Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-04-2011, 23:50
Verwijderd
Citaat:
hey
mijn fantasie is het om met mijn moeder (44) te doen of met mijn zusje (13) te doen
want mijn moeder is best knap en heeft cup e80 en mijn zusje is ook best knap en heeft een hele lekkere kleine kont en lekkere tietjes
ik zelf ben 14
is dit raar om hier over te fantseren of is dit gewoon
zouden jullie jullie menig willen geven hier over
In principe is het niet vreemder dan fantaseren over verkrachtingen of ieder ander iets dat verboden is, of waar een taboe op ligt. Zoals fizzle al aangaf is dat vaak waarom het juist zo opwindend is. Fantasieën zijn trouwens nooit 'verkeerd' zolang het maar bij fantaseren blijft in bepaalde gevallen.

Gelukkig hebben we geen thought police zoals in 1984.

Dus fantaseer er maar op los, zou ik zeggen.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2011, 23:51
Verwijderd
Citaat:
Het lijkt me niet raar om het te willen doen met iemand die je er knap uit vindt zien, maar we hebben het hier wel over incest wincest!
Fixed!
Met citaat reageren
Oud 08-04-2011, 08:00
Feel2good
Feel2good is offline
Het taboe omtrend incest maakt het spannend. Net als het taboe over verkrachting, leeftijd, plaats, vriend(in) van je vriend(in), e.d.

Het is nooit verboden te fantaseren , en als je iemand vindt met dezelfde fantasiën, wrm dan niet?
Zolang je er beiden maar een fantastische ervaring aan overhoud
Met citaat reageren
Oud 08-04-2011, 11:48
Verwijderd
Citaat:
Het taboe omtrend incest maakt het spannend. Net als het taboe over verkrachting, leeftijd, plaats, vriend(in) van je vriend(in), e.d.

Het is nooit verboden te fantaseren , en als je iemand vindt met dezelfde fantasiën, wrm dan niet?
Zolang je er beiden maar een fantastische ervaring aan overhoud
Nouja, maar zo werkt het in sommige gevallen dus niet. Zelfs als zijn zusje plotseling dezelfde fantasie krijgt zou hij nog niets met haar moeten doen. Incest is niet zomaar een 'taboe'.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2011, 13:24
Feel2good
Feel2good is offline
Citaat:
Nouja, maar zo werkt het in sommige gevallen dus niet. Zelfs als zijn zusje plotseling dezelfde fantasie krijgt zou hij nog niets met haar moeten doen. Incest is niet zomaar een 'taboe'.
Volledig terecht! Seksuele betrekkingen tussen broer en zus kan op zich geen kwaad, maar een zwangerschap door dezelfde genen kan problemen veroorzaken.
En niet te vergeten, als dit openbaar wordt gemaakt, hoe staat de rest van de familie hier tegenover...
Broer en zus, not done. Zeker niet op jonge leeftijd !

Waar ik de nadruk wilde opleggen is dat taboe (in de ruime zin) de dingen spannend maken.
En zolang dat men beide hier geen problemen mee heeft, ga je gang. Maar gebruik gewoon je verstand met wat kan en niet.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2011, 15:05
Verwijderd
Citaat:
Volledig terecht! Seksuele betrekkingen tussen broer en zus kan op zich geen kwaad, maar een zwangerschap door dezelfde genen kan problemen veroorzaken.
En niet te vergeten, als dit openbaar wordt gemaakt, hoe staat de rest van de familie hier tegenover...

Waar ik de nadruk wilde opleggen is dat taboe (in de ruime zin) de dingen spannend maken.
En zolang dat men beide hier geen problemen mee heeft, ga je gang. Maar gebruik gewoon je verstand met wat kan en niet.
Oneens. Ik kan me niet eens voorstellen dat je daar over fantaseert maar dat terzijde.
Laat het bij fantaseren, want seksueel contact met broer/zus
Met citaat reageren
Oud 08-04-2011, 15:22
Verwijderd
Citaat:
Oneens. Ik kan me niet eens voorstellen dat je daar over fantaseert maar dat terzijde.
Laat het bij fantaseren, want seksueel contact met broer/zus
Yup. Eens met Queasy.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2011, 15:43
Em.
Em. is offline
Zwangerschap/genenkwesties lijkt me juist een kleiner probleem dan de hele maatschappelijke kwestie en psychische dingen en familierelaties enzovoort. Voortdurend inteelt is niet goed voor je genen, maar één keer lijkt me niet zo heel veel kwaad kunnen, tenzij je net de pech hebt een zeer ernstige erfelijke afwijking in de familie te hebben oid. Maar misschien moet er maar een apart topic over gemaakt worden als het iemand verder nog interesseert, want anders gaat het ook weer zo offtopic.

In ieder geval niet doen, zegmaar. Net zoals met fantasieën over verkrachtingen en meer van dat soort dingen.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2011, 16:21
Feel2good
Feel2good is offline
Citaat:
Ik zal mezelf quoten
Met citaat reageren
Oud 08-04-2011, 17:58
Verwijderd
Citaat:
Ik zal mezelf quoten
Ja, maar je spreekt jezelf nogal tegen.
"Seks tussen broer en zus kan op zich geen kwaad..."
"Seks tussen broer en zus is not done."
Dan maak je alweer een onderscheid tussen op jonge en op oudere leeftijd (terwijl ik vind dat het allebei niet kan).
En dan zeg je "zolang je hier beiden geen problemen mee hebt...' alsof het dan opeens wel goed is?

Incest is
Met citaat reageren
Oud 14-04-2011, 15:01
Lanklesocklover
Lanklesocklover is offline
Ik fantaseer vaak over het feit dat ik met een strap-on door een geile meid of door een lekkere jongen word genomen, terwijl ik vastgebonden ben. Daarnaast draagt iedereen in de fantasie geile vans sneakers met daarin zwarte enkelsokjes (of alleen zwarte enkelsokjes). Ik moet dan de sneakers en sokjes ruiken/likken of ik krijg een sockjob...
Geen idee waar de fantasie vandaan komt....maar best wel zin om het eens uit te proberen...

WAT VINDEN JULLIE ERVAN?

Laatst gewijzigd op 15-04-2011 om 22:20.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2011, 21:53
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Mja, ik denk dat iedereen wel snapt wat er opwindend is aan het idee van incest, net als met verkrachting, en dat iedereen hier ook wel snapt wat er niet aan kan.

Wat ik interessant vind though - stel je voor, een jongen heeft een zus die als baby is omgeruild met een ander meisje in het ziekenhuis. Hij groeit dus op met een meisje dat niet genetisch zijn zusje is. Zijn zusje groeit ergens anders op. Dit weet niemand. Later komt hij zijn echte zusje tegen en wat is dan moreel onverantwoorder? Dat hij verliefd wordt op het vreemde meisje dat zijn biologische zusje is, en daar seks mee heeft, of dat hij verliefd wordt op het meisje dat niet zijn zusje is maar waarmee hij wel is opgegroeid, als zus, en daar seks mee heeft? Volgensmij kan hij helemaal niet verliefd worden op het meisje waarvan hij denkt dat het zijn zusje is. En welke van de twee is dan incest? Allebei? Of allebei niet?
En is seks met schoonfamilie incest (buiten het feit dat het hoe dan ook vreemdgaan en dus moreel onverantwoord is)?
Met citaat reageren
Oud 15-04-2011, 00:17
Volk
Volk is offline
Citaat:
Mja, ik denk dat iedereen wel snapt wat er opwindend is aan het idee van incest, net als met verkrachting, en dat iedereen hier ook wel snapt wat er niet aan kan.

Wat ik interessant vind though - stel je voor, een jongen heeft een zus die als baby is omgeruild met een ander meisje in het ziekenhuis. Hij groeit dus op met een meisje dat niet genetisch zijn zusje is. Zijn zusje groeit ergens anders op. Dit weet niemand. Later komt hij zijn echte zusje tegen en wat is dan moreel onverantwoorder? Dat hij verliefd wordt op het vreemde meisje dat zijn biologische zusje is, en daar seks mee heeft, of dat hij verliefd wordt op het meisje dat niet zijn zusje is maar waarmee hij wel is opgegroeid, als zus, en daar seks mee heeft? Volgensmij kan hij helemaal niet verliefd worden op het meisje waarvan hij denkt dat het zijn zusje is. En welke van de twee is dan incest? Allebei? Of allebei niet?
En is seks met schoonfamilie incest (buiten het feit dat het hoe dan ook vreemdgaan en dus moreel onverantwoord is)?
Volgens mij wordt incest bepaald door bloed. Dus met schoonfamilie is geen incest. En met dat zusje, ik denk dat het ook uitmaakt of die geadopteerd is of niet. Ik geloof niet in moreel onverantwoord dus ik weet niet welke ik onverantwoorder vind.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2012, 22:51
:)88
:)88 is offline
nou dames en heren heftige verhalen.
internet is een gevaarlijke plaats voor bepaalde informatie.

heb een aantal verhalen gelezen en schrok ervan
op het moment dat je zo'n verhaal bekend maakt, prikkel je iemand iets slecht te doen.
Door de bepaalde fantasieën te delen, kan het ook betekenen dat je iemands leven kapot maakt. dit doordat iemand misschien jouw verhaal omzet tot daad
Met citaat reageren
Oud 28-11-2012, 23:24
Verwijderd
Citaat:

op het moment dat je zo'n verhaal bekend maakt, prikkel je iemand iets slecht te doen.
Door de bepaalde fantasieën te delen, kan het ook betekenen dat je iemands leven kapot maakt. dit doordat iemand misschien jouw verhaal omzet tot daad
Dan is het alsnog de schuld van de dader, níet het verhaal c.q. fantasie. Cheers.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2012, 09:24
Verwijderd
Citaat:

Hahaha... Dus omdat iemand zo stom is om een random verhaaltje ergens op internet uit te voeren, is het niet zijn eigen schuld?
Met citaat reageren
Oud 29-11-2012, 10:53
Michaelvoetje
Michaelvoetje is offline
Mijn fantasie gaat als volgt:

Een gek warme dag, brandende zon, ik zoek wat verkoeling in het zwembad in de tuin. Bij me is een meisje, fijn gebouwd, zonnebankbruin, bikini ... Ik smeer haar in, beginnende van haar rug naar haar billen en benen, tot ik bij haar voetjes ben en die stop ik dan in mijn mond. Terwijl ik dat doe vingert ze zichzelf voor me en zo begint een heus seksfestijn ^^
Met citaat reageren
Oud 29-11-2012, 15:58
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
door 5 mannen tegelijk genomen worden, endat ze heel lief zijn en het alleen om mij draait :3---
Met citaat reageren
Oud 29-11-2012, 16:12
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
door 5 mannen tegelijk genomen worden, endat ze heel lief zijn en het alleen om mij draait :3---
hoezo 5 ? je kan er maar maximaal 3 tegelijk bezig houden...dan staat de rest maar te wachten
Oud 29-11-2012, 16:12
Epyon
Epyon is offline
Seks met vrouwen uit elk land van de wereld.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2012, 16:33
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
Citaat:
Ik weet niet of het mijn grootste seksfantasie is, het is in ieder geval mijn oudste.

Ik ben verdwaald in een groot grauw bos. Ik loop langs een grot, ik weet niet dat er daar 8 mannen in wonen die al jaren geen vrouw hebben gezien. Het zijn ruige rovers, groot, sterk, behaard, met een sterke mannengeur en heel erg geil. Na mij een tijdje te bespieden terwijl ik doelloos rondjes loop in de hoop het juiste pad naar huis te vinden springen ze opeens uit de bosjes. Ik word vastgepakt, vastgebonden aan een paal als een varkentje dat klaar is om gekookt te worden, en naar de grot gebracht. Daar smijten ze mij op een verhoogde stenen plateau dat verrassend comfortabel aanvoelt. En dan nemen ze mij met z'n achten
dat klinkt ook supergeil o.o
Met citaat reageren
Oud 29-11-2012, 16:34
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
Citaat:
hoezo 5 ? je kan er maar maximaal 3 tegelijk bezig houden...dan staat de rest maar te wachten
mooi uitzicht :3
hoe meer piemels hoe beter!
en bijvoorbeeld 1 neukt me, andere wrijft over m'n clitje, en de rest masseren me of likken m'n tepels.. x)
Met citaat reageren
Oud 29-11-2012, 16:35
Patataap
Patataap is offline
Double anal genomen worden door 2 paarden, no doubt.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2012, 18:58
Michaelvoetje
Michaelvoetje is offline
Citaat:
mooi uitzicht :3
hoe meer piemels hoe beter!
en bijvoorbeeld 1 neukt me, andere wrijft over m'n clitje, en de rest masseren me of likken m'n tepels.. x)
Dat moet je toch eens in een verhaal gieten me dunkt nu de wereld toch in de ban is van 50 shades of Grey.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2012, 21:32
:mosh:
:mosh: is offline
Citaat:

This fucking guy..
Oud 30-11-2012, 04:21
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
lol, n00b!
Een vrouw heeft 3 gaten en 2 handen. Dus 5 kan best.
Oud 30-11-2012, 09:19
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
Citaat:
Dat moet je toch eens in een verhaal gieten me dunkt nu de wereld toch in de ban is van 50 shades of Grey.
Hehe laatik dat eens doen xD
Met citaat reageren
Oud 30-11-2012, 09:24
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
Citaat:
lol, n00b!
Precies ja
Of met een stuk of 10 jongens is ook goed hoor, dan kunnen ze niet allemaal tegelijk en zitten ze vol opwinding te wachten om mn gaatjes te vullen x)
Endan eerst de kleinere pikken en alsik dat gewend ben de grooote x3
Met citaat reageren
Oud 30-11-2012, 11:42
Verwijderd
En 20?
Met citaat reageren
Oud 30-11-2012, 11:57
DaichiDechu
DaichiDechu is offline
Citaat:
En 20?
Hmmm dat zijn er denkik wel iets te veel x)
Ik weet niet of iedereen dan aan de beurt komt..
Met citaat reageren
Oud 30-11-2012, 12:02
Michaelvoetje
Michaelvoetje is offline
Citaat:
Hehe laatik dat eens doen xD
Je geeft maar een seintje!
Met citaat reageren
Oud 30-11-2012, 17:35
Verwijderd
Ik wil wel eens geneukt worden door een dwerg.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2012, 16:54
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
lol, n00b!
haha heel scherp idd! sorry voor mijn onoplettendheid!
Oud 22-12-2012, 14:57
wijntjekonijntj
wijntjekonijntj is offline
hmm gedwongen prostitutie heeft ook wel iets geils
Met citaat reageren
Oud 27-12-2012, 19:19
SSD-swag
SSD-swag is offline
De geile milf kieren van me maat.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2012, 19:51
kevin581
kevin581 is offline
Dat ik me in mn eentje zat te rukken in het park en dat er opeens allemaal andere jongens kwamen die ook gingen rukken en dat we daarna mekaar allemaal anaal namen in een trein (niet een trein van de NS maar in de sexvorm)
Met citaat reageren
Oud 28-12-2012, 18:45
Verwijderd
Met mijn nichtje lijkt me ook wel spannend... Even oud, stevige tietjes, mooi kontje... Inderdaad maakt de taboe het spannender! Maar ja, het zal bij fantaseren blijven want het zou nooit kunnen of mogen...

Of met iemand uit de bovenbouw van mijn school... Slank, blond, perfecte tieten, mooi gezichtje en een beetje anders dan anders... En dan gewoon heel langszaam elkaar opwinden, en er gewoon een paar uur over doen voordat we echt gaan neuken...

Verder lijkt het me ook echt geweldig om met een ouder persoon te doen. Geen oma, maar iemand tussen de 20 en 30... Iemand met ervaring en die volgroeid is... Ik noem geen namen, maar neem bijvoorbeeld een heel beroemd model, afkomstig uit Nederland... Weten jullie genoeg? XD
Met citaat reageren
Oud 07-01-2013, 00:06
nienie1995
nienie1995 is offline
party seks met alle LEKKERE boys van de kazerne waar ik stage loop voor landmacht

MANNEN IN UNIFORN!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 07-01-2013, 01:54
napoleonzuurtje
napoleonzuurtje is offline
seks
Oud 07-01-2013, 14:12
Kwaliteit
Kwaliteit is offline
Citaat:
waar ik stage loop voor landmacht
Offtopic: Kan je stage lopen op de landmacht? , dat moet ik veder uitzoeken

Laatst gewijzigd op 10-02-2013 om 19:17.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2013, 20:02
Guarnere
Guarnere is offline
Een triootje met 2 meiden van een jaar of 16.. Zal wel een eeuwige fantasie blijven
Met citaat reageren
Oud 07-01-2013, 23:59
Neverdone
Neverdone is offline
Een eigen eiland waar iedereen naakt rondtloopt en dan een huisje waar meisjes mogen binnenkomen om sex te hebben

Of gwn met een meisje waar ik verliefd op ben maar niet kan krijgen

P.S. Neem dat eerste niet te letterlijk
Met citaat reageren
Oud 10-01-2013, 23:21
Kutje31
Kutje31 is offline
Helemaal alleen met n meisje in het bos op het zachte mos aan het eind van de avond..
En dan lekker beffen trekken vingeren pijpen en neuke!!
Met citaat reageren
Oud 03-02-2013, 19:10
Myfro
Myfro is offline
Citaat:
lol, n00b!
yesss deze reactie komt kapot hard haha
Met citaat reageren
Oud 03-02-2013, 22:26
Guarnere
Guarnere is offline
Dit heb ik niet gezegd, maar ik heb filmpjes gezien met 3 lullen in 2 gaatjes en nog 2 in de mond. Doe dat met nog 2 in de handen, dan kan ze er nog wel meer dan 5 hebben :')
Met citaat reageren
Oud 04-02-2013, 08:39
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Dit heb ik niet gezegd, maar ik heb filmpjes gezien met 3 lullen in 2 gaatjes en nog 2 in de mond. Doe dat met nog 2 in de handen, dan kan ze er nog wel meer dan 5 hebben :')
Alles kan, als je maar wil.
Oud 05-02-2013, 21:46
Patataap
Patataap is offline
Citaat:
Alles kan, als je maar wil.
En een hoge pijngrens hebt, lijkt me in het geval van Guarnere.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2013, 16:28
GaatJeNiksAan.
GaatJeNiksAan. is offline
Hard geneukt en verwend worden door twee mannen. ;9
Met citaat reageren
Oud 08-02-2013, 11:56
wijntjekonijntj
Citaat:
trio met 2 meisjes (ik ben daar een van) en 1 jongen.. lijkt me supergeil..
ik ben het 2e meisje
Met citaat reageren
Oud 08-02-2013, 12:01
wijntjekonijntj
Citaat:
de rest kan toch lekker toekijken?
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten