Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-04-2010, 09:56
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Goed dat je het achterwege liet
Toen ik een (superleuk) coschap liep bij een (heel goede) huisarts in Glanerbrug zei IEDEREEN aan wie ik dat vertelde 'huhu glanerbrug heeft kabeltelevisie' of 'huhu hebben ze nou al riolering dan'. Dat was irritant .
Ja, ik had al een idee dat dat niet leuk gevonden zou worden, net als in Almelo aankomen en naar het eerste stoplicht wijzen en zeggen "Kijk jongens! In Almelo is altijd iets te doen, soms... etc. etc.".
Oud 14-04-2010, 09:56
Verwijderd
Hahaha, ik keek het filmpje gisteren met een vriendin en die zei dat ze dat soort aanwijzingen ook echt van haar haptonoom krijgt :')
Dat stukje interview moest trouwens een keer opnieuw, want de eerste keer schoot ik gewoon in de lach om wat voor stoms ik eigenlijk zei
Oud 14-04-2010, 09:57
Verwijderd
filmpje? absinthe-in-actie-filmpje?
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik had al een idee dat dat niet leuk gevonden zou worden, net als in Almelo aankomen en naar het eerste stoplicht wijzen en zeggen "Kijk jongens! In Almelo is altijd iets te doen, soms... etc. etc.".
maar wat deed je in Enschede trouwens?

niet op een "wat deed je daar " manier maar meer gewoon interesse
Verwijderd
Yup. hebben?
Oud 14-04-2010, 09:58
Verwijderd
Citaat:
Yup. hebben?
plz
Oud 14-04-2010, 09:59
Verwijderd
filmpjes dealen!
zo nu ga ik weer aan de arbeid
Oud 14-04-2010, 09:59
Verwijderd
Ik ook, ik moet nog twee pagina's schrijven en mijn deadline is 'aan het begin van de middag'
Oud 14-04-2010, 10:00
Verwijderd
ik schrijf het best onder tijdsdruk
Oud 14-04-2010, 10:01
Verwijderd
Kamergenoot R. zul je trouwens niet snel met bouillon zien ontbijten, hij heeft net zijn tas uitgepakt en daaruit kwam een half brood, een zak krentenbollen, een bakje kipkerriesalade, een bakje zalmsalade, een worst, een pak frambozensmoothie en een kilozak appels. Voor de lunch, neem ik aan.
Oud 14-04-2010, 10:02
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
net bij de ortho geweest, en voortaan hoef ik de nachtbeugel nog maar 5 dagen p/w in en ik heb de gipsafdrukken van toen ik er voor het eerst kwam meegekregen, en WOW ik ben toch echt wel heel blij dat ik gebeugeld heb
Spoiler

Vanaf 3.20 !! (negeer het gaygedoe maar even ) Kijk uit! Ugly Betty spoiler ofzo?

Laatst gewijzigd op 14-04-2010 om 10:17.
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
ik schrijf het best onder tijdsdruk
Dat werkt meestal ook het beste . Succes!

Ik ga maar eensch naar school. Toedels!
Verwijderd
Ik moet mijn les voor groep 7/8 nog maken. Die voor de 1e groep 3/4 en voor de 2e groep 3/4 heb ik wel een soort van af, maar wat ga ik in godsnaam met groep 7/8 doen? Misschien moet ik eerst gaan douchen, onder de douche kom ik nog wel eens op ideeën
Oud 14-04-2010, 10:03
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
maar wat deed je in Enschede trouwens?

niet op een "wat deed je daar " manier maar meer gewoon interesse
Oh ik ken daar iemand en daar ben ik toevallig een paar keer op bezoek geweest, zelfs duisent keer langs het MST gekomen met de bus, en iedere keer moest ik bij mezelf denken "Heeey, hier heeft Sarah co-schappen gelopen!".
Oud 14-04-2010, 10:04
Verwijderd
Citaat:
Oh ik ken daar iemand en daar ben ik toevallig een paar keer op bezoek geweest, zelfs duisent keer langs het MST gekomen met de bus, en iedere keer moest ik bij mezelf denken "Heeey, hier heeft Sarah co-schappen gelopen!".
ah
Oud 14-04-2010, 10:09
Verwijderd
kennen jullie het boek beertje pippeloentje?
Oud 14-04-2010, 10:10
Verwijderd
Hahaaa wat tof Minke

kvangend Ik ben boos.
Hoe durft die "regisseuse" mijn vrouw en die andere lieve meisjes zo af te katten!

Oud 14-04-2010, 10:11
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
ah
Mag ik nu wel op je verjaardag komen?
Oud 14-04-2010, 10:12
Verwijderd
Citaat:
[filmpje]

Vanaf 3.20 !! (negeer het gaygedoe maar even )
ik schnap niet
Oud 14-04-2010, 10:13
Verwijderd
eigenlijk vind ik mijn minstens 1 x gemeet grens lastig voor mijn verjaardag want er zijn ook wel forumers die ik gemeet heb maar die ik liever niet op mijn verjaardag heb omdat ze daar niet passen of omdat ik ze helemaal niet echt gesproken heb maar ik weet niet hoe het anders moet!
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
ik schnap niet
Jij niet snappen?

Het is een feestje omdat haar beugel er uit is! Ze mag weer popcorn enzo! Het kan niet meer vast komen zitten etc.
Verwijderd
Citaat:
Hahaaa wat tof Minke

kvangend Ik ben boos.
Hoe durft die "regisseuse" mijn vrouw en die andere lieve meisjes zo af te katten!

Verwijderd
Ik kan natuurlijk ook gewoon geen forumers uitnodigen en in plaats daarvan taart meenemen naar de amersfoortmeet.
Oud 14-04-2010, 10:14
Verwijderd
Citaat:
Jij niet snappen?

Het is een feestje omdat haar beugel er uit is! Ze mag weer popcorn enzo! Het kan niet meer vast komen zitten etc.
ooh! is het ugly betty ofzo?
Oud 14-04-2010, 10:14
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
eigenlijk vind ik mijn minstens 1 x gemeet grens lastig voor mijn verjaardag want er zijn ook wel forumers die ik gemeet heb maar die ik liever niet op mijn verjaardag heb omdat ze daar niet passen of omdat ik ze helemaal niet echt gesproken heb maar ik weet niet hoe het anders moet!
Het was maar een grapje hoor! Ik snap het wel, ik vind het al een hele stap dat je überhaupt forumers uitnodigt voor je verjaardag!
Oud 14-04-2010, 10:15
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
ooh! is het ugly betty ofzo?
Ja!
Verwijderd
ja ik dacht dan lijkt het net of ik een druk sociaal leven heb!
Martiño
Martiño is offline
oh oeps, ik zal het even onder een spoiler plaatsen voor de mensen die het kijken
Oud 14-04-2010, 10:16
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
ja ik dacht dan lijkt het net of ik een druk sociaal leven heb!
Ja! Misschien moet ik het ook maar doen!
Oud 14-04-2010, 10:18
Verwijderd
Citaat:
de mensen die je wel op je verjaardag wilt een pm sturen?
Oud 14-04-2010, 10:19
Martiño
Martiño is offline
Ja, en het niet openbaar aankondigen op DK
Oud 14-04-2010, 10:30
Verwijderd
Goedemorgen!

@ Katje: wat tof van je tanden! Wou dat ik wat langer die nachtbeugel had gedragen.

Citaat:
ik had net ruzie met een meisje van een jaar of 18 klein en gezet , ik fietste over het ZEBRAPAD hoor en zij liep erover ( ik had haast ), en toen zei ze dóóóóh dit is het zebrapad, en toen zei ik NEE! dit is het panterpad wist je dat soms niet?
Werd ze helemaal boos en toen zwaaide ik haar nog even uit, stak ze haar middelvinger op

nou ja zeg :coonfused:
Als ze lang en dun was geweest, had je je dan minder asociaal opgesteld? Of als het een omaatje was geweest? Ik geloof dat ik je niet zo aardig vindt madame, doe eens iets aan je manieren.

Citaat:
panterpad....

tering, ik had je zo hard van je fiets geschopt
Qft.
Oud 14-04-2010, 10:39
Carn
Carn is offline
Citaat:
@Carn wat is dat oceansize fijn muziek zeg!

Citaat:
@ Carn

de manier waarop je iets kan zeggen telt ook mee, ije hebt mensen die netjes zeggen mevrouw/meisje/dame/man/jongen zou je willen uitkijken ik heb voorang
zij zei het echt op zo'n de tering arrogante manier dat ik dacht fuck it
Wat een onzin; als een fietser me afsnijdt dan ga ik ook niet met een belerend vingertje zeggen " jongeman, niet meer doen aub!". Een zebrapad is er juist zodat voetgangers veilig kunnen oversteken, jij bent degene die fout zit en dus kritiek krijgt. Over een fietspad rijden als er mensen oversteken, dat is pas tering-arrogant.
Oud 14-04-2010, 10:44
Verwijderd
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1798971 :')
Oud 14-04-2010, 10:46
Verwijderd
bah waarom kan ik mezelf er nooit toe zetten studiedingen te doen. lui en ongedisciplineerd
Oud 14-04-2010, 10:46
Verwijderd
The Church, prr.
Oud 14-04-2010, 10:47
Martiño
Martiño is offline
"ik ben ook jong geweest en ik zat ook ik hanggroepjes"

Klinkt als een onaangeboorde bron van geschikt sigmateriaal voor jou Pip!
Verwijderd
haha "gewoon jimmy"
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
bah waarom kan ik mezelf er nooit toe zetten studiedingen te doen. lui en ongedisciplineerd
Hoi, qft ;x
Oud 14-04-2010, 10:50
Verwijderd
De slaperigheid door het hooikoortsmedicijn is bijna uitgewerkt, maar gelukkig mag ik over twee uurtjes weer
Oud 14-04-2010, 10:51
Lorelei
Lorelei is offline
Mijn hemel

Ik ben de toekomst
Martiño
Martiño is offline
barabaslennartsigmund, je nieuwe nick vereist wel dat je constant cynische opmerkingen gaat maken he!
Tink*
Tink* is offline
Ach wie qft dat niet!
Oud 14-04-2010, 10:53
Verwijderd

sowieso, over welke brief heeft hij het? Kun je je hier aanmelden per post?
Oud 14-04-2010, 10:54
Verwijderd
Citaat:
"ik ben ook jong geweest en ik zat ook ik hanggroepjes"

Klinkt als een onaangeboorde bron van geschikt sigmateriaal voor jou Pip!
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ach wie qft dat niet!
De Kantine is net de koffiekamer in het ziekenhuis. Je komt op je werk, met de intentie lekker aan de slag te gaan en er een productieve dag van te maken, maar dan kom je in de koffiekamer en raak je aan de praat met je collega's, en dan komen er steeds meer mensen in de koffiekamer en wordt het steeds gezelliger terwijl het werk begint te stapelen en de wachtkamer langzaam overstroomt met patiënten.
Verwijderd
Citaat:
Hoi, qft ;x
ja qft 2

vroeger kon ik het wel
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
De Kantine is net de koffiekamer in het ziekenhuis. Je komt op je werk, met de intentie lekker aan de slag te gaan en er een productieve dag van te maken, maar dan kom je in de koffiekamer en raak je aan de praat met je collega's, en dan komen er steeds meer mensen in de koffiekamer en wordt het steeds gezelliger terwijl het werk begint te stapelen en de wachtkamer langzaam overstroomt met patiënten.
Oud 14-04-2010, 10:55
Martiño
Martiño is offline
Citaat:

sowieso, over welke brief heeft hij het? Kun je je hier aanmelden per post?
Ja, de aanmelding per expresse-telegram is sinds enkele jaren afgeschaft, wist je dat nog niet?
Oud 14-04-2010, 10:55
Verwijderd
internet werkt hier nog ouderwets met een kabeltje. Ik ga dat kabeltje maar even uit m'n computer halen

... maar eerst nog even de andere topics bekijken waarin gereageerd is.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten