Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Als je de opleiding afhebt, ben je Paraveterinair Dierenartsassistent. Dat houdt in dat je een duizendpoot bent in een dierensrtsenpraktijk. Je staat niet alleen achter de balie en fixeert dieren, zoals een 'normale' dierenartsassistent, maar je staat als het ware naast de dierenarts, en maakt operatiewonden dicht, speelt apotheker en maakt röntgenfoto's.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik heb wel zes verschillende leraren gehad, allemaal vervelend op hun manier. De ex-marinier (oneervol ontslagen, ging het gerucht) was het ergste, die drilde echt. |
![]() |
||
Citaat:
Oh ja, ze dachten ook dat ik aan de drugs zat omdat ik zo af en toe flauw viel en kotste en naar huis gebracht moest worden. En de directeur snapte niet dat dat kwam omdat ik ongesteld was.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Tja, laten we het er op houden dat ik een goed gevoel voor zelfbehoud heb. "Operation human shield, get behind your classmates!" wbt fizzle d'r opmerking over coopertest; ik had een school waarin beiden gedaan werden: indien binnen piepjes, indien buiten rondjes rennen om een grasveld. Ik heb best een aardige conditie, hoewel ik nog steeds na degene binnen kwam die al jaren op voetbal zaten (O rly?). Die ene keer met gebroken teen was ook ongeveer zo, maar extra grappig. |
![]() |
|
Wij hebben met gym nu de zogenaamde 'keuzeblokken' met onder andere fitness, earobics, spinning en allemaal van dat soort ongein. 'Om de leerling kennis te laten maken met de variëteit aan sport en zo het sporten te ondersteunen en te motiveren.' :') Alsof we in onze vervolgopleiding nog tijd hebben om te gaan fitnessen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik vind het altijd jammer als er een vent is die je best wel tof en lekker vind en dat je dan ineens iets te weten komt waardoor je ineens denkt: 'Oh... ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Wtf ![]() Nja mannen hebben daar niet zoveel verstand van. |
![]() |
||
Citaat:
En van sommige mensen verwacht je 't gewoon niet.
||
Citaat:
Maar inderdaad bij sommige mensen is het van 0_o |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|