Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Welja, anders pikt een of ander officiëel onderzoeksbureau even mijn onderzoeksvragen zodat ik er niks meer mee kan omdat men geen zin heeft twee keer dezelfde vragen te stellen. Stelletje, stelletje, aaaarch!
![]() En de verdrietige versie: ik had zo'n mooie vragen en plan van aanpak en nu moet het allemaal weer anders omdat de relevantie ontbreekt en het is al halverwege juni en ik raak de weg steeds meer kwijt en ik wiiiil niiiiiiiet meeeeeer. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() En, ik zou ze slaan ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat ik voor een vak voorkennis nodig had van een ander vak, terwijl ze in dezelfde periode gegeven werden. Lekker geregeld. Dat voor beide vakken een totaal nieuwe wet geldt sinds dit jaar, en de studieboeken nog over de oude wet gingen. Dat ik als gevolg van die dingen de colleges van eerstgenoemd vak amper kon volgen en ik nu grote moeite heb mijn aantekeningen uit te werken die vol grote vraagtekens en huilende smileys staan. Het mondelinge tentamen is over vijf uur en een beetje, en dat kan ik nog het allerminst waarderen.
Gelukkig heb ik een heel dik en heel duur nieuw boek op de kop kunnen tikken twee weken geleden, en dat is dus niet het voorgeschreven boek maar ik hoop dat ik er wat (genoeg) aan heb ![]() |
![]() |
|
Dat mijn mentor had gezegd dat hij al zijn leerlingen zou bellen om te zeggen of ze wel of niet geslaagd zijn en er vanmiddag achteraanmailde dat dat toch niet kon want dat mocht niet ivm overbelaste telefoonlijnen. JA GA DAT DAN EERST NA, JOH. Als ik nu níet gebeld wordt ben ik geslaagd en dan moet ik om 18:00 mail krijgen. Wtf.
|
Dat werklui bij werkzaamheden voor de deur een waterleiding geraakt hebben waardoor de hele wijk een paar uur zonder water zal komen te zitten. Heel fijn dat je daar achterkomt net voordat je wilt gaan douchen
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 18-06-2010 om 12:33. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat vind jij niet zo leuk? Miekje* | 500 | 24-04-2010 22:17 | |
De Kantine |
godversaai #842 Verwijderd | 500 | 28-01-2010 16:22 | |
Liefde & Relatie |
Wat vinden jongens leuk? sarahanna | 24 | 16-09-2009 20:49 | |
De Kantine |
Wat vind jij mooie meisjes- en jongensnamen? Allure | 160 | 23-05-2009 11:44 | |
Software & Hardware |
[laptop kopen] wat vind jij ervan? aniki | 17 | 13-07-2004 11:53 |