Advertentie | |
|
![]() |
|
ik ben een redelijke adidashoer als het om schoenen gaat; maar dat is meer omdat die bij mij, op de een of andere manier, langer meegaan dan bij andere merken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb geen zin om mezelf hier te blijven verdedigen, ik weet toch zelf waarom ik spullen koop. Ik geef ook totaal niks om kleding- of schoenenmerken. Ik ga een winkel in, kijk wat leuk is, en koop het. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En trouwens, zelf je keuze om voor het goedkoopste te gaan is een beïnvloedde gewoonte, waarschijnlijk door je ouders. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb het over (vooral) reclame op televisie. Als ik voor een wasmiddelschap sta, dan trek ik echt niet blind de Robijn uit het schap omdat ik die ken van de reclame en het beertje zo lief vind. Ik maak dan een weloverwogen keuze wat betreft prijs, eerdere ervaringen, en geur. (Als je in de winkel zou kunnen ruiken) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Trouwens, je stem, ik schrok zo! Ik had niet verwacht dat je zo'n zacht, bijna Limburgs stemgeluid zou hebben. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Stel ik koop altijd de wasmiddel van de Aldi, of het huismerk van AH, omdat ik die goedkoop vind en lekker vind ruiken, dan ben ik toch nergens door beïvloed? Ik heb daar in ieder geval nog nooit reclames van gezien hoor. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Anyhow, als jij vindt van niet en ik vind van wel dan komen we niet verder, ik ben er wel klaar mee ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik zou inderdaad net zo goed een willekeurige winkel in kunnen lopen ja. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Toch niet omdat je iets van de WE op tv hebt gezien en denkt 'oh daar moet ik echt heen!'? Zo gaat het imo met een hoop producten, niet alleen kleding. Ik vind echt dat die invloed overschat wordt. Iedereen loopt maar blindelings achter die onderzoeken aan. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Lijkt me wel lekker makkelijk, haha. Kom je nooit in de Sting? Dat vind ik ook wel wat voor jou. Ik mis de Berschka. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laten we het gewoon een discussie door een meningsverschil houden. Maar goed, ik denk dus dat die invloed wel meevalt, jullie niet. Laten we er maar over ophouden dan. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat: