Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() schaapje, schaapje, heb je witte wol = altijd is kortjakje ziek = twinkle, twinkle little star op een grote paddestoel = op een klein stationnetje = dit zijn mijn wangetjes zo gaat de molen = visje in het water daar was laatst een meisje loos = elf november is de dag (deze had ik trouwens wel uitgevonden toen ik klein was, m'n broertje en ik zongen deze met sint maarten altijd door elkaar ![]() Er zijn er nog veel meer, maar kan er even niet opkomen... edit: nu wel! Hansjepansje kevertje hoort ook nog bij 'op een grote paddestoel' En 'jongens, meisjes, aan de kant' is hetzelfde als 'kortjakje' en de rest.
Laatst gewijzigd op 27-01-2011 om 20:25. Reden: twee toegevoegd |
![]() |
|
Verwijderd
|
sinterklaas kapoentje, gooi wat in mijn schoentje, gooi wat in mijn laarsje, dank u sinterklaasje =
sinterklaas goedheiligman, trekt zijn beste tabbert aan, rijdt er mee van amsterdam (van amsterdam naar spanje, appeltjes van oranje, appeltjes aan de bomen) sinterklaas zal komen = sinte sinte maarten, de koeien hebben staarten, de meisjes hebben rokjes aan, daar komt sinte maarten aan het regent, het regent, de pannetjes worden nat = de paashaas, de paashaas, die is weer in het land |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Omg, wat ben ik toch een faalhaas. Ik zit The prince of Egypt te kijken en ik kom er 13 jaar na dato achter dat Ramses ingesproken wordt door Ralph Fiennes (Voldemort/Schindler)
![]() Die hele wie speelt Voldemort issue was de reden dat ik dit eindelijk eens ging opzoeken, en de ironie kan ik wel waarderen ![]() |
![]() |
|
En dit: The voice of God, to avoid controversy, was played by all the major actors. The actors were told to whisper the lines, so none would dominate the performance, but by the time they got around to having Val Kilmer read his lines, they realized they needed someone to be louder. You still can hear the rest of the cast whispering beneath Kilmer's voice in God's lines.
![]() Edit: Val Kilmer spreekt ook Mozes in. For you who give a fuck ![]()
||
Citaat:
|
Dat 'Miranda' echt een hele hele hele grappige serie is.
Stom dat ik er nu pas achterkom, want van serie 1 had ik al eens wat gezien op de BBC, maar nooit echt gevolgd... maar omg, wat een rolemodel voor alle grote/lompe/sociaal-onhandige/goed-bededoelende vrouwen. Normaal zijn vrouwencomedy's lame en vol met duizent stereotypes en getrut, maar dit is ECHTECHTECHT leuk. AANRADER!!! (Oh ja, en haar 'love-interest/'just-a-friend' Gary is echt fokking leuk. ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Daar kwam ik ook laatst achter toen ik ze zong. ;x
|
![]() |
|
|