Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-10-2010, 01:15
Verwijderd
nu ga ik naar het portiek sluipen en daar een zadelhoesje van iemand z'n fiets gappen en die gebruiken als voorbeeld. En weer terugleggen als het klaar is natuurlijk.

edit : toch maar m'n eigen genomen, die was toch al stuk. Net helemaal uit elkaar gehaald en ga 'm nu als mal gebruiken.

Laatst gewijzigd op 16-10-2010 om 01:29.
Advertentie
Oud 16-10-2010, 01:37
Verwijderd
omggggggg ross noble <3<3<3

ik vind 'never put a blanket over an owl' echt de mooiste. hij is zo ontzettend goed
Oud 16-10-2010, 01:50
Verwijderd
Helleu. Ik heb een goed feestje gehad, verdoeme hé! Afscheidsfeest van dé bvewegingsdocent en medeoprichter van de academie. En omg, ik hou echt weer van iedereen en het was fijn en mooi en sentimenteel en met alcohol overladen <333 en ik heb nog van de dronken directeur een heel groot compliment gehad voor een scène die ik in m'n eerste jaar gespeeld heb
En ik heb ook veel biertjes gedronken en me heerlijk sufgedanst en toegekeken hoe al die dramamensen elkaar weer stonden af te lebberen
Oud 16-10-2010, 02:06
Verwijderd
echt, serieus <3
Oud 16-10-2010, 03:03
Verwijderd
omg ik heb maar wat gedaan, maar het zadelhoesje is gewoon gelukt
Oud 16-10-2010, 04:35
Verwijderd
Ik wilde een tas namaken, maar dat is mislukt. maar ik heb er wel van geleerd, hoe je zo'n bodem maakt. Maar ik ga hem niet afmaken want hij is helemaal scheef, heb de verkeerde kanten aan elkaar genaaid :') en hij is compleet uit verhouding. Maar het principe bodem is me helemaal duidelijk nu
Oud 16-10-2010, 06:29
Missy
Missy is offline
Oh, vandaag werken. Wat verassend!
Oud 16-10-2010, 06:31
Missy
Missy is offline
En ik heb besloten dat ik me na mijn werk gelijk ga bezuipen.
Oud 16-10-2010, 08:49
Verwijderd
Ik ga maar eens richting de vestiging.

Goeiemorgen trouwens.
Oud 16-10-2010, 08:53
Verwijderd
Morning
Oud 16-10-2010, 09:35
Verwijderd
Hoi
Oud 16-10-2010, 10:07
Verwijderd
Ik ben wel benieuwd naar de nieuwe serie 'Feuten' van bnn.

Met het Io Vivat (Rationeel en LL naamzoek) als introtune
Oud 16-10-2010, 10:19
Verwijderd
Citaat:

[filmpje]

Mijn maag keert hier van om.
Oud 16-10-2010, 10:26
Verwijderd
Citaat:

[filmpje]

Nou dit is wel heel extreem, maar wel nice van het Io Vivat
Oud 16-10-2010, 10:34
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:

[filmpje]

lijkt me best leuk, hoewel weer veeeeel te overdreven. iets minder over the top had ook gemogen
Oud 16-10-2010, 10:35
Verwijderd
Ik ben wel benieuwd hoe ze het doen. Ik heb het gevoel/ben bang dat het extreem over the top wordt en iedereen nog veel meer afkeer krijgt voor studentenverenigingen. Maar er schijnen 2 leden van het corps aanwezig geweest te zijn bij de opnames om te checken of het een beetje strookt met de realiteit.
Oud 16-10-2010, 10:36
Verwijderd
hoe heet die ene songwriter ook alweer? hij zingt ook en is superbekend. hij is nu in de 50/60 jaar en is dun en heeft grijze haren. zijn artiestennaam bestaat ongeveer uit 5 of 6 letters. ik ben gewoon helemaal kwijt hoe die heet kut!
Oud 16-10-2010, 10:36
Verwijderd
Oh en ik ben een beetje verliefd op Hanna Verboom
Oud 16-10-2010, 10:37
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Ik ben wel benieuwd hoe ze het doen. Ik heb het gevoel/ben bang dat het extreem over the top wordt en iedereen nog veel meer afkeer krijgt voor studentenverenigingen. Maar er schijnen 2 leden van het corps aanwezig geweest te zijn bij de opnames om te checken of het een beetje strookt met de realiteit.
mja, alsof zij het over the top gehalte gaan inperken
Oud 16-10-2010, 10:37
Verwijderd
hij heeft laatst een serie van drie albums op de markt gebracht. eentje ging over verdriet, en toen eentje over liefde geloof ik. omdat hij toen een vriendin had gevonden ofzo.
Oud 16-10-2010, 10:38
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
hoe heet die ene songwriter ook alweer? hij zingt ook en is superbekend. hij is nu in de 50/60 jaar en is dun en heeft grijze haren. zijn artiestennaam bestaat ongeveer uit 5 of 6 letters. ik ben gewoon helemaal kwijt hoe die heet kut!
spinvis?
Oud 16-10-2010, 10:38
Verwijderd
Citaat:
mja, alsof zij het over the top gehalte gaan inperken
ach het corps maakt zich een stuk meer zorgen om haar imago dan je zou verwachten, dus ik denk het wel
Oud 16-10-2010, 10:40
Verwijderd
Brakheid, brakheid, ik haat bladeren-blazers.
Oud 16-10-2010, 10:41
Verwijderd
Citaat:

[filmpje]

Zou het zo echt een beetje gaan? Ik vind het ook nogal misselijkmakend
Oud 16-10-2010, 10:42
Verwijderd
Citaat:
Zou het zo echt een beetje gaan? Ik vind het ook nogal misselijkmakend
Het is wat eenzijdig, maar ja, zo gaat het.
Oud 16-10-2010, 10:44
Verwijderd
Citaat:
spinvis?
haha nee.
Oud 16-10-2010, 10:45
Verwijderd
Citaat:
Het is wat eenzijdig, maar ja, zo gaat het.
Ik kan me gewoon echt niet voorstellen dat iemand daarbij zou willen
Oud 16-10-2010, 10:46
Verwijderd
Wie weet er muziek die áltijd kan? Ik heb zo'n bui waarin ik niks van wat ik heb leuk vind.
Oud 16-10-2010, 10:47
Verwijderd
Citaat:
Wie weet er muziek die áltijd kan? Ik heb zo'n bui waarin ik niks van wat ik heb leuk vind.
Elbow
Oud 16-10-2010, 10:49
Lorelei
Lorelei is offline
Goeiemorgen
Oud 16-10-2010, 10:50
Tink*
Tink* is offline
Oh goed dat ze die dude hebben gecast die ook in sterke verhalen zit, die past daar echt perfect in!
Oud 16-10-2010, 10:52
Verwijderd
Citaat:
Oh goed dat ze die dude hebben gecast die ook in sterke verhalen zit, die past daar echt perfect in!
Ik vind de cast sowieso wel 'passend'

@forever, ik vind het ook erg ver gaan, maar ik snap het ergens wel, soort van. Maar ik heb misschien iets te veel corpsballen als vriendjes om objectief te zijn . Oh en een corpsbalpapa.
Oud 16-10-2010, 10:56
Tink*
Tink* is offline
Citaat:

@forever, ik vind het ook erg ver gaan, maar ik snap het ergens wel, soort van. Maar ik heb misschien iets te veel corpsballen als vriendjes om objectief te zijn . Oh en een corpsbalpapa.
Ja, alleen Tim Murk (heet ie zo?) vind ik een beetje gek. Hij past prima hoor, maar omdat ik Spangas heb gekeken, zie ik hem altijd nog op die manier.
Oud 16-10-2010, 10:59
Verwijderd
Citaat:
Ja, alleen Tim Murk (heet ie zo?) vind ik een beetje gek. Hij past prima hoor, maar omdat ik Spangas heb gekeken, zie ik hem altijd nog op die manier.
Oh dat heb ik te weinig gezien om daar echt een mening over te hebben Nja 1 november maar eens checken of het wat is.
Oud 16-10-2010, 10:59
Verwijderd
Citaat:

Hmm, de mensen lijken mij ook niet perse onaardig (in hun eentje) maar ik hou sowieso niet heel erg van dat groepjesgedoe en ik ben meer een allemansvriendje
en ik zou er denk ik ook niet tegen kunnen om zo aangepakt te worden.. dat daar dan vriendschap uit moet komen :/

en cast is wel passend ja, alleen Hanna Verboom vond ik juist zo'n lief meisje
Oud 16-10-2010, 11:01
Verwijderd
barry harteveld
Oud 16-10-2010, 11:08
Verwijderd
het was eels.
Oud 16-10-2010, 11:08
Verwijderd
Citaat:
Hmm, de mensen lijken mij ook niet perse onaardig (in hun eentje) maar ik hou sowieso niet heel erg van dat groepjesgedoe en ik ben meer een allemansvriendje
en ik zou er denk ik ook niet tegen kunnen om zo aangepakt te worden.. dat daar dan vriendschap uit moet komen :/

en cast is wel passend ja, alleen Hanna Verboom vond ik juist zo'n lief meisje
Het idee is natuurlijk dat je vrienden wordt met de mensen in de groep die samen de ontgroening lopen. Het doel is niet om vrienden te worden met de ouderejaars. (Niet dat dat later vaak niet alsnog gebeurd). Maar het idee is samen door een zware tijd gaan waardoor je je op zeer korte termijn een hechte groep gaat voelen. Volgens mij zijn er ook allerlei psychologische studies die bevestigen dat dat werkt.

En voor veel mensen weegt het nadeel van de ontgroening niet op tegen het voordeel van gelijk veel mensen kennen, gelijk 'een leven hebben', een jaarclub, een kamer, 'status' enz.

Veel grote verenigingen die echt een harde ontgroening hebben moeten mensen weigeren omdat ze 300 eerstejaars 'aankunnen' en er meer inschrijvingen zijn. Dus er zijn verbazingwekkend veel mensen die het er voor over hebben. Maar dat verschilt per stad. Het ASC (amsterdam) heeft volgens mij iets van 3500 leden.

Ik ben trouwens van mening dat die vriendschappen en voordelen ook bereikt kunnen worden zonder (keiharde) ontgroening, maar ik snap het dus ergens wel .
Oud 16-10-2010, 11:09
Verwijderd
Citaat:
het was eels.
Die is nog lang geen 50/60 en heeft ook geen grijs haar.
Oud 16-10-2010, 11:11
Verwijderd
zo oud leek ie wel in een interview wat ik las
Oud 16-10-2010, 11:13
Verwijderd
Mark Oliver Everett (Virginia, 10 april 1963). 47 dus.
Oud 16-10-2010, 11:14
Verwijderd
Hmm, dan is hij ouder dan ik dacht! Grijze haren heeft hij geenszins though.
Oud 16-10-2010, 11:16
Verwijderd
kalend misschien dan
Oud 16-10-2010, 11:16
Verwijderd
Citaat:
Het idee is natuurlijk dat je vrienden wordt met de mensen in de groep die samen de ontgroening lopen. Het doel is niet om vrienden te worden met de ouderejaars. (Niet dat dat later vaak niet alsnog gebeurd). Maar het idee is samen door een zware tijd gaan waardoor je je op zeer korte termijn een hechte groep gaat voelen. Volgens mij zijn er ook allerlei psychologische studies die bevestigen dat dat werkt.

En voor veel mensen weegt het nadeel van de ontgroening niet op tegen het voordeel van gelijk veel mensen kennen, gelijk 'een leven hebben', een jaarclub, een kamer, 'status' enz.

Veel grote verenigingen die echt een harde ontgroening hebben moeten mensen weigeren omdat ze 300 eerstejaars 'aankunnen' en er meer inschrijvingen zijn. Dus er zijn verbazingwekkend veel mensen die het er voor over hebben. Maar dat verschilt per stad. Het ASC (amsterdam) heeft volgens mij iets van 3500 leden.

Ik ben trouwens van mening dat die vriendschappen en voordelen ook bereikt kunnen worden zonder (keiharde) ontgroening, maar ik snap het dus ergens wel .
Ja, ik weet ook wel dat het zo werkt. Op vakantie was er ook een groepje (denk dispuut) van veritas en heb wel verhalen gehoord van mensen die erbij zitten.
Die voordelen die jij noemt zie ik ook wel, maar de weg er naar toe daar hou ik niet van.

Het is voor mij meer persoonlijk dat het idee mij tegenstaat. Nu heb ik ook een jaartje bij een (sport)vereniging gezeten, maar juist dat vaste gedoe staat mij enorm tegen.
Maar blijkbaar zijn er ook heel veel mensen die daar zin in hebben
Heb je zelf ook bij zoiets gezeten dan?
Oud 16-10-2010, 11:17
Verwijderd
alweer in die tuin werken, en dan met dat lekkere weer. waarom moeten wij zo'n grote tuin hebben...
Oud 16-10-2010, 11:18
Verwijderd
brr het wordt echt herfstweer de aankomende dagen
Oud 16-10-2010, 11:20
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik weet ook wel dat het zo werkt. Op vakantie was er ook een groepje (denk dispuut) van veritas en heb wel verhalen gehoord van mensen die erbij zitten.
Die voordelen die jij noemt zie ik ook wel, maar de weg er naar toe daar hou ik niet van.

Het is voor mij meer persoonlijk dat het idee mij tegenstaat. Nu heb ik ook een jaartje bij een (sport)vereniging gezeten, maar juist dat vaste gedoe staat mij enorm tegen.
Maar blijkbaar zijn er ook heel veel mensen die daar zin in hebben
Heb je zelf ook bij zoiets gezeten dan?
Ja studentenvereniging en dispuut. Wel soort van ontgroening, maar zeker niet heftig en eigenlijk vooral leuk, niet zoals bovenstaande in het filmpje . En die verplichtingen zag ik nooit als verplichtingen, want die 'verplichting' bestond uit bier drinken met vrienden en dat wil ik eigenlijk elke dag wel Verder heb ik wel commissies en bestuur gedaan, en dat is wel echt een verplichting, maar daar koos ik zelf voor, dat was absoluut niet verplicht ofzo.
Oud 16-10-2010, 11:20
Tink*
Tink* is offline
Valt toch mee? Mijn moeder zei gisteren dat er minder regen zou komen, maar wel kouder.
Oud 16-10-2010, 11:22
Tink*
Tink* is offline
Je neemt de paupers in de zeik, want je pa is superrijk. Superrijk, superrijk.
Oud 16-10-2010, 11:24
Verwijderd
Citaat:
Ja studentenvereniging en dispuut. Wel soort van ontgroening, maar zeker niet heftig en eigenlijk vooral leuk, niet zoals bovenstaande in het filmpje . En die verplichtingen zag ik nooit als verplichtingen, want die 'verplichting' bestond uit bier drinken met vrienden en dat wil ik eigenlijk elke dag wel Verder heb ik wel commissies en bestuur gedaan, en dat is wel echt een verplichting, maar daar koos ik zelf voor, dat was absoluut niet verplicht ofzo.
Hehe gelukkig dat niet
Klopt, ik denk ook zeker dat het leuk kan zijn (als het dan niet zo heftig is als op het filmpje) maar jij zag het dan meer als vrienden en ik meer als verplichting omdat ik me niet echt bevriend met ze voelde, ik voelde mij er meer ongemakkelijk ben. Dat maakte afspreken ook best een zware activiteit waar meer zenuwen uit voortkwamen dan dat ik er plezier in had.

Maar nu ga ik misschien bij cultureel studentencentrum op gitaarles, ook leuke manier om iets te leren en andere mensen te leren kennen
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten