Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-06-2010, 09:52
Verwijderd
============<() paaaaaaaaaaaaaaaaaaaarp
Advertentie
Oud 14-06-2010, 10:08
Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Dat geschiedenis zo saai is maar dat ik morgen toets heb.
Oud 14-06-2010, 11:23
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Omg ik moest echt even kijken wat het was

Maar inderdaad over een uur hoor ik waarschijnlijk niks anders meer
Oud 14-06-2010, 12:11
Verwijderd
WK.
Oud 14-06-2010, 12:15
Verwijderd
dat ik slecht te pas ben
Oud 14-06-2010, 12:32
Verwijderd
Citaat:
dat ik slecht te pas ben
slecht te pas?
Oud 14-06-2010, 12:33
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Schijnbaar betekent dat 'ziekerig' in Twente

OT: Dat mensen vage Twentse woorden gebruiken
Oud 14-06-2010, 13:28
Verwijderd
Citaat:
slecht te pas?
ja?
Je zusje wist ook al niet wat dat betekent
Ik ben een beetje ziek

OT:
doe eens lief lp

Ik vind het niet zo leuk dat nederland bagger speelt.
Oud 14-06-2010, 13:42
Verwijderd
Heuh, is 'slecht te pas' twents? ik dacht dat dat gewoon algemeen Nederlands was ;x
Oud 14-06-2010, 13:46
Verwijderd
Citaat:
Heuh, is 'slecht te pas' twents? ik dacht dat dat gewoon algemeen Nederlands was ;x
Oud 14-06-2010, 13:51
Verwijderd
Ik had er nog nooit van gehoord en elmer ook niet.

ont : die teringtoeters, serieus kap daar eens even mee als ik probeer te slapen
Oud 14-06-2010, 13:52
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik had er nog nooit van gehoord en elmer ook niet.

ont : die teringtoeters, serieus kap daar eens even mee als ik probeer te slapen
kap er sowieso mee

Volgens mij zijn die toeters de algemene irritatie van dit topic
Oud 14-06-2010, 16:06
Verwijderd
Welja, anders pikt een of ander officiëel onderzoeksbureau even mijn onderzoeksvragen zodat ik er niks meer mee kan omdat men geen zin heeft twee keer dezelfde vragen te stellen. Stelletje, stelletje, aaaarch!

En de verdrietige versie: ik had zo'n mooie vragen en plan van aanpak en nu moet het allemaal weer anders omdat de relevantie ontbreekt en het is al halverwege juni en ik raak de weg steeds meer kwijt en ik wiiiil niiiiiiiet meeeeeer.
Oud 14-06-2010, 16:19
Geel
Geel is offline
Citaat:
Ik ken het ook. Maar ik woon dan ook in twente...
Oud 14-06-2010, 16:19
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dat ik ziek werd bij oma en moest overgeven in de trein en de treinreis duurde 2,5 uur en de wc had geen water meer en ik heb er een knoeiboel van gemaakt en toen voelde ik me ziek én schuldig ;(
Oud 14-06-2010, 16:25
Sudoku.
Sudoku. is offline
Dat mijn schmink-voetbalvlaggetje van mijn wang afgeveegd is!
-jank-
Oud 14-06-2010, 16:27
Verwijderd
dacht ik ook, maar men zegt van niet
Oud 14-06-2010, 16:34
Carn
Carn is offline
Citaat:
Welja, anders pikt een of ander officiëel onderzoeksbureau even mijn onderzoeksvragen zodat ik er niks meer mee kan omdat men geen zin heeft twee keer dezelfde vragen te stellen. Stelletje, stelletje, aaaarch!

En de verdrietige versie: ik had zo'n mooie vragen en plan van aanpak en nu moet het allemaal weer anders omdat de relevantie ontbreekt en het is al halverwege juni en ik raak de weg steeds meer kwijt en ik wiiiil niiiiiiiet meeeeeer.
dat vraagt om een fles troost/goede-moed wijn!
Oud 14-06-2010, 17:12
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:

He, wat naar Wat nu?

En, ik zou ze slaan
Oud 14-06-2010, 17:20
Verwijderd
Citaat:
He, wat naar Wat nu?

En, ik zou ze slaan
Nou, ik hoop dat mijn begeleider een briljante ingeving heeft want die heb ik zelf momenteel niet. Ik zou me veel meer kunnen focussen op de rapporten dan op de praktijk (eerst waren die rapporten maar een deelvraagje), maar ik weet niet of ik daar wel genoeg juridisch relevante dingen over kan zeggen. Als het goed is krijg ik de contactgegevens van die onderzoekers, zodat ik met hen kan overleggen of ik onder embargo hun informatie al mag gebruiken etc, en misschien blijkt dan wel dat er nog iets is wat ze nog níet hebben onderzocht?
Oud 14-06-2010, 17:53
Verwijderd
Mweh wat kut Medeia *knuf*
Oud 16-06-2010, 08:52
Verwijderd
Dat ik voor een vak voorkennis nodig had van een ander vak, terwijl ze in dezelfde periode gegeven werden. Lekker geregeld. Dat voor beide vakken een totaal nieuwe wet geldt sinds dit jaar, en de studieboeken nog over de oude wet gingen. Dat ik als gevolg van die dingen de colleges van eerstgenoemd vak amper kon volgen en ik nu grote moeite heb mijn aantekeningen uit te werken die vol grote vraagtekens en huilende smileys staan. Het mondelinge tentamen is over vijf uur en een beetje, en dat kan ik nog het allerminst waarderen.
Gelukkig heb ik een heel dik en heel duur nieuw boek op de kop kunnen tikken twee weken geleden, en dat is dus niet het voorgeschreven boek maar ik hoop dat ik er wat (genoeg) aan heb
Oud 16-06-2010, 16:17
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dat mensen hun poten nooit uitsteken op de fiets.
Oud 17-06-2010, 01:05
Verwijderd
Citaat:
Dat mensen hun poten nooit uitsteken op de fiets.
echt he, moeilijk irritant. Erger me ook kapot aan fietsers die dat niet doen.
Oud 17-06-2010, 11:53
Verwijderd
De niet werkende site van kamernet die steeds mijn reactie niet wil versturen.
Oud 17-06-2010, 12:20
WolterB
WolterB is offline
Dat de goedkope ijsmachines overal uitverkocht of uit het assortiment zijn
Oud 17-06-2010, 12:41
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Dat de goedkope ijsmachines overal uitverkocht of uit het assortiment zijn
Oei, ik heb een paar maanden geleden nog twee ijsmachines uit een kerstpakket naar het stort gebracht.
Oud 17-06-2010, 13:39
Verwijderd
Citaat:
Oei, ik heb een paar maanden geleden nog twee ijsmachines uit een kerstpakket naar het stort gebracht.
fraai is dat!
Oud 17-06-2010, 14:00
Verwijderd
Verrot geslapen.

Ik stem trouwens voor rituele verbranding van
Citaat:
Oud 17-06-2010, 14:07
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
waarom breng je nieuwe apparaten naar de stort? Waarom niet naar de kringloopwinkel?
Oud 17-06-2010, 14:45
Volk
Volk is offline
Dat ik moet wachten tot de zomervakantie om weer D&D te doen Pff... Als iedereen gewoon op tijd zijn huiswerk maakte konden we gewoon D&Den zonder stress voor tentamens. Ik had net nieuwe dobbelstenen gekocht
Oud 17-06-2010, 14:47
Volk
Volk is offline
Trouwens ook dat ik het woord 'volk' met mezelf associeer. Het is een woord dat je echt overal tegenkomt en ik voel me steeds voor niks aangesproken
Oud 17-06-2010, 15:01
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Dat mijn mentor had gezegd dat hij al zijn leerlingen zou bellen om te zeggen of ze wel of niet geslaagd zijn en er vanmiddag achteraanmailde dat dat toch niet kon want dat mocht niet ivm overbelaste telefoonlijnen. JA GA DAT DAN EERST NA, JOH. Als ik nu níet gebeld wordt ben ik geslaagd en dan moet ik om 18:00 mail krijgen. Wtf.
Oud 17-06-2010, 15:43
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
waarom breng je nieuwe apparaten naar de stort? Waarom niet naar de kringloopwinkel?
Omdat ijsmachines niet werken, en het is chemisch afval vanwege de koelvloeistof in die ijsmachines.
Oud 17-06-2010, 15:45
Rivka
Rivka is offline
Al die nickchanges . Het lijkt wel een epidemie.
Oud 17-06-2010, 15:50
Verwijderd
Braderie inclusief volkszanger op 20 meter afstand van mijn openstaande tuindeuren
Oud 17-06-2010, 16:46
Verwijderd
Dat ik take-home tentamens fysiek moet inleveren in Nijmegen. Kost me veel te veel tijd.
Oud 17-06-2010, 20:02
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Dat.
Oud 17-06-2010, 20:40
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Strijken. Ik vind het niet zomaar vervelend, ik heb net als met stofzuigen dat ik er gewoon écht geestelijk en lichamelijk onwel van word. Ik word er echt heel erg ongelukkig van en ik voel me moe en hoofdpijnerig en slap als ik ermee klaar ben.
Oud 17-06-2010, 21:31
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Dat.
Maar maar
Oud 17-06-2010, 22:32
Verwijderd
Dat ik nu nog een essay van 750 woorden moet schrijven voor een take-home tentamen.
Oud 18-06-2010, 00:43
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Maar maar
Jij bent gewoon JasperJD en het maakt me verdrietig dat je nu ineens Sherlock bent
Oud 18-06-2010, 08:39
Missy
Missy is offline
Wat Phoebe zegt.

Ik kan het weer ook niet echt waarderen. Het is half juni.
Oud 18-06-2010, 09:07
Verwijderd
jhsdffhdfbjhfd Slome computer >< en ik verveel me ontzettend.
Oud 18-06-2010, 09:33
WolterB
WolterB is offline
Mijn gaarheid
Oud 18-06-2010, 09:53
Verwijderd
dat ik nog steeds ziek ben. :/ *pruil*
Oud 18-06-2010, 11:04
WolterB
WolterB is offline
Dat werklui bij werkzaamheden voor de deur een waterleiding geraakt hebben waardoor de hele wijk een paar uur zonder water zal komen te zitten. Heel fijn dat je daar achterkomt net voordat je wilt gaan douchen
Oud 18-06-2010, 11:15
Verwijderd
de badkamer schoonmaken, wat is het toch een klus als ik het op mijn manier doe.
Oud 18-06-2010, 11:43
Volk
Volk is offline
Citaat:
Dat werklui bij werkzaamheden voor de deur een waterleiding geraakt hebben waardoor de hele wijk een paar uur zonder water zal komen te zitten. Heel fijn dat je daar achterkomt net voordat je wilt gaan douchen
Jij woont toch niet bij mij in de straat? In ieder geval kan ik nu ook niet douchen door hetzelfde probleem. Ook voor de deur hier (naja, bij de buren) We moesten vanaf gister ook al water koken om te drinken. Kom je dan achter na het hardlopen, kun je alleen heet water drinken of ijskoud bier (ja, we hebben inderdaad niks anders in huis)
Oud 18-06-2010, 12:10
Verwijderd
Citaat:
Ik heb even naar LL's post gekeken, maar eigenlijk kan ik er geen goed antwoord op geven als de motivaties van de FBs zo worden weggezet als onzin. 'Drogredenen', komop man.

Het probleem is heel simpel: De Forumbazen willen iets veranderen, jullie willen dat niet. Waarom? TRADITIE! Tradities zijn van die dingen voor oude mannetjes achter geraniums, niet voor jonge mensen op een forum. Het zijn juist die tradities die het probleem zijn. Tradities maken een forum afgesloten en onuitnodigend.

Natuurlijk willen jullie koste wat het kost vasthouden aan jullie eigen gesloten gemeenschap met de heilige tradities die jullie daar hebben opgebouwd. Ik ben een NJNer, dus ik weet zelf ook wat het is om in een traditionele gemeenschap van jonge mensen te zitten. De enige oplossing is om die tradities te doorbreken, en daar moet je soms even pijn voor leiden. En dat zijn ook tradities die het altijd goed hebben gedaan.

Dat is het nadeel van progressief zijn. En nu niet zeggen dat ik je vraag niet beantwoord, want dan kom je weer te zeiken over 'drogredenaties'.

Wat is er aan de hand met DK? Het is een oud forum, met tradities. Heel leuk, maar niet uitnodigend. Het is niet open, al proberen de leden het wel. Ik ken het. Ik doe aan kampjes van jonge NJN leden, ik nodig altijd nieuwe mensen uit, maar ik kreeg 2 jaar geleden te horen: "Tja, ik dacht altijd: dat is die kliek van jullie, daar willen ze me niet", terwijl ik d'r specifiek had uitgenodigd.

Als je dat overkomt moet je kijken naar je tradities en waar nodig ze resoluut de kop af snijden. Dat is ook de conclusie die de FBs hebben getrokken. Niet de community vernietigen, natuurlijk niet. Maar wel afscheid nemen van tradities die niet meer hun plaats hebben in een open forum.

En ik snap best dat jullie daar een enorm probleem van maken. Het is niet leuk om de pijn van een verloren traditie te hebben. En ik weet vast dat jullie dit allemaal stomme drogredenaties vinden. Ik ken de discussies, ik heb ze 100 keer gevoerd, en ik heb 1 duidelijke ervaring: mensen die zo vast houden aan tradities, zijn de mensen die schoorvoetend twee jaar later volledig overtuigd zijn van de waarde van de verandering.

Je wilde weten wat het probleem is? DAT is het probleem. Het is bovenal een SOCIAAL probleem, niet een beleids probleem. Het is het probleem dat jullie je vastklemmen aan een traditie die zijn tijd heeft gehad. En je kan me alle lelijke dingen noemen van de wereld, dat ben ik wel gewend. Dat proces van afscheid neemt altijd wat tijd in beslag.

Dit is een realiteit. Of je het er nu mee eens bent of niet.
Tradities als iets neerzetten dat per definitie slecht is, een probleem creëren en het geven van drogredenen bagatelliseren. KOM OP ZEG.

Laatst gewijzigd op 18-06-2010 om 12:33.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten