Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-09-2010, 19:51
Verwijderd
Citaat:
oh ja, maar dat zijn er natuurlijk maar een paar
Ja jeetje en ik wás al een beetje bang voor je feestje.

Ik heb trouwens uit ellende maar de meest basic (en dus fijn betaalbaar, dat dan weer wel) zwarte laarzen die er waren gekocht, met een beetje weinig hak en eigenlijk net wat lomper dan ik wil, maar pfff, wat ik écht mooi vind is er dit seizoen gewoonweg niet geloof ik, of het kost 500 euro.
Advertentie
Verwijderd
Citaat:
hmm. zal ik erg lui zijn en die jas gewoon bestellen of toch maar de moeite nemen/gokken dat ie ergens in de stad hangt?
In de stad kijken anders betaal je verzend en retourneer kosten.
Verwijderd
Citaat:
en jasp is ook een dispuuttrutje
Oh ja! Die ook
Oud 29-09-2010, 19:52
Verwijderd
Citaat:

Ik heb trouwens uit ellende maar de meest basic (en dus fijn betaalbaar, dat dan weer wel) zwarte laarzen die er waren gekocht, met een beetje weinig hak en eigenlijk net wat lomper dan ik wil, maar pfff, wat ik écht mooi vind is er dit seizoen gewoonweg niet geloof ik, of het kost 500 euro.
Ik vind het ook treurig gesteld met de laarzen van het seizoen.
Oud 29-09-2010, 19:52
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Schatjes, ik wil dat jullie even oeh en aah zeggen want nieuwe laarzen:

[afbeelding]

(de onderkant is minder grof dan-ie lijkt )

Ze passen echt preciieeees bij m'n mooie winterjas
Oh wauw, die zijn wel mooi, ja. En dat vind ik niet zomaar van gehakte laarzen .

Ik heb morgen 40 minuten loze tijd en ik zit erover te dubben om naar een huge ass boekenzaak te gaan of gewoon de stad in te stappen. Hmmm. Ik denk het eerste.
Oud 29-09-2010, 19:53
Carn
Carn is offline
Citaat:
In de stad kijken anders betaal je verzend en retourneer kosten.
ik geef liever 10 euro meer uit als ik dan niet 4 schijtwinkels in hoef
Verwijderd
Citaat:
ze hebben 'm vast wel bij de mannen wie op hoog catharijne
Dichterbij voor hem, in de place-to-be shoppingcenter Overvecht, is ook een mannenWE.
Carn
Carn is offline
ja daar was ik laatst maar daar hebben ze echt weinig ;P
Verwijderd
Citaat:
Dichterbij voor hem, in de place-to-be shoppingcenter Overvecht, is ook een mannenWE.
Huhu ik hoopte dat nog niemand 'm gequote had,
Oud 29-09-2010, 19:55
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het ook treurig gesteld met de laarzen van het seizoen.
Ja stóm hè. En ik hád zulke fijne, die helemaal waren hoe ik ze wilde en super lekker zaten en overal bij pasten en en en, maar na drie winters (waaronder een in Zweden) waren ze toch iets te poreus en toen ook een rits het begaf heb ik ze toch maar weg gedaan. Ik mis ze nog dagelijks.
Verwijderd
Citaat:

Hahaha maak je niet druk, ze zijn allemaal liev en sagt. Daarbij ken ik ook een groot deel niet, want roos heeft geloof ik heel histos uitgenodigd. Ah well, we'll see.
Verwijderd
Ik heb ook enorme laarzenissues dit jaar!
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:

Ik geloof het.. normaal gesproken vind ik makkelijk laarzen voor 120 euro... nu leek alles boven de 170 uit te komen
Oud 29-09-2010, 19:56
Carn
Carn is offline
shopping center Overvecht ftw trouwens!
Oud 29-09-2010, 19:57
Verwijderd
Citaat:
Ja stóm hè. En ik hád zulke fijne, die helemaal waren hoe ik ze wilde en super lekker zaten en overal bij pasten en en en, maar na drie winters (waaronder een in Zweden) waren ze toch iets te poreus en toen ook een rits het begaf heb ik ze toch maar weg gedaan. Ik mis ze nog dagelijks.
Same here, alleen hebben die van mij het nog iets minder lang volgehouden. Ik wil gewoon leren laarzen die vrouwelijk zijn met een beetje hak, maar niet te veel zodat je er gewoon een hele dag op kan lopen en die zowel onder rokjes als onder broeken kunnen. Mijn oude laarzen voldeden perfect aan dit ideaalbeeld, maar ik vind geen goede vervanging
Oud 29-09-2010, 19:58
Miekje*
Miekje* is offline
Ik ga op kisten en op herensneakers de winter door. Warm en praktisch.
Verwijderd
Citaat:
Ik heb ook enorme laarzenissues dit jaar!

Dames, wat een heerlijk wijvengesprek hebben we toch
Verwijderd
mijn schoenen zijn nu al helemaal versleten
Oud 29-09-2010, 19:59
Verwijderd
Citaat:

Dames, wat een heerlijk wijvengesprek hebben we toch
<3
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ja rot is dat hè, als je één paar schoenen hebt die toevallig heul lekker zitten of je enige paar zijn, zijn ze zo snel versleten .
Verwijderd
Mijn gympen van 15 euro zijn ook versleten, dus dan ga ik maar weer terug naar m'n DC's.
Oud 29-09-2010, 20:04
Verwijderd
Citaat:
Ja rot is dat hè, als je één paar schoenen hebt die toevallig heul lekker zitten of je enige paar zijn, zijn ze zo snel versleten .
nou ja, ik heb ze ongeveer twee maanden en de hakken zijn al ongeveer een centimeter schuin afgesleten. Gaat snel.
Oud 29-09-2010, 20:04
Verwijderd
Anders Thomas Jensens filmkenners naamzoek.
Ik heb hier een box met vier films liggen. Volgens zus en vader zijn Flickering lights, Green butchers en Adam's apples fantastisch, maar over Election Night is niks gezegd. Maar dat is de eerste in de box, kan ik ook een andere gewoon als eerste zien?
Oud 29-09-2010, 20:05
Verwijderd
Citaat:
Hahaha maak je niet druk, ze zijn allemaal liev en sagt. Daarbij ken ik ook een groot deel niet, want roos heeft geloof ik heel histos uitgenodigd. Ah well, we'll see.
Mju mju, maar als we het dan over intimiderend hebben, vind ik niets zo intimiderend als een kliek dispuutsmeiden in hun element.

Citaat:
shopping center Overvecht ftw trouwens!
Het berbaast me dat ik je daar nog nooit zomaar ben tegengekomen!

Citaat:
Dat heet ''gebruikssporen'' en dat is mooi.
Oud 29-09-2010, 20:06
Lorelei
Lorelei is offline
Geen idee, denk het wel.. ik heb alleen Adam's appels gezien en die raad ik je heel erg aan
Verwijderd
Citaat:
Ik heb hier een box met vier films liggen. Volgens zus en vader zijn Flickering lights, Green butchers en Adam's apples fantastisch, maar over Election Night is niks gezegd. Maar dat is de eerste in de box, kan ik ook een andere gewoon als eerste zien?
Ja.
Verwijderd
Carn, woont er niet toevallig een hete lichttechnicus bij je in de buurt? Anders moet je die ook even meenemen naar de meet op 22 oktober
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Carn, woont er niet toevallig een hete lichttechnicus bij je in de buurt? Anders moet je die ook even meenemen naar de meet op 22 oktober
Verwijderd
Citaat:
Mju mju, maar als we het dan over intimiderend hebben, vind ik niets zo intimiderend als een kliek dispuutsmeiden in hun element.

Dat heet ''gebruikssporen'' en dat is mooi.
Weet je ook een x hoe anderen zich bij jou voelen!

*kusjeplakgrapje*
Verwijderd
Citaat:
Geen idee, denk het wel.. ik heb alleen Adam's appels gezien en die raad ik je heel erg aan
Citaat:
Ja.
Thanks beiden.
Dan denk ik dat ik begin met Flickering lights.
Oud 29-09-2010, 20:07
Verwijderd
Citaat:
nou ja, ik heb ze ongeveer twee maanden en de hakken zijn al ongeveer een centimeter schuin afgesleten. Gaat snel.
Dan ben je óf scheef, óf het is enorm slechte kwaliteit. Schoenmaker en hakken die opgebouwde zijn uit laagjes laten fixen!
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Het ligt er wel erg aan hoeveel je loopt en op wat voor opperplakten enzo. En nieuwe hakken kosten ook wel iets minder dan nieuwe schoenen, over het algemeen. Of je moet naar de Schoenenreus ofzo.
Verwijderd
Citaat:
wat heb jij met lichttechnicussen?
Verwijderd
Ja, verdorie, nu ik al die cursussen niet meer kan gaan geven, zie ik hem vast nooit meer.
Verwijderd
Citaat:
wat heb jij met lichttechnicussen?
Ik heb het nog steeds over dezelfde hoor
Oud 29-09-2010, 20:08
Verwijderd
Oh CM ik wilde nog zeggen dat het natuurlijk niet écht roddelen is als we weten dat je het kunt lezen
Oud 29-09-2010, 20:09
Verwijderd
Oh wait, nee, ik ga Daens kijken! Want die heb ik binnen
(doe ik ook nog iets nuttigs, want het is voor m'n lessen)
Verwijderd
Citaat:
Dan ben je óf scheef, óf het is enorm slechte kwaliteit. Schoenmaker en hakken die opgebouwde zijn uit laagjes laten fixen!
Ja ik ben ook behoorlijk scheef, dat scheelt
Verwijderd
Filmkenners naamzoek doe mij eens een goede fijne feelgoodmovie.
Verwijderd
absinthe. heb je deze al gezien:

hij is zo schattig verlegen in het begin!
Verwijderd
Citaat:
Weet je ook een x hoe anderen zich bij jou voelen!

*kusjeplakgrapje*
Haha ja ik heb natuurlijk de indrukwekkendheid van een hele groep, aha.

Zo, nog een kopje thee nomnom.
Oud 29-09-2010, 20:10
Verwijderd
Citaat:
Citaat:
Ja.
Verwijderd
Citaat:
Oh CM ik wilde nog zeggen dat het natuurlijk niet écht roddelen is als we weten dat je het kunt lezen
nee dat is heel lief van jullie!
Carn
Carn is offline
Citaat:
Nee, ik grossier alleen in geluidsmannen

Citaat:
Nou ja, ik ben zelden voor 18:00 weg ivm werk, dus ALS ik er ben dan is het vaak donderdag tussen 18:00 en 18:30 . Behalve de Hoogvliet, daar haal ik zo nu en dan wel wat
Oud 29-09-2010, 20:11
Carn
Carn is offline
Citaat:
hmm. Ik vond 500 Days of Summer een prima feelgoodfilm
Verwijderd
Citaat:
nee dat is heel lief van jullie!
We zijn ook waanzinnig lief!
Verwijderd
Citaat:
hmm. Ik vond 500 Days of Summer een prima feelgoodfilm
Zoiets bedoel ik ja, maar die heb ik vorige week al gekeken!
Oud 29-09-2010, 20:12
Verwijderd
*boks* Inlegzolen ftw.
Citaat:
Ja ik ben ook behoorlijk scheef, dat scheelt
Oud 29-09-2010, 20:12
Verwijderd
Citaat:
*werpt een blik in de kast*

Mermaids.
Little Voice.
BLACK CAT WHITE CAT (maar iets zegt me dat je die echt verschrikkelijk vindt )
Before sunrise
2 days in Paris (die vind je vast leuk)
Big fish, maar die ken je vast al
A lovesong for Bobby Long is een huil-feelgoodfilm. Mermaids ook trouwens, maar die is vooral ook jeugdsentiment en gewoon heel fijn <3

En nu heb ik geen zin meer.
Oud 29-09-2010, 20:13
Verwijderd
Citaat:
*werpt een blik in de kast*

Mermaids.
Little Voice.
BLACK CAT WHITE CAT (maar iets zegt me dat je die echt verschrikkelijk vindt )
Before sunrise
2 days in Paris (die vind je vast leuk)
Big fish, maar die ken je vast al
A lovesong for Bobby Long is een huil-feelgoodfilm. Mermaids ook trouwens, maar die is vooral ook jeugdsentiment en gewoon heel fijn <3

En nu heb ik geen zin meer.
sann naamzoek tvp.

Thanks
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten