Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Aristocratie moet gewoon weer terug komen dan hoefde ik niet te studeren en dan kon ik zomaar ambassadeur worden ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
![]() presssuuuureee! zo werken mannen nu eenmaal ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh mijn god. Mijn hotmail zegt: De limiet is bereikt van het aantal verzonden berichten dat elke 24 uur mag worden verzonden. Sla het bericht op en verzend het later opnieuw.
![]() Ik mail kennelijk te veel ![]() |
![]() |
|
Ik moet eigenlijk slapen, maar heb net 2 albums van Eli "paperboy" Reed & The True Loves gedownload en holy fucking shit wat is dat goed. Hij klinkt net als een of andere vuige Mississippi soul/blues negert uit de jaren 50, maar het is een blank ventje van in de 20.
<333
|
Dat vind ik normaal ook, maar ik heb om 10 uur college.
![]() Dat wordt skippen denk ik. Muziek gaat voor. En na dat stomme college heb ik 3 tussenuren, dus eigenlijk kan ik tot 1 uur in m'n nest blijven meuren.
|
Nachtmensen ftw!
Het gaat komende maandag érg pijnlijk worden voor me. Ik moet zondag tot 8 uur werken en maandagochtend weer om 6 uur beginnen (en dus half 5 op) tot 2 uur en dan van 3 tot 5 college. Ik denk dat ik dat heel slecht ga trekken. Ochtenddiensten zijn normaal al niet mijn ding, maar al helemaal niet als ik niet vroeg naar bed kan en daarna niet in slaap kan vallen op de bank. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |