Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-12-2010, 02:44
Verwijderd
Citaat:
Kom dan ik heb mijn schoenen al aan hoor!
waar woon je? Groningen?
Advertentie
Oud 19-12-2010, 02:44
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Den Haag ook goed?
Oud 19-12-2010, 02:46
Verwijderd
ik kom eraan!
als ik snel loop ben ik er over een weekje of drie al better get ready
Oud 19-12-2010, 02:49
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
dan ga ik wel alleen. Damn, ik heb echt een vriend nodig voor dit soort dingen
Tot straks!
Oud 19-12-2010, 03:46
Verwijderd
En, was het wat, LP?
Oud 19-12-2010, 04:12
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja was lekker. Kwam zelfs mensen tegen, ik had echt een wtf moment tot 2x toe
Daarna een mental breakdown toen ik dacht aan hoe fijn mijn hondje dit zou hebben gevonden (terwijl ik de route liep die ik altijd met hem liep). Was wat minder.
Toen over zeldzame maagdelijke sneeuw gelopen langs een begraafplaats. Als je zo para bent als ik, is dat ook niet een heel goed idee. En weer terug over een pad waar al dagen niemand had gelopen (het pad kronkelt nogal en als je niet weet waar de weg is, lig je ineens in de sloot enzo ). Gelukkig heb ik daar vaak met mijn hondje gelopen en kan ik dat pad dromen. Dacht ik, bij het einde liep ik toch niet helemaal meer op het pad en stond ik ineens tot over mijn enkels in de sneeuw. Nog een sneeuwengel gemaakt, in de sneeuw geschreven (met mijn aansteker, geen gele sneeuw voor de deur, ik wou dat ik het kon ) en nu lig ik koud in bed.

Maar het was wel even lekker, had ik nodig. Die huilbui ook, ik voel me nu weer emotioneel stabiel
Oud 19-12-2010, 05:02
Verwijderd
Ik had duidelijk wel in het hotel moeten slapen, er is bizar veel sneeuw bijgevallen en ik denk dat er nog niet gestrooid is
Oud 19-12-2010, 05:57
Verwijderd
Er was inderdaad nog niet gestrooid, dus ik zit nu weer thuis te wachten tot dat wel gebeurd/om 8 uur de eerste bus rijdt Gelukkig stond ik niet alleen vandaag. Wat een sneeuw
Oud 19-12-2010, 07:11
Verwijderd
Nou de bussen rijden niet en er is nog steeds niet gestrooid dus ik heb sneeuwvrij gekregen. Nu twijfel ik of ik m'n bed weer in duik of iets nuttigs ga doen.
Oud 19-12-2010, 08:19
Batave
Batave is offline
Goeiemorgen
Oud 19-12-2010, 08:36
Verwijderd
Best lekker, sneeuwvrij Ik ben een beetje moooeee Als ik nu niet een sportpartner had, was ik gewoon in mijn bed blijven liggen
Oud 19-12-2010, 08:40
Verwijderd
Bah, er is een programma op Villa Achterwerk, waarin kinderen kletsen over een onderwerp, deze keer 'dik zijn'.
Zit er een ongelooflijk schattig mooi meisje, dat echt zo klein en ielig is, en die vind zichzelf te dik. Zit ze uit te leggen dat er 'wel wat bij haar benen af mag, en ook bij haar kont...' Het kind is denk ik 8 ofzo.
Oud 19-12-2010, 08:41
Verwijderd
En een Surinaams jongetje met een normaal postuur vertelt dat z'n oma hem te dun vindt
Oud 19-12-2010, 09:53
Verwijderd
Goeiemorgen.
Oud 19-12-2010, 09:57
Batave
Batave is offline
Tell me what'd I saai? (8)
Oud 19-12-2010, 10:41
Verwijderd
ZOOOOOO ik heb me lopen te dromen
ik stond bij de kerk, in een mooi zwart pak. Het was wisselend 1950 en nu, iedereen had mooie kleren aan. Er hing een vreemde sfeer, ongrijpbaar. Opeens komt er een begrafenisstoet aan. Ik zit ingeklemd tussen de stoet en de kerk. Eerst komen de kleine kistjes, met de overleden kindertjes. Dan worden de kisten groter en groter. Tussendoor waren er ook mensen met meubels aan het slepen. Zo raar. Ik voelde me niet goed worden, was aan het instorten ofzo. Een vrouw zei: 'dit leek me juist wel iets voor jou, zo macaber.' Ik zei 'ik trek dit niet meer geloof ik.' De stoet ging door en zo traag, de kisten waren vreemdvormig en groot. Ik telde 14 lijkkisten. Eindelijk kon ik wegvluchten. Ik probeer de kerk om te gaan maar daar staan ze weer. Ik vlucht een bakkerij binnen en ga onder bij het raam zitten, bij de deuropening. Daar komen opeens familieleden aan, ze kijken blij en ze hebben allemaal een lijk op hun rug. Ik word intens misselijk van die bungelende ledematen dus ik kijk weg. De lijken hebben een ijzeren maan op hun hoofd. De bakker klikt er een soort bak aan vast die hij vult met water. De mensen drinken het water via de neus van de lijken op. De mensen met kleine lijken zijn teleurgesteld want de kinderen hebben kleinere ijzeren helmpjes op en zij hebben dus minder water. De lijken zijn een soort vochtzakken geworden. Er begint harde muziek te spelen, een ondraagbare hoge toon. Ik ga plat op de grond liggen zodat ik niet meer naar de lijkdragers hoef te kijken.
Oud 19-12-2010, 10:43
Batave
Batave is offline
:l
Oud 19-12-2010, 11:13
Verwijderd
en ik zit onder sneeuw. De buurjongetjes gooien sneeuwballen tegen het raam. Deed ik voor de grap het raam open en toen snel weer dicht voordat die sneeuwbal er was. maar met een iets te harde klap, waardoor het raam weer openvloog. Bam, sneeuwbal in mijn bakkes
Oud 19-12-2010, 11:16
Chick Rock
Chick Rock is offline
oeps
Oud 19-12-2010, 11:17
Verwijderd
ja en die gasten zijn één bonk spier dus het deed stiekem wel een beetje pijn ook
Oud 19-12-2010, 11:17
Chick Rock
Chick Rock is offline
He, volgens mij is de AH open vandaag. Misschien straks even melk + chocopoeder kopen, kan ik warme chocolademelk maken . Ik heb nog een bus slagroom mmm
Oud 19-12-2010, 11:18
Chick Rock
Chick Rock is offline
Bij 'buurjongetjes' dacht ik toch aan jochies van een haar of 7, maar bij 'één bonk spier' toch niet.
Oud 19-12-2010, 11:19
Verwijderd
Citaat:
Bij 'buurjongetjes' dacht ik toch aan jochies van een haar of 7, maar bij 'één bonk spier' toch niet.
ja dat dacht ik al nee ze zijn 17 en 14. Maar echt van die sportkereltjes, altijd als ze op bezoek zijn gaan ze met hun spieren rollen en mij en mijn zus optillen enzo.
Oud 19-12-2010, 11:19
Verwijderd
Citaat:
ja en die gasten zijn één bonk spier dus het deed stiekem wel een beetje pijn ook
Hoe oud zijn ze dan? Niet een beetje te oud om sneeuwballen tegen ramen te gooien?
Oud 19-12-2010, 11:21
Verwijderd
Citaat:
Hoe oud zijn ze dan? Niet een beetje te oud om sneeuwballen tegen ramen te gooien?
te oud? Mijn vader doet vrolijk mee hoor die rent als een gek voorbij en gebruikt zijn twee meter lange lichaam om af en toe een gezicht in de sneeuw te duwen.
Oud 19-12-2010, 11:21
Verwijderd
Citaat:
zit daar een leeftijd aan vast
Oud 19-12-2010, 11:26
Verwijderd
Citaat:
zit daar een leeftijd aan vast
Om sneeuwballen te gooien niet, maar als ik kinderen zou hebben zou ik het toch niet leuk vinden als ze na hun twaalfde nog op zondagochtend sneeuwballen tegen ramen gooiden. En al helemaal niet op zondagochtend.
Oud 19-12-2010, 11:28
Verwijderd
nah, mijn ouders hebben supergoed contact met de buren, mijn buurvrouw en mijn moeder zijn nu aan het wandelen in de bossen en de buurman is bij ons aan het lunchen met mijn vader. En ik zit op zolder huiswerk te maken terwijl de snotapen sneeuwballen gooien. Eigenlijk komen mijn ouders en de buren wel bijna dagelijks bij elkaar over de vloer ofzo. Dan mogen sneeuwballen wel. Sowieso wel.
Oud 19-12-2010, 11:28
Verwijderd
Als ze dat bij wildvreemden doen, zou ik het ook stom vinden.
Oud 19-12-2010, 11:30
Verwijderd
Citaat:
Om sneeuwballen te gooien niet, maar als ik kinderen zou hebben zou ik het toch niet leuk vinden als ze na hun twaalfde nog op zondagochtend sneeuwballen tegen ramen gooiden. En al helemaal niet op zondagochtend.
Ik snap echt niet wat daar problematisch aan is maar goed.
sneeuw is een vrijbrief om lekker te klieren.
Oud 19-12-2010, 11:31
Lorelei
Lorelei is offline
Ik zit ingesneeuwd in Driebergen. Ik had eigenlijk met Medeia afgesproken maar ik kan er niet komen
Oud 19-12-2010, 11:32
Verwijderd
Het is weer precies als vorig jaar rond deze tijd zeg.
Oud 19-12-2010, 11:38
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
ja dat dacht ik al nee ze zijn 17 en 14. Maar echt van die sportkereltjes, altijd als ze op bezoek zijn gaan ze met hun spieren rollen en mij en mijn zus optillen enzo.
Oud 19-12-2010, 11:39
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik vind het echt hilarisch hoe het hele leven stilstaat als er wat sneeuw valt en de NS maar reclamespotjes maken waarin ze vertellen hoe goed ze zijn voorbereid op het winterweer
Oud 19-12-2010, 11:39
Chick Rock
Chick Rock is offline
Er ligt hier overigens bijna niks 1 cm ofzo
Oud 19-12-2010, 11:52
Verwijderd
vandaag wil ik knallen anders word ik morgen weer geestelijk mishandeld door 'n docent. Dus het moet. Al slaap ik NIET
Oud 19-12-2010, 11:53
Tink*
Tink* is offline
Ik ben echt zo blij dat hier in vergelijking weinig ligt, vorig jaar hadden wij alle shit en nu ligt het in het westen, dikke prima.
Oud 19-12-2010, 11:58
Verwijderd
aahw ik vind elmer echt zielig nu. Hij heeft net een uur in de keuken soep staan maken voor zijn collega's maar hij kan er niet komen vanwege het treinverkeer dat helemaal plat ligt!!
Oud 19-12-2010, 11:58
Verwijderd
Citaat:
Nou de bussen rijden niet en er is nog steeds niet gestrooid dus ik heb sneeuwvrij gekregen. Nu twijfel ik of ik m'n bed weer in duik of iets nuttigs ga doen.
Wow sneeuwvrij, dat is wat ik alleen ken uit ouderwetse kinderboeken. En zo te zien lig je weer in bed?

Citaat:
Ik vind het echt hilarisch hoe het hele leven stilstaat als er wat sneeuw valt en de NS maar reclamespotjes maken waarin ze vertellen hoe goed ze zijn voorbereid op het winterweer
Ik vind het minder hilarisch als mijn eigen plannen niet doorgaan door o.a. die kutns. Al heeft het inderdaad wel wat, die verstilling.

Citaat:
vandaag wil ik knallen anders word ik morgen weer geestelijk mishandeld door 'n docent. Dus het moet. Al slaap ik NIET
Toi toi toi.
Oud 19-12-2010, 12:00
Tink*
Tink* is offline
Op de middelbare school was er altijd wel elk jaar een keer ijsvrij, maar nooit sneeuwvrij.
Oud 19-12-2010, 12:01
Verwijderd
Citaat:
aahw ik vind elmer echt zielig nu. Hij heeft net een uur in de keuken soep staan maken voor zijn collega's maar hij kan er niet komen vanwege het treinverkeer dat helemaal plat ligt!!
Dat had je natuurlijk van te voren kunnen bedenken, nouja heb je iig soep voor zometeen
Oud 19-12-2010, 12:02
Verwijderd
Citaat:
Dat had je natuurlijk van te voren kunnen bedenken, nouja heb je iig soep voor zometeen
ja ik zei vrijdag al dat hij gek was als hij het zou proberen, maar elmer blijft altijd optimistisch, vandaar.
En we hebben superveel soep nu inderdaad
Oud 19-12-2010, 12:03
Verwijderd
Nu nog een masterplan bedenken om op salsa te komen vanavond. Hmmmmm.
Oud 19-12-2010, 12:04
Verwijderd
Citaat:
Nu nog een masterplan bedenken om op salsa te komen vanavond. Hmmmmm.
De fiets

Ik heb trouwens een goede vinding bedacht, een sneeuwschuif die je voorop de fiets kan zetten
Oud 19-12-2010, 12:05
Verwijderd
Citaat:
De fiets

Ik heb trouwens een goede vinding bedacht, een sneeuwschuif die je voorop de fiets kan zetten
ja en dan komt er een hobbel op de weg en maak je een mooie salto
Oud 19-12-2010, 12:08
Verwijderd
Citaat:
ja en dan komt er een hobbel op de weg en maak je een mooie salto
Dat valt natuurlijk te voorkomen door een veer erin te bevestigen
Oud 19-12-2010, 12:08
Verwijderd
Citaat:
De fiets

Oh, ja, uiteraard, maar op sommige plekken ligt echt 20 cm dus ik vraag me af of ik beter niet het héle stuk kan lopen (maar dat is dan weer wat ver).
Daarmee moet je naar Het beste idee van Nederland. Al vraag ik me af of het niet nóg zwaarder trappen zal zijn...
Oud 19-12-2010, 12:09
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik vind het minder hilarisch als mijn eigen plannen niet doorgaan door o.a. die kutns. Al heeft het inderdaad wel wat, die verstilling.
Dat is zo. Ik hoef ook nergens heen, dus voor mij is het een dikke /care. Als ik in Utrecht woonde zou ik iets minder blij zijn . Maar ik vind het gewoon grappig dat Nederlanders altijd zo onder de indruk zijn van wat sneeuw, terwijl in bv Skandinavië veel meer valt en alles daar gewoon doorgaat.
Oud 19-12-2010, 12:09
Verwijderd
Citaat:
ja ik zei vrijdag al dat hij gek was als hij het zou proberen, maar elmer blijft altijd optimistisch, vandaar.
En we hebben superveel soep nu inderdaad
Altijd de rasoptimist!
Oud 19-12-2010, 12:12
Verwijderd
Citaat:
Dat is zo. Ik hoef ook nergens heen, dus voor mij is het een dikke /care. Als ik in Utrecht woonde zou ik iets minder blij zijn . Maar ik vind het gewoon grappig dat Nederlanders altijd zo onder de indruk zijn van wat sneeuw, terwijl in bv Skandinavië veel meer valt en alles daar gewoon doorgaat.
Ik ben daar ook opnieuw verbaast over ja! Toen ik daar woonde was het grootste probleem of je al je extra kleren en jas kwijt zou kunnen bij een garderobe, zodat je niet in drie lagen op de dansvloer stond, maar verder heb ik (en niemand niet) óóit iets gelaten om de sneeuw, vertraging gehad of wat dan ook. Zelfs in Kiruna niet.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten