Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wat voor hakken heb je gekocht dan? @Madeia Jij en Minke wonen in Utrecht toch? Dan had ik Minke kunnen bellen maar ik dacht dat dat die echt niet op een gestand iemand zat te wachten. ![]() Jou nummer heb ik trouwens ook niet. Oh en die jongen heeft me nog aanboden om bij hem te pitten. Maar dat heb ik maar afgewezen. Laatst gewijzigd op 18-07-2010 om 11:38. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Je had mij absoluut mogen bellen hoor Viv, tuurlijk! Alleen woon ik in Tilburg...
Citaat:
En ik heb gewoon (kunststof, ai) zwarte pumps met vrij hoge hakken en een gespje, van de Sacha. En ik wen over het algemeen vrij snel aan hakken, kan er ook heel prima op lopen, maar deze waren dus ook nog nieuw, en de kermis is wel een paar kilometer lang ![]() Laatst gewijzigd op 18-07-2010 om 11:38. |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Beste website ooit: Clicky.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Het is meteen weg. Vandaag tenminste. Gisteren gebeurde dat, maar soms kreeg ik ook een blauw scherm of liep het gewoon vast. Maar toen crashte hij ook slechts om het half uur, nu ik huisjes aan het bouwen ben iedere vijf minuten. Dus ik ga maar even wat anders doen voordat er straks een ontbijtbord door het beeldscherm gaat ;x
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Maar ja het kamp was echt leuk. Zo veel gedaan in tegen stelling tot andere kampen en heb een kleurtje en blijkbaar gezonder door elke dag te zwemmen en zo ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() @LP ik begon vanochtend een half uur later, want zondag, dus ik mocht ook een half uur langer in bed liggen, dus liep ik je mis, sorry ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() En klik. @sann: Ik heb nog heel lang met een wakker hoofd en een moe lichaam gelegen (als je dat kent ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik heb echt de gaafste paar dagen ever gehad! Er komt een parkiet in voor die bier dronk, en een fietssleutel die afbrak waardoor we uiteindelijk de boom moesten omzagen waar de fiets aan vaststond zodat we de fiets weer konden meenemen, heel dronken worden net over de grens in België en terugkruipen naar Nederland, in slaap vallen in het bos op een boom boven het water, en allemaal spannende dingen die lekker tmi zijn
![]() |
![]() |
|
|