Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-02-2011, 10:02
Joostje
Joostje is offline
Leuk hoor, fijn sfeertje

Oud 22-02-2011, 02:05
TheEditor
TheEditor is offline
Ik moet wel iets heel mafs roken als ik hier de volle 4 minuten en 33 seconden naar blijf luisteren.

Oud 23-02-2011, 17:43
me-nu
me-nu is offline
Heerlijk nummer, heb toevallig gister op tv een stuk over Deep Purple (dus ook over Ritchie) gezien. Vertelde hij ook een beetje over zijn eigen smaak en waar zijn muziek over gaat. Best interessant!

Oud 23-02-2011, 17:47
TheEditor
TheEditor is offline
Niet mijn genre, maar wel tof opzich. Relaaaxeedd.

Had van het weekend ook datzelfde over Deep Purple gezien trouwens.

Oud 23-02-2011, 20:34
HelterSkelter
HelterSkelter is offline
Is sowieso niet mijn genre, maar het gaat allemaal een beetje snel voor mij. Die surf rock references zijn dan trouwens wel weer leuk (ala dick dale). het herhaalt zich echter wel heel wat.

Een nummer over een van de belangrijkste personen in de hippybeweging, Timothy Leary

Laatst gewijzigd op 23-02-2011 om 22:17.
Oud 24-02-2011, 00:34
BroodPiraat
BroodPiraat is offline
Echt niet mijn smaak dus xD

Gewoon mooi
Oud 24-02-2011, 17:26
TheEditor
TheEditor is offline
Hij kan goed zingen, maar damn G, ik kan dit niet lang horen. No thanks.

Oud 25-02-2011, 00:45
de3ebakfiets
de3ebakfiets is offline
Is niet helemaal mijn smaak, maar wel leuk op zijn tijd.

Laatst gewijzigd op 25-02-2011 om 15:15.
Oud 25-02-2011, 13:30
miesmo
miesmo is offline
niet mijn stijl srry

Laatst gewijzigd op 25-02-2011 om 15:15.
Oud 25-02-2011, 17:24
TheEditor
TheEditor is offline
Nee. Gewoon. Nee. Bij alles wat goed is in deze wereld, nee.

Oud 25-02-2011, 17:28
Verwijderd
Pendulum is gewoon goed natuurlijk. Klaar.

Oud 25-02-2011, 17:52
de3ebakfiets
de3ebakfiets is offline
mmm, gaat wel opzich

Oud 25-02-2011, 21:54
DAH
DAH is offline
Ik weet niet of dit onder zang of rap valt, maar ik vind het zowieso een goed nummer.

Oud 25-02-2011, 23:50
Ymir
Ymir is offline
Ik zit middenin een track dus ik oordeel zo, deze moest gewoon even gedeeld.

Oud 26-02-2011, 11:06
me-nu
me-nu is offline
Het is in principe een gaaf nummer maar je moet er wel voor in de stemming zijn en dat ben ik nu eigenlijk niet. Maar wel een gaaf nummer!

Gewoon, om te vieren dat ze op Lowlands komen
Oud 26-02-2011, 12:38
HelterSkelter
HelterSkelter is offline
Het is best wel chill enzo, maar het is al snel saai. Daarbij lijkt het meer op filmmuziek.

Die riff...

Laatst gewijzigd op 27-02-2011 om 17:44.
Oud 26-02-2011, 16:42
TheEditor
TheEditor is offline
Citaat:
Het is best wel chill enzo, maar het is al snel saai. Daarbij lijkt het meer op filmmuziek.

[filmpje]

Die riff...
Ik zie niks man. D:

Laatst gewijzigd op 26-02-2011 om 16:53.
Oud 26-02-2011, 19:24
Joostje
Joostje is offline
Na een tijdje wordt het toch wat eentonig, maar best vermakelijk hoor verder.

Oud 27-02-2011, 17:13
Verwijderd
Gewoon leuk. Niet speciaal voor mij.

Oud 27-02-2011, 21:00
me-nu
me-nu is offline
Best een lekker nummer, kende hem wel maar weet nu dan ook van wie die is. Volgens mij werd hij vannacht ook nog gedraaid trouwens, leuk leuk.

Oud 27-02-2011, 21:11
DAH
DAH is offline
Een beetje irritant. Niet m'n smaak. Veelst te opdringerig.

Oud 01-03-2011, 21:49
TheEditor
TheEditor is offline
Jammer van de lage geluidskwaliteit. Verder valt het nog wel goed te diggen. Sowieso, Woodstock. (al moet ik zeggen dat ik minstens de helft van wat op Woodstock stond ik totaal niet dig)

En Me-nu, ik check regelmatig UKFDubstep & DrumAndBass maar ik heb die nooit gezien. Misschien overgeslagen? Ik vond het in ieder geval awesome!
Oud 02-03-2011, 13:40
Verwijderd
Klinkt grappig. Ik wordt er wel vrolijk van.

Van deze word ik ook vrolijk
Oud 02-03-2011, 14:40
Verwijderd
Mooi nummer.

Oud 02-03-2011, 20:37
me-nu
me-nu is offline
Echt leve de Belgische muziek! Ze mogen dan wel niet kunnen formatteren, maar muziek maken kunnen ze als de beste
Ik ken ze zelf van het volgende nummer, krijg ik toch op het laatste moment nog een inspiratie voor een carnavals outfit

Oud 07-03-2011, 22:58
mepsteen
mepsteen is offline
Ik vind de muziek eerlijkgezegd niet direct bijzonder, maar het is dan ook niet het soort muziek dat ik veel luister, maar die clip zeg, godver

Btw: die gast die in kostuum opkomt is Philthy Animal Taylor, toenmalig drummer van Mötorhead
Oud 08-03-2011, 22:43
Thinus
Thinus is offline
Ik vind die zangeres maar een saaie trien.

edit: waarom doet mijn filmpje het niet?

http://www.youtube.com/watch?v=t-yCg-0-baE

Laatst gewijzigd op 08-03-2011 om 22:49.
Oud 08-03-2011, 22:54
me-nu
me-nu is offline
Zie de sticky over youtube links! Wel een lekker nummertje, fijn zo vlak voor het slapengaan.

Oud 08-03-2011, 23:16
TheEditor
TheEditor is offline
Oh het is carnaval. Hier in het noorden merk je daar geen ene reet van. Vet jammer. Carnaval is ftw.

Oh, het nummer zelf moet je niet mee aankomen tenzij ik een paar biertje in handen heb gehad, ik met wat vrienden zit in een leype tent. Dan is zoiets SUPERVET.

Even een van mijn alltime favo nummers eem er op gooien. Heerlijke riff, een die ik heerlijk probleemloos op mijn gitaar kan spelen. Oefening baart kunst. Zeker als je dit nummer teveel speelt.
Oud 09-03-2011, 18:56
me-nu
me-nu is offline
Dat is zeer zeker een heerlijk riff, vind het nummer zelf niet super bijzonder ofzo. Dat heb ik eigenlijk altijd met Metallica, vaak goede riffs en leuke solo's maar toch weet het me nooit helemaal te boeien. Op een aantal nummers na dan. Wat wel grappig is om te vermelden dat mijn meeste favorieten van hun van Garage Inc. komen, het cover album.

En ik heb hetzelfde met carnavalsmuziek hoor, perfecte dronkenmansmuziek :-D

Oud 09-03-2011, 20:33
TheEditor
TheEditor is offline
Citaat:
Dat is zeer zeker een heerlijk riff, vind het nummer zelf niet super bijzonder ofzo. Dat heb ik eigenlijk altijd met Metallica, vaak goede riffs en leuke solo's maar toch weet het me nooit helemaal te boeien. Op een aantal nummers na dan. Wat wel grappig is om te vermelden dat mijn meeste favorieten van hun van Garage Inc. komen, het cover album.
Y, dat zegt genoeg. Jammer, doodzonde.

Alles na The Black album is middelmatig en vaak niet bijzonder. Uitzonderingen zijn Whiskey in the Jar en All Nightmare Long.

Kill 'em All tot en met Black Album zijn supergoed overigens. Echte quality. Tjek anders eem lekker Fade to Black (Ride the Lightning). Metallica waren helden, nu zijn het een stel faggots. Ze mogen een voorbeeld nemen aan hun oud bandgenoot Dave Mustaine (van Megadeth). Die man snapt hoe hij metal maakt.

Citaat:
En ik heb hetzelfde met carnavalsmuziek hoor, perfecte dronkenmansmuziek :-D

[filmpje]
Nah, dat is geen echte carnavalsmuziek. Sorry man.

Even wat leype zooi er op gooien. Hehe.
Oud 09-03-2011, 22:02
Thinus
Thinus is offline
Haha afrikaanse rap klinkt opzich best lekker. Jammer dat ik maar de helft kan verstaan, maar desondanks is het wel aardig te volgen.

Oud 10-03-2011, 07:16
honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
Haha afrikaanse rap klinkt opzich best lekker. Jammer dat ik maar de helft kan verstaan, maar desondanks is het wel aardig te volgen.

[filmpje]
precies zoals je zegt
klinkt best lekker, niet volledig te verstaan

oh en klik mr. Frusciante niet direct weg op het begin . Eerst helemaal afluisteren en dan pas commentaar

Laatst gewijzigd op 10-03-2011 om 14:41. Reden: En dat noemt zich dan een forumbaas!
Oud 10-03-2011, 09:13
Ymir
Ymir is offline
Citaat:
precies zoals je zegt
klinkt best lekker, niet volledig te verstaan

filmpje dan maar zo (iemand hulp om een filmpje in het scherm zelf te tonen?)

oh en klik mr. Frusciante niet direct weg op het begin . Eerst helemaal afluisteren en dan pas commentaar
Wow, er staat zelfs een sticky in het subforum over hoe het moet
Ontopic: Voor ik de 1 minuut redde begonnen m'n oren te bloeden en wilde ik mezelf van kant maken, dus heb ik het maar uitgezet.
Wat een kutnummer zeg.

Oud 10-03-2011, 10:13
Joostje
Joostje is offline
Huh? Heeft iemand gwoon een filmpje gezet onder geluiden die op een kermis zijn opgenomen?

Oud 10-03-2011, 16:24
honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
Wow, er staat zelfs een sticky in het subforum over hoe het moet
Ontopic: Voor ik de 1 minuut redde begonnen m'n oren te bloeden en wilde ik mezelf van kant maken, dus heb ik het maar uitgezet.
Wat een kutnummer zeg.

[filmpje]
Lol @ mensen die live muziek niet kunnen accepteren. Wel jammer dat je het niet eens afluisterd voordat je commentaar geeft (terwijl ik dat van te voren nog aangaf )heb je een ex die Emily heet ofzo?
gelukkig waren je kermisgeluiden veel beter.
@ joostje op een gegeven moment werd ik een beetje gek van die 'hahahahahahaha' klankjes

nieuwe poging voor iemand die het misschien wel leuk vindt om live muziek te horen (en dan ook maar direct nog een keer John Frusciante)

@ tar anárion, ik noem mezelf geen FB ik ben daartoe benoemd. + een stickie over het hoofd zien kan altijd gebeuren

Laatst gewijzigd op 10-03-2011 om 16:36.
Oud 10-03-2011, 18:21
me-nu
me-nu is offline
Ik vind deze live opname niet perfect en vind de muziek ook best zeikerig. Niet echt mijn ding. Ik wil of een interessantere tekst, een boeiendere stem of gevarieerdere muziek.

Ik moest nog even iets rechtzetten, daarom ook weer Metallica.
Citaat:
Y, dat zegt genoeg. Jammer, doodzonde.

Alles na The Black album is middelmatig en vaak niet bijzonder. Uitzonderingen zijn Whiskey in the Jar en All Nightmare Long.

Kill 'em All tot en met Black Album zijn supergoed overigens. Echte quality. Tjek anders eem lekker Fade to Black (Ride the Lightning). Metallica waren helden, nu zijn het een stel faggots. Ze mogen een voorbeeld nemen aan hun oud bandgenoot Dave Mustaine (van Megadeth). Die man snapt hoe hij metal maakt.

Ik heb het over mijn meeste favorieten, ze hebben ook veel andere nummers die ik heel gaaf vind hoor. Maar uit mijn hoofd stonden de meeste op Garage Inc. Nu ik in mijn iTunes kijk is dat ook logisch omdat daar meer dan twee keer zoveel nummers op staan. Als je het zo bekijkt hebben de andere albums inderdaad een betere "goede nummers, slechte nummers verhouding". Ik ken verder wel alle albums en heb ze ook twee keer live gezien wat wel echt heel gaaf was. Ik vind ze alleen wel gewoon overrated, daarom was ik in mijn vorige post zo kritisch. Megadeth vind ik zelf beter dan Metallica trouwens.
Oud 10-03-2011, 19:30
Verwijderd
Citaat:
Lol @ mensen die live muziek niet kunnen accepteren. Wel jammer dat je het niet eens afluisterd voordat je commentaar geeft (terwijl ik dat van te voren nog aangaf )heb je een ex die Emily heet ofzo?
gelukkig waren je kermisgeluiden veel beter.

@ tar anárion, ik noem mezelf geen FB ik ben daartoe benoemd. + een stickie over het hoofd zien kan altijd gebeuren
Hey, geen gebitch omdat iemand iets niet mooi vindt, of je nu benoemd bent of niet.

Ik ben geen fan van Metallica eerlijk gezegd. Er zijn wel nummers die ik wel graag luister, maar over het algemeen vind ik Metallica behoorlijk saai (live) . Dit kan ik enigszins waarderen, maar het verveelt me al snel eigenlijk...

Oud 10-03-2011, 19:52
Joostje
Joostje is offline
Een beetje te eentonig voor mij

Oud 10-03-2011, 21:34
honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
Een beetje te eentonig voor mij

[filmpje]
Heel wat anders dan ik normaal luister, maar zeker verdraagbaar (ondanks dat ik het voor het mooie wel wat te lang vindt).

gelukte of mislukte manier om bekende muziek van 'vroeger' samen te brengen met bekende muziek van 'nu'? (tot 2:00 de rest kan zelfs mij niet bepaald boeien dus raad ik niet aan om te kijken)

@ Mutant
Dat er toevallig FB onder mn naam staat betekent hier helemaal niks aangezien ik dat niet ben van Muziek en daarom dus qua rechten en plichten hier hetzelfde ben als forummer, maar volgens mij is de essentie van dit topic compleet weg als mensen het nummer van het forumlid boven zich beoordelen zonder deze helemaal geluisterd te hebben...
Oud 10-03-2011, 22:06
me-nu
me-nu is offline
Nee ze verkracht het nummer en staat eigenlijk vooral mooi te wezen. Dat van na 2:00 is inderdaad nog afschuwelijker, behalve de Slash solo dan maar dat zal niet snel fout gaan.

Dan vind ik deze vrouwen versie al stukken beter
Oud 11-03-2011, 09:13
Joostje
Joostje is offline
Leuke cover heur

Volgende vrouw-zingt-man-cover

Oud 11-03-2011, 11:08
Tar Anárion
Tar Anárion is offline
Citaat:

Grappen te serieus nemen ook zeg

OT: ^ Opnamekwaliteit is ruk natuurlijk, verder is het een beetje eentonig maar het heeft zeker zijn charme

Volgens mij heb ik deze al eens eerder gepost, maar ik weet het niet zeker en jullie kunnen niks bewijzen!
Oud 12-03-2011, 14:52
TheEditor
TheEditor is offline
Ik vind de band niet super, maar ik Slavocracy is erg goed. Staat ook mooi tussen mijn lijstje favoriete nummers.

Ken The Flaming Lips pas sinds gisteren. Geweldig nummer!
Oud 13-03-2011, 19:57
Issun
Issun is offline
Niet slecht, leuk nummer.

Oud 14-03-2011, 23:21
TheEditor
TheEditor is offline
Meh, kan het niet diggen.

Beste nummer OOIT.

FUN

FUN

FUN

FUN

FRIDAY FRIDAY
Oud 14-03-2011, 23:56
Ymir
Ymir is offline
Wow, iemand mag de stok wel even uit z'n endeldarm verwijderen zeg
Een kutnummer is een kutnummer, dat merk je ook wel na 1 minuut. Als je dan ook nog een ongetalenteerde sukkel neerzet met shit die hij niet aankan moet je niet miepen als iemand zegt dat het kut is.

Ontipoc:
Ik word er een beetje wee en iehl van, maar voor amerikaans aandoende pop is het nog best okee. Stem is mij wat te zeurderig, maar ach het is vrolijk en opbeurend.

Oud 15-03-2011, 02:26
Thinus
Thinus is offline
Misschien dat dit te waarderen is als je maar genoeg drugs gebruikt maar kom op, hier luister je toch niet serieus naar?

Oud 15-03-2011, 18:35
Verwijderd
Deze video bevat inhoud van Sony Music Entertainment, die deze wegens auteursrechtschending heeft geblokkeerd voor je land.

Youtuben dan maar.

Oh ja, die ken ik natuurlijk. Ik vind het een leuk nummer, sowieso hou ik wel van the Offspring. Mooie clip ook.

Oud 17-03-2011, 12:32
DAH
DAH is offline
Oh... Ik zet 'm snel weer uit! (Ik heb 'm heus niet meteen uitgezet. Ik heb elke minuut eventjes geluisterd.) Echt niet mijn smaak en vrij irritant.

Geef mij dit maar :

Laatst gewijzigd op 17-03-2011 om 13:23. Reden: DAH toch :o
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten