Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Het was geweldig. Zelfs ik was een beetje bang. Je moet al naar binnen door een plas bloed en een zaal die is afgezet door politielinten en het ruikt naar chloor enzo... En de geluiden komen van alle kanten en het is creepy en onwijs goed gedaan. Aan het eind zat ik echt met open mond te kijken hoe fucking ziek het was en hoe goed ze dat op een podium hadden gedaan.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
oeeeh, spookyyyyy!!!
Ik baalde trouwens wel een beetje toen ik de show zag, want ik <3 Andy Nyman en hij speelt normaal de hoofdrol, maar net toen ik er was had hij z'n voet gebroken en werd de show gedaan door z'n understudy. En nu wordt 't gespeeld door Reece Shearsmith (ook <333) en die kan ik dus ook niet zien, want ik heb geen geld om weer naar Londen te gaan. ![]() edit: omg, ik klikte net op 'Not Brave Enough'. lolzzzz! ![]()
||
Citaat:
En in de trailer zie je alleen maar reacties van het publiek, dus dat is ook niet eng. PS: Pipjefail!
|
Verwijderd
|
Ja, maar het was wel expres. Ik heb om 12 uur college en voor dat college moet ik een verslag schrijven. Het leek me handiger om het zo te spelen dat ik de nacht voor het college wakker word, nu dus, en dan het verslag schrijf. In plaats van de dag van te voren, want dan zou ik het toch alleen maar uitstellen tot het heel laat is en dan zit ik weer met drie uur slaap in de collegebanken.
Bovendien verslaap ik me nu gegarandeerd niet (want ik ben al wakker durrr) dus dat is dubbelwin. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
ik kwam er na ongeveer een jaar op dit kantoor achter dat de koppen koffie die uit het apparaat komen een longdrinkglas bijna tot aan de rand vullen.
mijn gemiddelde '10 kopjes koffie' is dus eigenlijk zo'n 2,5 liter koffie per dag ![]() ik leef nog steeds, slaap goed en mijn bloeddruk is ook dikke prima, alcohol was een grotere boosdoener wat dat betreft. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|