Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Toen ik klein was heb ik één keer mijn oren laten uitspuiten. Het was minder vervelend dan ik van te voren dacht. Er kwam mega veel vuil uit.
Ik was toen met peet bij dirkse. Maar hij wist dat niet meer toen ik er een keer over begon en mama zei dat het niet waar was. Terwijl ik zelfs nog weet wat voor trui ik die dag aanhad!! |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
http://beta.uitzendinggemist.nl/afle...andre-en-medhi
tering zeg wat een whiner die medhi ![]() 'boehoe niemand luistert naar me' terwijl hij ondertussen zelf niks wil. andré is ook niet echt een helder licht maar hij probeert ten minste. God ik wel zo echt nooit worden. Verplicht sporten en dozen inpakken, verschrikkelijk. hahaha het is de taak van de staat dat ik en mijn kind goed kunnen leven :') 'ze geven me geen kansen!1!jank jank' hahaha hij krijgt godverdomme elke maand een zak geld in zijn schoot geworpen en krijgt de kans om heel langzaam op te bouwen maar dat wil hij niet voor niks doen, en ook dozen enzo inpakken wil hij niet, wijst alles af terwijl hij met zijn vingertje naar anderen wijst. Triest figuur. Laatst gewijzigd op 21-11-2010 om 02:53. |
![]() |
||
Citaat:
En nu ga ik proberen nog wat te schrijven en dan slapen mofo's! Adios
||
Citaat:
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
@stefenootje: Kiwi doet dat verteren ook, maar dat geeft meer pijn dan jeuk. En kiwi allergie bestaat ook. Heb je het ook bij gele kiwi? Want die doet dat verteren niet, dus als je het daarbij ook hebt ligt het eerder aan een allergie. En dat is op zich niet zo erg maar mensen met een kiwi-allergie zijn wel gevoelig voor het ontwikkelen van latex-allergie (die eiwitten lijken erg op elkaar) dus als je dan ooit geopereerd gaat worden moet je van te voren melden dat je allergisch bent kiwi's. En eigenlijk alleen latexvrije condooms gebruiken.
[/ongevraagde informatie] @mercator: Eigenaardig, ik weet ook niet waar die streep van kan komen. Als je op zo'n puntje duwt met je vingertop en dan weer loslaat, zie je dan dat het verbleekt was door het duwen en na het loslaten weer volstroomt? Zo ja: is het ook opgezwollen en warm? Zo nee: krijg je snel blauwe plekken? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het is ook geen 1 op 1 link natuurlijk. Maar als je al te veel latexcontact vermijdt, heb je minder kans om een latexallergie te ontwikkelen (allergiën die niet aangeboren zijn, ontstaan namelijk door herhaalde blootstelling). |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
En latex vermijden is nogal omslachtig toch? Zit het niet in zowat elke onderbroek e.d.? Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|