Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Draag je vaak hakken? Want ik voel me soms al zo lang als ik hakken draag, en ik ben 'maar' 1.71! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Er zijn heel veel gevatte opmerkingen en kritisch commentaar over wat er op het scherm gebeurt. Als een stel seks heeft en de ander verandert in een zombie, roept men: "KOOP EEN CONDOOM, HOMO!" of als een invalide in een rolstoel wegvlucht: "RUN FORREST, RUN!". |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ruim dertig minuten voordat de deuren van Tuschinski opengaan staan er al een paar heel fanatieke bezoekers voor de deur. Eentje slaat hard op het glas en roept "HOER!", hij begint af te tellen: 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1 en alle vijftig man die samen met hem staan te wachten schreeuwen in koor "HOERRR!". Een nietsvermoedende medewerkster van Pathé komt kijken wat er aan de hand is maar loopt al snel weer weg als ze ziet dat het een stel infantiele horrorfans is. "VLUCHTHOERR!! LAAT ME ERIN! IK KOM NOG MAKKELIJKER IN JE MOEDER!!", krijgt ze als reactie.
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
"Al vanaf elf uur zaterdagavond is het druk voor Tuschinski. Over een uur pas gaan de deuren open, maar enthousiastelingen bonken nu al tegen de ramen en teisteren de festivalmedewerkers verbaal. Die staan als angstige gazelles bij elkaar geschaard. Ze bereiden zich voor op het moment dat de horde naar binnen mag. BAARDHOMO, DOE OPEN! De baardhomo lacht terug als een boer met kiespijn. Bezoekers van een eerdere voorstelling komen uit hun film en kijken angstig naar de rellende meute voor de bioscoop. Schreeuwt die tegen hen? Wat een schorriemorrie."
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar het zijn zeker alleen maar mannen? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Over dat hoerroepen:
ik ken alleen maar de Meezing-Sound of Music, waarbij je BERGEN!! moet roepen als er bergen in beeld zijn. "Je kunt het Maria je kunt het!" als ze twijfelt of ze de poort wel open durft te doen... "Tsss" als de barones in beeld komt en 'Boooeee!" bij de nazi's. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
"BERGEN!!": "TIETEN!!" "Je kunt het Maria": "JODELHOERR" "Tss" naar de barones: "KAKHOERRRR!" "Boee" bij de nazi's: "SCHWEINHOMOOOOS" |
![]() |
|
|