Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-08-2010, 09:24
Rationeel
Rationeel is offline
radioreclame:

outlet

STREEPJE

sale

PUNT NL

(8)

Advertentie
Oud 19-08-2010, 13:45
saskia1989
saskia1989 is offline
Sowieso erg irritant dat die reclame's altijd 100 keer harder staan dan het tv programma. Zit je gewoon rustig een filmpje te kijken, knalt opeens Jamba er uit ofzo met NU OP JOUW MOBIELLLL! Net of je daardoor iets gaat kopen...
Oud 19-08-2010, 13:58
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb gelukkig al heel lang geen irritante jamba/of andere reclames gezien.
Oud 25-08-2010, 20:54
Verwijderd
"10 jaar genonderzoek!"

Ze kunnen er vele genetische aandoeningen mee oplossen, een eind maken aan erfelijke ziektes en misschien zelfs een geneesmiddel voor kanker ontdekken!

En waar komt L'Oreal mee aankakken: een fucking huidcrème.
Oud 26-08-2010, 14:43
Verwijderd
(Over zomer-seizoensvla)

"Was het maar altijd zomer!"

Dus die andere seizoensvla's zijn niet lekker? Fijn om dat te weten.
Oud 26-08-2010, 16:48
Verwijderd
Citaat:
(Over zomer-seizoensvla)

"Was het maar altijd zomer!"

Dus die andere seizoensvla's zijn niet lekker? Fijn om dat te weten.
Oud 28-08-2010, 14:24
Verwijderd
De reclame voor de multivitamines van Roter. Tergend gewoon
Oud 31-08-2010, 19:23
Carn
Carn is offline
Oud 31-08-2010, 21:15
Giles
Giles is offline
Volgens Head&Shoulders is het vreselijk genant om om je hoofd te krabbelen tijdens een date. Beter kun je met een slechte smoes onder tafel duiken om vervolgens met wild haar overeind te gaan zitten.

Vertel eens jongens, is dat echt zo vies?
Oud 31-08-2010, 21:15
jacobdb
jacobdb is offline
die van de nederlands energie maatschappij, van waar nederlanders echt trots op zijn zoooo irritant
Oud 01-09-2010, 08:18
Verwijderd
Citaat:
Volgens Head&Shoulders is het vreselijk genant om om je hoofd te krabbelen tijdens een date. Beter kun je met een slechte smoes onder tafel duiken om vervolgens met wild haar overeind te gaan zitten.

Vertel eens jongens, is dat echt zo vies?
Niet viezer dan onder tafel duiken
Oud 02-09-2010, 02:48
Verwijderd
Op een site van een nieuwbouwwijk:

"Een locatie dichtbij de entree van het station, vanaf waar Nederland letterlijk aan je voeten ligt."
Oud 02-09-2010, 06:55
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oud 02-09-2010, 12:05
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Op een site van een nieuwbouwwijk:

"Een locatie dichtbij de entree van het station, vanaf waar Nederland letterlijk aan je voeten ligt."
Oeh, dat doen echt veeeel mensen fout! Moet daar ook altijd om lachen
Oud 08-09-2010, 17:13
Verwijderd
Citaat:
De reclame voor de multivitamines van Roter. Tergend gewoon
Ik zet het geluid echt uit als ie opkomt tegenwoordig.

"Nu ook voorrrrr kids!!! Hmmmm heerrrrrlijk met aarrrrrdbeiensmaak!!!!!" RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH
Oud 08-09-2010, 20:18
Verwijderd
Ik heb een zak knabbelsticks voor knaagdieren gekocht en op de verpakking staat een hond.
Oud 08-09-2010, 22:59
Verwijderd
"Modder Neetjur maakt steeds meer Duyvisnootjes lekker draai rowsted. Daarvoor heeft ze fajermen. Maar dat is niet altijd even handig. *jongeman blaast vuur en steekt het haar van een vrouw in de fik* Alleen Modder Neetjur weet hoe je nootjes lekker draai rowsted maakt. De Duyvis Draai Rowsted-collectie, selektet baai Modder Neetjur."

:RAGE:
Oud 08-09-2010, 23:04
Verwijderd
Citaat:

"Nu ook voorrrrr kids!!! Hmmmm heerrrrrlijk met aarrrrrdbeiensmaak!!!!!" RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH
oh ja die haalt echt het bloed onder mijn nagels vandaan dat stemmetje

sowieso ook dat dansende wijf :')
Oud 09-09-2010, 02:17
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
'Niet krabben' * duikt onder tafel*

Antiroos van Andrelos/Head and Shoulders/Wat is het

Laatst gewijzigd op 09-09-2010 om 02:24.
Oud 09-09-2010, 16:57
Verwijderd
Citaat:

ik vond de vitamine C van Roter juist vroeger altijd heel lekker omdat het zo lekker zuur was soms zeurde ik of ik nog een vitamine C mocht.
Oud 09-09-2010, 16:59
Verwijderd
Citaat:
ik vond de vitamine C van Roter juist vroeger altijd heel lekker omdat het zo lekker zuur was soms zeurde ik of ik nog een vitamine C mocht.
Mjah ik ook. Nu ik er aan denk krijg ik ook echt dat zure wanggevoel + kwijl
Oud 10-09-2010, 22:18
niña
niña is offline
ANWB heeft kinderlaarzen Obrero NU OOK VOOR KINDEREN

Oud 13-09-2010, 15:15
Verwijderd
Citaat:
Ik heb gelukkig al heel lang geen irritante jamba/of andere reclames gezien.
Even afkloppen, voor je het weet zijn ze er weer .
Oud 14-09-2010, 16:01
Verwijderd
Op discovery is telkens een aankondiging voor mythbusters, waarbij ze beginnen met:
"Denk jij bij wetenschappers ook aan saaie nerds in een donker lab?"
en eindigen met zoiets als:
"wetenschap is niet alleen in een donker lab!"

Ik kan daar echt niet tegen, want ik vraag me telkens af wie er in hemelsnaam denkt dat een wetenschappelijk lab donker zou zijn
Oud 14-09-2010, 18:54
snoopy
snoopy is offline
Ik vind die reclames van Reaal echt gruwelijk irritant.

"7% kans op waterschade in uw bedrijf."

Echt van die loze kreten
Oud 14-09-2010, 21:12
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
Op discovery is telkens een aankondiging voor mythbusters, waarbij ze beginnen met:
"Denk jij bij wetenschappers ook aan saaie nerds in een donker lab?"
en eindigen met zoiets als:
"wetenschap is niet alleen in een donker lab!"

Ik kan daar echt niet tegen, want ik vraag me telkens af wie er in hemelsnaam denkt dat een wetenschappelijk lab donker zou zijn
Hij schreeuwt ook zo naar je, terwijl je toch al braaf Discovery aan het kijken bent. Dan denk je vanzelf al niet zo negatief over wetenschap, zou je zeggen.
Oud 14-09-2010, 21:31
Martiño
Martiño is offline
Myth Busters is sowieso geen wetenschap. Het zijn twee lelijke mannen die stomme dingen doen.
Oud 14-09-2010, 21:38
Chick Rock
Chick Rock is offline
Nee joh, het is briljant!
Oud 14-09-2010, 21:38
Cherry Springs
En 3 jonkies. Ik kijk het altijd graag met mijn pappa. Maar inderdaad, bij veel discovery-programmas is de wetenschap ver te zoeken. Zoals die hele Deadliest Catch-serie. Leuk, man.
Oud 14-09-2010, 22:15
Verwijderd
Citaat:
Hij schreeuwt ook zo naar je, terwijl je toch al braaf Discovery aan het kijken bent. Dan denk je vanzelf al niet zo negatief over wetenschap, zou je zeggen.
Sterker nog, het enige wat ik op Discovery kijk is Myth busters. Dus dat zeggen ze dan in het reclameblok dat in Myth busters wordt uitgezonden
Oud 14-09-2010, 22:16
Verwijderd
Citaat:
Myth Busters is sowieso geen wetenschap. Het zijn twee lelijke mannen die stomme dingen doen.
Eens. Do not get the hype, not very funneh.
Oud 14-09-2010, 22:18
Cherry Springs
Maar ze maken sowieso bijna alleen maar reclame voor hun eigen zenders en programma's, daar zie ik het nut ook niet zo van in.
Oud 14-09-2010, 22:19
Verwijderd
Als er niemand kijkt dan haalt essent het uit z'n pakket en dan krijgen ze geen geld meer.
Oud 14-09-2010, 22:23
Verwijderd
Vroeger maakten ze bij Discovery ook reclames voor dingen als MRI scanners.
Oud 15-09-2010, 18:00
Verwijderd
C1000 Veenendaal weigert 'duivelse' Dungans

Een C1000 in Veenendaal doet niet mee aan een nieuwe verzamelactie: de Dungans. De supermarkt vindt de schijfjes met afbeeldingen van magische wezens occult en niet geschikt als speelgoed, meldt de Telegraaf.

Met de moderne flippo's kunnen kinderen spelletjes spelen tegen elkaar. Vooral de reclames stuitten christenen tegen de borst, omdat de suggestie wordt gewekt dat de kinderen bezeten zijn door kwade geesten.

Op internet worden consumenten op verschillende plekken opgeroepen de spaaractie voor de zogenoemde Dungans links te laten liggen. Vooral de tv-reclame wekt wrevel. "Kinderen veranderen in de Dungan-karakters, de demonen. Deze kwade geesten gaan vechten, door de kinderen heen. Het is walgelijk", stellen Jos en Regina van de christelijke website Rejoicenow.nl. "We moeten onze kinderen beschermen."

Het hoofdkantoor in Amersfoort beseft dat de nieuwe actie gevoelig ligt onder gelovigen, maar benadrukt dat het niet de bedoeling is om te shockeren.

Klanten van de C1000-supermarkt aan het Prins. W. Alexanderpark kunnen in plaats van Dungans nu punten sparen voor Clics. Daarmee kunnen kinderen hun eigen speelgoed bouwen.

Oud 16-09-2010, 10:38
Verwijderd
Ik zou wel liever clics hebben dan dungans.
Oud 16-09-2010, 11:08
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
XalionX schreef:
Ziekte Viver
jezus...
Oud 16-09-2010, 11:37
Chick Rock
Chick Rock is offline
Voortijdige ZWEETlozing? Seriously?
Oud 16-09-2010, 11:44
Rationeel
Rationeel is offline
woops, topiconfused
Oud 16-09-2010, 22:39
Verwijderd
Citaat:
Voortijdige ZWEETlozing? Seriously?
Haha, ik kwam hem hier posten, maar (zeer terecht) was dat dus al gedaan
Oud 16-09-2010, 22:53
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Alle Antikal reclame's. "Ah nein, unsere Muti kommt zo! Und unsere Badezimmer ist nicht sauber! Was mussen wir jetzt machen?!" maar dan superprecies ( ) nagesynchroniseerd in het Nederlands.

NB: Dat is ongetwijfeld niet de echte versie, maar dat maken mijn collega en ik er altijd van
Oud 17-09-2010, 09:12
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Alle Antikal reclame's. "Ah nein, unsere Muti kommt zo! Und unsere Badezimmer ist nicht sauber! Was mussen wir jetzt machen?!" maar dan superprecies ( ) nagesynchroniseerd in het Nederlands.

NB: Dat is ongetwijfeld niet de echte versie, maar dat maken mijn collega en ik er altijd van
Ja zeg, wat voor vreemde (relatie met je) moeder heb je dan, als het eerste dat ze doet als ze op bezoek komt de badkamer inspecteren op kalkresten is.
Oud 23-09-2010, 22:04
Verwijderd
Ik word agressief van die Kruidvat reclames met die irritante schreeuwstem.
Oud 24-09-2010, 01:18
Verwijderd
Citaat:
Ik word agressief van die Kruidvat reclames met die irritante schreeuwstem.
jaaaaa

Net zoals die zeikstem die op Nederland 3 de programma's aankondigt. Bloed onder de nagels vandaan halend!
Oud 24-09-2010, 11:39
Verwijderd
Er is een nieuwe winkel met dure kleren in de Biltstraat, het heet Mevrouw Vermeer. Buiten staat een enorm bord, zo'n bord dat eerder gebruikt wordt voor slagers/bakkers e.d. maar goed. De tekst erop, in sprankelend Arial, is nog wel het ergste. Een parafrase: (als ik nou maar écht altijd pen en papier bij me had, had ik het kunnen overschrijven)

''Hoi ik ben hier nieuw!
Mijn naam is mevrouw Vermeer!
Kom gerust eens binnen kijken, ik verkoop talloze merken kleren.
Ik verkoop merk X en merk Y en ook merk Z en merk Q en S.

Een mooie gelegenheid voor jou om nieuwe kleren te kopen!!

Ik geef je ook gepast advies!
Loop dus vooral eens naar binnen!

Werk ze of studeer ze en tot snel bij,
Mevrouw Vermeer.''

Laatst gewijzigd op 24-09-2010 om 17:26.
Oud 24-09-2010, 13:22
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oud 26-09-2010, 13:48
Verwijderd
Ik word lichtelijk agressief van die jumboreclames op de radio, waarbij er iets nieuws en geels gezien wordt en mensen gaan raden wat het is. Dat stomme kind met haar 'een kanarievogel!?'... Wat voor kanarie zou het anders zijn? Een kanariehond? Een kanarievarken?
Oud 28-09-2010, 18:41
Verwijderd
Ik fietste vandaag weer langs dat bord en het was nog walgelijker dan ik onthouden had.
Oud 28-09-2010, 20:08
Verwijderd
Inderdaad die van de 'voortijdige zweetlozing' ..Die is wel net zo erg als die oude van axe, met die draaiende ogen, walgelijk.

En ik weet niet of ik de enige ben hoor, maar ik vind die reclame waarin die vrouw haar tanden probeert schoon te maken met plakband echt té ranzig. Wie maakt in godsnaam zijn tanden nou schoon met plakband? (Daarbij blijven waarschijnlijk ook nog die lijmresten van dat plakband op je tanden zitten..)
Oud 28-09-2010, 20:12
Geel
Geel is offline
Citaat:
Ik word lichtelijk agressief van die jumboreclames op de radio, waarbij er iets nieuws en geels gezien wordt en mensen gaan raden wat het is. Dat stomme kind met haar 'een kanarievogel!?'... Wat voor kanarie zou het anders zijn? Een kanariehond? Een kanarievarken?
Ik moest hardop lachen.

Regels voor berichten