Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-07-2010, 07:57
Verwijderd
Praat mij bij zijn al mijn posts en die van anderen uit het vorige topic weg?
Advertentie
Oud 27-07-2010, 07:58
Verwijderd
Citaat:
voor de geïnteresseerden: er is een ibood hunt vandaag
Ja, ik ben aan het azen op die AKG van een tijd geleden, maar die zal wel niet meer langskomen.
Oud 27-07-2010, 07:59
Rationeel
Rationeel is offline
proberen een doosje te scoren dan maar
Oud 27-07-2010, 08:01
Verwijderd
Citaat:
Praat mij bij zijn al mijn posts en die van anderen uit het vorige topic weg?
Ik zie ze nog gewoon staan hoor!
Oud 27-07-2010, 08:01
Verwijderd
Wat voor doosje?
Oud 27-07-2010, 08:02
Verwijderd
Er staat nou op W&V een voorsteltopic van een man van tweeënveertig . Aangenomen dat Hennie een mannennaam is dan.
Oud 27-07-2010, 08:16
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Wat voor doosje?
je kent toch wel het hoogtepunt van de hunts he? af en toe komt er een 'doos' voorbij.
je weet niet wat erin zit, maar je krijgt altijd waar voor je geld. er was ooit een doos voor 50 euro ofzo en daar zat dan een plasma tv in
Oud 27-07-2010, 08:19
Verwijderd
Citaat:
je kent toch wel het hoogtepunt van de hunts he? af en toe komt er een 'doos' voorbij.
je weet niet wat erin zit, maar je krijgt altijd waar voor je geld. er was ooit een doos voor 50 euro ofzo en daar zat dan een plasma tv in
Oja, die Die zijn altijd binnen enkele minuten uitverkocht, toch? Hier, om je F5-knop te sparen.
Oud 27-07-2010, 08:20
Verwijderd
Die doos wil ik!!
Oud 27-07-2010, 08:22
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Oja, die Die zijn altijd binnen enkele minuten uitverkocht, toch? Hier, om je F5-knop te sparen.
nice

ja die dozen gaan retesnel, vooral sinds die keer met die tv dus. maar de laatste tijd zitten er vaak minder dure dingen in, maar wel gewilde dingen. en de laatste keer hadden ze er zakjes gummybeertjes bijgedaan
Oud 27-07-2010, 08:33
Martiño
Martiño is offline
Hey wat stom. Ik krijg iedere dag de ibood nieuwsbrief, maar uitgerekend vandaag niet.
Oud 27-07-2010, 08:36
Verwijderd
Dat is omdat je bij de hunt niet met iedere aanbieding een mailtje kunt krijgen. Ze hebben like 200 producten, dat zou dikke spam worden. Als het goed is was je laatste mailtje van iBood de aankondiging van de hunt en daar houden ze 't dan bij.
Oud 27-07-2010, 09:05
Verwijderd
Ik heb zometeen een arbeidsvoorwaardengesprek, maar ik weet nu al dat het niets wordt. Ik heb wat op internet gezocht en ze bieden ongeveer 18% onder een marktconformsalaris. Je krijgt wel een leaseauto, maarja ik heb toch liever een huis.
Oud 27-07-2010, 09:08
Verwijderd
En je kan niet zelf je mondje opendoen?
Daarom heet het een gesprek, jij moet ook je mening op een goede manier kwijt en wat onderhandelen.
Oud 27-07-2010, 09:11
Verwijderd
Citaat:
En je kan niet zelf je mondje opendoen?
Daarom heet het een gesprek, jij moet ook je mening op een goede manier kwijt en wat onderhandelen.
Ja lieve schat, maar doorgaans valt er weinig te onderhandelingen in traineeprogramma's. Ze bieden namelijk alle trainee's hetzelfde ongeveer. Dus als ik dan in 1x 400 euro extra wil gaan ze dat niet doen, ik ga het wel proberen uiteraard. Als ik het niet krijg, doe ik het gewoon niet. Sterker nog als ik het wel krijg, moet ik er nog over nadenken.
Oud 27-07-2010, 09:13
Verwijderd
Ik luister nu de nieuwe van Lena. Hm, Satellite was leuker
Oud 27-07-2010, 09:23
Verwijderd
Ik heb één keer bij de Burger King gegeten en toen heb ik het niet opgegeten.
Oud 27-07-2010, 09:25
Verwijderd
Ik heb nog nooit bij de Burger King gegeten en dat wil ik graag zo houden.
Oud 27-07-2010, 09:25
Verwijderd
Onee, wacht, volgens mij heb ik wel ooit van die rare krulpatat gehaald daar, toen ik een jaar of vijftien was. Het was niet echt lekker.
Oud 27-07-2010, 09:28
Verwijderd
Bij de Burger King kreeg je eerst van die muppetknuffeltjes. Gister kwam ik mijn Miss Piggy tegen, maar ik heb haar in de kliko gegooid.
Oud 27-07-2010, 09:31
Verwijderd
Zucht. Ik moest inloggen bij StudieLink, dus ik dacht: nou, ik probeer het twee keer en als ik dan niet het goede wachtwoord heb dan vraag ik een nieuwe aan, want OVERAL mag je drie keer proberen.

Behalve bij StudieLink natuurlijk, daar mag je twee keer proberen.
Uice
Uice is offline
Ik de kliko met Miss Piggy!, dacht Etkamas.
Rationeel
Rationeel is offline
vergeleken met de crap die ze in amerika in 'restaurants' serveren zijn de burgers van bk zo slecht nog niet
Verwijderd
Oh wacht, ik heb laatst ook zo'n laffe burger gekregen. Toen heb ik die uit beleefdheid maar opgegeten.
Oud 27-07-2010, 09:32
Uice
Uice is offline
Citaat:
Zucht. Ik moest inloggen bij StudieLink, dus ik dacht: nou, ik probeer het twee keer en als ik dan niet het goede wachtwoord heb dan vraag ik een nieuwe aan, want OVERAL mag je drie keer proberen.

Ja, en dan sturen ze je een brief met je nieuwe wachtwoord, toch?
Rationeel
Rationeel is offline
28 oz burgers ftw
Verwijderd
Citaat:
Ja, en dan sturen ze je een brief met je nieuwe wachtwoord, toch?
Nee, een e-mail als het goed is.
Verwijderd
Oei, mijn neopet heeft neomonia.
Uice
Uice is offline
Citaat:
vergeleken met de crap die ze in amerika in 'restaurants' serveren zijn de burgers van bk zo slecht nog niet
Ik heb in Amerika een prima buffelburger gegeten in een duister wegrestaurant.
Oud 27-07-2010, 09:33
Uice
Uice is offline
Citaat:
Nee, een e-mail als het goed is.
Oh, ik was laatst mijn wachtwoord kwijt van zo'n studie-instelling, en daarvan moest ik toen wachten op een brief.
Oud 27-07-2010, 09:33
Verwijderd
Citaat:
Oh wacht, ik heb laatst ook zo'n laffe burger gekregen. Toen heb ik die uit beleefdheid maar opgegeten.
nou overdrijf je.
Oud 27-07-2010, 09:34
Uice
Uice is offline
Dat vind ik trouwens ook vuil, dat ze kinderen naar binnen lokken met dat inferieure speelgoed en vanaf jonge leeftijd hun smaakpapillen laten wennen aan tot voedsel geproduceerd afval.
Oud 27-07-2010, 09:37
Verwijderd
HOERA! De bouwvakkers die de afgelopen twee maanden aan de balkons aan het sleutelen waren, waardoor ze constant voor m'n (deels gordijnloze) ramen aan het rondwandelen waren, zijn nu hun steigers aan het afbreken! Eindelijk weer op het balkon kunnen chillen en halfnaakt voor de pc kunnen hangen en privacy enzo
Oud 27-07-2010, 09:37
Verwijderd
Citaat:
Oei, mijn neopet heeft neomonia.
Oud 27-07-2010, 09:40
Rationeel
Rationeel is offline
hmmmmm nu heb ik zin om zelf weer eens een lekkere burger in elkaar te draaien
Oud 27-07-2010, 09:42
Verwijderd
Citaat:
Oh, ik was laatst mijn wachtwoord kwijt van zo'n studie-instelling, en daarvan moest ik toen wachten op een brief.
Nou, blijkbaar kan ik toch inloggen met een nieuw aangevraagd wachtwoord.
Oud 27-07-2010, 09:42
Verwijderd
Citaat:
Dat vind ik trouwens ook vuil, dat ze kinderen naar binnen lokken met dat inferieure speelgoed en vanaf jonge leeftijd hun smaakpapillen laten wennen aan tot voedsel geproduceerd afval.
Oud 27-07-2010, 09:43
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Dat is het ook ja. Dat speelgoed . Maar ja, fastfoodketens...
Oud 27-07-2010, 09:44
Verwijderd
Ik heb altijd met veel plezier gespeeld met de mac donalds speeltjes.
Oud 27-07-2010, 09:45
Verwijderd
Citaat:
Ik heb altijd met veel plezier gespeeld met de mac donalds speeltjes.
Ja, dat is precies het probleem!
Oud 27-07-2010, 09:46
Rivka
Rivka is offline
Ik heb nooit een McDonalds-speeltje gehad omdat de Happy Meals niet kosher waren. Als we naar McDonalds gingen namen we altijd alleen patat, en ik heb één keer zo'n visburger genomen maar die heb ik na 2 happen laten staan, bah .
Oud 27-07-2010, 09:47
Verwijderd
Ik had nooit MacDonalds-speeltjes omdat mijn ouders macrobiologische hippies waren. We gingen één keer per jaar naar de Burger King, als we terugkwamen van vakantie. Tot ze erachter kwamen dat de Ikea veel beter is.
Oud 27-07-2010, 09:47
Rationeel
Rationeel is offline
fastfoodketens zijn wel een goede zaak. alles wat het darwinisme in de hand werkt trouwens
Oud 27-07-2010, 09:49
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Ik had nooit MacDonalds-speeltjes omdat mijn ouders macrobiologische hippies waren. We gingen één keer per jaar naar de Burger King, als we terugkwamen van vakantie. Tot ze erachter kwamen dat de Ikea veel beter is.
Oud 27-07-2010, 09:49
Rationeel
Rationeel is offline
oe wat heb ik die koffie gemist

*stuiterdestuiter*
Oud 27-07-2010, 09:51
Verwijderd
Citaat:
fastfoodketens zijn wel een goede zaak. alles wat het darwinisme in de hand werkt trouwens
Oud 27-07-2010, 09:54
Verwijderd
stelletje anti's.
Oud 27-07-2010, 09:56
Rivka
Rivka is offline
Ik ben sowieso niet echt een fastfoodmens, dus het is niet persoonlijk.
Oud 27-07-2010, 09:57
Verwijderd
Citaat:
Ik heb één keer bij de Burger King gegeten en toen heb ik het niet opgegeten.
Ik heb regelmatig tot mijn grote plezier bij de burger king gegeten. Hoewel, ik nam het meestal mee.
Oud 27-07-2010, 09:58
Verwijderd
Citaat:

Ik moest een studielinkaccount aanmaken om me uit te schrijven
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten