Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-10-2010, 09:19
Verwijderd
Citaat:
dat moet je aan je drukker vragen! Zal vast per drukker verschillen inderdaad.
Nja, mijn opdrachtgever heeft nog geen drukker, sterker nog, hij vroeg mij om adressen
Advertentie
Oud 15-10-2010, 09:24
Verwijderd
ai een goede drukker vinden is echt lastig
Oud 15-10-2010, 09:26
Verwijderd
Citaat:
ai een goede drukker vinden is echt lastig
Och, er zijn een hoop internetdrukkers zo te zien, die op canvas printen. Een keus maken is lastig, maar aan de kwaliteit zal het denk ik niet liggen. Maar dat mag ie lekker zelf uitzoeken, want ik weet het ook niet Ik ga eerst zelf maar eens een leuke prijs bedenken.
Oud 15-10-2010, 09:35
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Hoeveel betaal jij nu p/m voor je nieuwe huis?
hypotheek 650 netto en gwl ongeveer 120 en ongeveer 70 aan gemeentelijke belastingen etc. dus laten we er 850 van maken
Oud 15-10-2010, 09:48
Verwijderd
goedemorgen!
Oud 15-10-2010, 09:50
Verwijderd
weet iemand hier wat Cisco is en of het erg is als ik dat deïnstalleer? Ik dacht dat het installeren van windows 7 alle programma's weg zou halen, maar dat is niet het geval, hij heeft ze netjes allemaal overgezet. Maar nu wil ik dus van mijn overbodige programma's af en een vriend van me heeft ooit een paar programma's erop gezet om wat werk te kunnen doen op mijn computer, maar ik weet niet welke dat zijn.
Oud 15-10-2010, 09:51
Lorelei
Lorelei is offline
Hihi, ik heb een 8.3 voor dat tentamen dat ik niet geleerd had
Oud 15-10-2010, 09:52
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
weet iemand hier wat Cisco is en of het erg is als ik dat deïnstalleer? Ik dacht dat het installeren van windows 7 alle programma's weg zou halen, maar dat is niet het geval, hij heeft ze netjes allemaal overgezet. Maar nu wil ik dus van mijn overbodige programma's af en een vriend van me heeft ooit een paar programma's erop gezet om wat werk te kunnen doen op mijn computer, maar ik weet niet welke dat zijn.
daar hoort cisco bij. die kun je veilig verwijderen
Oud 15-10-2010, 09:53
Verwijderd
Citaat:
Oud 15-10-2010, 09:53
Lorelei
Lorelei is offline
En er zijn echt HEEL veel onvoldoendes wtf..
Oud 15-10-2010, 09:55
Verwijderd
Citaat:
daar hoort cisco bij. die kun je veilig verwijderen
ok
Oud 15-10-2010, 09:56
Lorelei
Lorelei is offline
Wat heb jij een leuke avatar!
Oud 15-10-2010, 09:57
Verwijderd
Citaat:
doe je goed dan
Oud 15-10-2010, 10:03
Verwijderd
Goed bezig Lorelei

en wij kunnen wel televisiemeet doen Absinthe, volgens mij houden we wel van dezelfde programma's
Oud 15-10-2010, 10:05
Verwijderd
Citaat:
En er zijn echt HEEL veel onvoldoendes wtf..
Ik heb een keer meegemaakt dat van de 183 mensen maar 6 voldoende hadden
Oud 15-10-2010, 10:06
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Idd, is dat voor de megaverwarring?
Oud 15-10-2010, 10:09
Verwijderd
Citaat:

Citaat:
en wij kunnen wel televisiemeet doen Absinthe, volgens mij houden we wel van dezelfde programma's
Inderdaad ja
Oud 15-10-2010, 10:10
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik heb een keer meegemaakt dat van de 183 mensen maar 6 voldoende hadden
Nja zo erg is het nu niet.. maar volgens mij heeft bijna een derde een onvoldoende. Dat vind ik echt veel als ik zonder te leren een acht haal.
Oud 15-10-2010, 10:14
Carn
Carn is offline
Citaat:
overigens vragen om ellende, een nieuw OS over een al bestaand OS installeren
Oud 15-10-2010, 10:16
Verwijderd
Citaat:
Als je een frisse start had gewild, had je geen upgrade moeten doen, maar een verse installatie op een lege partitie.
Oud 15-10-2010, 10:16
Verwijderd
ik heb een keer bij een herkansing meegemaakt dat van de ongeveer honderd mensen er maar 2 een voldoende hadden maar toen zijn die cijfers vergeleken met het oorspronkelijke tentamen, en bleek de meerderheid op de herkansing aanzienlijk lager te hebben gescoord (terwijl de normering hetzelfde was), dus de herkansing was gewoon moeilijker. En na twee weken werd maar gewoon besloten om de beste 33% een 5.5 te geven en daar hoorde ik bij
Oud 15-10-2010, 10:17
Verwijderd
Citaat:
Als je een frisse start had gewild, had je geen upgrade moeten doen, maar een verse installatie op een lege partitie.
Nouja ik deed het vooral omdat ik van Vista af wilde, niet voor de frisse start en een upgrade was iets van 50 euro goedkoper.
Oud 15-10-2010, 10:18
Verwijderd
Citaat:
Nouja ik deed het vooral omdat ik van Vista af wilde, niet voor de frisse start en een upgrade was iets van 50 euro goedkoper.
Die upgrade kun je ook clean installeren als je al een andere legale versie van windows hebt.
Oud 15-10-2010, 10:19
Verwijderd
Citaat:
Met een upgrade-versie van Windows kun je doorgaans ook een verse installatie uitvoeren. Het verschil met een niet-upgrade versie zit hem erin dat je al een licentie van een voorgaande Windows-versie moet hebben.
Oud 15-10-2010, 10:20
Verwijderd
Aha. Hm. Ik had Vista wel legaal maar zo vind ik het ook prima.
Oud 15-10-2010, 10:22
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Het is sowieso aan te raden om als je van vista -> win 7 gaat een clean install te doen, omdat dat behoorlijk in snelheid e.d. kan schelen.
Oud 15-10-2010, 10:25
Verwijderd
mjah ik kreeg geen schermpje dat me een keuze gaf ofzo anders had ik dat wel gedaan. En het scheelt zo ook al in snelheid. Ik had na het installeren (en ook na de 56 updates) meer hardeschijfruimte dan daarvoor, en ook minder werkgeheugenverbruik. En ik zie het zelf ook, dat ik nu gewoon bijvoorbeeld word, firefox en een explorerschermpje kan openen zonder dat de boel vastloopt
Oud 15-10-2010, 10:26
Verwijderd
Citaat:

Inderdaad ja
straks met de koude winterdagen, misschien een idee om te onthouden
Oud 15-10-2010, 10:28
Missy
Missy is offline
Jeej, herfstvakantie.
Oud 15-10-2010, 10:29
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
mjah ik kreeg geen schermpje dat me een keuze gaf ofzo anders had ik dat wel gedaan. En het scheelt zo ook al in snelheid. Ik had na het installeren (en ook na de 56 updates) meer hardeschijfruimte dan daarvoor, en ook minder werkgeheugenverbruik. En ik zie het zelf ook, dat ik nu gewoon bijvoorbeeld word, firefox en een explorerschermpje kan openen zonder dat de boel vastloopt
Moet je je voorstellen hoe snel het zou zijn met een complete herinstallatie.
Oud 15-10-2010, 10:30
Verwijderd
Volgens mij is er regen opkomst, het wordt me ineens een pak donker hier.
Oud 15-10-2010, 10:31
Miekje*
Miekje* is offline
Alleen morgen nog even werken en dan vakantie <3. Wat een heerlijkheid. Mijn moeder en een vriendin van haar hebben als verrassing mijn kamer opgeruimd . Lief he? Ze hebben ook mijn nieuwe bureau neergezet waar ik nu aan zit <3.
Oud 15-10-2010, 10:32
Lorelei
Lorelei is offline
Ik schrijf een werkstuk over morfologie en ik heb nou al zovaak infected ipv inflected geschreven dat ik me toch ga afvragen of het een hint van de lieve heer is
Oud 15-10-2010, 10:32
Verwijderd
Citaat:
Moet je je voorstellen hoe snel het zou zijn met een complete herinstallatie.

Kun je die licentiecode eigenlijk nog een keer gebruiken op dezelfde computer? Want op een andere gaat geloof ik niet, tenzij je professional hebt. Anders kijk ik misschien nog een keer of ik er een clean install van kan maken maar voorlopig vind ik het zo goed, ik hoef niet meer op 'm te wachten en zware spellen spelen kan toch niet vanwege mijn matige videokaart.
Oud 15-10-2010, 10:33
Verwijderd
Citaat:
Kun je die licentiecode eigenlijk nog een keer gebruiken op dezelfde computer?
Uiteraard kan dat.
Oud 15-10-2010, 10:37
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Alleen morgen nog even werken en dan vakantie <3. Wat een heerlijkheid. Mijn moeder en een vriendin van haar hebben als verrassing mijn kamer opgeruimd . Lief he? Ze hebben ook mijn nieuwe bureau neergezet waar ik nu aan zit <3.
Nice, al zou ik niet willen dat mensen mijn kamer opruimen.

Citaat:

Kun je die licentiecode eigenlijk nog een keer gebruiken op dezelfde computer? Want op een andere gaat geloof ik niet, tenzij je professional hebt. Anders kijk ik misschien nog een keer of ik er een clean install van kan maken maar voorlopig vind ik het zo goed, ik hoef niet meer op 'm te wachten en zware spellen spelen kan toch niet vanwege mijn matige videokaart.
Vast wel. Probleem met vista is dat het gewoon enorm traag, groot en uitgebreid wordt, wat voor problemen zorgt. Nou is Windows sowieso al een programma wat je elk jaar het beste opnieuw kunt installeren, maar dat geldt gewoon dubbel voor vista. Als je hem overzet naar win 7 wordt dat uiteraard sneller omdat win 7 gewoon een stuk lichter is, maar je houdt een hoop rotzooi van vista erbij.
Oud 15-10-2010, 10:45
Verwijderd
En nu ik toch bezig ben ik heb ook gmail sinds kort, nu vind ik die threads op zich meestal wel handig, maar als een mail niet in een bepaalde thread hoort (omdat iemand replyt over iets anders zonder het onderwerp te veranderen), hoe haal je hem er dan uit?
Oud 15-10-2010, 10:46
Verwijderd
Citaat:
Ik schrijf een werkstuk over morfologie en ik heb nou al zovaak infected ipv inflected geschreven dat ik me toch ga afvragen of het een hint van de lieve heer is
Hehe smile altijd leuk als ik eenzaam aan het bikkelen in de bieb ben. Mijn paperbegeleider was trouwens erg enthousiast over mijn eerste hoofdstuk, eh het is half recycled werk van een ander vak, soms moet je het lot een beetje zelf sturen
Oud 15-10-2010, 10:51
Chick Rock
Chick Rock is offline
Bleh gatver wat een kloteweer ik had een beeeetje de verkeerde schoenen aan
Oud 15-10-2010, 10:53
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
En nu ik toch bezig ben ik heb ook gmail sinds kort, nu vind ik die threads op zich meestal wel handig, maar als een mail niet in een bepaalde thread hoort (omdat iemand replyt over iets anders zonder het onderwerp te veranderen), hoe haal je hem er dan uit?
Je kunt dat systeem überhaupt uitzetten. Verder weet ik weinig van Gmail aangezien ik daar tegen ben.
Oud 15-10-2010, 10:57
Verwijderd
Citaat:
Bleh gatver wat een kloteweer ik had een beeeetje de verkeerde schoenen aan
Hier is het (nog) droog
Oud 15-10-2010, 10:58
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Hehe smile altijd leuk als ik eenzaam aan het bikkelen in de bieb ben. Mijn paperbegeleider was trouwens erg enthousiast over mijn eerste hoofdstuk, eh het is half recycled werk van een ander vak, soms moet je het lot een beetje zelf sturen
Ik heb laatst ook een beeeeetje valsgespeeld in een projectje
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Hier is het (nog) droog
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Hier is het (nog) droog
Het leven is oneerlijk....................
Oud 15-10-2010, 10:59
Chick Rock
Chick Rock is offline
Maar goed, het komt er ook bij jullie aan.
Verwijderd
In Zwolle is al het nodige gevallen, maar erg hard heeft het volgens mijn niet geregend.
Verwijderd
Citaat:
Je kunt dat systeem überhaupt uitzetten. Verder weet ik weinig van Gmail aangezien ik daar tegen ben.
Dat weet ik, maar ik wil het dus niet uitzetten, want ik vind het verder wel handig
Oud 15-10-2010, 11:00
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Hier regent het ook.
Verwijderd
Citaat:
Ik heb laatst ook een beeeeetje valsgespeeld in een projectje
Yeah pretty people cheat and can get away with it like that

/quote uit een foute highschoolfilm voordat jullie dachten dat ik buitenproportioneel megalomaan ben geworden
Verwijderd
Ooh beter blijft het droog en het liefste wil ik zon!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten