Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Wat is 'ie al groot
![]() Ik vind het heel raar dat baby's een bepaald gedeelte van hun hersenen missen. (Het gedeelte dat ervoor zorgt dat we dingen kunnen onthouden, dat is bij hen nauwelijks aanwezig/sterk onderontwikkeld.) Ik word er een beetje ongemakkelijk van. Het is een beetje een fantoompijn-achtig gevoel. "WAAROM MIS JE EEN STUK VAN JE HERSENEN, BABY", zou ik tegen ze zeggen, maar tegen de tijd dat ze antwoord kunnen geven zijn ze mijn vraag allang vergeten. Omdat ze een stuk van hun hersenen missen. Fffff. Ik weet ook nog hoe het was om 3 te zijn en je niets te herinneren van zo kort geleden, dat voelde heel raar, maar nu ik er (iets) meer over weet is het nog raarder. Anti-ban ontopic: Ik waardeer het broodje dat ik straks ga maken. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Spoiler
Ontopic: nog steeds het broodje. Ik heb 'm nog niet gemaakt want ik ben erg lui. Ik waardeer ook m'n nieuwe zoutmolen, want hij werkt op batterijen ( ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() OT: Ik waardeer dat er mensen zijn die waarschijnlijk ook mijn T-shirts zouden kopen als ik net zo goed kon tekenen als (bijv.) N00dles.
|
Zojuist liep een man langs in 17e-eeuwse outfit, compleet met veren op zijn hoed en gespen op zijn schoenen, helemaal in het zwart, met glanzende stoffen en alles, heel sjiek, en hij droeg een enorme oranje swiffer. WTFFFF
![]() ![]() ![]() ![]() Oh en de postbode heeft lang haar en ruikt naar wiet. Ik zag hem laatst in het dorp, toen was hij niet aan het werk maar hij had wel zijn postbodejasje nog aan ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Vooralsnog waardeer ik brownies met ijs.
||
Citaat:
![]() Ik versta echt geen reet van Keuls (alleen heeeeel soms, als ik weet waar het over gaat). Of andere duitse dialecten. Hoogduits en anders is het jammer ![]() Ot: dat de visite zo opbokt ![]()
|
de nieuwe layout van io9, kotaku en gizmodo etc.
||
Citaat:
RUT, RUUT, RUUT, RUUT SIN DE RUUUSEEEE ![]() Hij kan gelukkig ook wel Hochdeutsch, maar als ik met zijn familie optrek dan moet ik echt wel aan het keuls. Het is wel heel tof ja ^^ |
![]() |
|
"De culthit The Big Lebowski uit 1998 krijgt een vervolg. Dat zegt Tara Reid, die in de film van Joel en Ethan Coen Bunny Lebowksi speelde, tegen de Amerikaanse filmsite Hollywood.tv.
Reid kondigt aan dat de hele cast van The Big Lebowski terugkomt voor het vervolg. Eerder gingen ook al geruchten over een vervolg op de film met in de hoofdrol Jeff Bridges als The Dude. De Oscarwinnaar is dit jaar in Nederland te zien in de western True Grit, ook een film van de Coen-brothers. Bridges zei vorig jaar nog dat er geen plannen zijn voor Big Lebowksi 2, maar dat hij daar wel voor te porren is. De 35-jarige Reid is de laatste maanden vooral in het nieuws door haar veelvuldige drank- en drugsmisbruik. Ze werkt dit jaar ook aan American Pie 4." |
![]() |
|
YESSSS!! Ik heb EINDELIJK gevonden wat de originele versie van het liedje is!
Het is een Italiaans lied uit eind 19e eeuw, geschreven voor een AUTO. Het werd beroemd buiten Italie toen Strauss naar Italie reisde en het hoorde en dacht dat het een traditioneel italiaans volkslied was en het in een liederencyclus of opera verwerkte. Hier: edit: ik had het fout - het gaat dus om de DICHTER Strauss. Die heeft het beroemd gemaakt. Nevertheless! Laatst gewijzigd op 03-02-2011 om 11:21. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn wiskundeleraar legde vandaag uit dat Pythagoras les gaf aan twee groepen: de groep die het waardig was om vóór het gordijn te zitten dat zijn lokaal in tweeën verdeelde en hem dus kon zien, en de groep die erachter zat en hem alleen kon horen. Ik zat bij de drie leerlingen die het waardig zouden zijn geweest om voor het gordijn te zitten
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Interessante lesmethoden houden ze er tegenwoordig op na.. ![]()
||
Citaat:
Maar goed dat je dat snapte! ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Appreciatietopic/waardeertopic. Missy | 500 | 21-12-2009 21:26 | |
De Kantine |
Appreciatietopic/waardeertopic. Verwijderd | 500 | 10-08-2009 14:43 | |
De Kantine |
Saaicred #588 Daboman | 500 | 29-04-2009 13:28 | |
De Kantine |
Waardeertopic Verwijderd | 3 | 29-04-2009 12:01 | |
De Kantine |
De Saaitine 576 Verwijderd | 500 | 12-04-2009 21:19 | |
De Kantine |
Wat saai z.g! - Weet jij het antwoord? Sms 'ik weet het antwoord' naar #57! TopDrop | 500 | 06-11-2007 17:13 |