Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
TNT Post maakt frankeren makkelijker. Voortaan staat er geen euroaanduiding meer op de postzegels maar een cijfer. Op postzegels voor brieven en kaarten tot en met 20 gram komt voortaan een 1 te staan. Afhankelijk van de bestemming staat er op de postzegel de aanduiding Nederland, Europa of Wereld. Voor zendingen van 20 tot en met 50 gram binnen Nederland zijn er postzegels met een 2.
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
medeia, ik ging zoeken in mijn schetsboek op mijn weblog en ik heb echt een keer gezwel knieën gemaakt
![]() http://1.bp.blogspot.com/_20zC-AKg0J...s1600/krul.jpg |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Dank allen! Ook een fijne nacht voor jullie.
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik moet echt de boeken opnieuw lezen om al die informatie terug te halen btw (wie/waarom/hoe/wat). ![]() Het is voor mij trouwens net zoiets als met Saw. Paar delen zijn wel leuk, daarna heb je dingen die nergens op slaan, maar toch moet ik ze van mezelf kijken, omdat ik de vorige ook heb gezien. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
|