ik ga morgen weer met een strak zwemschema beginnen
07-09-2010, 21:34
Verwijderd
We zijn naar de kermis geweest eventjes, om m'n zusje gedag te zeggen. Wat een trieste bende was dat zeg, er was echt geen hond daar. Ze had van half 3 tot half 9 maar 3 klanten gehad.
Heb in de kraam van m'n zusje wel echt een gave knuffel gezien. Een zwartleren chihuahua met zilveren details en een zebraprint met roze pakje aan ze gaat hem proberen te hosselen voor me.
Dat is eigenlijk gewoon een DK topic op onzin, om eens lekker te spammen ja . Maar volgens mij vindt iedereen ons nogal irritant op onzin
klopt.
07-09-2010, 21:36
Verwijderd
Sorry lievies ik ben ongesteld en zielig, dus niet zo gezellig en tamelijk chagrijnig, dat mag ik natuurlijk niet op jullie afreageren. <3. *verspreidt liefde en kusjes*
Sorry lievies ik ben ongesteld en zielig, dus niet zo gezellig en tamelijk chagrijnig, dat mag ik natuurlijk niet op jullie afreageren. <3. *verspreidt liefde en kusjes*
07-09-2010, 21:38
Verwijderd
Martin naamzoek Hoe bevalt je werk? Is het leuk? Heb je inmiddels al wel doden op je naam staan?