Advertentie | |
|
![]() |
|
Trouwens, liefjes.. ik heb een 8.3 voor een van m'n tentamens gehaald. En voor dat vak had ik al eerder een 8.3 voor het andere tentamen gehaald. Dus nu heb ik een 8,3 die voor 70% meetelt (30% en 40%) en een 10 die voor 10% meetelt... dus als het werkstuk niet een achterlijk laag cijfer krijgt.. sluit ik dit vak netjes af
![]()
|
Verwijderd
|
http://fail.nl/index/video/genaaid_door_een_06_lijn
hebben jullie dit pareltje bij de rijdende rechter al gezien jongens? Man die 06 lijn/0900 lijn belt en gaat klagen dat de vrouw 'm niet wil ontmoeten/het zoveel geld kost ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() en je moet maar hier komen vanavond, ik maak je wel beter ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Mag ik even klagen?
M'n nieuwe huisgenote zet heel verontwaardigd op het bord dat ze én de keuken, én de hal, én de badkamer heeft schoongemaakt, en of er niet weer een schoonmaakrooster moet komen, en wie die dan gaat maken??? (Let op de vraagtekens) Nou poe poe meid, ik maak zo vaak alles in m'n eentje schoon, omdat die laffe kuthuisgenoot (ja, die gast met z'n was) NOOIT maar dan ook NOOIT iets schoonmaakt. Ook betaalt hij nooit mee aan gezamelijke spullen zoals toiletpapier en dingen. Dus ze zoeken het maar even uit met z'n tweeën, ik heb al vaak genoeg alleen schoongemaakt en gevraagd wie er een rooster maakt. (Ik heb geen printer of iets, dus doe het zelf even, is een paar minuten werk) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|