Advertentie | |
|
![]() |
|
Oh, god, wie gaat nou die lange gedichten lezen? Ik bedoel, als die korte al zo slecht zijn wie gaat er deze dan lezen?
Twee liefdes Twee liefdes in je leven, dat wil toch niemand kwijt, maar wees er van bewust, dat duurt niet voor altijd. Het kan soms heel lang duren, wel maanden aan een stuk, maar zonder het te merken, vergroot alleen de druk. Ik leef een dubbel leven, en hou de teugels strak, maar dat kan ik niet roepen, van op het hoogste dak. Geluk kan niet meer op,t�is net als in mijn dromen, toch zal een zwarte wolk, met twijfels naar me komen. Een kamer vol met vragen, ik krijg ze niet op slot, maar ��n ding weet ik zeker, er gaat een hart kapot. Ik moet een keuze maken, maar weet niet wie het wordt, een blaadje in de herfst, gevoelens zijn verdort. De liefde maakt nu plaats, voor tranen, leed en pijn, ik voel me ongelukkig,zo moeilijk kan dit zijn. Het is misschien niet eerlijk, twee meisjes te beminnen, maar wie zou dat verwachten, om daarmee te beginnen. Een mens is niet gemaakt, om liefde te verdrukken, hoe hard ik ook probeer, het zal me toch niet lukken. Iemand zal verliezen, en moet ik laten gaan, ze zal mij nooit vergeven, wat ik haar heb misdaan. Ik heb een hart gebroken, in ��n enkel gebaar, en weten dat wij ooit,echt hielden van elkaar. Vier ogen zijn gevuld, ze zitten vol verdriet, terwijl ik het verwerk, vergeet ik je toch niet. Word ik daarom miskeken, mijn bedoeling was niet slecht, mijn liefde was gemeend, zo eerlijk en oprecht. Ik heb haar zo gekwetst,en dat maakt mijn nu bang, ik heb mezelf veroordeeld, van nu tot levenslang. Met zoveel schuldgevoel, kan ik niet verder leven, ik heb dat ander meisje, haar vrijheid weer gegeven. Zoals t�gedicht begon, het duurt niet voor altijd, twee liefdes in mijn leven, ik ben nu alles kwijt. Vergeet niet dit verhaal, is niet op mij gericht, het is en blijft voor altijd, gewoon maar een gedicht. Gemaakt door Roboy(1) Verdriet Wij waren al enkele maanden Van elkaar, In ruzie en vijandelijk Gescheiden. Plots op een dag zoals nu, Kwam je terug in m�n Leven. Je bent dan niet bij Mij gebleven, We sprake van onze Problemen. Je was met een andere Vrouw, En die dag had ik Berouw. Niet dat ik je iets mis Gedaan had, Maar ik had echt co�ptatie Met jou. Maar die enkele kers Met haar. Naar mijn huis te Komen, Waren wij vrienden Geworden. Op een dag zij je tegen Mij, Het sprookje met haar Is voorbij. Zo vlug gegaan,was het Voorbij, En ik begreep het niet Meer. Je helpt mij zoals je Kon, Naar hier ,naar daar Naar Gent. En op een dag was het Weer raak, Ik lag bij jou in je Bed. Het lukte me niet Ik had verdriet, Maar dan is het er Toch van gekomen. je naam weer al mijn dromen, Voor dat wij naar de Rechtbank ging. Die donderdag zal ik nooit Vergeten , Ik was door het slijk Weer gegrepen. Dan weer samen uit Geweest, Het was voor jou weer Feest. Je heb me weer Bemind, En de dag na dien Zag ik je niet. Ja je was weer met Een vrouw, En ik zit er met Mijn berouw. Weer alleen met mijn Verdriet, En zij het je toch Niet. je had toch gekozen Voor haar, Onze vriendschap was niet Waar. Je heb me weer belogen En bedrogen, Met een andere Vrouw. En je beloften ben je Niet trouw, Was het maar juist Voor het gerecht. Dat je met mijn Goed hart speelde, Mij weer in die diepe Put terug stak? je heb mij in je macht. voor de man die mij hart twee maal brak. Gemaakt door Nicky Overdenking lieverd, ik zet deze woorden op papier, want mijn passie voor jou word al sterker hier, dagen, maanden, jaren gingen voorbij, alles werd minder, behalve mijn gevoelens voor jou. Het was draaglijk met de gedachte te leven dat je gelukkig was, maar nu dat niet zo is, leef ik in zak en as, de gedachte je te verliezen maakt me gek, doe me dat nooit aan, Sandra, daarvoor ga ik al te vaak op mijn bek. Je bent het mooiste wat me overkomen is, dacht je dat ik dat niet mis? Zonder jou toen verdergaan was het moeilijkste voor mij wat ik ooit heb gedaan. Ik begrijp dat je nu door een hel moet gaan, borderline is niet niks,ik heb een beetje onderzoek gedaan en ben er veel over aan het lezen,sommige dingen herken ik (adhd), dus ik schrik niet gauw (niks te vrezen).Ik heb me erg afgesloten toen je bij me was. Ik was bang dat je mijn gevoelens las, ik weet dat je het niet gemakkelijk hebt gehad en dat breekt mijn hart, want ik vind je echt een schat. Ik denk dat je begrip voor mij me zo aantrok in jou, daarom ben ik nu! weer helemaal gek op jou. Het is ook niet echt makkelijk voor mij, ook al was ik toen je kwam wel heel erg blij, ook geruster misschien, want na die keer daarvoor, had ik niet verwacht je weer te zien. Ook ik heb vaak gedacht hoe het gegaan was als je toen voor mij had gekozen, een ding kan ik je wel vertellen, ik had van je gehouden zoals nog nooit iemand van je gehouden had, maar ja het leven loopt nou eenmaal niet altijd zoals we graag willen, hoe moeilijk het ook is. Ik respecteer je keuzes,ondanks het gemis. Wat is het toch raar,geluk en verdriet,ze liggen zo dicht bij elkaar, en dat je toch even weer bij me kwam, vind ik een heel lief gebaar, echt, ik heb er heel veel om gehuild dat je al weg was,was bang dat je dacht dat ik een ego�st was, en dat wil ik niet,want ik gun je geen verdriet. En als je moeilijke momenten hebt, en het niet meer ziet zitten, denk er dan aan dat hier iemand is die jou nooit kan missen,en die heel veel van jou houdt, dat geeft me een kostbaar gevoel, het gevoel dat er niks tussen ons komt, zelfs al hebben we relaties met een ander Ik kan niet zonder je Sandra. Denk daar altijd bij na. Je ogen waar ik laatst in keek, jemig,die maakten me helemaal week,toen mijn blik de jouwe ving, voelde ik me rijk, want, ik vind je nog steeds een lekker ding, ik hou van je, forever Gemaakt door Peter
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je schrijft een klacht en dan denk je dus een half uurtje later: He wat kut dat vliegtuiggeluid, laat ik maar weer een klacht schrijven. Of zullen ze een standaardtemplate hebben? Of Alzheimer? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Studio. Tussen kot en appartement in zegmaar
![]() Een verdieping met huiskamer/keuken/slaapkamer in één ruimte (slaapgedeelte ga ik wel proberen af te schermen met een kamerscherm of gordijn ofzo) en een aparte badkamer met douche en wc en wasmachine. En daarbij nog een klein opbergschuurtje of iets. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() vooral douche en wc apart vind ik nice! Heb je leuke kamergenoten? |
![]() |
||
Citaat:
![]() nee, ik bedoelde dat zowel douche en wc privé waren, maar blijkt nu dat je sowieso geen kamergenoten hebt dus maakt het niet uit ![]() |
![]() |
|
|