-2010, 18:46
Verwijderd
Ik heb nu ook een detective waarin de lezer al na twee hoofdstukken wist wie de dader was. En dat boek is iets van vierhonderd pagina's, dus dat is niet echt leuk
Oud 01-02-2010, 18:53
Verwijderd
De enige boeken die ik echt in een ruk uit wil lezen zijn Harry Potter.
Oud 01-02-2010, 18:54
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:

Ik vind de Erfgoed serie(Eragon, Oudste, Brisigner) wel veel beter
Oud 01-02-2010, 18:55
Verwijderd
Citaat:
En Dan Brown!

En David Baldacci!
Verwijderd
Citaat:

Ik vind de Erfgoed serie(Eragon, Oudste, Brisigner) wel veel beter
De wat? Waar gaat dat over?
Verwijderd
Ik vind ze allebei best grappig. En ik wil ht laatste dele van Erfgoed. NU!
Vroeger vond ik iets van ene Garth Nix ook echt helemaal geweldig, iets met alle dagen van de week :')
Oud 01-02-2010, 18:56
Verwijderd
Ik vind het altijd zo leuk om te praten met mensen die ook Harry Potter lezen, omdat zij ook al die termen kennen. <3 De mensen die alleen de films kijken neem ik niet serieus.
Oud 01-02-2010, 18:57
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het altijd zo leuk om te praten met mensen die ook Harry Potter lezen, omdat zij ook al die termen kennen. <3 De mensen die alleen de films kijken neem ik niet serieus.
Ik heb elk boek (op deel 2 na) minimaal 2x gelezen

Wel in het nederlands btw.
Verwijderd
Citaat:
En Dan Brown!
Ik weet niet of het aan de vertaling ligt (ken alleen Nederlandse versies) maar ik vind ze zo ontzettend irritant slecht geschreven dat ik ze met moeite uitlees.
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Ik van van saaie boeken geloof ik. Zo smul ik bijvoorbeeld ook van Multatulli, terwijl ik verder niemand ken die 't kan waarderen.
Hehe, daar was idd geen doorkomen aan.
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
De wat? Waar gaat dat over?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Eragon_%28boek%29

Ik ben wel qua boeken Fantasy/Futuristisch gericht
Verwijderd
Citaat:
Ik heb elk boek (op deel 2 na) minimaal 2x gelezen

Wel in het nederlands btw.
Haha ik ook, maar dan in Nederlands én Engels. Deel 2 is het stomst ja.
Verwijderd
Citaat:
Ik weet niet of het aan de vertaling ligt (ken alleen Nederlandse versies) maar ik vind ze zo ontzettend irritant slecht geschreven dat ik ze met moeite uitlees.
Ik vlieg er doorheen

Behalve zijn laatste boek: het verloren symbool vond ik slecht.
Oud 01-02-2010, 18:58
Verwijderd
Citaat:
Haha ik ook, maar dan in Nederlands én Engels. Deel 2 is het stomst ja.

En iemand die deel2 ook het stomst vind

Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Ik vind ze allebei best grappig. En ik wil ht laatste dele van Erfgoed. NU!
Vroeger vond ik iets van ene Garth Nix ook echt helemaal geweldig, iets met alle dagen van de week :')
Hehe ja ik volg de serie al sinds Eragon net uit was dus ik wacht al een paar jaartjes
Verwijderd
Zit jij ook bij de films te kijken hoe het eigenlijk zou moeten gaan en wat ze allemaal voor cruciale dingen hebben weggelaten stefenootje?
Oud 01-02-2010, 18:59
Verwijderd
Citaat:

En iemand die deel2 ook het stomst vind

Oh, als ik eenmaal begin over Harry Potter
Sherlock
Sherlock is offline
Deel 4 was duidelijk de grootste win 1 en 2 ga ik niet teruglezen te saai.
Verwijderd
Citaat:
Ik ben geloof ik, behalve mijn moeder, nog nooit iemand tegengekomen die met net zoveel interesse Eline Vere heeft gelezen. Echt, ik heb dagenlang gesproken met woorden als 'boudoir' en 'schrikte'. Op mijn dertiende, dus ik vervreemdde een beetje van de wereld
En gejaagd door de wind! <33333333333333333
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Zit jij ook bij de films te kijken hoe het eigenlijk zou moeten gaan en wat ze allemaal voor cruciale dingen hebben weggelaten stefenootje?
Deel 4 was echt om te huilen zo slecht.
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar meestal zit je het dan toch voor jezelf te verpesten, dus ik laat de film maar gewoon over me heenkomen. Maar ik denk vaak wel "nou, ik weet lekker hoe het echte verhaal gaat"
Oud 01-02-2010, 19:00
Verwijderd
Citaat:
Deel 4 was echt om te huilen zo slecht.
Meen je niet?! Deel 4 is echt mijn favoriete film!
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Meen je niet?! Deel 4 is echt mijn favoriete film!
Ik hoop dat dit sarcastisch is.
Verwijderd
Citaat:
Ik ben geloof ik, behalve mijn moeder, nog nooit iemand tegengekomen die met net zoveel interesse Eline Vere heeft gelezen. Echt, ik heb dagenlang gesproken met woorden als 'boudoir' en 'schrikte'. Op mijn dertiende, dus ik vervreemdde een beetje van de wereld
En gejaagd door de wind! <33333333333333333
Nog nooit gelezen maar ik 'm op mijn lijstje! Madame Bovarie dan. <3
Oud 01-02-2010, 19:01
Verwijderd
Citaat:
Ik hoop dat dit sarcastisch is.
Nee, waarom? Deel 4 is nog wel voor het een groot deel hetzelfde als het boek, ook, met het Triwizard Tournament enzo.
Oud 01-02-2010, 19:01
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Ja, maar meestal zit je het dan toch voor jezelf te verpesten, dus ik laat de film maar gewoon over me heenkomen. Maar ik denk vaak wel "nou, ik weet lekker hoe het echte verhaal gaat"
ik ben dan weer zo'n persoon die ontzettend pissed kan worden als echt cruciale dingen weggehaald worden. Zoals bij de film van Eragon ze waren in een fucking dwergenstad geen dwerg te zien!
Oud 01-02-2010, 19:02
Verwijderd
Citaat:
Nog nooit gelezen maar ik 'm op mijn lijstje! Madame Bovarie dan. <3
Haha, die staat op mijn lijstje . Nu ga ik eerst deze afschuwelijke thriller uitlezen
Oud 01-02-2010, 19:02
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Nee, waarom? Deel 4 is nog wel voor het een groot deel hetzelfde als het boek, ook, met het Triwizard Tournament enzo.
dan zou ik heel het boek overnieuw lezen.

Geen een les van Hagrid zit in de film! En over het doolhof niet eens te beginnen.
Oud 01-02-2010, 19:03
Verwijderd
Citaat:
Ja klopt. Ik ben het ook steeds beter aant leren. Maar de films zijn zoveel slechter dan het boek!
Oud 01-02-2010, 19:03
Verwijderd
Citaat:
dan zou ik heel het boek overnieuw lezen.

Geen een les van Hagrid zit in de film! En over het doolhof niet eens te beginnen.
Mwah het valt mee. Deel 4 vind ik nog meevallen.
Oud 01-02-2010, 19:04
Verwijderd
Citaat:
Ja klopt. Ik ben het ook steeds beter aant leren. Maar de films zijn zoveel slechter dan het boek!
Nja. Bij Harry Potter vooral, heb je alles natuurlijk op een bepaalde manier in je hoofd. Maar eigenlijk vind ik de boeken nog best goed vertaald naar het doek! En Ron. <3
Oud 01-02-2010, 19:05
Sherlock
Sherlock is offline
WAT??? Deel 4 heeft juist het meest weggelaten ze foccuste alleen op het Triwizard Tournament terwijl er zo veel meer awesome dingen in het boek gebeurden! En ze hebben het hele doolhof verneukt! daar ben ik nog boos over.
Oud 01-02-2010, 19:06
Verwijderd
Citaat:
WAT??? Deel 4 heeft juist het meest weggelaten ze foccuste alleen op het Triwizard Tournament terwijl er zo veel meer awesome dingen in het boek gebeurden! En ze hebben het hele doolhof verneukt! daar ben ik nog boos over.
Wat hebben ze dan allemaal weggelaten uit het boek? Heb het al een tijd niet gelezen.
Oud 01-02-2010, 19:07
Tink*
Tink* is offline
Moeten ze nou een extra film erbij maken omdat ze teveel cruciale dingen zijn vergeten of gewoon omdat de film anders te lang zou duren omdat er teveel gebeurt?
Oud 01-02-2010, 19:07
Verwijderd
Citaat:
Het boek is beter, punt. De film is best leuk, als je gewoon geen 'tweede boek' verwacht. Want dat wordt het toch nooit.
Oud 01-02-2010, 19:08
Verwijderd
Je kan ook niet zeggen of de film of het boek beter is, want dat zijn twee verschillende dingen en ervaringen, vind ik. Lezen is toch sowieso heel anders. Ik vind dat ze er goede films van gemaakt hebben hoor, maar dan ben ik vast een noob.
Oud 01-02-2010, 19:09
Sherlock
Sherlock is offline
Al die vette beesten en vallen in het doolhof<3
Sherlock
Sherlock is offline
Maar in plaats van dat hebben ze het doolhof maar laten bewegen
Verwijderd
Citaat:
Je kan ook niet zeggen of de film of het boek beter is, want dat zijn twee verschillende dingen en ervaringen, vind ik. Lezen is toch sowieso heel anders. Ik vind dat ze er goede films van gemaakt hebben hoor, maar dan ben ik vast een noob.
Ik had veel mensen anders voorgesteld voordat de films uitkwamen! Ik vind perkamentus in de film altijd veel koeler en killer overkomen dan in het boek.
Oud 01-02-2010, 19:10
Sherlock
Sherlock is offline
En natuurlijk de lessen van Hagrid!!!
Oud 01-02-2010, 19:10
Verwijderd
Citaat:
Nee hoor

Maar ik denk dat je het wel kan zeggen. Als je bijv. freezers lievelingsboek naast een film als 'Het zusje van Katia' of 'Bratja Karamazov' legt, dan kun je toch echt wel zeggen wat beter is hè
Oud 01-02-2010, 19:11
Verwijderd
Citaat:
Ik had veel mensen anders voorgesteld voordat de films uitkwamen! Ik vind perkamentus in de film altijd veel koeler en killer overkomen dan in het boek.
in de eerste twee delen niet. Daarna krijg je een nieuwe, omdat de oude acteur dood was gegaan
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Daarom vind ik het fijn dat ik al een beeld bij de personen had omdat ik eerst de films heb gezien.
Verwijderd
Citaat:
En natuurlijk de lessen van Hagrid!!!
Vindt jij die zo belangrijk? Mwah, leuke opvulling.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten