Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
En ik kan hem nu nog niet opsette Want Masha ligt hier nog te slapen Dus dan zou ze wakker worden en gapen
|
Ik zag gisteren bij de slager trouwens de Sint
Met twee pieten kwam hij schuilen voor de wind Deze Sint was een geestige vent Hij had een Amsterdams accent De slagersdame zei: "Sinterklaas, dat jochie willu een handje geven" Sint zei: "Ik heppum net al een handje gegeven! Ja, ik willum nog wel een handje geven." En hij kocht worst.
|
Verwijderd
|
Ik ben geen kerstbal
![]() gisteren had ik een bod gedaan op marktplaats, want daar zag ik staan de kerst-cd en de sint-cd van Bert&Ernie, ik zong al mee. maar toen ik de verkoopster mailde bleek het weer zo een verveelde: het waren 'originele kopieen van goede kwaliteit' ja doei, daar ga ik niet voor betalen meid! |
![]() |
|
Dames, heren, 't is geen pret,
'K weet niet waar ik mijn sintcd heb neergezet ![]() Die prachtige plaat is nu dus kwijt, En kon ik 'em niet eens draaien, bij het ontbijt! ![]()
|
|