Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() @forever, ik vind het ook erg ver gaan, maar ik snap het ergens wel, soort van. Maar ik heb misschien iets te veel corpsballen als vriendjes om objectief te zijn ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en ik zou er denk ik ook niet tegen kunnen om zo aangepakt te worden.. dat daar dan vriendschap uit moet komen :/ en cast is wel passend ja, alleen Hanna Verboom vond ik juist zo'n lief meisje ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En voor veel mensen weegt het nadeel van de ontgroening niet op tegen het voordeel van gelijk veel mensen kennen, gelijk 'een leven hebben', een jaarclub, een kamer, 'status' enz. Veel grote verenigingen die echt een harde ontgroening hebben moeten mensen weigeren omdat ze 300 eerstejaars 'aankunnen' en er meer inschrijvingen zijn. Dus er zijn verbazingwekkend veel mensen die het er voor over hebben. Maar dat verschilt per stad. Het ASC (amsterdam) heeft volgens mij iets van 3500 leden. Ik ben trouwens van mening dat die vriendschappen en voordelen ook bereikt kunnen worden zonder (keiharde) ontgroening, maar ik snap het dus ergens wel ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Die voordelen die jij noemt zie ik ook wel, maar de weg er naar toe daar hou ik niet van. Het is voor mij meer persoonlijk dat het idee mij tegenstaat. Nu heb ik ook een jaartje bij een (sport)vereniging gezeten, maar juist dat vaste gedoe staat mij enorm tegen. Maar blijkbaar zijn er ook heel veel mensen die daar zin in hebben ![]() Heb je zelf ook bij zoiets gezeten dan? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Klopt, ik denk ook zeker dat het leuk kan zijn ![]() Maar nu ga ik misschien bij cultureel studentencentrum op gitaarles, ook leuke manier om iets te leren en andere mensen te leren kennen ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|