Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
"Modder Neetjur maakt steeds meer Duyvisnootjes lekker draai rowsted. Daarvoor heeft ze fajermen. Maar dat is niet altijd even handig. *jongeman blaast vuur en steekt het haar van een vrouw in de fik* Alleen Modder Neetjur weet hoe je nootjes lekker draai rowsted maakt. De Duyvis Draai Rowsted-collectie, selektet baai Modder Neetjur."
:RAGE: |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() sowieso ook dat dansende wijf :') |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Op discovery is telkens een aankondiging voor mythbusters, waarbij ze beginnen met:
"Denk jij bij wetenschappers ook aan saaie nerds in een donker lab?" en eindigen met zoiets als: "wetenschap is niet alleen in een donker lab!" Ik kan daar echt niet tegen, want ik vraag me telkens af wie er in hemelsnaam denkt dat een wetenschappelijk lab donker zou zijn ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
C1000 Veenendaal weigert 'duivelse' Dungans
Een C1000 in Veenendaal doet niet mee aan een nieuwe verzamelactie: de Dungans. De supermarkt vindt de schijfjes met afbeeldingen van magische wezens occult en niet geschikt als speelgoed, meldt de Telegraaf. Met de moderne flippo's kunnen kinderen spelletjes spelen tegen elkaar. Vooral de reclames stuitten christenen tegen de borst, omdat de suggestie wordt gewekt dat de kinderen bezeten zijn door kwade geesten. Op internet worden consumenten op verschillende plekken opgeroepen de spaaractie voor de zogenoemde Dungans links te laten liggen. Vooral de tv-reclame wekt wrevel. "Kinderen veranderen in de Dungan-karakters, de demonen. Deze kwade geesten gaan vechten, door de kinderen heen. Het is walgelijk", stellen Jos en Regina van de christelijke website Rejoicenow.nl. "We moeten onze kinderen beschermen." Het hoofdkantoor in Amersfoort beseft dat de nieuwe actie gevoelig ligt onder gelovigen, maar benadrukt dat het niet de bedoeling is om te shockeren. Klanten van de C1000-supermarkt aan het Prins. W. Alexanderpark kunnen in plaats van Dungans nu punten sparen voor Clics. Daarmee kunnen kinderen hun eigen speelgoed bouwen. ![]() |
![]() |
|
Alle Antikal reclame's. "Ah nein, unsere Muti kommt zo! Und unsere Badezimmer ist nicht sauber! Was mussen wir jetzt machen?!" maar dan superprecies (
![]() NB: Dat is ongetwijfeld niet de echte versie, maar dat maken mijn collega en ik er altijd van ![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Er is een nieuwe winkel met dure kleren in de Biltstraat, het heet Mevrouw Vermeer. Buiten staat een enorm bord, zo'n bord dat eerder gebruikt wordt voor slagers/bakkers e.d. maar goed. De tekst erop, in sprankelend Arial, is nog wel het ergste. Een parafrase: (als ik nou maar écht altijd pen en papier bij me had, had ik het kunnen overschrijven)
''Hoi ik ben hier nieuw! Mijn naam is mevrouw Vermeer! Kom gerust eens binnen kijken, ik verkoop talloze merken kleren. Ik verkoop merk X en merk Y en ook merk Z en merk Q en S. Een mooie gelegenheid voor jou om nieuwe kleren te kopen!! Ik geef je ook gepast advies! Loop dus vooral eens naar binnen! Werk ze of studeer ze en tot snel bij, Mevrouw Vermeer.'' ![]() Laatst gewijzigd op 24-09-2010 om 17:26. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Inderdaad die van de 'voortijdige zweetlozing'
![]() En ik weet niet of ik de enige ben hoor, maar ik vind die reclame waarin die vrouw haar tanden probeert schoon te maken met plakband echt té ranzig. Wie maakt in godsnaam zijn tanden nou schoon met plakband? (Daarbij blijven waarschijnlijk ook nog die lijmresten van dat plakband op je tanden zitten..) |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |