Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ga gewoon door over m'n eten, hoor.
Wat zijn soepen en stoofpotten toch awesome <3 Je kunt er heel veel tegelijkertijd van maken, echt liters, dat gaat met ander eten wat minder makkelijk. En als je er vlees in stopt dan wordt het heel mals. En je hoeft er heel weinig moeite voor te doen tijdens het koken, want het moet gewoon op een laag vuurtje en dat was het. Het is heel licht eten, maar het vult als de ziekte, want het bestaat hoofdzakelijk uit water. Waardoor je dus na een uurtje weer honger hebt, en dan kun je er nog meer van eten, wat prettig is want het is lekker. Ja, soepen en stoofpotten <333 Ik moet ze vaker maken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik gebruik bijna nooit Engelse woorden, want mijn Engels klinkt nooit echt Engels. Ik heb grote moeite met de Engelse r op het begin of voor een l. En de klemtoon. En de lengte van de klinkers. En de intonatie. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar dat klinkt als een goede soep ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Inb4 'niet waar!!1!' van mensen met onderontwikkelde smaakpapillen, mensen die niet weten wat voor troep er in bioindustrievoeder zit, en mensen die zich niet hebben verdiept in de aanslag die de bioindustrie heeft op het milieu. Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Meh met al dat gewauwel over simpel doch goed voedsel krijg ik zin om weer een fuckload boeren- of zuurkool te maken. Zonder worst want dat vind ik maar niets. Dan liever een bal gehakt, stukje kipfilet of nog het állerbeste: draadjesvlees. Want dat is teh pwn.
En voor de stedentrip: Stockholm is de shit. Trouwens om mijn imago nog verder naar de gallemiezen te helpen: ik heb nog meer WoW-karakters ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|