Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-07-2010, 14:15
Lorelei
Lorelei is offline
Ik ga een uurtje slapen.. moe
Oud 22-07-2010, 14:16
Verwijderd
Ik denk dat Pioen een beetje masochistisch is. Terwijl Schrödinger lekker op bed ligt, ligt Pioen ernaast op de harde vloer.
Oud 22-07-2010, 14:16
Verwijderd
Jeetje, het wordt een laffe benden vanavond, iedereen gaat maar dutjes doen/ is ziek/ gaar/ brak
Oud 22-07-2010, 14:20
Verwijderd
Sann, even een juridische vraag. Dat conflict tussen Nina Brink en Eric Smit, volg je dat een beetje? Die Nina heeft die kritische journalist enorme claims opgelegd en middels dagvaardingen allerlei beslagen opgelegd. Maar kun je zomaar beslag op iemands rekening/goederen doen zonder een rechterlijke uitspraak. Want hoe kan het dan dat die man geen geld meer heeft om brood te kopen terwijl die zitting pas over een week is?
Oud 22-07-2010, 14:27
Verwijderd
Citaat:
Sann, even een juridische vraag. Dat conflict tussen Nina Brink en Eric Smit, volg je dat een beetje? Die Nina heeft die kritische journalist enorme claims opgelegd en middels dagvaardingen allerlei beslagen opgelegd. Maar kun je zomaar beslag op iemands rekening/goederen doen zonder een rechterlijke uitspraak. Want hoe kan het dan dat die man geen geld meer heeft om brood te kopen terwijl die zitting pas over een week is?
Ja dat kan, zodra de zaak bij de rechtbank aanhangig is gemaakt, als ik het me goed herinner. Ik volg de zaak verder helemaal niet. Anders zou iemand zijn hele rekening leeghalen, omdat ie weet dat de rechterlijke uitspraak dat als gevolg zal hebben, en is er dus niks te verhalen. Nu heb je het verassingseffect en kun je er nog daadwerkelijk wat uitslepen. Dat is de redenatie volgens mij iig.
Oud 22-07-2010, 14:30
Verwijderd
Citaat:
Ja dat kan, zodra de zaak bij de rechtbank aanhangig is gemaakt, als ik het me goed herinner. Ik volg de zaak verder helemaal niet.
Okay dus beslag leggen op iemands spullen is net zo makkelijk als een patatje kopen maar dan moet de zaak wel in behandeling zijn. Eigenlijk best raar ;x
Oud 22-07-2010, 14:30
Verwijderd
Citaat:
Okay dus beslag leggen op iemands spullen is net zo makkelijk als een patatje kopen maar dan moet de zaak wel in behandeling zijn. Eigenlijk best raar ;x
Nou ja, als je de zaak niet wint heb je er ook weinig aan, want jij ziet dat geld dan toch niet, maar je hebt wel de proceskosten.
Oud 22-07-2010, 14:31
Verwijderd
Citaat:
mweeeh nee eigenlijk is het vrij logisch. Maar ik weet de juridische weg niet meer precies. Ik ga het straks voor je uitzoeken en vertel het je vanavond En hij is zelf een prutser he, had ie maar moeten betalen.
Oud 22-07-2010, 14:39
Verwijderd
mensen met verstand van excel naamzoek...
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1809623
Oud 22-07-2010, 14:39
Verwijderd
Gossiepietje, ik heb geloof ik nog nooit zo snel mijn backpack ingepakt Alleen past mijn tent niet tussen die hengsels, dus die moet ik apart dragen. Op zich niet heel rampzalig, want we gaan geen wandelvakantie doen ofzo.

Nu moet ik nog even checken hoe zwaar die is
Oud 22-07-2010, 14:55
Verwijderd
My backpack killed the topic
Oud 22-07-2010, 14:56
Verwijderd
Hallo Archont, een 'dikke kop' is wel weer pushing it he
Oud 22-07-2010, 14:57
Verwijderd
Ik was even bij de beugeltoko en ze hebben me weer geplakt.
Oud 22-07-2010, 15:05
Verwijderd
Als jullie iets doen wat legaal is, zeggen jullie dan ook altijd elke vijf seconden tegen je omgeving 'nou dit is wel legaal hoor!' en 'dit mag gewoon volgens de wet!' en 'dit is geen overtreding!'.
Oud 22-07-2010, 15:07
Verwijderd
Alleen als mijn omgeving om wat voor reden dan ook zou denken dat het niet legaal is. Of als ik denk dat zij dat denken. Maar doorgaans niet, nee. Wie doet dat dan?
Verwijderd
Toeristen die hier wiet komen kopen? Ik ben ook wel benieuwd.
Verwijderd
Nou niemand, maar BertrandNH heeft op verschillende deelforums een topic over een piramidespel geopend, waarbij hij ons probeert te misleiden door na elke twee zinnen te zeggen dat het geen piramidespel en niet illegaal is.

Laatst gewijzigd op 22-07-2010 om 15:09. Reden: h, niet z
Oud 22-07-2010, 15:08
Verwijderd
PARANOIDE. jij hebt gmail. zeg me dat jij wel de krab en drol smileys waardeert.
Oud 22-07-2010, 15:09
Verwijderd
Citaat:
Nou niemand, maar BertrandNZ heeft op verschillende deelforums een topic over een piramidespel geopend, waarbij hij ons probeert te misleiden door na elke twee zinnen te zeggen dat het geen piramidespel en niet illegaal is.
Klinkt interessant, ik denk dat ik me er dan maar voor aan ga melden
Oud 22-07-2010, 15:09
Verwijderd
Ja slimme tactiek van hem he!

Citaat:
!!Bij iedereen die je betaald móet je om alles legaal te houden, als omschrijving (bij "Notes")
het volgende vermelden:
"Remember me on your mailinglist
Want als je in de omschrijving van je storting niet zegt dat het een piramidespel is, dan is het dat niet! Zo werkt de wet. Toch?
Oud 22-07-2010, 15:11
Verwijderd
Medeia en Absinthe, ik hou jullie verantwoordelijk voor mijn momentele kledingcrisis. Dat jullie het even weten.
Oud 22-07-2010, 15:12
Verwijderd
Citaat:
PARANOIDE. jij hebt gmail. zeg me dat jij wel de krab en drol smileys waardeert.
Ik waardeer ze wel!
Ik heb ze net naar m'n zus gemaild, zij waardeert ze vast ook

Dat aapje is ook wel cute trouwens!
Oud 22-07-2010, 15:16
Verwijderd
Citaat:
Ik waardeer ze wel!
Ik heb ze net naar m'n zus gemaild, zij waardeert ze vast ook

Dat aapje is ook wel cute trouwens!
Ha ik moest gisteren een Belangrijke Zakelijke Werkmail typen voor de man, en toen sloot ik af met

Met vriendelijke groet,

[naam] en hier die drol erachter

Ik heb echt een half uur liggen brullen van het lachen

Je kunt trouwens nog meer smileys erbij halen bij opties/labs ergens, dan krijg je er een paar tabjes bij. Maar daar zit niet zo heel veel boeiends tussen. Wel veel poezen en andere beesten.
Oud 22-07-2010, 15:18
Verwijderd
Citaat:
Ha ik moest gisteren een Belangrijke Zakelijke Werkmail typen voor de man, en toen sloot ik af met

Met vriendelijke groet,

[naam] en hier die drol erachter

Ik heb echt een half uur liggen brullen van het lachen

Je kunt trouwens nog meer smileys erbij halen bij opties/labs ergens, dan krijg je er een paar tabjes bij. Maar daar zit niet zo heel veel boeiends tussen. Wel veel poezen en andere beesten.

Die poezen ga ik zoeken!
Oud 22-07-2010, 15:31
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Medeia en Absinthe, ik hou jullie verantwoordelijk voor mijn momentele kledingcrisis. Dat jullie het even weten.
Wat dan?
Oud 22-07-2010, 15:32
Verwijderd
Citaat:
Hahahaha ja Ik was ze eigenlijk alweer vergeten, maar enige tijd geleden ontdekte ik ze ook en toen moest ik ook de hele tijd heel hard lachen. Vooral om die krab <333 Dus dank voor de herontdekking.
Oud 22-07-2010, 15:33
Verwijderd
Die drol is overigens nieuw, volgens mij. Ik kan 'm me in elk geval niet herinneren, en de krab wel.
Oud 22-07-2010, 15:34
Verwijderd
De zevende van links op de bovenste rij, die gele retard, vind ik ook leuk.
Oud 22-07-2010, 15:37
Verwijderd
Citaat:
Je bedoelt zeker die met het brede blokhoofd he? *zoek* haha ja
Oud 22-07-2010, 15:37
Verwijderd
Citaat:
Aww

En die krab is verslavend, ik vind 'm vooral leuk als hij even met z'n oogjes knippert en dan snel met z'n schaartjes knipt
Oud 22-07-2010, 15:41
Verwijderd
Citaat:
Je bedoelt zeker die met het brede blokhoofd he? *zoek* haha ja
Die, ja
Oud 22-07-2010, 15:42
Verwijderd
Citaat:
Aww

En die krab is verslavend, ik vind 'm vooral leuk als hij even met z'n oogjes knippert en dan snel met z'n schaartjes knipt
huhu ja <3 snapsnapsnap
Oud 22-07-2010, 15:42
Verwijderd
Citaat:
Wat dan?
Oh ze zaten te miepen over wat ze aan moesten trekken & wat de dresscode was. Ik was voor spijkerbroek en shirt, maar nu twijfel ik of ik dan niet afsteek
Oud 22-07-2010, 15:43
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Oh ze zaten te miepen over wat ze aan moesten trekken & wat de dresscode was. Ik was voor spijkerbroek en shirt, maar nu twijfel ik of ik dan niet afsteek
Bij mij in ieder geval (waarschijnlijk) niet.. maar ja, ik ga niet mee uit
Oud 22-07-2010, 15:45
Verwijderd
Citaat:
Bij mij in ieder geval (waarschijnlijk) niet.. maar ja, ik ga niet mee uit
ach ze bekijken het maar mooi met die hippe hakjes en rokjes
Oud 22-07-2010, 15:48
Verwijderd
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1809293
Hebben jullie ook steeds in eerste instantie een héél verkeerd idee bij het lezen van deze topictitel?
Oud 22-07-2010, 15:49
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
ach ze bekijken het maar mooi met die hippe hakjes en rokjes
Inderdaad!

Citaat:
Hebben jullie ook steeds in eerste instantie een héél verkeerd idee bij het lezen van deze topictitel?
Oud 22-07-2010, 15:50
Lorelei
Lorelei is offline
Ik had besloten vandaag heel lekker te gaan koken en zo.. maar ik heb echt heel erg geen zin.

En ik heb ook niet meer geslapen
Oud 22-07-2010, 15:51
Verwijderd
Citaat:
Oud 22-07-2010, 15:51
Verwijderd
Citaat:
Ja
Oud 22-07-2010, 15:53
Verwijderd
Michael Boogerd: "ze gaan elkaar opzwe... naar de klote rijden."
Oud 22-07-2010, 15:54
Verwijderd
Allemaal dirty minds
Oud 22-07-2010, 15:55
Verwijderd
Ja, ik dacht ook eerst aan een cumshot. Maar dat is zeg maar ook wel mijn ding.
Oud 22-07-2010, 15:56
Verwijderd
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1809374 dit is ook zo'n wintopic trouwens. Ik lees hier de hele tijd bij 'je zus' 'jezus' wat ook tamelijk komisch is --> Jezus mist op zijn minst een paar aansluitingen in de bovenkamer dat ze dit doet, maar wees jij dan de verstandigste... Hmm, jezus mag blij zijn dat ze mijn zus niet is, hoe oud is jezus in godsnaam? enz
Oud 22-07-2010, 15:56
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik dacht ook eerst aan een cumshot. Maar dat is zeg maar ook wel mijn ding.
Is dat jouw ding ja?
Oud 22-07-2010, 15:57
Verwijderd
Citaat:
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1809374 dit is ook zo'n wintopic trouwens. Ik lees hier de hele tijd bij 'je zus' 'jezus' wat ook tamelijk komisch is --> Jezus mist op zijn minst een paar aansluitingen in de bovenkamer dat ze dit doet, maar wees jij dan de verstandigste... enz.
In dat topic kom ik niet meer, want toen ik daar een door een forumbaas beweerde juridische onjuistheid corrigeerde, werd die verwijderd en kreeg ik een waarschuwing ;x
Oud 22-07-2010, 15:58
Verwijderd
Schrödinger zat net op mijn schouder, te mauwen, spinnen en aan mijn oren te likken.
Oud 22-07-2010, 15:58
Verwijderd
Citaat:
Is dat jouw ding ja?
Ja, wat dat betreft ben ik heel uitzonderlijk.
Oud 22-07-2010, 15:59
Verwijderd
Citaat:
In dat topic kom ik niet meer, want toen ik daar een door een forumbaas beweerde juridische onjuistheid corrigeerde, werd die verwijderd en kreeg ik een waarschuwing ;x
seriously? welke juridische onjuistheid?
Oud 22-07-2010, 16:00
Verwijderd
Citaat:
seriously? welke juridische onjuistheid?
Dat incest strafbaar is
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten