Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-12-2010, 20:51
Verwijderd
Citaat:
Waarom zeg jij altijd verdOEme? Ik moet iedere keer lachen omdat ik voor me zie hoe je met een rood aangelopen gezicht en een beetje op en neer hippend "verdoeme verdoeme verdoem!" zegt.

Ik vind het leuk, en Vlaams. En ik zeg dat altijd met m'n zusje als we Uno spelen, als ik net heb gezegd dat de nieuwe kleur rood is, en zij er doodleuk blauw van maakt en ik er dan weer rood van maak en dan roep ik uit 'Rròòd verdoeme!' waarbij ik haar dan heel boos aankijk en zij dan heel hard moet lachen. En toen is het ook een beetje een stopwoordje geworden
Advertentie
Oud 02-12-2010, 20:51
Verwijderd
Citaat:
jaaaa. bijslapen <3
Ik ben weer eens fijn een heel weekend vrij <3.
Oud 02-12-2010, 20:52
Verwijderd
Citaat:
Het weekend wordt nonstop Sinterklaas vieren Dobbelspel ftw!
Ik vier het helemaal niet dit weekend, best raar.
Oud 02-12-2010, 20:52
Verwijderd
Citaat:
Nee, maar ik besef het me nu pas, ofzo. Nu ik er les over krijg enzo.
Je krijgt les in verpakkingen lezen?
Oud 02-12-2010, 20:53
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik ben weer eens fijn een heel weekend vrij <3.
idem. behalve wat band-shizzle op zondag, verder niets. heerlijk!
Oud 02-12-2010, 20:53
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een dubbele knie, nu lijk ik een van de figuren die Egon tekent. :')
Oh dat is geen aanrader, op mijn tekeningen lijken. Dan heb je inderdaad een rare zwelling ergens zitten.
Oud 02-12-2010, 20:54
Verwijderd
Citaat:
idem. behalve wat band-shizzle op zondag, verder niets. heerlijk!
Ik dacht dat je geen bandshizzle meer had?
Oud 02-12-2010, 20:54
Verwijderd
Oh sms van Lorelei en Rationeel, ze vermaken zich opperbest in het verre noorden.
Oud 02-12-2010, 20:55
Verwijderd
Citaat:
Oh sms van Lorelei en Rationeel, ze vermaken zich opperbest in het verre noorden.
Zijn ze in Groningen?
Oud 02-12-2010, 20:55
Verwijderd
Citaat:
Same here! Goeie sms wel
Oud 02-12-2010, 20:56
Verwijderd
Citaat:

Ik vind het leuk, en Vlaams. En ik zeg dat altijd met m'n zusje als we Uno spelen, als ik net heb gezegd dat de nieuwe kleur rood is, en zij er doodleuk blauw van maakt en ik er dan weer rood van maak en dan roep ik uit 'Rròòd verdoeme!' waarbij ik haar dan heel boos aankijk en zij dan heel hard moet lachen. En toen is het ook een beetje een stopwoordje geworden

Citaat:
Oh dat is geen aanrader, op mijn tekeningen lijken. Dan heb je inderdaad een rare zwelling ergens zitten.
Ik heb hem net omcirkeld en hij heeft een even grote straal als mijn echte knie!
Verwijderd
Citaat:
Zijn ze in Groningen?
IJsland

Citaat:
Same here! Goeie sms wel
Vond ik ook
Verwijderd
Citaat:

Ik heb hem net omcirkel en hij heeft een even grote straal als mijn echte knie!
whoah
Verwijderd
Citaat:

Wat heb je gedaan?
Oud 02-12-2010, 20:57
Carn
Carn is offline
Citaat:
meer om van te houden!

Citaat:
Ik dacht dat je geen bandshizzle meer had?
geen repetitie. wat dingen bespreken onder het genot van een kop koffie/bier .
Verwijderd
TNT Post maakt frankeren makkelijker. Voortaan staat er geen euroaanduiding meer op de postzegels maar een cijfer. Op postzegels voor brieven en kaarten tot en met 20 gram komt voortaan een 1 te staan. Afhankelijk van de bestemming staat er op de postzegel de aanduiding Nederland, Europa of Wereld. Voor zendingen van 20 tot en met 50 gram binnen Nederland zijn er postzegels met een 2.

Wist ik nie!
Verwijderd
Citaat:
meer om van te houden!

geen repetitie. wat dingen bespreken onder het genot van een kop koffie/bier .
Dikke prima
Oud 02-12-2010, 20:59
Verwijderd
Citaat:
TNT Post maakt frankeren makkelijker. Voortaan staat er geen euroaanduiding meer op de postzegels maar een cijfer. Op postzegels voor brieven en kaarten tot en met 20 gram komt voortaan een 1 te staan. Afhankelijk van de bestemming staat er op de postzegel de aanduiding Nederland, Europa of Wereld. Voor zendingen van 20 tot en met 50 gram binnen Nederland zijn er postzegels met een 2.

Wist ik nie!
Plakken ze dan makkelijker?
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Je krijgt les in verpakkingen lezen?
Ik krijg les in voedingsleer. Ach, het lijkt erop.
Verwijderd
medeia, ik ging zoeken in mijn schetsboek op mijn weblog en ik heb echt een keer gezwel knieën gemaakt
http://1.bp.blogspot.com/_20zC-AKg0J...s1600/krul.jpg
Oud 02-12-2010, 21:00
Verwijderd
Citaat:
Ik krijg les in voedingsleer. Ach, het lijkt erop.
Die overige 96% is toch gewoon water en separatorvlees (bij nat voer), daar is toch niks mis mee.
Oud 02-12-2010, 21:01
Verwijderd
Citaat:

Wist ik nie!
Ik weet het ook pas sinds gisteren, toen ik postzegels ging kopen en dacht dat ik per ongeluk postzegels van een euro had meegekregen.
Oud 02-12-2010, 21:02
Verwijderd
Citaat:
Ik heb hem net omcirkeld en hij heeft een even grote straal als mijn echte knie!
Gossiepietje
Not good!
Gaat het wel een beetje?
Oud 02-12-2010, 21:02
Verwijderd
Citaat:
whoah
Ik heb wel kleine knietjes hoor.

Citaat:
Wat heb je gedaan?
Nou vandaag ging alles mis wat mis kon gaan en het begon met van mijn fiets vallen!

Citaat:
medeia, ik ging zoeken in mijn schetsboek op mijn weblog en ik heb echt een keer gezwel knieën gemaakt
http://1.bp.blogspot.com/_20zC-AKg0J...s1600/krul.jpg
Oud 02-12-2010, 21:03
Verwijderd
Citaat:
Gossiepietje
Not good!
Gaat het wel een beetje?
Inmiddels wel! Ik denk alleen dat ik morgen maar naar mijn werk lóóp, want om half zeven zal het wel nóg gladder zijn.
Verwijderd
reclame voor jensen. WE HEBBEN EEN TWEELING MET EEN BIJZONDER GAVE! Een Siamese tweeling. Een gave. Het is een talent om met je hoofden aan elkaar vast te zitten.
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Die overige 96% is toch gewoon water en separatorvlees (bij nat voer), daar is toch niks mis mee.
Bij nat voer is die 4% al separatorvlees. 80% is vocht en de overige 16% is andere meuk.
Oud 02-12-2010, 21:04
Verwijderd
Citaat:
Inmiddels wel! Ik denk alleen dat ik morgen maar naar mijn werk lóóp, want om half zeven zal het wel nóg gladder zijn.
hier gaat het morgen dooien, maar mmm, om half 7 vast nog niet.
Oud 02-12-2010, 21:05
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
reclame voor jensen. WE HEBBEN EEN TWEELING MET EEN BIJZONDER GAVE! Een Siamese tweeling. Een gave. Het is een talent om met je hoofden aan elkaar vast te zitten.
Kun je daar niet iets leuks over tekenen?
Oud 02-12-2010, 21:06
Verwijderd
Citaat:
Ik heb wel kleine knietjes hoor.

Nou vandaag ging alles mis wat mis kon gaan en het begon met van mijn fiets vallen!

*aai*
Oud 02-12-2010, 21:06
Verwijderd
Citaat:
Bij nat voer is die 4% al separatorvlees. 80% is vocht en de overige 16% is andere meuk.
Wat voor "andere meuk"? Op de verpakking van mijn kattenvoer staat dat het separatorvlees is.
Oud 02-12-2010, 21:07
Verwijderd
ik trek het bijzonder slecht, die siamese tweeling.
Oud 02-12-2010, 21:08
Verwijderd
Citaat:
*aai*

Ik bedenk net dat ik over 24 uur in de infraroodcabine kan zitten, hmmm. En dat ik nu maar ga slapen met een kruik en ehm, fijne Sinterklaas allemaal, tot later.
Oud 02-12-2010, 21:09
Carn
Carn is offline
slaap lekker!
Verwijderd
Welterusten!
Verwijderd
Citaat:

Ik bedenk net dat ik over 24 uur in de infraroodcabine kan zitten, hmmm. En dat ik nu maar ga slapen met een kruik en ehm, fijne Sinterklaas allemaal, tot later.
Slaap lekker!
Oud 02-12-2010, 21:10
Verwijderd
Citaat:

welterusten, succes met de knie!
Oud 02-12-2010, 21:10
Verwijderd
Citaat:

Wat is een infraroodcabine? [/noob]
Oud 02-12-2010, 21:12
Verwijderd
Dank allen! Ook een fijne nacht voor jullie.

Citaat:
Wat is een infraroodcabine? [/noob]
Een soort sauna-dinges voor in huis. (Like, voor mensen met spierziektes en gewrichtsproblemen etc, maar het is ook gewoon fijn als je daar geen last van hebt, het kan alleen niet zo heet als een echte sauna, dat is wel jammer)
Oud 02-12-2010, 21:25
Uice
Uice is offline
Citaat:
Hermione verandert in een kat omdat ze in de Polyjuice Potion per ongeluk een kattenhaar doet in plaats van een mensenhaar, en toen durfde ze zich niet te laten zien, dat is toch niet een rare plothole ofzo?
Nee, maar het is volkomen overbodig om te vermelden. In een boek is dat misschien een leuk tussenstukje, maar in een film is het gewoon nietstoevoegende onzin.
Oud 02-12-2010, 21:29
Verwijderd
Het is wel een reden waarom ze niet met Harry en Ron mee is om te snuffelen in de leerlingenkamer van Zwadderich.
Oud 02-12-2010, 21:32
Uice
Uice is offline
Citaat:
Het is wel een reden waarom ze niet met Harry en Ron mee is om te snuffelen in de leerlingenkamer van Zwadderich.
Ja, goed, ik vind het ook niet zo'n belangrijk punt, hoor. Het ging mij er alleen om dat die films plottechnisch zo slecht in elkaar zitten. Ik snap ook niet waarom je als Potterfan een samenvatting zou willen zien van iets dat je al gelezen hebt.
Oud 02-12-2010, 21:36
Verwijderd
Citaat:
Ja, goed, ik vind het ook niet zo'n belangrijk punt, hoor. Het ging mij er alleen om dat die films plottechnisch zo slecht in elkaar zitten. Ik snap ook niet waarom je als Potterfan een samenvatting zou willen zien van iets dat je al gelezen hebt.
Ik denk dat de regisseurs ook om commerciële redenen dicht bij het boek wilden blijven, omdat anders de fans gaan huilen dat het niet op het boek lijkt of er teveel dingen inzitten die niet in het boek staan.
Oud 02-12-2010, 21:37
Verwijderd
Citaat:
De films zijn over het algemeen ook erg slecht ja. Deel 1 was sowieso heel kinderachtig. Hoezo kinderen overhalen om Harry Potter zooi te kopen. De laatste film vond ik dan wel weer beter gedaan. Het is natuurlijk niet hetzelfde als in het boek, maarja, dat is bijna nooit zo. De eerste films vond ik wel leuk om te bekijken, om te zien hoe ze het boek hadden omgezet tot film. De laatste 2 films vond ik pas echt leuk om te kijken.
Ik moet echt de boeken opnieuw lezen om al die informatie terug te halen btw (wie/waarom/hoe/wat).

Het is voor mij trouwens net zoiets als met Saw. Paar delen zijn wel leuk, daarna heb je dingen die nergens op slaan, maar toch moet ik ze van mezelf kijken, omdat ik de vorige ook heb gezien.
Oud 02-12-2010, 21:39
Verwijderd
Nog iets over de laatste film:
Spoiler
Oud 02-12-2010, 21:40
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik denk dat de regisseurs ook om commerciële redenen dicht bij het boek wilden blijven, omdat anders de fans gaan huilen dat het niet op het boek lijkt of er teveel dingen inzitten die niet in het boek staan.
ik denk niet dat de regisseur dat bepaald, maar dat terzijde.
Oud 02-12-2010, 21:40
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Wat voor "andere meuk"? Op de verpakking van mijn kattenvoer staat dat het separatorvlees is.
Dat heb je goed gezegd. 'Er staat op'.

Ik ga naar bed, weltrusten!
Oud 02-12-2010, 21:41
Verwijderd
Citaat:
Dat heb je goed gezegd. 'Er staat op'.

Ik ga naar bed, weltrusten!
Soft kitty, warm kitty, little ball of fur
Happy kitty, sleepy kitty, purr, purr, purr!
Oud 02-12-2010, 21:46
Verwijderd
ik vind het gewoon vervelend hoeveel geluid er uit mijn laptop komt het werkt me op mijn zenuwen
Oud 02-12-2010, 21:46
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Soft kitty, warm kitty, little ball of fur
Happy kitty, sleepy kitty, purr, purr, purr!
Is dat een Engels slaapliedje? Wat lief <3.

Regels voor berichten