Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-08-2010, 12:22
Verwijderd
Citaat:
nou ik kijk het nooit, dus ik weet niet wat voor fragmenten ze liet zien, maar opzich classificeert paulien cornelissen wel als beroemdachtig intellectueel persoon want ze heeft een populair-wetenschappelijke bestseller geschreven
Als ze praat gaan mijn nekharen al overeind staan, laat staan wat er nog uit haar mond komt
Advertentie
Oud 20-08-2010, 12:22
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Tja, dan is de nood eerlijk gezegd niet zo heel hoog. Ik bedoel als je zonder opleiding de leukste baantjes wilt?
Dat zal moeilijk lukken.
Los daarvan snap ik niet zo goed waarom je naakt wilt cammen maar niet callcenter werk wilt doen. Zal wel aan mij liggen.
Oud 20-08-2010, 12:23
Verwijderd
Citaat:
Los daarvan snap ik niet zo goed waarom je naakt wilt cammen maar niet callcenter werk wilt doen. Zal wel aan mij liggen.
En dit natuurlijk!
Verwijderd
Oh, en ik zou wel gaan natuurlijk, niet vanwege 'emg op tv komen ' maar omdat het een kans is om de door mij geliefde kunstenaars te propageren Al zou ik hun dingen wel afwisselen met grappige drama uit realityseries en amusante interwabs-filmpjes.
Verwijderd
Citaat:
callcenter... ik zou het echt niet durven uit te spreken als iemand me zou vragen wat ik voor werk doe. met die mensen wil ik me zó niet associëren
het meeste callcenterwerk is helpdesk en niet telefonische verkoop dus dat valt nog best mee
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
callcenter... ik zou het echt niet durven uit te spreken als iemand me zou vragen wat ik voor werk doe. met die mensen wil ik me zó niet associëren
Wat een onzin. Als jij problemen hebt met internet / je energierekening / problemen hebt met je bankrekening etc. wil je toch ook graag geholpen worden?
Oud 20-08-2010, 12:24
Verwijderd
Citaat:
Oh, en ik zou wel gaan natuurlijk, niet vanwege 'emg op tv komen ' maar omdat het een kans is om de door mij geliefde kunstenaars te propageren Al zou ik hun dingen wel afwisselen met grappige drama uit realityseries en amusante interwabs-filmpjes.
ja als jij erin zou zitten zou ik ook wel kijken, want jij hebt vast daadwerkelijk interessante dingen te laten zien
Oud 20-08-2010, 12:24
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, je hebt het in twee smaakjes he. De soort die onschuldige nietsvermoedende mensen onder etenstijd opbelt om ze nutteloze dingen aan te smeren. En callcenterwerk waarbij je bijv voor een verzekering werkt en gewoon vragen van verzekerden beantwoordt etc.
Oud 20-08-2010, 12:25
Verwijderd
Jezus wat is de its een kutzaak. Eerst sta ik een kwartier te wachten totdat er een verkoper komt, dan zeg ik dat ik die tv wil hebben. Gaat hij opeens een andere tv aanraden, maar als ik zeg dat ik toch echt die wil hebben zegt hij ok ik haal hem even. Hebben ze hem niet op voorraad
Oud 20-08-2010, 12:25
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Echt? Outbound of inbound? Ik vind het namelijk best relaxed zelf.
Outbound warm.

Citaat:
Je kan als je wilt in Valkenswaard komen werken Ik heb je binnen 1 dag in de horeca
Niet meer nodig
Oud 20-08-2010, 12:26
Verwijderd
Mijn zus heeft trouwens nog een derde variant callcenter gedaan, namelijk die waarbij ze mensen/bedrijven die een bepaald product via internet besteld hadden opbelde om te vragen of het product beviel

en je hebt nog de seksvariant, hoewel je dat meestal vanuit huis doet.
Oud 20-08-2010, 12:26
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Outbound warm.

Niet meer nodig
Outbound is echt kut volgens mij. Inbound echter is best relaxed, gewoon een beetje vragen van klanten beantwoorden enzo, gezellige gesprekken krijg je daar meestal uit.
Oud 20-08-2010, 12:27
Verwijderd
Citaat:
Niet meer nodig
Nou, mijn eigen werk zoekt nog vervanging voor mij
Omdat ik eigenlijk per 1 sept. wil stoppen maar ik zal hoogstwaarschijnlijk om ze uit de brand te helpen nog wel 1 dag in het weekend gaan werken daar.
Oud 20-08-2010, 12:28
Verwijderd
Godver wat ben ik toch verslaafd

Ik heb last van mijn keel en alles zit dicht, maar moet toch roken terwijl het niet zo heel erg smaakt maar gewoon om rustiger/nicotine te krijgen.. Sukkel die ik ben.
Oud 20-08-2010, 12:30
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mijn ma: ja, ik wil je vanavond wel brengen, pak maar in.

OMG
Oud 20-08-2010, 12:31
Verwijderd
Citaat:
ja als jij erin zou zitten zou ik ook wel kijken, want jij hebt vast daadwerkelijk interessante dingen te laten zien
Ja, als ik erin zou zitten zou ik ook wel kijken. Hoewel, misschien ook niet, want jezelf terugzien en -horen is meestal vrij tenenkrommend.

Ik zou tijdens het interview ook bekennen dat ik nooit Zomergasten kijk.
Oud 20-08-2010, 12:34
Sherlock
Sherlock is offline
Het uitzicht dat ik straks weer moet werken met niet bepaald de leukste collega's maakt me depressief;(
Oud 20-08-2010, 12:36
Verwijderd
@ Kazet in het vorige topic: dat was natuurlijk een schatting. Bovendien heb ik wel letterlijk 1/10 van de hoeveelheid die als ''normaal'' wordt aangeduid. Ik ga meer schrijven, daar niet van, maar ik heb af en toe een minimijlpaaltje nodig.
Oud 20-08-2010, 12:41
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
O noes, ik moet nog wassen!
Oud 20-08-2010, 12:42
Martiño
Martiño is offline
Ik zou eigenlijk iets moeten gaan doen maar deze stoel zit zo lekker en Who's the Boss is op TV.
Oud 20-08-2010, 12:45
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Waarom gaan jullie nou niet allemaal: Ah nee, Phoebe gaat weg
Oud 20-08-2010, 12:46
Miekje*
Miekje* is offline
We gaan je missen hoor, LP! Kusje.

Ik heb snoepjes en er staat 'Lemon' op de verpakking en ze smaken naar cola .
Oud 20-08-2010, 12:47
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ah nee, Little Phoebe gaat weg. Wat moet ik nu met m'n leven. Omg.
Oud 20-08-2010, 12:48
Verwijderd
Citaat:
Ik zou eigenlijk iets moeten gaan doen maar deze stoel zit zo lekker en Who's the Boss is op TV.
Oh, dit doet me denken aan dat ik nog Cake Boss moest downloaden. Uitstekend
Oud 20-08-2010, 12:49
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
We gaan je missen hoor, LP! Kusje.

Ik heb snoepjes en er staat 'Lemon' op de verpakking en ze smaken naar cola .
Citaat:
Ah nee, Little Phoebe gaat weg. Wat moet ik nu met m'n leven. Omg.
nu is het eigenlijk al te laat he
Oud 20-08-2010, 13:05
Verwijderd
Ik heb een informatiebrief van mijn huisarts gekregen waaruit blijkt dat een van de assistentes het zusje is van een meisje dat op de basisschool bij mij in de klas zat
Oud 20-08-2010, 13:07
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik heb een informatiebrief van mijn huisarts gekregen waaruit blijkt dat een van de assistentes het zusje is van een meisje dat op de basisschool bij mij in de klas zat
Zo, jij hebt connecties zeg.
Oud 20-08-2010, 13:08
Verwijderd
Citaat:
Zo, jij hebt connecties zeg.
ja he!
Oud 20-08-2010, 13:15
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Dat sprinkhanen kunnen vliegen
Je kwam daar net achter, ja? :') Op watvoor school heb jij gezeten?
Oud 20-08-2010, 13:15
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Oud 20-08-2010, 13:19
Verwijderd
zusje, waarom ga je weer voor die lul werken? Ik vraag me af waarom hij je belde, hij had toch zo de pest aan je.
Oud 20-08-2010, 13:28
Tink*
Tink* is offline
Oh het ging over callcenters, ik heb een vraag! Wat is warm en koud?
Oud 20-08-2010, 13:29
Verwijderd
Citaat:
Dat leerden wij ook niet op school, hoor. Ik heb het in elk geval geleerd door op m'n vierde sprinkhanen te vangen met de jongens uit de flat, niet door een les op school.
Oud 20-08-2010, 13:42
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Euhm. Warm doorverbinden is eerst met een collega praten en uitleggen what's up, koud doorverbinden is iemand gewoon doorschakelen.

Warm bellen is -denk ik- als iemand aangeeft interesse te hebben en koud bellen als je iemand gewoon stalkt om producten te kopen. Maar dat is mijn eigen gok.
Oud 20-08-2010, 13:42
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Blijkbaar dezelfde als Paranoide, of we hebben allebei niet opgelet
Citaat:
zusje, waarom ga je weer voor die lul werken? Ik vraag me af waarom hij je belde, hij had toch zo de pest aan je.
Hij wordt papa, dus hij zit op een roze wolk nu en hallo, ik heb geld nodig.

Citaat:
Warm is naar klanten, koud is naar mensen die je klant wil maken.
(Ik belde warm outbound voor KPN, dus alleen naar mensen die al KPN hadden)
Oud 20-08-2010, 13:44
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Oh, wat LP zegt dus.
Oud 20-08-2010, 13:48
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Wat een onzin. Als jij problemen hebt met internet / je energierekening / problemen hebt met je bankrekening etc. wil je toch ook graag geholpen worden?
ow die mensen zijn vaak nog kanslozer dan die lui die jóu bellen
Oud 20-08-2010, 13:49
Rationeel
Rationeel is offline
nu heb ik opeens een enorme drang om een potje red alert 2 te spelen dat heb je soms.
Oud 20-08-2010, 14:04
Verwijderd
ik zou iedere dag denk ik verschillende zomergasten fragmenten kunnen kiezen en vandaag zou ik er deze in stoppen:

Oud 20-08-2010, 14:06
Verwijderd
Theodoors SPSS handleiding is voor versie 11.0, maar ik vind maar 1 download koopje voor SPSS 11 en die is maar 10 kb. Dus nu download koop ik maar een versie 14.0 met een +3 rating en realistische comments en een betrouwbare 165 MB.
Oud 20-08-2010, 14:06
Verwijderd
ook al was het al een keer in zomergasten
Oud 20-08-2010, 14:07
Carn
Carn is offline
Citaat:
Theodoors SPSS handleiding is voor versie 11.0, maar ik vind maar 1 download koopje voor SPSS 11 en die is maar 10 kb. Dus nu download koop ik maar een versie 14.0 met een +3 rating en realistische comments en een betrouwbare 165 MB.
ok.
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
nu heb ik opeens een enorme drang om een potje red alert 2 te spelen dat heb je soms.
maar dan niet gaan tankrushen hè!
Verwijderd
Citaat:
ok.
Ja, ik dacht, dat moet ik aan het forum vertellen.
Oud 20-08-2010, 14:08
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Oh, pm mij die link eens!
Oud 20-08-2010, 14:10
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
maar dan niet gaan tankrushen hè!
nee dat is lame, ik train altijd hondermiljoenmiljard rocketeers
Oud 20-08-2010, 14:13
Verwijderd
Ik zou geen enkel interview uitkiezen voor Zomergasten, want die vind ik meestal erg saai. Ze zitten altijd vol vragen als 'en waarom heet jullie band nou [bandnaam]?' en 'vertel, wat vind je nu van je oudere werk?' en 'in hoeverre ondervond je tijdens de begindagen van je carrière steun van je omgeving?' en 'waar heb je [belangrijke samenwerkingmeneer of -mevrouw] leren kennen?' enzo.
Oud 20-08-2010, 14:15
Verwijderd
Citaat:
Ik zou geen enkel interview uitkiezen voor Zomergasten, want die vind ik meestal erg saai. Ze zitten altijd vol vragen als 'en waarom heet jullie band nou [bandnaam]?' en 'vertel, wat vind je nu van je oudere werk?' en 'in hoeverre ondervond je tijdens de begindagen van je carrière steun van je omgeving?' en 'waar heb je [belangrijke samenwerkingmeneer of -mevrouw] leren kennen?' enzo.
Ja, maar dat vind ik juist mooi aan dat interview fragment met Ischa Meijer. Dat hij dat soort 'bevroren conversaties' beu is en het interview na drie minuten al laat ontsporen.
Oud 20-08-2010, 14:15
Verwijderd
Citaat:
Jezus wat is de its een kutzaak. Eerst sta ik een kwartier te wachten totdat er een verkoper komt, dan zeg ik dat ik die tv wil hebben. Gaat hij opeens een andere tv aanraden, maar als ik zeg dat ik toch echt die wil hebben zegt hij ok ik haal hem even. Hebben ze hem niet op voorraad
Huuhuu doet me denken aan toen ik nog een breedbeeld CRT ging scoren.

"Hai thar, ik wil een 50Hz breedbeeld-TV hebben."

"Maar mijnheer, U kunt veel beter 100Hz kopen hoor!"

"Nee, ik wil 50Hz."

"Nou, daar heb ik er niet veel meer van, weet U zeker dat U geen 100Hz wilt? De beeldkwaliteit is echt mooier hoor!"

"100Hz bestaat niet. Het is 2x50Hz en tussenliggende frames worden geïnterpoleerd, al dan niet geholpen met verschillende technieken."

"Eh, oh."

".. Pas wanneer de Europese PAL-standaard opgeschroefd wordt naar 100Hz zal ik dat in overweging nemen."

".."

"Dus."

(verkoper helemaal van z'n stuk)
"Nou dit model en dat model hebben we nog staan."

Oud 20-08-2010, 14:17
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Huuhuu doet me denken aan toen ik nog een breedbeeld CRT ging scoren.

"Hai thar, ik wil een 50Hz breedbeeld-TV hebben."

"Maar mijnheer, U kunt veel beter 100Hz kopen hoor!"

"Nee, ik wil 50Hz."

"Nou, daar heb ik er niet veel meer van, weet U zeker dat U geen 100Hz wilt? De beeldkwaliteit is echt mooier hoor!"

"100Hz bestaat niet. Het is 2x50Hz en tussenliggende frames worden geïnterpoleerd, al dan niet geholpen met verschillende technieken."

"Eh, oh."

".. Pas wanneer de Europese PAL-standaard opgeschroefd wordt naar 100Hz zal ik dat in overweging nemen."

".."

"Dus."

(verkoper helemaal van z'n stuk)
"Nou dit model en dat model hebben we nog staan."

dorkie <3
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten