Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-01-2011, 10:54
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
Ik spotte er gisteravond één
Ik zie die dingen echt overal. Ook in Nieuwegein enzo.
Oud 29-01-2011, 10:57
Verwijderd
Citaat:
Ik zie die dingen echt overal. Ook in Nieuwegein enzo.
Ja, dat is het idee zegmaar
Oud 29-01-2011, 11:00
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik kan mijn vis, Keesje, wel waarderen. Hij is zo lief en het wordt er helemaal gezellig van op mijn kamertje hier
Oud 29-01-2011, 11:10
Verwijderd
@Noedelhap&Absinthe,
dat vond ik dus ook maar ik vraag mij af hoe die makers uberhaupt op het idee zijn gekomen voor zo'n site
Oud 29-01-2011, 12:18
Cherry Springs
Citaat:
Ja, dat is het idee zegmaar
Dat snap ik, ja. Ik zie alleen niet waarom dat zo bijzonder is.
Oud 29-01-2011, 12:22
Noedelhap
Noedelhap is offline
Haha, nu ik mijn Facebook op Piratenengels heb staan, krijg ik zelfs mailtjes 'Ye Olde Facebook' van mensen die 'weighin' in on thar own recent Tales'
Oud 29-01-2011, 12:23
Verwijderd
Citaat:
Haha, nu ik mijn Facebook op Piratenengels heb staan, krijg ik zelfs mailtjes 'Ye Olde Facebook' van mensen die 'weighin' in on thar own recent Tales'
Je blijft ook maar dingen zien, zo geniaal <3 . Ik waardeer het nog het meest dat er iemand is geweest die er tijd in heeft gestoken om English (pirate) te schrijven
Oud 29-01-2011, 12:27
Verwijderd
Citaat:
Dat snap ik, ja. Ik zie alleen niet waarom dat zo bijzonder is.
Dan moet je dat stukje van Mondo Leone even lezen. Of niet, je hoeft het niet te snappen.
Oud 29-01-2011, 12:53
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik heb facebook ook even op pirate gehad, maar toen snapte ik van heel veel knoppen niet meer wat ze betekenden dus nu staat 'ie maar weer gewoon op NL...
Oud 29-01-2011, 13:04
Batave
Batave is offline
Citaat:
Offtopic: Toch niet de Nederlandse he
Amerikaanse, Nederlandse is nog een beetje afwachten .
Oud 29-01-2011, 15:02
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Je blijft ook maar dingen zien, zo geniaal <3 . Ik waardeer het nog het meest dat er iemand is geweest die er tijd in heeft gestoken om English (pirate) te schrijven
Ja idd

Citaat:
Ik heb facebook ook even op pirate gehad, maar toen snapte ik van heel veel knoppen niet meer wat ze betekenden dus nu staat 'ie maar weer gewoon op NL...
Haha, dat heb ik ook. Het is zoiets als een nieuwe gave bank hebben en er dan niet op willen zitten omdat je bang bent dat er iets stuk gaat.
Oud 29-01-2011, 20:06
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Je kunt google ook op pirate zetten. En ook op Elmer Fudd.
Oud 29-01-2011, 21:05
Verwijderd
Geels avatar
Oud 29-01-2011, 23:21
Verwijderd
ik waardeer mijn kind

en ik waardeer ook dat hij nu beneden met z'n paps zit te gamen zodat ik ongestoord een paar uurtjes z's kan pakken <3
Oud 29-01-2011, 23:26
Verwijderd
Wat is 'ie al groot

Ik vind het heel raar dat baby's een bepaald gedeelte van hun hersenen missen. (Het gedeelte dat ervoor zorgt dat we dingen kunnen onthouden, dat is bij hen nauwelijks aanwezig/sterk onderontwikkeld.) Ik word er een beetje ongemakkelijk van. Het is een beetje een fantoompijn-achtig gevoel. "WAAROM MIS JE EEN STUK VAN JE HERSENEN, BABY", zou ik tegen ze zeggen, maar tegen de tijd dat ze antwoord kunnen geven zijn ze mijn vraag allang vergeten. Omdat ze een stuk van hun hersenen missen. Fffff.

Ik weet ook nog hoe het was om 3 te zijn en je niets te herinneren van zo kort geleden, dat voelde heel raar, maar nu ik er (iets) meer over weet is het nog raarder.

Anti-ban ontopic: Ik waardeer het broodje dat ik straks ga maken.
Oud 30-01-2011, 00:22
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik weet ook nog hoe het was om 3 te zijn en je niets te herinneren van zo kort geleden, dat voelde heel raar, maar nu ik er (iets) meer over weet is het nog raarder.
Kun jij je nog herinneren toen je 3 was hoe je je voélde dat je alles vergat? Mijn vroegste herinnering is van mn 6e ofzo.
Oud 30-01-2011, 00:34
Verwijderd
Citaat:
Kun jij je nog herinneren toen je 3 was hoe je je voélde dat je alles vergat? Mijn vroegste herinnering is van mn 6e ofzo.
Ik heb zelfs nog 1 herinnering dat ik op de commode lag en verschoond werd. Ik heb heel lang gezocht of ik het niet van een foto had, maar ik heb tot nu toe niks kunnen vinden. Daarna zijn de eerste herinneringen van toen ik drie was. Dat ik bij mijn overbuurmeisje ging klapperen aan de brievenbus of ze buiten kwam spelen. Of die keer dat ik keihard op mijn kont ging en pijn had aan mijn stuitje.
Oud 30-01-2011, 01:02
Verwijderd
Citaat:
Spoiler vanwege offtopic.

Spoiler

Ontopic: nog steeds het broodje. Ik heb 'm nog niet gemaakt want ik ben erg lui. Ik waardeer ook m'n nieuwe zoutmolen, want hij werkt op batterijen () en daardoor kan ik nu zeezout doen op de tomaten waarmee ik m'n honger probeer te stillen.
Oud 30-01-2011, 09:53
Nona
Nona is offline
Ik waardeer de discussie over herinneringen, dus ik heb er een apart topic over geopend.
Oud 30-01-2011, 12:03
Verwijderd
dat mn nicht net belde om af te spreken, meestal moet ik t initiatief nemen
Oud 30-01-2011, 13:12
Verwijderd
KOFFIEKOFFIEKOFFlEKOFFIE
Oud 30-01-2011, 13:32
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
KOFFIEKOFFIEKOFFlEKOFFIE
ik waardeerde de verstopte niet-I in moz' derde koffie
Oud 30-01-2011, 13:42
Verwijderd
's avonds whiskey, 's ochtends multivitamine. en dan liters van het tweede.
Oud 30-01-2011, 18:57
Noedelhap
Noedelhap is offline
Iemand heeft een t-shirt gekocht met een tekening van mij erop Mijn eerste sale op RedBubble!
Oud 30-01-2011, 19:12
Geel
Geel is offline
Citaat:
Iemand heeft een t-shirt gekocht met een tekening van mij erop Mijn eerste sale op RedBubble!
Gefeliciteerd!

OT: Ik waardeer dat er mensen zijn die waarschijnlijk ook mijn T-shirts zouden kopen als ik net zo goed kon tekenen als (bijv.) N00dles.
Oud 31-01-2011, 09:35
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Gefeliciteerd!

OT: Ik waardeer dat er mensen zijn die waarschijnlijk ook mijn T-shirts zouden kopen als ik net zo goed kon tekenen als (bijv.) N00dles.
Dank je, en probeer het gewoon eens. Ik heb wat bestaand werk geupload naar RedBubble, heel laagdrempelig.
Oud 31-01-2011, 09:36
Noedelhap
Noedelhap is offline
Oh, en ik kan Van der Graaf Generator en Jethro Tull wel waarderen En koffie. Goed wakker worden zo.
Oud 31-01-2011, 10:47
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Zojuist liep een man langs in 17e-eeuwse outfit, compleet met veren op zijn hoed en gespen op zijn schoenen, helemaal in het zwart, met glanzende stoffen en alles, heel sjiek, en hij droeg een enorme oranje swiffer. WTFFFF dit is echt het tofste dorp ooit, ik kijk liever uit het raam dan naar de TV
Oh en de postbode heeft lang haar en ruikt naar wiet. Ik zag hem laatst in het dorp, toen was hij niet aan het werk maar hij had wel zijn postbodejasje nog aan
Oud 31-01-2011, 11:29
Verwijderd
Ik waardeer heel heel heel erg dat ik zojuist de eerste sneeuwklokjes van het jaar heb gezien. En als ik me niet vergis zag ik ook een paar verdwaalde krokussen. De lente komt eraan
Oud 31-01-2011, 12:03
Roosje
Roosje is offline
Ik waardeer het verschrikkelijk dat ik morgen voor vijf dagen naar IJsland ga met mijn papa want ze hebben er IJslandse paarden en mijn papa is tof <3

Kijk nou! <3
Oud 31-01-2011, 14:40
Verwijderd
Net zat ik in de auto en het verkeer van vier kanten stond vijf minuten stil omdat er acht lieve dikke ganzen het kruispunt over waggelden. Ik waardeer dat altijd wel, even lekker op pauze met z'n allen <3
Oud 31-01-2011, 21:44
Verwijderd
Vandaag kocht ik een badjas en nu draag ik hem en hij is heerlijk zacht en cozy.
Oud 31-01-2011, 22:07
Cherry Springs
Citaat:
Je kunt google ook op pirate zetten. En ook op Elmer Fudd.
Ik zou het heel erg waarderen als Facebook in Elmer Fudd kwam. Of in Bork Bork Bork!

Vooralsnog waardeer ik brownies met ijs.
Oud 01-02-2011, 09:27
Nona
Nona is offline
Hihi, ik heb mijn fb net op Latijn gezet.

Zal wel snel vervelen en dat gaat hij terug naar Engels, maar het is wel leuk.
Oud 01-02-2011, 14:05
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik hoop dat het er ook in allemaal dialecten komt. Dan gaat de mijne uiteraard van Duits naar Keuls, omdat ik verliefd ben.
Oud 01-02-2011, 14:28
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik hoop dat het er ook in allemaal dialecten komt. Dan gaat de mijne uiteraard van Duits naar Keuls, omdat ik verliefd ben.
Omg je vriendje komt uit Keulen? <3
Ik versta echt geen reet van Keuls (alleen heeeeel soms, als ik weet waar het over gaat). Of andere duitse dialecten. Hoogduits en anders is het jammer

Ot: dat de visite zo opbokt
Oud 01-02-2011, 23:00
Carn
Carn is offline
de nieuwe layout van io9, kotaku en gizmodo etc.
Oud 02-02-2011, 12:18
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Omg je vriendje komt uit Keulen? <3
Ik versta echt geen reet van Keuls (alleen heeeeel soms, als ik weet waar het over gaat). Of andere duitse dialecten. Hoogduits en anders is het jammer

Ot: dat de visite zo opbokt
Oh ik wel, want Keuls is BIJNA zuid-limburgs en ik kom uit Mestreech dus dat versta ik wel!

RUT, RUUT, RUUT, RUUT SIN DE RUUUSEEEE

Hij kan gelukkig ook wel Hochdeutsch, maar als ik met zijn familie optrek dan moet ik echt wel aan het keuls. Het is wel heel tof ja ^^
Oud 02-02-2011, 16:50
Missy
Missy is offline
Studie, nieuwe project en deze week erbij.
Oud 02-02-2011, 17:18
Noedelhap
Noedelhap is offline
"De culthit The Big Lebowski uit 1998 krijgt een vervolg. Dat zegt Tara Reid, die in de film van Joel en Ethan Coen Bunny Lebowksi speelde, tegen de Amerikaanse filmsite Hollywood.tv.

Reid kondigt aan dat de hele cast van The Big Lebowski terugkomt voor het vervolg. Eerder gingen ook al geruchten over een vervolg op de film met in de hoofdrol Jeff Bridges als The Dude. De Oscarwinnaar is dit jaar in Nederland te zien in de western True Grit, ook een film van de Coen-brothers.

Bridges zei vorig jaar nog dat er geen plannen zijn voor Big Lebowksi 2, maar dat hij daar wel voor te porren is. De 35-jarige Reid is de laatste maanden vooral in het nieuws door haar veelvuldige drank- en drugsmisbruik. Ze werkt dit jaar ook aan American Pie 4."
Oud 02-02-2011, 18:44
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
YESSSS!! Ik heb EINDELIJK gevonden wat de originele versie van het liedje is!
Het is een Italiaans lied uit eind 19e eeuw, geschreven voor een AUTO.
Het werd beroemd buiten Italie toen Strauss naar Italie reisde en het hoorde
en dacht dat het een traditioneel italiaans volkslied was en het in een liederencyclus
of opera verwerkte.
Hier:

edit: ik had het fout - het gaat dus om de DICHTER Strauss. Die heeft het beroemd gemaakt. Nevertheless!

Laatst gewijzigd op 03-02-2011 om 11:21.
Oud 02-02-2011, 19:05
Noedelhap
Noedelhap is offline
"Ruim een kwart van de kiezers die op de PVV hebben gestemd, denkt dat Geert Wilders minister is. Dit blijkt uit een peiling van onderzoeksbureau Synovatye in opdracht van NRC Handelsblad. Van alle Nederlanders denkt een op de zes dat."
Oud 02-02-2011, 19:06
Verwijderd
Citaat:
"Ruim een kwart van de kiezers die op de PVV hebben gestemd, denkt dat Geert Wilders minister is. Dit blijkt uit een peiling van onderzoeksbureau Synovatye in opdracht van NRC Handelsblad. Van alle Nederlanders denkt een op de zes dat."
Ja ik moest dat echt drie keer lezen voor ik het geloofde.
Oud 02-02-2011, 21:17
Miekje*
Miekje* is offline
Ik ga naar Omnia oh my god oh my god ik kan het niet geloven man <3<3<3.
Oud 02-02-2011, 22:03
Chick Rock
Chick Rock is offline
Gegeten bij een vriendin en haar vriend, was hartstikke gezellig <33
Oud 02-02-2011, 22:06
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
RTL 5 films <3 lekker niet nadenken.
Oud 02-02-2011, 22:22
Verwijderd
Mijn wiskundeleraar legde vandaag uit dat Pythagoras les gaf aan twee groepen: de groep die het waardig was om vóór het gordijn te zitten dat zijn lokaal in tweeën verdeelde en hem dus kon zien, en de groep die erachter zat en hem alleen kon horen. Ik zat bij de drie leerlingen die het waardig zouden zijn geweest om voor het gordijn te zitten
Oud 02-02-2011, 22:23
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Mijn wiskundeleraar legde vandaag uit dat Pythagoras les gaf aan twee groepen: de groep die het waardig was om vóór het gordijn te zitten dat zijn lokaal in tweeën verdeelde en hem dus kon zien, en de groep die erachter zat en hem alleen kon horen. Ik zat bij de drie leerlingen die het waardig zouden zijn geweest om voor het gordijn te zitten

Interessante lesmethoden houden ze er tegenwoordig op na..
Oud 02-02-2011, 22:33
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Was Pythagoras niet van a2 x b2 = c2?
Volgens mij was dat het enige wat ik snapte aan wiskunde

Ot: hopjesvla
Oud 02-02-2011, 22:34
Geel
Geel is offline
Citaat:
Was Pythagoras niet van a2 x b2 = c2?
Volgens mij was dat het enige wat ik snapte aan wiskunde