Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-09-2011, 10:10
Verwijderd
Als je weg wil gaat het geloof ik meer om in iemands buurt zijn en niet de slechte seks? Zo van kggg wat een engerd. Ofzo.

Ik willlll stoppen met uit koffers leven En overal logeren en steeds moeten plannen waar ik slaap
Met citaat reageren
Oud 10-09-2011, 10:43
Verwijderd
woensdag de beste seks gehad die ik me kan voorstellen morgen misschien weer, not sure though..
Met citaat reageren
Oud 10-09-2011, 15:47
DmCraanen
DmCraanen is offline
frrruuussstraaatie. stomme 6000 km tussen ons nu >: (
Oud 15-09-2011, 01:07
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Laatst seks gehad met een jongen waar ik al een halfjaar verliefd op ben. Hij vind me ook wel leuk (hoop ik) maar heb er zelf niet het lef voor gehad om te vragen hoe hij ertegenaan kijkt. Is trouwens al de vierde keer.
Denk dat hij mij alleen voor seks nodig heeft, aangezien hij verder nooit contact zoekt Seks is gewoon zo makkelijk voor mij, het wordt eng als ik hem wil zien op een andere manier, ookal kennen we elkaar al heel lang als vrienden.

Maargoed. Heb zelf ook veel hossels, bijna elke week of anders minstens één per twee weken, dus ik kan me voorstellen dat ik niet echt op relatiemateriaal lijk.
Mijn fuckbuddy heb ik al een maand niet gezien. Hij ligt vast met anderen in bed deze weken. Maakt mij niet zoveel uit, we waren er echt 'voor de handig' voor elkaar

Verder gaat alles prima qua seks, gewoon verliefd. En daar ben ik slecht in. (ben beetje dronken vandaar een vaag verhaal, vergeef me)
Oud 17-09-2011, 11:14
Definite
Definite is offline
Als je er voor kiest om vrijuit te wippen met jan en alleman, maak je het jezelf er inderdaad niet makkelijker op om de aandacht te trekken van iemand die je echt wil om wie je bent en alleen voor jou gaat. Dan zul je het vrees ik moeten zoeken bij iemand buiten je sociale omgeving, want je maakt wel naam voor jezelf op deze manier, everybody talks.
Oud 17-09-2011, 13:02
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Als je er voor kiest om vrijuit te wippen met jan en alleman, maak je het jezelf er inderdaad niet makkelijker op om de aandacht te trekken van iemand die je echt wil om wie je bent en alleen voor jou gaat. Dan zul je het vrees ik moeten zoeken bij iemand buiten je sociale omgeving, want je maakt wel naam voor jezelf op deze manier, everybody talks.
Right.
Oud 17-09-2011, 14:58
Verwijderd
Citaat:
En als dat Sneeuwzwart een jongen was geweest, had je dan hetzelfde gezegd?
Met citaat reageren
Oud 17-09-2011, 16:17
Definite
Definite is offline
Citaat:
Vanuit een persoonlijk standpunt: ja. Ik weet dat de algemene acceptatie grens van wat een vrouw kan maken vertekend is ten opzichte van die van een man (vandaar je vraag ook denk ik), maar persoonlijk vind ik het 'bad business' voor je kansen op 'de markt' (indien je op zoek bent naar houvast en vertrouwen) als je elke week met een ander ligt te krikken. Daarbij maakt het niet uit of je een man of vrouw bent. Persoonlijk ben ik dus ook geen voorstander van een vaste relatie met iemand die zich te pas en te onpas heeft laten naaien door jan en alleman en kan me er dus ook volledig in vinden als een vrouw hetzelfde denkt, om het maar van de andere kant te bekijken.

Geen feitelijke veroordeling or whatever, gewoon een mening.
Oud 17-09-2011, 17:00
Volk
Volk is offline
Citaat:
Een jongen die het met jan en alleman doet is voor mij ook een gigantische afknapper. Mijn interesse is dan meteen weg.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2011, 18:09
Verwijderd
Citaat:
Een jongen die het met jan en alleman doet is voor mij ook een gigantische afknapper. Mijn interesse is dan meteen weg.
Eens. (Wat zijn wij het toch vaak eens. )

Ontopic:
Met citaat reageren
Oud 18-09-2011, 13:07
Verwijderd
Ik heb toch ook nergens verkondigd dat ik daar wel of niet anders over denk? Ik was gewoon benieuwd

ot: Veel te weinig en ik word er een beetje onzeker van.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2011, 23:40
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
De mensen waarmee ik ga zijn vaak individuele mensen die niet al in mijn vriendenkring zaten en die ik al minstens een maand ken. Dus het scheelt qua mijn imago.
Ik zou het zelf ook niet kunnen uithouden of mij vertrouwen als ik een jongen was als vaste relatie. Daarom heb ik al een halfjaar geen relatie meer gehad. Scheelt enorm
Oud 20-09-2011, 14:04
Rationeel
Rationeel is offline
Met citaat reageren
Oud 20-09-2011, 14:35
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Ik weet niet of mensen die daar heel zwaar aan tillen wel een match zijn voor mensen die dat niet doen.
Oud 20-09-2011, 18:07
Verwijderd
Citaat:
Scharrels zoek je per definitie buiten je sociale omgeving.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2011, 20:51
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Scharrels zoek je per definitie buiten je sociale omgeving.
Niet mee eens
Oud 20-09-2011, 21:01
Volk
Volk is offline
Citaat:
Niet mee eens
Mee eens.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2011, 21:20
Definite
Definite is offline
Inderdaad.
Oud 20-09-2011, 21:21
Definite
Definite is offline
Citaat:
De mensen waarmee ik ga zijn vaak individuele mensen die niet al in mijn vriendenkring zaten en die ik al minstens een maand ken. Dus het scheelt qua mijn imago.
Ik zou het zelf ook niet kunnen uithouden of mij vertrouwen als ik een jongen was als vaste relatie. Daarom heb ik al een halfjaar geen relatie meer gehad. Scheelt enorm
Zelfreflectie heb je in ieder geval wel ahaha, nja als jij je er goed bij voelt why not he, leef je leven, alleen heeft het naast zijn voordelen natuurlijk ook zijn nadelen, maar dat weet je zelf ook.
Oud 20-09-2011, 21:40
Verwijderd
Citaat:
Niet mee eens
Naja er zullen inderdaad genoeg mensen zijn die het wel binnen hun sociale omgeving zoeken, maar als je wekelijks nieuwe scharrels hebt, zoals sneeuwzwart zegt te hebben, dan houdt het op een gegeven moment echt op hoor binnen je eigen sociale omgeving....
Met citaat reageren
Oud 20-09-2011, 21:54
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Citaat:
Naja er zullen inderdaad genoeg mensen zijn die het wel binnen hun sociale omgeving zoeken, maar als je wekelijks nieuwe scharrels hebt, zoals sneeuwzwart zegt te hebben, dan houdt het op een gegeven moment echt op hoor binnen je eigen sociale omgeving....
Ja klopt. Dan komen je ze ineens allemaal tegen op hetzelfde feest, kan wel even 'awkward' zijn.
Ik doe mijn ding, ik ben niet zo lang meer in Nederland, en ach, de jongens profiteren er ook van. Een win-win situatie dus.
Oud 21-09-2011, 12:38
Maaike.
Maaike. is offline
Piemels
Oud 21-09-2011, 15:26
Volk
Volk is offline
Met citaat reageren
Oud 21-09-2011, 16:14
bierkoning
bierkoning is offline
Pie-mol
Oud 21-09-2011, 20:01
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Mijn spannendste seksuele ervaring van de laatste twee weken is dat ik droomde dat mijn baas me befte. Valt best tegen. Qua seksleven dan. Voor een droom was het wel weer prima.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2011, 20:01
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Ik noem een piemel altijd een lul. haha, ik en een vriendin hebben er laatst een paar getekend van de jongens waarmee wij naar bed zijn gegaan. Echt te leuk, vanuit de hoek dat je ze je herinnert
Oud 21-09-2011, 22:14
Maaike.
Maaike. is offline
Citaat:
Ik noem een piemel altijd een lul. haha, ik en een vriendin hebben er laatst een paar getekend van de jongens waarmee wij naar bed zijn gegaan. Echt te leuk, vanuit de hoek dat je ze je herinnert
Wtf
Oud 22-09-2011, 12:43
Verwijderd
Hmm ik herinner me het uiterlijk van die van mijn exen echt niet meer precies hoor Zoveel verschil was er nou ook weer niet.

OT: Ja Altijd leuk als we elkaar weer zien.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2011, 15:41
Verwijderd
Ik was m al af aan het vragen of ik nou de enige was die niet zoveel verschil zag tussen piemels!

ot: Er moet meer geseks worden hier. We wonen niet voor niks samen!
Met citaat reageren
Oud 22-09-2011, 17:10
Volk
Volk is offline
Een piemel is een piemel is een piemel. In mijn ogen dan.

Maar piemels zijn niet bepaald mooi of leuk om naar te kijken, dus misschien heb ik gewoon niet goed opgelet.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2011, 19:39
Definite
Definite is offline
Citaat:
Mijn spannendste seksuele ervaring van de laatste twee weken is dat ik droomde dat mijn baas me befte. Valt best tegen. Qua seksleven dan. Voor een droom was het wel weer prima.
ahahaha val jij op je baas
Oud 22-09-2011, 22:34
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
ahahaha val jij op je baas
Nee. Maar het was best prima seks voor droomseks.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2011, 00:19
Verwijderd
oh, ze is zo mooi om te zien, dat alleen al <3
Met citaat reageren
Oud 25-09-2011, 11:27
ST*R
ST*R is offline
Omg de seks is altijd al geweldig maar dit weekend is het allemaal echt mega geil. We worden altijd zó snel opgewonden van elkaar, hij hoeft me maar even aan te raken en ik heb al zin.
Gister dingen gedaan die ik altijd al wilde doen maar nog nooit gedaan had en omfg
Als het ooit uit gaat wil ik hem sowieso als seks buddy houden want met hem heb ik echt de beste seks ever.
Oud 25-09-2011, 12:36
Akhlys
Akhlys is offline
Al de 4e keer dat ze blijft slapen, eerste keer wel seks, de rest van de keren niet meer.. Zo jammer..
Oud 25-09-2011, 19:53
Verwijderd
fucking nice
Met citaat reageren
Oud 28-09-2011, 16:46
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Al de 4e keer dat ze blijft slapen, eerste keer wel seks, de rest van de keren niet meer.. Zo jammer..
leef je uit als ze slaapt
Oud 06-10-2011, 09:00
Verwijderd
And we're back on track
Met citaat reageren
Oud 07-10-2011, 08:28
sc0undrel
sc0undrel is offline
Momenteel heb ik fantastische, übergeile seks met een heerlijk vriendinnetje. Ze is een stuk ouder dan mijn vorige seksuele partners, maar heeft desondanks de strakste poes die ik ooit heb mogen voelen.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2011, 13:42
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Hoe heeft dat met leeftijd te maken dan
Met citaat reageren
Oud 07-10-2011, 13:53
Verwijderd
Citaat:
Ja echt, hè?
Met citaat reageren
Oud 07-10-2011, 13:53
Verwijderd
Als je ouder bent lubber je uit, zodat je op je vijftigste zo'n grote schaamlippen hebt en zo uitgelubberd bent dat je er auto's in kunt duwen en naar het buitenland kunt smokkelen
Met citaat reageren
Oud 07-10-2011, 14:25
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
OMG echt? wat handig

Met citaat reageren
Oud 08-10-2011, 17:30
Verwijderd
Ja, er zijn zelfs vrouwen die op hun dertigste al motors en kleine autotjes (van die 45 km/u) kunnen verstoppen. Vet handig, stiekem hoop ik dat me dat dan ook lukt, lijkt me wel wat
Met citaat reageren
Oud 08-10-2011, 17:45
Verwijderd
Nou ik heb wel eens een filmpje gezien van iemand die min of meer zo'n groot gat had, maar dat was wel een man!
Met citaat reageren
Oud 19-10-2011, 21:08
Pleisterwerk
Pleisterwerk is offline
Mijn nieuwe vriendin heeft mijn libido weer echt een boost gegeven. Heerlijk. We hebben dit weekend een superdeluxe date en de seks (haar eerste keer) beloofd wonderlijk te worden.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2011, 12:03
sc0undrel
sc0undrel is offline
Citaat:
Dat is mijn ervaring. Dus was blij verrast
Met citaat reageren
Oud 22-10-2011, 15:56
Verwijderd
DUs jouw ervaring is dat iedereen die oud wordt uitlubbert?

ot: Samen vakantie hebben bevalt goed. Erg goed
Met citaat reageren
Oud 22-10-2011, 17:35
Verwijderd
Citaat:
Ja, er zijn zelfs vrouwen die op hun dertigste al motors en kleine autotjes (van die 45 km/u) kunnen verstoppen. Vet handig, stiekem hoop ik dat me dat dan ook lukt, lijkt me wel wat
Who needs a handbag?
Met citaat reageren
Oud 02-11-2011, 23:55
Akhlys
Akhlys is offline
Haat aan condooms. Ik presteer helemaal niks met die klote dingen. Ach ja, binnenkort allebei soa test en dan gaan met die banaan.. of niet natuurlijk als de test niet goed uitpakt, maar daar ga ik niet vanuit..

Regels voor berichten