Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Toen ik in Eindhoven woonde gingen we wel altijd met vrienden even op de Markt een uur boertjes kijken. In principe is Eindhoven dan net Amsterdam met Koninginnedag. Na een uur had je het wel gehad met het soort mensen en het Nederlandstalige woonwagenbewoner repetoire en dan ging je naar de Effenaar waar mensen zonder domme pakjes los gingen op drumm 'n base/electro/minimal
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Oh nee! Mond houden dus ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind eigenlijk alleen de muziek iets dat me tegenhoudt. Het 'saamhorigheidsgevoel' en mensen die echt soms gaaf verkleed zijn en iedereen is supervrolijk en iedereen spreekt gewoon iedereen aan op straat... dát is tof aan carnaval. Maar ik kan die muziek echt zó slecht hebben. Hoewel het na een paar pilsjes of schrobbelèrtjes wel meevalt. Maar ik zoek toch liever kroegen op die ook gewoon 80s swingmuziek draaien ofzo.
En carnaval in Tilburg is gewoon duur. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Carnaval of mij? Ja, 5 dagen los in v'waard en misschien uitstapje naar Eindhoven! Meestal beginnen we in onze stamkroeg en dan gaan we kroegen af en blijven hangen waar het gezellig is en dan bier drinken en plezier hebben met vrienden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Neehoor. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Muziek houdt mij ook het meeste tegen en de boerse sfeer. Ik ga wel eens naar 'We all love 80's & 90's' en dat is eigenlijk ook carnaval. Mensen dragen er ook rare kleding en iedereen spreekt elkaar aan. Maar dat is nog een beetje beschaafd. Ik vind het altijd zo tragisch als je van die boeren als clown ziet geschminkt en dan helemaal los gaan met een raar accent op 'IK WIL EEN BROODJE FRIKANDELLLLLL'.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|