![]() |
|
Het taboe omtrend incest maakt het spannend. Net als het taboe over verkrachting, leeftijd, plaats, vriend(in) van je vriend(in), e.d.
Het is nooit verboden te fantaseren ![]() Zolang je er beiden maar een fantastische ervaring aan overhoud ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En niet te vergeten, als dit openbaar wordt gemaakt, hoe staat de rest van de familie hier tegenover... Broer en zus, not done. Zeker niet op jonge leeftijd ! Waar ik de nadruk wilde opleggen is dat taboe (in de ruime zin) de dingen spannend maken. En zolang dat men beide hier geen problemen mee heeft, ga je gang. Maar gebruik gewoon je verstand met wat kan en niet. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laat het bij fantaseren, want seksueel contact met broer/zus ![]() |
![]() |
|
Zwangerschap/genenkwesties lijkt me juist een kleiner probleem dan de hele maatschappelijke kwestie en psychische dingen en familierelaties enzovoort. Voortdurend inteelt is niet goed voor je genen, maar één keer lijkt me niet zo heel veel kwaad kunnen, tenzij je net de pech hebt een zeer ernstige erfelijke afwijking in de familie te hebben oid. Maar misschien moet er maar een apart topic over gemaakt worden als het iemand verder nog interesseert, want anders gaat het ook weer zo offtopic.
![]() In ieder geval niet doen, zegmaar. Net zoals met fantasieën over verkrachtingen en meer van dat soort dingen. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
"Seks tussen broer en zus kan op zich geen kwaad..." "Seks tussen broer en zus is not done." Dan maak je alweer een onderscheid tussen op jonge en op oudere leeftijd (terwijl ik vind dat het allebei niet kan). En dan zeg je "zolang je hier beiden geen problemen mee hebt...' alsof het dan opeens wel goed is? Incest is ![]() |
![]() |
|
Ik fantaseer vaak over het feit dat ik met een strap-on door een geile meid of door een lekkere jongen word genomen, terwijl ik vastgebonden ben. Daarnaast draagt iedereen in de fantasie geile vans sneakers met daarin zwarte enkelsokjes (of alleen zwarte enkelsokjes). Ik moet dan de sneakers en sokjes ruiken/likken of ik krijg een sockjob...
Geen idee waar de fantasie vandaan komt....maar best wel zin om het eens uit te proberen... WAT VINDEN JULLIE ERVAN? Laatst gewijzigd op 15-04-2011 om 22:20. |
![]() |
|
Mja, ik denk dat iedereen wel snapt wat er opwindend is aan het idee van incest, net als met verkrachting, en dat iedereen hier ook wel snapt wat er niet aan kan.
Wat ik interessant vind though - stel je voor, een jongen heeft een zus die als baby is omgeruild met een ander meisje in het ziekenhuis. Hij groeit dus op met een meisje dat niet genetisch zijn zusje is. Zijn zusje groeit ergens anders op. Dit weet niemand. Later komt hij zijn echte zusje tegen en wat is dan moreel onverantwoorder? Dat hij verliefd wordt op het vreemde meisje dat zijn biologische zusje is, en daar seks mee heeft, of dat hij verliefd wordt op het meisje dat niet zijn zusje is maar waarmee hij wel is opgegroeid, als zus, en daar seks mee heeft? Volgensmij kan hij helemaal niet verliefd worden op het meisje waarvan hij denkt dat het zijn zusje is. En welke van de twee is dan incest? Allebei? Of allebei niet? En is seks met schoonfamilie incest (buiten het feit dat het hoe dan ook vreemdgaan en dus moreel onverantwoord is)? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
nou dames en heren heftige verhalen.
internet is een gevaarlijke plaats voor bepaalde informatie. heb een aantal verhalen gelezen en schrok ervan ![]() op het moment dat je zo'n verhaal bekend maakt, prikkel je iemand iets slecht te doen. Door de bepaalde fantasieën te delen, kan het ook betekenen dat je iemands leven kapot maakt. dit doordat iemand misschien jouw verhaal omzet tot daad ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Mijn fantasie gaat als volgt:
Een gek warme dag, brandende zon, ik zoek wat verkoeling in het zwembad in de tuin. Bij me is een meisje, fijn gebouwd, zonnebankbruin, bikini ... Ik smeer haar in, beginnende van haar rug naar haar billen en benen, tot ik bij haar voetjes ben en die stop ik dan in mijn mond. Terwijl ik dat doe vingert ze zichzelf voor me en zo begint een heus seksfestijn ^^ |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Of met een stuk of 10 jongens is ook goed hoor, dan kunnen ze niet allemaal tegelijk en zitten ze vol opwinding te wachten om mn gaatjes te vullen x) Endan eerst de kleinere pikken en alsik dat gewend ben de grooote x3 |
![]() |
|
Verwijderd
|
Met mijn nichtje lijkt me ook wel spannend... Even oud, stevige tietjes, mooi kontje... Inderdaad maakt de taboe het spannender! Maar ja, het zal bij fantaseren blijven want het zou nooit kunnen of mogen...
Of met iemand uit de bovenbouw van mijn school... Slank, blond, perfecte tieten, mooi gezichtje en een beetje anders dan anders... En dan gewoon heel langszaam elkaar opwinden, en er gewoon een paar uur over doen voordat we echt gaan neuken... Verder lijkt het me ook echt geweldig om met een ouder persoon te doen. Geen oma, maar iemand tussen de 20 en 30... Iemand met ervaring en die volgroeid is... Ik noem geen namen, maar neem bijvoorbeeld een heel beroemd model, afkomstig uit Nederland... Weten jullie genoeg? XD |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Jouw grootste seks fantasie . xWADAN | 179 | 09-01-2010 01:37 | |
Seksualiteit |
Sekshoroscopen! Elister | 81 | 14-07-2004 16:27 | |