Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-03-2010, 10:26
Verwijderd
ik heb ruzie met een meisje en nu wil ik niet zeggen dat ik een heilig meisje ben, ik heb ook wel wat niet aardige dingen gezegd
Maar nu heeft zij lopen stoken, en kwam er dus een meisje op mij af wat ik haar heb lopen schoppen ( dat is dus niet waar ) en pats ik krijg gewoon een duw en een klap

Ik was wel een beetje verbijsterd
Advertentie
Oud 17-03-2010, 10:26
Verwijderd
Citaat:
maar echte pittige rode chillipepers?
mmmmmm nomnomnom
Oud 17-03-2010, 10:27
Verwijderd
Citaat:
Als je vlees in honing marineert is dat omdat de suikers het mals maken
maar in het originele recept zit geen vlees
Oud 17-03-2010, 10:28
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
ik heb ruzie met een meisje en nu wil ik niet zeggen dat ik een heilig meisje ben, ik heb ook wel wat niet aardige dingen gezegd
Maar nu heeft zij lopen stoken, en kwam er dus een meisje op mij af wat ik haar heb lopen schoppen ( dat is dus niet waar ) en pats ik krijg gewoon een duw en een klap

Ik was wel een beetje verbijsterd
oh niet eens dat meisje zelf! ts
Oud 17-03-2010, 10:29
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
maar in het originele recept zit geen vlees
dan weet ik het ook niet.
Misschien wordt tofu ook mals van honing?
Oud 17-03-2010, 10:30
Verwijderd
Citaat:
dan weet ik het ook niet.
Misschien wordt tofu ook mals van honing?
er zit ook geen tofu in
Oud 17-03-2010, 10:31
Verwijderd
ik dacht de vlees juist malser werd van zuur.. ?! Doordat eiwitten al deels opbreken enzo, wat doet de honing?
Oud 17-03-2010, 10:32
Verwijderd
Citaat:
oh niet eens dat meisje zelf! ts
nee met haar is het gewoon opgelost, volgens mij word ik ook gewoon echt als de bitch gezien

Maargoed let's vrolijk, dat chilli honing gedoe klinkt echt heel lekker
wat is nog meer lekker om te koken?
Mijn broer komt vanavond hier eten, en ik heb wel zin om te koken
Oud 17-03-2010, 10:33
Verwijderd
Mean, anders probeer je het zelfde te maken als ik

Spoiler

Katjes recept!
Oud 17-03-2010, 10:33
Verwijderd
ik weet niet of het lekker is maar ik maak vanavond maïssoep met spekreepjes en stokbrood!
Oud 17-03-2010, 10:34
Verwijderd
:-)

Ik ben trouwens aan het leren pokeren door online te pokeren. Ik heb al 6 cent gewonnen, terwijl ik er nog niet zo veel van snap. Ik voel me heel stoer!
Oud 17-03-2010, 10:35
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Hee ik heb straks school en dan ga ik die viool ophalen maar daarna heb ik een kwartier om van mijn les naar mijn werk te komen, dus dan zou ik die viool mee moeten nemen naar het werk waar ze er waarschijnlijk óf niet voorzichtig mee zijn, óf er niet blij mee zijn omdat hij in de weg staat. Ik kan hem ook niet in de koeling zetten ofzo. Dat is niet zo goed voor hem. Wat zal ik doen, zal ik hem thuis gaan neerzetten en te laat komen? En zal ik dat dan eerst zeggen op mijn werk zo? Of zal ik vragen of het okee is als ik vijf minuten later kom zodat ik hem thuis kan zetten? Of zal ik hem toch meenemen?
Oud 17-03-2010, 10:35
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
:-)

Ik ben trouwens aan het leren pokeren door online te pokeren. Ik heb al 6 cent gewonnen, terwijl ik er nog niet zo veel van snap. Ik voel me heel stoer!

waar?
Oud 17-03-2010, 10:36
Verwijderd
mmmmja dat wil ik doen, het klinkt lekker een beetje souflaki achtig met kip
Oud 17-03-2010, 10:37
Verwijderd
pokerstars. Nu sta ik weer 40 cent in de min, ik verloor terwijl ik twee azen had .
Oud 17-03-2010, 10:38
Verwijderd
Citaat:
Hee ik heb straks school en dan ga ik die viool ophalen maar daarna heb ik een kwartier om van mijn les naar mijn werk te komen, dus dan zou ik die viool mee moeten nemen naar het werk waar ze er waarschijnlijk óf niet voorzichtig mee zijn, óf er niet blij mee zijn omdat hij in de weg staat. Ik kan hem ook niet in de koeling zetten ofzo. Dat is niet zo goed voor hem. Wat zal ik doen, zal ik hem thuis gaan neerzetten en te laat komen? En zal ik dat dan eerst zeggen op mijn werk zo? Of zal ik vragen of het okee is als ik vijf minuten later kom zodat ik hem thuis kan zetten? Of zal ik hem toch meenemen?
je werk bellen, vragen wat zij er van vinden
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
je werk bellen, vragen wat zij er van vinden
Nouja bellen hoeft niet want voor school heb ik ook al werk (daarom kan ik ook niet even op en neer voor mijn les begint). Maar ik zal het ze wel vragen.
Tink*
Tink* is offline
Wat sneu allemaal. Vechten op school en iemand bedreigen en die shit dan he, dat deed een chickie en haar crew ook een keer bij mij, terwijl ik niks had gedaan. Vmbo-tokkies.
Oud 17-03-2010, 10:39
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Hebben jullie behoefte aan een foto van toen ik 5 of 6 was?
Oud 17-03-2010, 10:39
Verwijderd
Citaat:
Nouja bellen hoeft niet want voor school heb ik ook al werk (daarom kan ik ook niet even op en neer voor mijn les begint). Maar ik zal het ze wel vragen.
Er is vast wel een plek waar die kan staan!
Oud 17-03-2010, 10:40
Rationeel
Rationeel is offline
maar volgens mij is het bij meisjes-kliekjes nog veel meer zo dat als je de leider een keer een dreun geeft je nooit meer ergens last van hebt. of zie ik dat verkeerd?
Oud 17-03-2010, 10:40
Verwijderd

(links is mijn broertje)
Oud 17-03-2010, 10:41
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Er is vast wel een plek waar die kan staan!
Mja ik denk het ook wel

Citaat:
[afbeelding]

(links is mijn broertje)
awwwww
wat een lief broertje ook! <3
Oud 17-03-2010, 10:41
Verwijderd
gossie
Oud 17-03-2010, 10:42
Verwijderd
Citaat:
maar volgens mij is het bij meisjes-kliekjes nog veel meer zo dat als je de leider een keer een dreun geeft je nooit meer ergens last van hebt. of zie ik dat verkeerd?
Nee want dan krijg je de roddels, het tackelen en de dingen waardoor je nooit meer vrienden kunt krijgen op die school!

@de foto, ahw!!!
Oud 17-03-2010, 10:43
Verwijderd
shit nou heb ik al 1,90 in de min van de 3 euro die ik had Die ene is veel beter dan ik.
Oud 17-03-2010, 10:43
Verwijderd
Citaat:
Mja ik denk het ook wel

awwwww
wat een lief broertje ook! <3
hier is ie indd waanzinnig schattig nu is ie bijna 2 meter en de grootste stoner die er bestaat

dit is overigens ook de enige foto die ik van 'm heb waar ie enigzins lachend op staat, want hij besloot al vanaf zn 4e dat lachen niet cool was enzo
Oud 17-03-2010, 10:44
Verwijderd
Citaat:
nou nee mensen halen snel mensen erbij wat ik dus best wel marginaal vind, los het dan alleen op!

@ Tink

Vmb-tokkies
Oud 17-03-2010, 10:44
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

(links is mijn broertje)
ahhhhh hoe cute!
Oud 17-03-2010, 10:45
Verwijderd
Ik denk al minstens tien jaar dat ik 1.65 ben, maar de laatste twee keer dat ik iemand zag die ook 1.65 claimde te zijn was ik langer dan die persoon. En als ik mezelf nu meet (wat vrij lastig is) ben ik minstens 1.67 wat een gekke gewaarwording. Dan is mijn BMI ook lager.
Oud 17-03-2010, 10:45
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

(links is mijn broertje)
aww gave jas ook!
Oud 17-03-2010, 10:46
Verwijderd
Leider een dreun geven lijkt me indd een slecht idee Dan wordt het echt een megabitchfight enzo.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
hier is ie indd waanzinnig schattig nu is ie bijna 2 meter en de grootste stoner die er bestaat

dit is overigens ook de enige foto die ik van 'm heb waar ie enigzins lachend op staat, want hij besloot al vanaf zn 4e dat lachen niet cool was enzo
hahaha wat gaaf
en dat gebeurt he, ze woden groot en vervelend.

Kleine zusjes zijn nog veel erger want die worden groot en bloedmooi en dan gaan ze allemaal rare jongens hosselen enzo
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
[afbeelding]

(links is mijn broertje)

Citaat:
Nee want dan krijg je de roddels, het tackelen en de dingen waardoor je nooit meer vrienden kunt krijgen op die school!

@de foto, ahw!!!
ow, nouja ik ben sowieso niet zo thuis in die rare kliekjeswereld. ik was er zo eentje die met alle kampen overweg kon
Citaat:
shit nou heb ik al 1,90 in de min van de 3 euro die ik had Die ene is veel beter dan ik.
je kunt beter gaan beleggen. vandaag al bijna 200 e winst gemaakt, dus ik ga mezelf even trakteren op een lekkerbekkie ofzo
Oud 17-03-2010, 10:47
Verwijderd
Citaat:
Ik denk al minstens tien jaar dat ik 1.65 ben, maar de laatste twee keer dat ik iemand zag die ook 1.65 claimde te zijn was ik langer dan die persoon. En als ik mezelf nu meet (wat vrij lastig is) ben ik minstens 1.67 wat een gekke gewaarwording. Dan is mijn BMI ook lager.
en dan voel je je ineens slanker en mooier en dan ga je fluiten en dat kun je niet
Oud 17-03-2010, 10:48
Verwijderd
Citaat:
dat had ik laatst ook, alleen ik denk dat zij zich vergiste, heb me daarna niet gemeten, mss toch eens doen
Oud 17-03-2010, 10:48
Verwijderd
Citaat:

ow, nouja ik ben sowieso niet zo thuis in die rare kliekjeswereld. ik was er zo eentje die met alle kampen overweg kon

je kunt beter gaan beleggen. vandaag al bijna 200 e winst gemaakt, dus ik ga mezelf even trakteren op een lekkerbekkie ofzo
Nee je bent dan ook geen vmbo-tokkie!

hahaha, maar dan moet je ook meer inzetten en ik zet nu steeds een paar cent in!
Oud 17-03-2010, 10:49
Tink*
Tink* is offline
Ik ga zo even naar het wijvenuur denk ik.
Oud 17-03-2010, 10:49
Verwijderd
Citaat:
Leider een dreun geven lijkt me indd een slecht idee Dan wordt het echt een megabitchfight enzo.
dan komt meteen iedereen met een huge bak popcorn kijken
Oud 17-03-2010, 10:50
Verwijderd
wijvenuur?

om 12 uur ben ik weg, dan ga ik even hard bikkelen aan notitie
Verwijderd
Citaat:
Ik ga zo even naar het wijvenuur denk ik.
en wat is dat?
Verwijderd
Citaat:
dan komt meteen iedereen met een huge bak popcorn kijken
ik mis de middelbare school (L)

(niet omdat jij in een bitchfight bent, maar gewoon bitchfightes en de hele school die zich met alles bemoeid enzo )
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik kan ook voor het werk even racen, maar ik heb die mevrouw gezegd dat ik hem om halfvijf ophaal dus dan wordt ze vast ongelukkig als ik er om halfeen al sta.
Oud 17-03-2010, 10:52
Verwijderd
Citaat:
Ik kan ook voor het werk even racen, maar ik heb die mevrouw gezegd dat ik hem om halfvijf ophaal dus dan wordt ze vast ongelukkig als ik er om halfeen al sta.
je werk vind het vast niet erg als je 'm meeneemt, of als je iets later komt. En gewoon tegen iedereen zeggen dat ze HEEL voorzichtig moeten doen want echte stradivarius ofzo (dat is toch een heul dure viool? Ik weet er eigenlijk niks van )
Oud 17-03-2010, 10:52
Verwijderd
nu sta ik lekker 32 cent in de plus
Oud 17-03-2010, 10:53
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
en wat is dat?
Bodyfit
Oud 17-03-2010, 10:53
Verwijderd
Officiele recept voor de maissoep:
475 g mais (potjes of van 4 gekookte kolven)
25 g boter
1 gesnipperde ui
1 stengel bleekselderij in reepjes (ik vervang dit door bladselderij)
150 gram bacon (ik vervang dit door 200 gram spekreepjes die ik uitbak) (kun je denk ik ook vervangen door kleine blokjes oude kaas die je er pas op het laatste moment door doet)
3 theelepels cajunkruiden (als je dit niet kunt vinden: 1/2 theelepel selderiezout, 1/2 theelepel paprikapoeder, 1/2 theelepel cayennepeper, 1/2 theelepel komijn, 1/2 theelepel koriander, 1/2 theelepel zwarte/witte peper)
1250 ml groentebouillon
250 ml koksroom (ik laat dit weg)
2 eetlepels verse oregano of 1/2 eetlepel gedroogde

Boter smelten, ui fruiten. Selderij toevoegen. Bacon erdoor roeren en meewarmen. Bouillon erbij doen en aan de kook brengen. Als je maiskolven gebruikt 35 minuten koken, als je potjes gebruikt 15 minuten. Room erdoor gieten. Garneren met oregano.
Oud 17-03-2010, 10:54
Verwijderd
Nu ga ik mijn stageboekje halen en boodschapjes doen!
Oud 17-03-2010, 10:54
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
nu sta ik lekker 32 cent in de plus
toch weer een kauwgombal
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten