Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-02-2010, 19:45
Verwijderd
Overigens heb ik in principe niets tegen maatschappijleer, maar het moet wel een stuk moeilijker, of nou ja, zinvoller. Iedereen moet gewoon de belangrijkste standpunten van de politieke partijen zo op kunnen dreunen. Je moet toch geïnformeerd kunnen stemmen.
Advertentie
Oud 07-02-2010, 19:45
Verwijderd
Citaat:
Hmm ik heb op die link geklikt die ik in een mail kreeg?
& daarna kreeg ik nog een mail...
Dat is vreemd... heb je al een bericht naar Ertur gestuurd?
Oud 07-02-2010, 19:46
Verwijderd
Citaat:
Onze eerste gymleraar stond altijd strak van de coke en de speed en toen dat ontdekt is is hij natuurlijk ontslagen. Hij had altijd lievelingetjes en ik was er duidelijk geen.
De gymleraar daarna was best normaal en had best waardering voor dat ik niet zo'n sterke conditie had maar wel heel lenig was en veel doorzettingsvermogen had. Hij zei ook niet als ik moest overgeven: GOEDZO DOORRENNEN, maar: misschien moet je even stoppen, het is wel goed zo, je hebt toch al een voldoende.
We hadden eerst een tof hiphopwijf en daarna een compleet doorgedraaide pedofiel die altijd met een verrekijker naar de meisjes stond te kijken ('ik ben vogelspotter, echt waar!') en altijd de verkeerde kleedkamer binnenkwam en de trefbal uren altijd ging begeleiden met schitterende leuzen zoals 'HET IS OORLOG JONGENS, HARDER GOOIEN, WE ZIJN TOCH GEEN WATJES, WACHT MAAR HET IS OOOORRRLOOGGGGG'
yrlaaa
yrlaaa is offline
Citaat:
Of de mensen in mijn klas: 'Ja, gym heb je nodig.'
'Omdat..?'
'Ja nou, bewegen is hartstikke gezond en het is goed voor je, hóór!'
Dan gaan ze maar na school sporten.
sicilion
sicilion is offline
Citaat:
Beiden.
Niet alleen door pestende kinderen, maar ook leraren die je vertellen dat je mss eens meer moet fietsen ofzo, omdat je toch écht te dik bent.
Lekker aardige docenten...
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dat klinkt eigenlijk wel heel grappig , 'het is oorlogg'
Verwijderd
Citaat:
Overigens heb ik in principe niets tegen maatschappijleer, maar het moet wel een stuk moeilijker, of nou ja, zinvoller. Iedereen moet gewoon de belangrijkste standpunten van de politieke partijen zo op kunnen dreunen. Je moet toch geïnformeerd kunnen stemmen.
ook eens, nou verdomme, ik zou je graag inhuren om mijn standpunten te verkondigen want daar ben ik zelf te lui voor.
Oud 07-02-2010, 19:47
yrlaaa
yrlaaa is offline
Citaat:
Dat is vreemd... heb je al een bericht naar Ertur gestuurd?
Waarom moet ik dan een bericht naar Ertur sturen?
Oud 07-02-2010, 19:48
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ja dat moet, met naaktfoto's
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Forumgewoonte
Verwijderd
Citaat:
ook eens, nou verdomme, ik zou je graag inhuren om mijn standpunten te verkondigen want daar ben ik zelf te lui voor.
Je hoeft slechts mijn staatsgreep te steunen, dan maak ik jou minister van Cultuur.
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Para watte?
Paraveterinaire Ondersteuning . Moet ik het uitleggen? /flauw grapje

Als je de opleiding afhebt, ben je Paraveterinair Dierenartsassistent. Dat houdt in dat je een duizendpoot bent in een dierensrtsenpraktijk. Je staat niet alleen achter de balie en fixeert dieren, zoals een 'normale' dierenartsassistent, maar je staat als het ware naast de dierenarts, en maakt operatiewonden dicht, speelt apotheker en maakt röntgenfoto's.
Oud 07-02-2010, 19:49
Verwijderd
godverdomme wat is arie boomsma toch een lekkere vent. : sop sop sop:
Verwijderd
Citaat:
Je hoeft slechts mijn staatsgreep te steunen, dan maak ik jou minister van Cultuur.
mozeskriebel wat goed, dan word ik de tweede minister die bekend staat om hoed.
yrlaaa
yrlaaa is offline
Citaat:
Ja dat moet, met naaktfoto's
Mag ik er een van je lenen? (a)
Oud 07-02-2010, 19:50
Verwijderd
Citaat:
We hadden eerst een tof hiphopwijf en daarna een compleet doorgedraaide pedofiel die altijd met een verrekijker naar de meisjes stond te kijken ('ik ben vogelspotter, echt waar!') en altijd de verkeerde kleedkamer binnenkwam en de trefbal uren altijd ging begeleiden met schitterende leuzen zoals 'HET IS OORLOG JONGENS, HARDER GOOIEN, WE ZIJN TOCH GEEN WATJES, WACHT MAAR HET IS OOOORRRLOOGGGGG'

Ik heb wel zes verschillende leraren gehad, allemaal vervelend op hun manier. De ex-marinier (oneervol ontslagen, ging het gerucht) was het ergste, die drilde echt.
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Paraveterinair doet me denken aan paranormaal (vreemde hersenkronkel).
Je bent echt de eerste van wie ik het hoor, maar de hersenkronkel is inderdaad best logisch.
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Lekker aardige docenten...
I know. En dat terwijl ik toen al 17 km per dag fietste om op school te komen.
Oh ja, ze dachten ook dat ik aan de drugs zat omdat ik zo af en toe flauw viel en kotste en naar huis gebracht moest worden.
En de directeur snapte niet dat dat kwam omdat ik ongesteld was.
sicilion
sicilion is offline
Citaat:
Je hebt dan toch wel als standpunt dat de stufi niet wordt afgeschaft? Dan wil ik je staatsgreep best steunen..
Oud 07-02-2010, 19:51
Verwijderd
Citaat:
Paraveterinaire Ondersteuning . Moet ik het uitleggen? /flauw grapje

Als je de opleiding afhebt, ben je Paraveterinair Dierenartsassistent. Dat houdt in dat je een duizendpoot bent in een dierensrtsenpraktijk. Je staat niet alleen achter de balie en fixeert dieren, zoals een 'normale' dierenartsassistent, maar je staat als het ware naast de dierenarts, en maakt operatiewonden dicht, speelt apotheker en maakt röntgenfoto's.
Tof zeg! Goed ook dat je er nu uit bent, want je twijfelde toch zo lang?
Verwijderd
Citaat:
Trefbal.
Tja, laten we het er op houden dat ik een goed gevoel voor zelfbehoud heb.
"Operation human shield, get behind your classmates!"

wbt fizzle d'r opmerking over coopertest; ik had een school waarin beiden gedaan werden: indien binnen piepjes, indien buiten rondjes rennen om een grasveld.
Ik heb best een aardige conditie, hoewel ik nog steeds na degene binnen kwam die al jaren op voetbal zaten (O rly?). Die ene keer met gebroken teen was ook ongeveer zo, maar extra grappig.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik zie een staat met Kazet aan het hoofd niet zitten.
Oud 07-02-2010, 19:52
Verwijderd
Citaat:
Ben je nou serieus?
Verwijderd
Niet?
Miekje*
Miekje* is offline
Wij hebben met gym nu de zogenaamde 'keuzeblokken' met onder andere fitness, earobics, spinning en allemaal van dat soort ongein. 'Om de leerling kennis te laten maken met de variëteit aan sport en zo het sporten te ondersteunen en te motiveren.' :') Alsof we in onze vervolgopleiding nog tijd hebben om te gaan fitnessen.
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Im in.
Verwijderd
Citaat:
Je hebt dan toch wel als standpunt dat de stufi niet wordt afgeschaft? Dan wil ik je staatsgreep best steunen..
Die wordt uitgebreid. Iedereen moet kunnen studeren, ongeacht het inkomen van de ouders. Het eerste wat ik doe na mijn staatsgreep is het afschaffen van het collegegeld en de thuiswonende studiebeurs.
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Jammer dat 'ie zo into Jezus is.
Ik vind het altijd jammer als er een vent is die je best wel tof en lekker vind en dat je dan ineens iets te weten komt waardoor je ineens denkt:
'Oh...' Zoals mensen die scientologists blijken te zijn, of vegetariër.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Trefbal.

wbt fizzle d'r opmerking over coopertest; ik had een school waarin beiden gedaan werden: indien binnen piepjes, indien buiten rondjes rennen om een grasveld.
Ik heb best een aardige conditie, hoewel ik nog steeds na degene binnen kwam die al jaren op voetbal zaten (O rly?). Die ene keer met gebroken teen was ook ongeveer zo, maar extra grappig.
Hebben jullie ook weleens de piramidetest gedaan? 1 rondje lopen, 1 rondje wandelen, 2 rondjes lopen, 1 rondje wandelen, 3 rondjese lopen, etc, tot 11 en dan weer terug naar 1.
Oud 07-02-2010, 19:53
Verwijderd
Citaat:
Vertel, waarom niet!
sicilion
sicilion is offline
Citaat:
Wat voorspel je dan? dictatorschap?
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Jammer dat 'ie zo into Jezus is.
Ik vind het altijd jammer als er een vent is die je best wel tof en lekker vind en dat je dan ineens iets te weten komt waardoor je ineens denkt:
'Oh...' Zoals mensen die scientologists blijken te zijn, of vegetariër.
wat is er '' aan vegetariërs?
Verwijderd
Citaat:
Ben je nou serieus?
ja duh

wou je soms zeggen dat je dit niet lekker vindt?

Verwijderd
Citaat:
Trefbal.

Ja dat achter je klasgenoten staan ging altijd goed in het begin he en na een tijdje was iedereen dood en stond ik daar nog samen met mijn andere kneusjes. Of nou ja, in mijn eentje ofzo. Dan was het echt. "AH NEE, NEE, AH, AU, NEE, AU' En ik kwam er pas ook ná mijn afstuderen achter dat andere scholen zachte ballen hebben voor trefbal? Wij gebruikten er gewoon lekker opgepompte volleyballen voor, de keren met tennisballen, honkballen en basketballen waren geen succes.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Vertel, waarom niet!
precies hierom!
Citaat:
Wat voorspel je dan? dictatorschap?
Ja en niet zomaar een dictator, een rechtse dictator.
Oud 07-02-2010, 19:54
yrlaaa
yrlaaa is offline
Citaat:
I know. En dat terwijl ik toen al 17 km per dag fietste om op school te komen.
Oh ja, ze dachten ook dat ik aan de drugs zat omdat ik zo af en toe flauw viel en kotste en naar huis gebracht moest worden.
En de directeur snapte niet dat dat kwam omdat ik ongesteld was.
17 km?? Ah dat is echt ver!
Wtf
Nja mannen hebben daar niet zoveel verstand van.
Verwijderd
Citaat:
precies hierom!
Ja en niet zomaar een dictator, een rechtse dictator.
Rechts? Lucky naamzoek.
Verwijderd
Citaat:
Niet?
Was dat tegen mij?

Zo ja, nee, niet. Ik krijg echt de koude rillingen van die gladjakker.
Oud 07-02-2010, 19:55
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Mag ik er een van je lenen? (a)
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Die wordt uitgebreid. Iedereen moet kunnen studeren, ongeacht het inkomen van de ouders. Het eerste wat ik doe na mijn staatsgreep is het afschaffen van het collegegeld en de thuiswonende studiebeurs.
Welke functie krijg ik?
Missy
Missy is offline
Wat een geweldig rooster voor volgende week. Eerst geven ze me vier werken vrij, nu mag ik heel volgende week van half negen tot half acht.
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
wat is er '' aan vegetariërs?
Op zich niks, ik ken er een hoop die ik erg tof vind, maar ik zou nooit iets met een vegetarier kunnen beginnen omdat ik vlees gewoon veels te lekker vind.
En van sommige mensen verwacht je 't gewoon niet.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
ja duh

wou je soms zeggen dat je dit niet lekker vindt?

[afbeelding]

[afbeelding]
ew
Oud 07-02-2010, 19:56
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Rechts? Lucky naamzoek.
Lucky is ook rechts anders.
Oud 07-02-2010, 19:56
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Op zich niks, ik ken er een hoop die ik erg tof vind, maar ik zou nooit iets met een vegetarier kunnen beginnen omdat ik vlees gewoon veels te lekker vind.
En van sommige mensen verwacht je 't gewoon niet.
Maar je hoeft toch geen vegetariër te worden omdat je minnaar/vriend/fuckbuddy/echtgenoot dat is?

Maar inderdaad bij sommige mensen is het van 0_o
Oud 07-02-2010, 19:57
Verwijderd
Citaat:
Ja dat achter je klasgenoten staan ging altijd goed in het begin he en na een tijdje was iedereen dood en stond ik daar nog samen met mijn andere kneusjes. Of nou ja, in mijn eentje ofzo. Dan was het echt. "AH NEE, NEE, AH, AU, NEE, AU' En ik kwam er pas ook ná mijn afstuderen achter dat andere scholen zachte ballen hebben voor trefbal? Wij gebruikten er gewoon lekker opgepompte volleyballen voor, de keren met tennisballen, honkballen en basketballen waren geen succes.
Ik was uiteindelijk heel goed in me op een gegeven moment ''per ongeluk'' te laten raken, zodat ik niet overbleef.
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Kazet is duidelijk niet rechts
Verwijderd
Citaat:
Centrumrechts misschien, maar waarom noem je mij in godsnaam "rechts"? Weet je wel wat dat betekent?
Verwijderd
kom op nou zeg.
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
17 km?? Ah dat is echt ver!
Wtf
Nja mannen hebben daar niet zoveel verstand van.
Heen en terug he. Het was 8,5 km fietsen van huis naar school.

Regels voor berichten