Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maargoed let's vrolijk, dat chilli honing gedoe klinkt echt heel lekker wat is nog meer lekker om te koken? Mijn broer komt vanavond hier eten, en ik heb wel zin om te koken |
![]() |
|
Hee ik heb straks school en dan ga ik die viool ophalen maar daarna heb ik een kwartier om van mijn les naar mijn werk te komen, dus dan zou ik die viool mee moeten nemen naar het werk waar ze er waarschijnlijk óf niet voorzichtig mee zijn, óf er niet blij mee zijn omdat hij in de weg staat. Ik kan hem ook niet in de koeling zetten ofzo. Dat is niet zo goed voor hem. Wat zal ik doen, zal ik hem thuis gaan neerzetten en te laat komen? En zal ik dat dan eerst zeggen op mijn werk zo? Of zal ik vragen of het okee is als ik vijf minuten later kom zodat ik hem thuis kan zetten? Of zal ik hem toch meenemen?
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
@de foto, ahw!!! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() dit is overigens ook de enige foto die ik van 'm heb waar ie enigzins lachend op staat, want hij besloot al vanaf zn 4e dat lachen niet cool was enzo ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
@ Tink Vmb-tokkies ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik denk al minstens tien jaar dat ik 1.65 ben, maar de laatste twee keer dat ik iemand zag die ook 1.65 claimde te zijn was ik langer dan die persoon. En als ik mezelf nu meet (wat vrij lastig is) ben ik minstens 1.67
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() en dat gebeurt he, ze woden groot en vervelend. Kleine zusjes zijn nog veel erger want die worden groot en bloedmooi en dan gaan ze allemaal rare jongens hosselen enzo ![]() |
![]() |
||||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
hahaha, maar dan moet je ook meer inzetten en ik zet nu steeds een paar cent in! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Officiele recept voor de maissoep:
475 g mais (potjes of van 4 gekookte kolven) 25 g boter 1 gesnipperde ui 1 stengel bleekselderij in reepjes (ik vervang dit door bladselderij) 150 gram bacon (ik vervang dit door 200 gram spekreepjes die ik uitbak) (kun je denk ik ook vervangen door kleine blokjes oude kaas die je er pas op het laatste moment door doet) 3 theelepels cajunkruiden (als je dit niet kunt vinden: 1/2 theelepel selderiezout, 1/2 theelepel paprikapoeder, 1/2 theelepel cayennepeper, 1/2 theelepel komijn, 1/2 theelepel koriander, 1/2 theelepel zwarte/witte peper) 1250 ml groentebouillon 250 ml koksroom (ik laat dit weg) 2 eetlepels verse oregano of 1/2 eetlepel gedroogde Boter smelten, ui fruiten. Selderij toevoegen. Bacon erdoor roeren en meewarmen. Bouillon erbij doen en aan de kook brengen. Als je maiskolven gebruikt 35 minuten koken, als je potjes gebruikt 15 minuten. Room erdoor gieten. Garneren met oregano. |
![]() |
|
|