Advertentie | |
|
![]() |
|
Op Iemand8000 stemmen lijkt mij het minste risico mee te dragen, je hebt kans op geliefdes/evilziener en in het ergste geval verlies je een dorpeling.
Als we op verdachten gaan stemmen nu dan hebben we straks zeker verloren, dan kun je in dit stadium beter de stille speler er uit werken. (hier mijn standaard redenen waarom ik niet wolf ben: Ik wilde juist met snoopy mee vorige ronde, waarom zou ik haar dan opeten? ja omdat ik mijn onschuld wil indekken ofc; maar dat klopt niet want ik probeerde dusdanig mensen mee te krijgen dat we een 3-3-3 gelijkspel hadden en dan was ik helemaal door de man gevallen)
|
Verwijderd
|
Ik wil de gok wagen, we moeten toch met de wolf samenwerken op dit moment want die wil net zo hard de geliefden eruit. Mijn stem gaat naar iemand-8000. Ik vrees namelijk dat we dit spel gewoon met laffe stille geliefden zitten, en dat Alpha nog steeds wolf is. Queasy evilziener.
|
![]() |
||
Citaat:
|
Kijk, lekker informatief weer dit. Ik denk niet dat iemand8000 geliefde is, dan had zijn medegeliefde toch wel aangespoord dat hij een beeeetje meer moest posten, lijkt me?
Ik vind Alpha eigenlijk ook niet zo'n heel slecht idee. Rode panda zou eventueel nog wolf kunnen zijn en Absinthe evilziener..?
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |