Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-11-2010, 12:28
Verwijderd
Ik ga vanavond nog maar eens Eraserhead kijken
Advertentie
Oud 29-11-2010, 12:29
Verwijderd
Citaat:
Maakt dat het minder goed?
Spoiler

En maar even in een spoiler voor als iemand het nog moet gaan bekijken.
Oud 29-11-2010, 12:29
Verwijderd
Citaat:
Gave film he?

Spoiler
nee, waarom oplossen. Gewoon met de zak schudden. Niet met de zak schudden en verwachten dat er opeens een huis ontstaat of een koe ofzo.
Oud 29-11-2010, 12:30
Verwijderd
Citaat:
Ik kan niet echt zeggen of een film goed is of niet. Ik vond hem niet zo erg eng, dus als het de bedoeling van het filmpje eng-zijn was, is hij niet zo geslaagd. Maar ik vind het wel een mooi filmpje. Het is beklemmend. Ook omdat er helemaal geen muziek is. Dan is het net of je echt achter dat meisje staat en jij die hand op haar schouder legt, zeg maar. Alsof dat meisje bang is voor jou. Maar dan nog was mijn eerste gedachte vooral dat ze hallucineerde, of dat ze de kijker hallucineerde. Of zo.
nou ik heb hem net gekeken en dat had ik niet. Bij enge stukjes krimp ik juist ontzettend als kijker
Oud 29-11-2010, 12:31
Verwijderd
Citaat:
nee, waarom oplossen. Gewoon met de zak schudden. Niet met de zak schudden en verwachten dat er opeens een huis ontstaat of een koe ofzo.
Idd! Ik zie het gewoon als losse dingen die in elkaar lijken te passen, maar ook weer absoluut niet, en door te kijken ga je automatisch bepaalde stukjes aan elkaar leggen om ze later weer uit elkaar te halen etc. Ik vind dat echt heerlijk, een puzzel die geen puzzel is.
Oud 29-11-2010, 12:32
Uice
Uice is offline
Ik vind dit zo goed. Vanaf 0:55. Karl gaat voor twintig pond de sokken van Ricky uitdoen, en Ricky vindt dat eerst een heel gaaf idee, maar halverwege vindt ie het heel naar worden. Ik vind het best herkenbaar.

Oud 29-11-2010, 12:32
Verwijderd
Citaat:
Het kan natuurlijk best, maar het is niet waar het om gaat.
Wat Kazet zegt.

Citaat:
Dat is gewoon onzin. Jouw beeld van de Lynch-liefhebber is gewoon [antigoogle], maar zo zijn ze lang niet allemaal.
De meesten wel, S. is alleen een extreme vorm. En haal 'r naam eens weg?

Citaat:
Nee nee nee nee nee nee nee nee.
Zeer zeker wel.

Citaat:
Maar ik hou ook wel van films met een verhaal, hoor. Ik barst alleen niet in hartverscheurend grienen uit als het er niet is.
Alsof ik in hartverscheurend grienen uitbarst als dat niet zo is. Films zonder duidelijk verhaal kunnen heel goed zijn, maar Mulholland Drive is dat niet. Het is een beetje de abstracte kunst van de film, alleen dan veel frustrerender, want het doet alsof het geen abstracte kunst is door je eerst van alles te beloven. Het is zoals die stomme tent van pseudokunstenares Saskia Korsten, waarbij ze tegen iedereen vertelde dat er iets heel gaafs zou zijn maar dat 't uiteindelijk alleen een tent bleek te zijn. Met een cassettebandje vol opnames van beledigingen richting het publiek erin.

Citaat:
nee nee neenennenneneennenenenemneeeeeeenenennee nou ja, je hebt misschien wel gelijk. maar lynch. Jeetje. Ik vind het de grootste baas ooit.
Nouja, dat mag. Ik denk ook dat jij wel tot de categorie mensen behoort die 'm oprecht goed vinden. Wat ik een beetje een onbegrijpelijke categorie vind, maar hij heeft wel gewoon bestaansrecht natuurlijk.
Oud 29-11-2010, 12:33
Verwijderd
Ik vind het jammer dat Lynch is verzand in het truukje van vage films, want vroeger deed hij mijns inziens wel goede dingen. Elephant Man is in elk geval behoorlijk goed, en Eraserhead lijkt me ook wel wat.
Oud 29-11-2010, 12:36
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het jammer dat Lynch is verzand in het truukje van vage films, want vroeger deed hij mijns inziens wel goede dingen. Elephant Man is in elk geval behoorlijk goed, en Eraserhead lijkt me ook wel wat.
Ik werd helemaal gek van dat slurpende ademhalen van de elephant man
Oud 29-11-2010, 12:37
Verwijderd
Hm, ik houd heel erg van Aronofsky en ik wil dat filmpje erg graag kijken maar ik ben erg gevoelig voor enge spiegels dus moet ik die film ter voorkoming van 'O MIJN GOD IK HEB OOK SPIEGELS, NEEEEEEE' maar overslaan, denk ik.
Oud 29-11-2010, 12:38
Uice
Uice is offline
Citaat:
Dat is jouw interpretatie.
Dat is wat Lynch zegt.
Oud 29-11-2010, 12:39
Uice
Uice is offline
Citaat:
Hm, ik houd heel erg van Aronofsky en ik wil dat filmpje erg graag kijken maar ik ben erg gevoelig voor enge spiegels dus moet ik die film ter voorkoming van 'O MIJN GOD IK HEB OOK SPIEGELS, NEEEEEEE' maar overslaan, denk ik.
Het is verder geen horrorfilm, hoor.
Oud 29-11-2010, 12:44
Verwijderd
Aangenomen in Spijkenisse
Oud 29-11-2010, 12:44
Verwijderd
Ga je dan stoppen met wat je nu doet?
Oud 29-11-2010, 12:45
Verwijderd
Citaat:
Het is verder geen horrorfilm, hoor.
Ja, ik heb net de synopsis gelezen en ik trek 'm wel, denk ik Hoera. In de context van de film is dat fragment waarschijnlijk ook minder eng dan wanneer ik hem nu los zou kijken. Ook omdat ik nu vanuit mijn stoel drie spiegels kan zien.

Het is flauw dat ik dingen zo snel eng vind, want ze zijn vaak zo gaafffff.
Oud 29-11-2010, 12:45
Verwijderd
Citaat:
* O**O *

Oud 29-11-2010, 12:46
Verwijderd
Citaat:
gefeliciteerd!!
Oud 29-11-2010, 12:46
Uice
Uice is offline
En nu ga ik poseren voor geld.
Oud 29-11-2010, 12:47
Uice
Uice is offline
Oh, en gefelicieerd, Absinthe.
Oud 29-11-2010, 12:47
Verwijderd
Citaat:
Gefeliciteerd
Oud 29-11-2010, 12:48
Verwijderd
Huhu over films gesproken. Mijn moeder liet me gister een filmpje zien van een paar jaar geleden waar mijn neefje een hele grote dode vieze rat uit een fontein trekt. Hij loopt ermee naar ons toe, echt zo van Kijk eens wat ik heb!
Rationeel
Rationeel is offline
gefeliciteerd!
Verwijderd
Citaat:
Ga je dan stoppen met wat je nu doet?
Neeee, het is maar voor 3 uur in de week. Lekker baantjes bij elkaar shoppen.
Oud 29-11-2010, 12:55
Verwijderd
Minke Slecht nieuws! Nieuwe dienstregeling NS:

Nachtnettreinen tussen Eindhoven en Utrecht Centraal, en tussen Eindhoven en Rotterdam Centraal, rijden alleen nog in de nacht van vrijdag op zaterdag en zaterdag op zondag. Op het traject Tilburg - ‘s-Hertogenbosch rijden geen Nachtnettreinen meer.
Oud 29-11-2010, 12:57
Verwijderd
Ohh Micha Wertheim gebruikt een nummer van Nouvelle Vague in z'n show <3
Oud 29-11-2010, 13:01
Carn
Carn is offline
Citaat:
woop, congrats!

Citaat:
Minke Slecht nieuws! Nieuwe dienstregeling NS:

Nachtnettreinen tussen Eindhoven en Utrecht Centraal, en tussen Eindhoven en Rotterdam Centraal, rijden alleen nog in de nacht van vrijdag op zaterdag en zaterdag op zondag. Op het traject Tilburg - ‘s-Hertogenbosch rijden geen Nachtnettreinen meer.
oei. dus dan moet je via ehv naar tilburg :/
Oud 29-11-2010, 13:02
Verwijderd
Morgen heb ik een proefwerk Frans. We moeten leren 'Bonjour, je m'appelle Luc' en 'J'ai 15 ans'. :\
Oud 29-11-2010, 13:03
Verwijderd
Citaat:
Morgen heb ik een proefwerk Frans. We moeten leren 'Bonjour, je m'appelle Luc' en 'J'ai 15 ans'. :\
Alleen dat? Of gewoon alle stof van de afgelopen drie jaar ofzo
Oud 29-11-2010, 13:04
Verwijderd
Citaat:
Alleen dat? Of gewoon alle stof van de afgelopen drie jaar ofzo
Nouja, nog wel iets meer, maar wel allemaal ongeveer dat niveau .
Oud 29-11-2010, 13:07
Verwijderd
hmm. Misschien om te zorgen dat mensen hun kerstcijfer nog mooi even op kunnen halen?
Oud 29-11-2010, 13:07
Verwijderd
We moeten al drie proefwerken lang hetzelfde leren . Het is gewoon een beetje stom.
Oud 29-11-2010, 13:09
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Omg het gaat sneeuwen
Oud 29-11-2010, 13:10
Verwijderd
Citaat:
We moeten al drie proefwerken lang hetzelfde leren . Het is gewoon een beetje stom.
Dat is dan inderdaad de enige conclusie
Oud 29-11-2010, 13:12
Verwijderd
Citaat:
Omg het gaat sneeuwen
Ja Bij Geel sneeuwt het al! En ik wil oooohooook . Toen ik vandaag naar huis fietste met een vriendin, zei zij dat het sneeuwde, maar dat het hele kleine sneeuw was die je bijna niet zag.

Hele kleine sneeuw, mijn neus . Ik wil ECHTE sneeuw.
Oud 29-11-2010, 13:14
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ja Bij Geel sneeuwt het al! En ik wil oooohooook . Toen ik vandaag naar huis fietste met een vriendin, zei zij dat het sneeuwde, maar dat het hele kleine sneeuw was die je bijna niet zag.

Hele kleine sneeuw, mijn neus . Ik wil ECHTE sneeuw.
Hier gelukkig niet. Het mag sneeuwen als ik thuis ben en niet meer weg hoef. En als ik dan wel weg moet, moet het weer weg zijn *stelt contract op met sneeuw*
Oud 29-11-2010, 13:15
Verwijderd
Citaat:
Hier gelukkig niet. Het mag sneeuwen als ik thuis ben en niet meer weg hoef. En als ik dan wel weg moet, moet het weer weg zijn *stelt contract op met sneeuw*
Iedereen een persoonlijk sneeuw-contract!

Lieve sneeuw, wil je blijven tot mijn verjaardag? Alsjealsjealsjeblieft?
Verwijderd
Citaat:
woop, congrats!

oei. dus dan moet je via ehv naar tilburg :/
En dat kan dan dus alleen nog op vrijdag en zaterdag.

Eigenlijk is dat alleen maar gaaf, want dan moet ze nóg vaker blijven slapen
Verwijderd
Nee het moet gewoon mooi op daken gaan liggen! En in tuinen en plantsoenen! Maar niet op wegen, fietspaden en stoepen. Dan is het brave sneeuw.
Oud 29-11-2010, 13:16
Verwijderd
Wat heb je nou aan sneeuw als niet alles ondergesneeuwd is!?
Oud 29-11-2010, 13:17
Verwijderd
Citaat:
Wat heb je nou aan sneeuw als niet alles ondergesneeuwd is!?
Nou, dan is het mooi, en kun je sneeuwpoppen maken, maar dan zonder dat je van de fiets valt en bont en blauw bent, en zonder dat je oma uitglijdt en haar heup breekt.
Oud 29-11-2010, 13:18
Verwijderd
ik ben zo desperado dat ik al een tijdje op het punt sta nep Uggs te kopen, (ja i know ) maar ja die zijn warm en ws goed in de sneeuw. Maar elmer zegt dat ze ws niet waterdicht zijn en dat ze nat worden van sneeuw en je hebt er niks aan.
Oud 29-11-2010, 13:18
Verwijderd
Citaat:
Nou, dan is het mooi, en kun je sneeuwpoppen maken, maar dan zonder dat je van de fiets valt en bont en blauw bent, en zonder dat je oma uitglijdt en haar heup breekt.
Oei, dat is minder, ja. Maar dan nog. Mensen moeten zich daaraan aanpassen, met spijkerschoenen en zo. Niet de <3 sneeuw <3
Oud 29-11-2010, 13:19
Verwijderd
Citaat:
ik ben zo desperado dat ik al een tijdje op het punt sta nep Uggs te kopen, (ja i know ) maar ja die zijn warm en ws goed in de sneeuw. Maar elmer zegt dat ze ws niet waterdicht zijn en dat ze nat worden van sneeuw en je hebt er niks aan.
Daar heeft hij waarschijnlijk wel een punt!

Wat het beste werkt, is eerst een dun sokje, dan een hele dikke wollen kous, dan leren sloffen en dan lieslaarzen.
Verwijderd
oh er zit een ervaringsdeskundige naast me die zegt dat ze inderdaad niet nat moeten worden
Verwijderd
Maar je kan die nep-uggs ook impregneren, wie weet helpt dat.
Oud 29-11-2010, 13:20
Verwijderd
Citaat:
ja, en echte uggs zijn wel waterdicht want die zijn van echt leer, als je niet de standaard suede neemt, maar die zijn weer veel te duur voor lelijke schoenen. Bij buitensportwinkels hebben ze wel echt goede sneeuwlaarzen maar ik weet niet wat dat kost.
Oud 29-11-2010, 13:21
Verwijderd
ik doe mijn zwembadhoesjes wel over mijn sokken in m'n schoen ;x pauperoplossing de gekste.
m'n schoenen zijn helemaal kapot en grote gaten aan de achterkant en alles, maar ik heb al miljoen uur in schoenenwinkels gespendeerd maar alles wat ik leuk vind is te duur. En ik vind niet zoveel leuk want bijna al die schoenen hebbben een achterterlijke pipo neus.
Oud 29-11-2010, 13:21
Verwijderd
Citaat:
Oud 29-11-2010, 13:22
Verwijderd
Citaat:
ja, en echte uggs zijn wel waterdicht want die zijn van echt leer, als je niet de standaard suede neemt, maar die zijn weer veel te duur voor lelijke schoenen. Bij buitensportwinkels hebben ze wel echt goede sneeuwlaarzen maar ik weet niet wat dat kost.
Hmm nee ben niet van plan meer dan 200 euro uit te geven aan retard schoenen. Dan koop ik wel die afzichtelijke snoowboots, dan loop ik maar voor gek maar comfort over fashion in dit geval.
Oud 29-11-2010, 13:27
Verwijderd
Citaat:
Kisten Maar die wil je niet, zei je een keer.

Kisten zijn echt heerlijk in de sneeuw. Waterdicht tot aan je enkel, lekker warm, stevig/praktisch onverwoestbaar Lekker overal doorheen stampen en de communicatiewetenschapstudenten uitlachen. Met hun doorweekte All Stars.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten