Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Hier moest ik toch erg om lachen
![]() ![]() http://www.speld.nl/2010/11/03/islam...n-kaatsheuvel/ Bij een inval van het politiekorps Noord-Brabant-West in een Islamitisch cultureel centrum te Kaatsheuvel zijn vandaag meer dan dertig mannen opgepakt. Zij worden verdacht van verschillende criminele activiteiten, waaronder mensenhandel, drugs- en wapenbezit, valsemunterij en het ontplooien van terroristische activiteiten. Justitie ging over tot de inval nadat meerdere amateurvideo’s op internet verschenen met compromitterende beelden vanuit het sji’itische instituut. Politiewoordvoerder Beppie Vorstenbosch spreekt van een ‘schokkende situatie.’ “Wat we aantroffen tart elke fantasie. Een groot aantal vrouwen werd stelselmatig gedwongen mannen te vermaken met erotische dans of nog erger, zich te prostitueren. Daarnaast ontdekten we kelders waar zich dwangarbeiders bevonden die soms al jaren geen daglicht meer hadden gezien.“ ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
http://irc.scholieren.com of als je wat meer technisch begaafd bent: irc.scholieren.com, poort 6697, (SSL). |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zei dat ik de lesuren verhouding tussen een praktijkopdracht en scriptie besprekingen wat scheef vond. We hebben acht contacturen voor één klein opdrachtje en één keer in de twee weken een superkorte scriptie bespreking. Docent: 'misschien moet je bij die andere uren spijbelen
![]() |
![]() |
|
waar komt eigenlijk die associatie van "de zon heeft een gezicht" vandaan? Volgens mij las ik daar laatst iets over; volgens mij was het iets over het feit dat je al snel gezichten herkent als kind zijnde omdat je moeder/ouders natuurlijk belangrijk voor je zijn; en dat dat dit zich door heeft gezet naar zaken die 'vroeger' aanbeden werden.
||
Citaat:
|
|