Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
*boks* Er is ook altijd zo'n groepje dat op de hoek bij de faculteit woont, op een héle drukke weg en daar gaan ze dan altijd staan voetballen in hun streepjesoverhemden/T-shirts met uitpuilende bierbuiken en quasi-nonchalante afzakbroeken met grote bruine riemen en lelijke 'nette' schoenen en met haar dat te lang en te vet is. En dan met zo'n houding of de straat van hun is. Vanochtend zag ik er een voor de deur staan in een lelijke rode ochtendjas, met een bak koffie en een zelfingenomen kutharses erbij.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Lijstje maken met dingen die positief zijn aan je, dingen die je goed kan, karaktertrekken die tof zijn etc. En niet zwelgen in zelfmedelijden, want dat helpt niet. Al is het soms wel lekker.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar als je doelt op dat eindbazen moeilijk te verslaan zijn (en dan in de zijn van: Moeilijk om in bed te krijgen) Neuh, eindbazen zijn vaak gemakkelijk, 1 tactiek aanhouden doet vaak the trick Mensen hebben een mening over iemands uiterlijk weet ik hoe snel al gemaakt, dan heb je een grote groep "kerels' jochies, 1 wilt er lollig zijn en zegt dan bijvoorbeeld "Eindbaas hhuhuhuhuhuhu" dikke gniffel enzo. Wat hij doet is iemand omlaag halen door zichzelf hogerop te werken (op een zeer kleine schaal, als hij dit doet) Jammergenoeg is dat juist menselijk en niet zo gek. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Keitof dat je dat laatste meld "Al is het soms wel lekker." Doen veel mensen onderbewust. Ik ben het zelf spuugzat, toch haalt het niet de zelfhaat weg. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Kanker heeft is volgens het woordenboek een ziekte (en cancer = kreeft) verder weet ik geen officiele betekenissen maar afgezien van dat heeft onder het volk het woord kanker absoluut nog een betekenis. |
![]() |
|
Het is niet dat ik enorm geschokt ben als ik het hoor (en dan heb ik het nu over de scheldwoordcontext) maar ik vind het wel onprettig en vervelend.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|