Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-12-2010, 10:26
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Huhu
Oud 01-12-2010, 10:31
Rationeel
Rationeel is offline
get a room
Oud 01-12-2010, 10:37
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Wanna join?
Oud 01-12-2010, 10:37
Verwijderd
boom boom boom boom
Oud 01-12-2010, 10:38
Verwijderd
ik heb net een enorme tosti gemaakt van karton, met van die gele poetsdoekjes als kaas en papierham nu nog een paar dagen oud brood sparen om op de kartonnen toast slices te plakken
Oud 01-12-2010, 10:47
Verwijderd
Lorelei naamzoek heb jij vanmiddag of vanavond tijd voor een kopje thee bij jou thuis? Heb per ongeluk de sleutels van mijn werk meegenomen en moet ze vandaag ergens terugbrengen, en als ik dat nu kan combineren met een bezoekje aan jou is het wat minder erg.
Oud 01-12-2010, 10:50
Verwijderd
Citaat:
ik heb net een enorme tosti gemaakt van karton, met van die gele poetsdoekjes als kaas en papierham nu nog een paar dagen oud brood sparen om op de kartonnen toast slices te plakken
Oud 01-12-2010, 10:50
Verwijderd
En goedemorgen voor allen natuurlijk!
Oud 01-12-2010, 10:54
Verwijderd
hoi sann!
Oud 01-12-2010, 10:55
Verwijderd
Goeeeedemorgen!

Er lag een chocoladeletter voor mijn deur.

Citaat:
<3 Gaaf!
Oud 01-12-2010, 11:01
Verwijderd
Oeps! Internet Explorer kan geen verbinding maken met deslyxie.nl

Ik krijg deze melding vaker, maar wtf, hoezo 'Oeps'?
Oud 01-12-2010, 11:05
Tink*
Tink* is offline
He chickies, weten jullie nog iets supertofs wat je vroeger in groep 4/5 hebt geknutseld met Kerst?
Oud 01-12-2010, 11:10
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Oeps! Internet Explorer kan geen verbinding maken met deslyxie.nl

Ik krijg deze melding vaker, maar wtf, hoezo 'Oeps'?
Dat klinkt meer als een FireFox melding, die zegt meestal oeps.
Oud 01-12-2010, 11:13
Verwijderd
Ik ben gister geslagen en de kamer doorgesleurd (terwijl ik me los probeerde te trekken) door een demente man met een paar draadjes los, zeer agressief. M'n arm was gister pijnlijk en rood maar het trok weer weg dus ik dacht dat het wel mee zou vallen. Nu doet m'n pols wat pijn en er zit een beginnende blauwe plek ;x
Oud 01-12-2010, 11:15
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Lorelei naamzoek heb jij vanmiddag of vanavond tijd voor een kopje thee bij jou thuis? Heb per ongeluk de sleutels van mijn werk meegenomen en moet ze vandaag ergens terugbrengen, en als ik dat nu kan combineren met een bezoekje aan jou is het wat minder erg.
Uhm.. niet echt eigenlijk. Vanavond ben ik er sowieso niet. Vanmiddag ben ik er tot half 3 maar dan moet ik wel opruimen en afwassen.. Nja, als je het niet erg vindt om te kijken hoe ik dat doe, mag je wel een kopje thee komen drinken Maar ik moet dus over 2 uur wel weg.. (en het is hier echt een takkezooi, ik waarschuw maar even )
Oud 01-12-2010, 11:51
Verwijderd
Citaat:
Uhm.. niet echt eigenlijk. Vanavond ben ik er sowieso niet. Vanmiddag ben ik er tot half 3 maar dan moet ik wel opruimen en afwassen.. Nja, als je het niet erg vindt om te kijken hoe ik dat doe, mag je wel een kopje thee komen drinken Maar ik moet dus over 2 uur wel weg.. (en het is hier echt een takkezooi, ik waarschuw maar even )
Meh, dat komt mij dan weer niet uit Jammer, maar niks aan te doen!
Oud 01-12-2010, 12:02
Verwijderd
zelfs elmer klaagde over dat hij het koud had, dat is hiervoor zelden gebeurd dus het zal wel ECHT koud zijn
Oud 01-12-2010, 12:07
Verwijderd
Citaat:
Emilie Autumn.
Je kunt lullen wat je wilt, oude zeiksnor, maar dat kind is muzikaal, doet intelligente dingen én heeft een volledig eigen sound
Oud 01-12-2010, 12:08
Verwijderd
gevoelstemp buiten is zo'n 18 graden zegt de radio
Oud 01-12-2010, 12:09
Verwijderd
pfoei, weer 22 cupcakes gebakken en bekleed en ingevroren. er zitten er al 32 in de vriezer nu :rugpijn:

und

Oud 01-12-2010, 12:14
Verwijderd
Hmm. Tijd om voedsel te vergaren. *kijkt naar buiten en hoort de wind gieren* En garde!
Oud 01-12-2010, 12:15
Verwijderd
Citaat:
pfoei, weer 22 cupcakes gebakken en bekleed en ingevroren. er zitten er al 32 in de vriezer nu :rugpijn:

[afbeelding]

und

[afbeelding]
Hoe gaaf is dat!
Oud 01-12-2010, 12:23
Verwijderd
Citaat:

[afbeelding]

und

[afbeelding]
nice
Verwijderd
Citaat:

[afbeelding]

und

[afbeelding]
Haha moz, wat tof
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:

[afbeelding]

und

[afbeelding]
Oud 01-12-2010, 12:25
Verwijderd
dank u hopelijk zijn ze ook lekker, want ik heb van dat cheap ass cakemeel gebruikt waar je alleen water bij hoeft te doen wegens kostenbesparing ;x
Oud 01-12-2010, 12:26
Verwijderd
Ze zien er iig fantastisch uit. Als ik zo'n cakeje zou krijgen zou ik niet gaan zeuren over de smaak.
Oud 01-12-2010, 12:27
Verwijderd
Volgens mij moet ik zo maar eens aan het gedichten schrijven gaan geloven. Meh.
Oud 01-12-2010, 12:29
Tink*
Tink* is offline
Ik ben ook al bezig, eerst maar die voor admin en dan die voor DK. Ik ga vanavond gewoon in de kleedkamer bij het toneelstuk zitten rijmen. :')
Oud 01-12-2010, 12:33
Verwijderd
Citaat:
Ze zien er iig fantastisch uit. Als ik zo'n cakeje zou krijgen zou ik niet gaan zeuren over de smaak.
Toen ik ze op mijn werk uitdeelde heb ik er ook bijgezegd dat men verplicht moest zeggen dat ze lekker waren zo zonde van al dat werk anders he
Oud 01-12-2010, 12:53
Verwijderd
Citaat:

[afbeelding]

und

[afbeelding]
Wat een awesomeness
Oud 01-12-2010, 13:00
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:

[afbeelding]

und

[afbeelding]
Oeh
Oud 01-12-2010, 13:02
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Goeiemorgen! Ik heb zowaar een beetje uitgeslapen Maar zometeen moet ik hard aan de slag! To do list:
1) Douchen, aankleden, ontbijten
2) Opruimen
3) Afwassen
4) Koffer inpakken
5) Praktische zaken zoals voicemail uitzetten, mailtje versturen, etc
6) Lunchen
7) Laatste sinterklaasinkopen doen
8) Richting Delft gaan, en even een tussenstop maken in Schiedam om nog iets op te halen

Edit: 9) Wassen

Hmz, waarschijnlijk bedenk ik zometeen nog allerlei andere dingen die ook moeten maar in ieder geval deze dingen dus.
Zo, bijna klaar hier..
Oud 01-12-2010, 13:03
Verwijderd
Citaat:
Zo, bijna klaar hier..
Heb je nou nog je verjaardagskaartje gehad of heeft de posterij 'm gewoon maar ge-devnulled?
Oud 01-12-2010, 13:10
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Heb je nou nog je verjaardagskaartje gehad of heeft de posterij 'm gewoon maar ge-devnulled?
Oh ja, ik wilde je nog smsen. Ik heb m inderdaad gehad.. weet niet precies wanneer-ie is aangekomen, ik was pas maandag weer thuis en toen was-ie er in ieder geval. Je extra aansporing was op zich terecht *grinnik*
Oud 01-12-2010, 13:11
Verwijderd
Citaat:
Oh ja, ik wilde je nog smsen. Ik heb m inderdaad gehad.. weet niet precies wanneer-ie is aangekomen, ik was pas maandag weer thuis en toen was-ie er in ieder geval. Je extra aansporing was op zich terecht *grinnik*
Mja ik was al een dag te laat sowieso (</man>) en toen dachten die jokers van "laten we eens twee dagen staken" dus daar was ik wel droevig over. Eikels. Laat ze dan post bezorgen zonder frankering een dag of twee. Maar goed.

Ja, dóe dat dan. Als je durft.
Oud 01-12-2010, 13:13
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Mja ik was al een dag te laat sowieso (</man>) en toen dachten die jokers van "laten we eens twee dagen staken" dus daar was ik wel droevig over. Eikels. Laat ze dan post bezorgen zonder frankering een dag of twee. Maar goed.

Ja, dóe dat dan. Als je durft.
Oud 01-12-2010, 13:14
Lorelei
Lorelei is offline
Anyway, ik ga! Als ik niet meer online kom voor eh.. maandag.. dan wens ik jullie een prettig weekend en een gezellig sinterklaasfeest.

OP NAAR DE WARMTE!
Oud 01-12-2010, 13:20
Verwijderd
Oeeeh, heel veel plezier Lorelei!!
Oud 01-12-2010, 13:30
Verwijderd
huh er is geld bijgeschreven op m'n rekening maar het staat niet bij mijn af en bijschrijvingen

edit : hmm na opnieuw inloggen ineens wel...
Oud 01-12-2010, 13:39
Verwijderd
oei storing bij telfort, kan niet bellen of smsen, ook niet ontvangen.
Oud 01-12-2010, 13:47
Batave
Batave is offline
Ik ben net achter een oude vete gekomen in Oldebroek. Oldebroekers en Elburgers hebben een natuurlijke aversie tegen elkaar. Zo erg dat ze voor geen goud in elkaars plaatsen boodschappen zouden doen. En nu is de knuppel in het hoenderhok gegooid, want ze willen een rondweg om 't Harde heen maken zodat je sneller bij Elburg komt.
Oud 01-12-2010, 13:56
Verwijderd
Citaat:
oei storing bij telfort, kan niet bellen of smsen, ook niet ontvangen.
Same
Oud 01-12-2010, 13:56
Verwijderd
Citaat:
Anyway, ik ga! Als ik niet meer online kom voor eh.. maandag.. dan wens ik jullie een prettig weekend en een gezellig sinterklaasfeest.

OP NAAR DE WARMTE!
Oh jeetje dat is dit weekend al! bijna vergeten! Geniet ervan! Kus!

Geld ook voor Rationeel natuurlijk!
Oud 01-12-2010, 14:45
Verwijderd
Zo ziet de waterpartij hier in de achtertuin er momenteel uit:
Oud 01-12-2010, 14:50
Batave
Batave is offline
Fonteintjes?
Oud 01-12-2010, 14:53
Verwijderd
Zoiets. Overigens is die waterpartij vooral een dingetje van m'n vader. Er zitten ook allemaal lampjes bij en als het straks donker is, worden de waterstralen verlicht door LEDjes.
Oud 01-12-2010, 14:54
Batave
Batave is offline
http://tvshack.cc/index.html copyrightcrimefighters strike again.
Oud 01-12-2010, 14:59
Verwijderd
Pudding.
Oud 01-12-2010, 15:52
Batave
Batave is offline
Discussie op Twitter is lastig :/
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten