| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
weet iemand hier wat Cisco is en of het erg is als ik dat deïnstalleer? Ik dacht dat het installeren van windows 7 alle programma's weg zou halen, maar dat is niet het geval, hij heeft ze netjes allemaal overgezet. Maar nu wil ik dus van mijn overbodige programma's af
en een vriend van me heeft ooit een paar programma's erop gezet om wat werk te kunnen doen op mijn computer, maar ik weet niet welke dat zijn.
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Nja zo erg is het nu niet.. maar volgens mij heeft bijna een derde een onvoldoende. Dat vind ik echt veel als ik zonder te leren een acht haal.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
ik heb een keer bij een herkansing meegemaakt dat van de ongeveer honderd mensen er maar 2 een voldoende hadden
maar toen zijn die cijfers vergeleken met het oorspronkelijke tentamen, en bleek de meerderheid op de herkansing aanzienlijk lager te hebben gescoord (terwijl de normering hetzelfde was), dus de herkansing was gewoon moeilijker. En na twee weken werd maar gewoon besloten om de beste 33% een 5.5 te geven
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
mjah ik kreeg geen schermpje dat me een keuze gaf ofzo
anders had ik dat wel gedaan. En het scheelt zo ook al in snelheid. Ik had na het installeren (en ook na de 56 updates) meer hardeschijfruimte dan daarvoor, en ook minder werkgeheugenverbruik. En ik zie het zelf ook, dat ik nu gewoon bijvoorbeeld word, firefox en een explorerschermpje kan openen zonder dat de boel vastloopt
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Alleen morgen nog even werken en dan vakantie <3. Wat een heerlijkheid. Mijn moeder en een vriendin van haar hebben als verrassing mijn kamer opgeruimd
. Lief he? Ze hebben ook mijn nieuwe bureau neergezet waar ik nu aan zit <3.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Kun je die licentiecode eigenlijk nog een keer gebruiken op dezelfde computer? Want op een andere gaat geloof ik niet, tenzij je professional hebt. Anders kijk ik misschien nog een keer of ik er een clean install van kan maken maar voorlopig vind ik het zo goed, ik hoef niet meer op 'm te wachten |
|
|
|
|||
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
altijd leuk als ik eenzaam aan het bikkelen in de bieb ben. Mijn paperbegeleider was trouwens erg enthousiast over mijn eerste hoofdstuk, eh het is half recycled werk van een ander vak, soms moet je het lot een beetje zelf sturen ![]()
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat: