Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-02-2010, 00:02
Verwijderd
ha, dat is dan wel toevallig ja, dat je dat net las!

Ook vreemd, kan me er niks bij voorstellen.
Advertentie
Oud 12-02-2010, 00:05
Verwijderd
ja ik zocht het op omdat ik iemand iets vertelde over iemand die iets vertelde
Oud 12-02-2010, 00:06
Tink*
Tink* is offline
Ik vond the blair witch niet eens zo eng.
Oud 12-02-2010, 00:07
Verwijderd
ik wel maar allemachtig ik was 11
Oud 12-02-2010, 00:11
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Waarom mag een meisje van 14 de bioscoop in bij een horrorfilm?

En waarom gaan mensen uberhaupt naar horrorfilms als het een stelletje bange pussies zijn?
Oud 12-02-2010, 00:31
Uice
Uice is offline
Citaat:
Horrorfilm veroorzaakt verlamming en paniek

Vergeet 'The Shining' of 'The Blair Witch Project'. De engste horrorfilm aller tijden is als het aan de Italianen ligt 'Paranormal Activity'. De film, die in ons land al eind vorig jaar uitkwam, heeft in Italië geleid tot massahysterie.

(...)

De Italiaanse hulpdiensten ontvingen afgelopen zaterdag duizenden telefoontjes van mensen die lijden aan paniekaanvallen naar aanleiding van de horrorfilm. Een veertienjarig meisje is zelfs naar het ziekenhuis vervoerd nadat ze door de film verlammingsverschijnselen had opgelopen.

bron: BBC News

Hoe kan je nou verlammingsverschijnselen krijgen door een film?
Dat komt natuurlijk omdat er zoveel mensen in die onzin geloven.
Oud 12-02-2010, 00:53
Martiño
Martiño is offline
deadlock naamzoek het is wel stom ja, maar ik ben niet gevraagd en het lijkt me niet heel erg handig atm
Oud 12-02-2010, 01:43
Verwijderd
Citaat:
ik wel maar allemachtig ik was 11
Jonkie.

Ik vond het een ontiegelijke kutfilm. Saai.

Verder: hallo nachtploeg.
Oud 12-02-2010, 03:30
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Hallo ochtendploeg!
Oud 12-02-2010, 03:49
Verwijderd
Nacht!
Oud 12-02-2010, 04:09
Verwijderd
hoi i am drunk
Oud 12-02-2010, 04:13
Verwijderd
En morgen brak
Verwijderd
Citaat:
Darn, hoop ik zo erg het verschil tussen die accenten te kunnen horen.
Ik ben zo blij dat ik nativespeaker ben want dan hoor je meteen of iemand limburgs of twents is, dit is overduidelijk austraulish
Verwijderd
Citaat:
En morgen brak
Dude ja
Verwijderd
Ik vond jou trouwens lachen auf den meet
Oud 12-02-2010, 04:41
Verwijderd
Oh rly?
Oud 12-02-2010, 04:45
Verwijderd
Jahwol
Oud 12-02-2010, 04:46
Verwijderd
Ik eet nu cucumber, echt een zuip snack hoor bij gebrek aan beter!
Oud 12-02-2010, 04:46
Verwijderd
Okay ik moet niet meer gaan forumen
Oud 12-02-2010, 08:19
Verwijderd
Citaat:
Huuu, ik vind 't heel apart dat je de starbucks niet kan vinden, want hij zit echt helemaal vooraan aan de centrumkant van het station (Als je naar buiten loopt rechts, naast de deur).
Heel de wand is ook van glas, zodat je van binnen kunt zien of je bus eraan komt. En vanaf het stationsplein kan je naar binnen gluren.

Ik werk zondag trouwens weer, voor degenen die mij en m'n nieuwe kapsel willen spotten.
hmm wat stom dat ik dat niet heb gezien, vooral omdat ik met de bus ben geweest en daar heb staan wachten :')
Oud 12-02-2010, 08:39
Miekje*
Miekje* is offline
Mensenkinderen, wat is school saai.
Oud 12-02-2010, 09:30
Martiño
Martiño is offline
blegh, nergens zin in
Oud 12-02-2010, 09:58
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Ik ben zo blij dat ik nativespeaker ben want dan hoor je meteen of iemand limburgs of twents is, dit is overduidelijk austraulish
Native speaker van wat, het Nederlands? Iedereen die hier is opgegroeid is er native speaker van en sommige mensen horen wel het verschil tussen accenten en sommige mensen niet. Dat heeft iig niet daar mee te maken. Ik vind het altijd zo grappig dat sommige mensen accenten niet kunnen horen terwijl ik ze duidelijk hoor.
Oud 12-02-2010, 10:24
Tink*
Tink* is offline
Weet iemand of je die oude kratjes bav nog gewoon in kan leveren voor statiegeld? En met oud bedoel ik oud logo en ander kratje dan nu.
Oud 12-02-2010, 10:32
Rationeel
Rationeel is offline
tuurlijk kan dat
Oud 12-02-2010, 10:35
Tink*
Tink* is offline
Ja want ik ga geen kratjes naar de supermarkt slepen als ik er toch geen statiegeld meer voor krijg eh!
Oud 12-02-2010, 10:37
Chick Rock
Chick Rock is offline
Een goede morgen allemaal
Oud 12-02-2010, 10:38
Verwijderd
Goooodmornin

Het zonnetje schijnt nu wel ( ook op mijn beeldscherm ), maar het is graftakketiefustering koud
Oud 12-02-2010, 10:46
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik vind het helemaal niet zo koud, wel lekker .
Oud 12-02-2010, 10:48
Tink*
Tink* is offline
Nou ja, lente is altijd beter natuurlijk!
Oud 12-02-2010, 10:49
Chick Rock
Chick Rock is offline
Lente *zucht*
Oud 12-02-2010, 10:50
Verwijderd
Citaat:
Waarom mag een meisje van 14 de bioscoop in bij een horrorfilm?

En waarom gaan mensen uberhaupt naar horrorfilms als het een stelletje bange pussies zijn?
ouders zullen er wel bij zijn geweest

en ja, dat vraag ik me ook af. Dan betaal je 8 euro om je twee uur lang naar te voelen
Oud 12-02-2010, 10:53
Verwijderd
Citaat:
Native speaker van wat, het Nederlands? Iedereen die hier is opgegroeid is er native speaker van en sommige mensen horen wel het verschil tussen accenten en sommige mensen niet. Dat heeft iig niet daar mee te maken. Ik vind het altijd zo grappig dat sommige mensen accenten niet kunnen horen terwijl ik ze duidelijk hoor.
Nou, iemand uit Limburg hoort bv. wel het verschil tussen Brabants en Limburs, maar niet tussen Twents en Achterhoeks. En iemand uit Twente hoort het verschil tussen Brabants en Limburgs dan weer niet, maar wel dat tussen Twents en Achterhoeks.
Daarentegen kan een Limburger het verschil tussen 'een licht Twents accent' en abn heel goed horen, en een Twentenaar dan weer niet zo goed. En andersom.
Oud 12-02-2010, 10:54
Verwijderd
Citaat:
ouders zullen er wel bij zijn geweest

en ja, dat vraag ik me ook af. Dan betaal je 8 euro om je twee uur lang naar te voelen
In Italie is er voor die specifieke film geen leeftijdsgrens, dus een kind van 8 zou er ook gewoon binnengelaten worden.
Oud 12-02-2010, 10:55
Verwijderd
En ik moet eens naar het Uffizi museum in Florence want daar komt het Stendhal-syndroom het meest voor, volgens wiki. Misschien komt het door de plafondschilderingen want als je nar het plafond staat te staren geeft dat sowieso een verhoogd flauwvalrisico
Oud 12-02-2010, 10:56
Verwijderd
Citaat:
Nou, iemand uit Limburg hoort bv. wel het verschil tussen Brabants en Limburs, maar niet tussen Twents en Achterhoeks. En iemand uit Twente hoort het verschil tussen Brabants en Limburgs dan weer niet, maar wel dat tussen Twents en Achterhoeks.
Daarentegen kan een Limburger het verschil tussen 'een licht Twents accent' en abn heel goed horen, en een Twentenaar dan weer niet zo goed. En andersom.
Idd

Laatst zat ik met twee twentse meisjes in de trein en de een had een licht accent, de ander bijzonder zwaar... zegt dat meisje met het zware accent tegen dat meisje met het lichte accent dat zij echt heel accentloos spreekt Het was echt overduidelijk twents
Oud 12-02-2010, 10:58
Verwijderd
En jij bent nog niet eens een échte Limburger!
Oud 12-02-2010, 11:00
Verwijderd
Citaat:
En jij bent nog niet eens een échte Limburger!
Genoeg mensen die dat niet meer geloven hoor
Misschien moet ik binnenkort eens de transitie naar dialect gaan maken

Maar ik vind Twents nu wel veel duidelijker dan vroeger, als ik mijn ouders bv. hoor... pff, vroeger vond ik dat natuurlijk normaal, nu versta ik m'n vader soms niet eens
Oud 12-02-2010, 11:06
Rationeel
Rationeel is offline
Oud 12-02-2010, 11:09
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Ja dat natuurlijk wel, binnen accenten vind ik weer anders dan gewoon überhaupt een accent kunnen horen en dan Twents en Limburgs bv. als je gewoon ABN spreekt, dat kan ik ook wel. Ik vind het altijd zo grappig als mensen hun eigen accent niet horen!
Oud 12-02-2010, 11:12
Verwijderd
oh oh oh mail terug van de begeleider dat mijn onderwerp prima is en volgende week gaan we schrijfplan maken. ik vind het zo eng allemaal, het angstzweet brak me uit toen die mail binnenkwam ;x;x;x
Oud 12-02-2010, 11:12
Verwijderd
en goedemiddag
Oud 12-02-2010, 11:14
Verwijderd
Citaat:
Ja dat natuurlijk wel, binnen accenten vind ik weer anders dan gewoon überhaupt een accent kunnen horen en dan Twents en Limburgs bv. als je gewoon ABN spreekt, dat kan ik ook wel. Ik vind het altijd zo grappig als mensen hun eigen accent niet horen!
Ik heb nog nooit echt iemand ABN horen spreken, wel mensen die van zichzelf vonden dat ze ABN spraken, maar dan dus echt met een duidelijk accent
Oud 12-02-2010, 11:16
Verwijderd
Op dat filmpje dat Sarah laatst postte reageerden ook mensen met 'oh wat praat jij twents!', en dat hoorde ik dus echt niet. Maar ik hoor dan wel weer het verschil tussen brabants en limburgs!!!
Oud 12-02-2010, 11:16
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Ik heb nog nooit echt iemand ABN horen spreken, wel mensen die van zichzelf vonden dat ze ABN spraken, maar dan dus echt met een duidelijk accent
Dan ga je je ook afvragen wat echt ABN nou eigenlijk is. Ah ik ken volgens mij wel mensen die close enough komen, althans waar ik van vind dat het vrijwel accentloos is.
Oud 12-02-2010, 11:17
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
oh oh oh mail terug van de begeleider dat mijn onderwerp prima is en volgende week gaan we schrijfplan maken. ik vind het zo eng allemaal, het angstzweet brak me uit toen die mail binnenkwam ;x;x;x
Arme chickie, maar het is vast niet zo eng als het lijkt! Hoeveel punten?
Oud 12-02-2010, 11:18
Verwijderd
Citaat:
Arme chickie, maar het is vast niet zo eng als het lijkt! Hoeveel punten?
18!
Oud 12-02-2010, 11:22
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
fuk, ik heb enorme blaren van het roeien
Oud 12-02-2010, 11:23
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
18!
Wat een raar aantal! Maar het komt vast goed Katje, je hebt ook een ba-scriptie geschreven dus dit kan je ook!
Oud 12-02-2010, 11:24
Martiño
Martiño is offline
Hoe kun je nu niet het verschil tussen Brabants en Limburgs horen?

Regels voor berichten