Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Jezus wat is de its een kutzaak. Eerst sta ik een kwartier te wachten totdat er een verkoper komt, dan zeg ik dat ik die tv wil hebben. Gaat hij opeens een andere tv aanraden, maar als ik zeg dat ik toch echt die wil hebben zegt hij ok ik haal hem even. Hebben ze hem niet op voorraad
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn zus heeft trouwens nog een derde variant callcenter gedaan, namelijk die waarbij ze mensen/bedrijven die een bepaald product via internet besteld hadden opbelde om te vragen of het product beviel
![]() en je hebt nog de seksvariant, hoewel je dat meestal vanuit huis doet. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik zou tijdens het interview ook bekennen dat ik nooit Zomergasten kijk. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Warm bellen is -denk ik- als iemand aangeeft interesse te hebben en koud bellen als je iemand gewoon stalkt om producten te kopen. Maar dat is mijn eigen gok.
||||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
(Ik belde warm outbound voor KPN, dus alleen naar mensen die al KPN hadden)
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik zou geen enkel interview uitkiezen voor Zomergasten, want die vind ik meestal erg saai. Ze zitten altijd vol vragen als 'en waarom heet jullie band nou [bandnaam]?' en 'vertel, wat vind je nu van je oudere werk?' en 'in hoeverre ondervond je tijdens de begindagen van je carrière steun van je omgeving?' en 'waar heb je [belangrijke samenwerkingmeneer of -mevrouw] leren kennen?' enzo.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
"Hai thar, ik wil een 50Hz breedbeeld-TV hebben." "Maar mijnheer, U kunt veel beter 100Hz kopen hoor!" "Nee, ik wil 50Hz." "Nou, daar heb ik er niet veel meer van, weet U zeker dat U geen 100Hz wilt? De beeldkwaliteit is echt mooier hoor!" "100Hz bestaat niet. Het is 2x50Hz en tussenliggende frames worden geïnterpoleerd, al dan niet geholpen met verschillende technieken." "Eh, oh." ".. Pas wanneer de Europese PAL-standaard opgeschroefd wordt naar 100Hz zal ik dat in overweging nemen." ".." "Dus." (verkoper helemaal van z'n stuk) "Nou dit model en dat model hebben we nog staan." ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||