Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-12-2010, 22:59
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Godver, simply irresistable is echt een slechte film ik heb hem al 1000x gezien, want SMG, maar ik besef nu pas dat het nergens over gaat ga wel saw kijken.
Advertentie
Oud 22-12-2010, 23:00
Rationeel
Rationeel is offline
Na saw 1 is er echt geen saw meer geweest die ook maar een heeeeeel klein beetje goed was. Star Wars is cool en Pi ook

Zo
Verwijderd
Citaat:
Whatever. Zit ik ook niet zo op te wachten.

@Noodles: deze saw is wel goed btw
Te laat, ik heb hem al een 3/10 gegeven. Zelfde kutcamerawerk en hippe flitsmontage.
Verwijderd
Citaat:
nog nooit beluisterd!
Valt me van je tegen!
Oud 22-12-2010, 23:01
Verwijderd
En Lucia y el sexo is ook fijn natuurlijk

En Mexicaans; Alejandro Gonzalez Innaritu <3
Verwijderd
Citaat:
Wat vind je wel goede films?
Clichédingen zoals The Shawshank Redemption [/mainstream].
Carn
Carn is offline
Citaat:
Valt me van je tegen!
drommels drommels. Maar ik zie dat er wat van op Spotify staat.
Oud 22-12-2010, 23:02
Carn
Carn is offline
hè bah met een viool.
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Te laat, ik heb hem al een 3/10 gegeven. Zelfde kutcamerawerk en hippe flitsmontage.
Ja maar best gruwelijke dingen. En dan niet gruwelijk vet, maar gruwelijk ranzig dat dan weer wel.
Carn
Carn is offline
Citaat:
En Lucia y el sexo is ook fijn natuurlijk

En Mexicaans; Alejandro Gonzalez Innaritu <3
del Toro is ook mexicaans
Oud 22-12-2010, 23:03
Verwijderd
Ja, dat wist ik! Echt
Oud 22-12-2010, 23:03
Carn
Carn is offline
Citaat:
Soms heb je van die films waarvan je helemaal uit je doen raakt omdat je zo belachelijk goed vindt... dat had ik bij Naked natuurlijk (hele nacht niet geslapen twee dagen later zag ik hem weer, toen heb ik vooral gelachen om de briljante grappen) en bij Los amantes del circulo polar. Enneehm... bij Moulin Rouge Maar ja, toen was ik 15.
Hmm. Ik zou zo niet weten bij welke films ik dat heb gehad. Moeilijk
Oud 22-12-2010, 23:04
Verwijderd
Ik vind The Shawshank Redemption wel goed, maar echt geen wereldfilm.
Oud 22-12-2010, 23:05
Rationeel
Rationeel is offline
Bwuh the Shawshank is zooooo overrated, een beetje de Zappa onder de films zeg maar
Oud 22-12-2010, 23:05
Verwijderd
Als ik een film heb gezien zou ik hem echt niet twee dagen later weer willen zien, hoe goed ook.
Oud 22-12-2010, 23:06
Verwijderd
Citaat:
hè bah met een viool.
Strijkinstrumenten kunnen ook zeer mettulz zijn.

Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik vind The Shawshank Redemption wel goed, maar echt geen wereldfilm.
Verwijderd
Citaat:
Bwuh the Shawshank is zooooo overrated, een beetje de Zappa onder de films zeg maar
Ja of de civiel ingenieurs onder de ingenieurs.
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:

[filmpje]
Oh God, Ik word altijd helemaal hyper van die band.
Verwijderd
Citaat:
Dit.

Citaat:
Als ik een film heb gezien zou ik hem echt niet twee dagen later weer willen zien, hoe goed ook.
En dit.

Lekker lui, de hele tijd mensen quoten.
Rationeel
Rationeel is offline
Maar om wel bij die held van een acteur te blijven: Nothing to Lose is pas een geweldige film!
Oud 22-12-2010, 23:07
Carn
Carn is offline
Citaat:

[filmpje]
neuj, is niks.
Verwijderd
Citaat:
Het is ook een zeldzaam gevoel Maar die drie keer had ik dus wel echt dat m'n hoofd alleen nog maar aan die film dacht en dat ik er maar niet over uit kon en er alles over wilde weten en het kut vond toen ie afgelopen was enzo.
Hm, bij American Beauty had ik het een piepklein beetje ook. En bij Before sunrise, maar niet dat die film echt m'n leven even op z'n kop zette ofzo, maar gewoon dat ik het zo fijn vond dat ik meteen ook Before sunrise én sunset op dvd wilde, en het script en <33
Verwijderd
Citaat:
neuj, is niks.
je moeder
Oud 22-12-2010, 23:08
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Ja of de civiel ingenieurs onder de ingenieurs.
Zappa zit diep bij jullie soort he?
Verwijderd
Ik zweer toch bij The Room. Toen heb ik echt 5 dagen niet kunnen slapen.
Verwijderd
Citaat:
Nou, ik had dat ook alleen bij Naked hoor. IK MOEST IK MOEST IK MOEST
Verwijderd
The Room.
Oud 22-12-2010, 23:09
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Oh ik heb dat juist wel vaker. Als ik een film of serie erg tof vind wil ik 'm nog een keer zien, en nog een keer, en nog een keer! Vaak zie je dan dingetjes die je de 1e keer niet zag, en soms blijkt dat de film na meerdere keren kijken toch wat tegenvalt.
Carn
Carn is offline
Citaat:
Dit.
ik denk dat Oldboy, Eternal Sunshine o/t Spotless Mind, Amelie, Memento en Seven vrij lang zijn blijven 'hangen'. En natuurlijk films ala The Matrix, maar dat vinden jongetjes gewoon leuk.
Verwijderd
Wat kut
Carn
Carn is offline
Citaat:
The Room.
er komt een bluray-versie!

+

Oud 22-12-2010, 23:10
Verwijderd
Citaat:
Zappa zit diep bij jullie soort he?
Zeer diep in de rectum.
Verwijderd
Citaat:
Het is ook een zeldzaam gevoel Maar die drie keer had ik dus wel echt dat m'n hoofd alleen nog maar aan die film dacht en dat ik er maar niet over uit kon en er alles over wilde weten en het kut vond toen ie afgelopen was enzo.
Hm, bij American Beauty had ik het een piepklein beetje ook. En bij Before sunrise, maar niet dat die film echt m'n leven even op z'n kop zette ofzo, maar gewoon dat ik het zo fijn vond dat ik meteen ook Before sunrise én sunset op dvd wilde, en het script en <33
Ik had het denk ik wel een beetje bij Cube. Die zag ik toen ik vrij jong was en er nog maar weinig van begreep en dus eigenlijk ook niet snapte hoe 'ie afliep, dus was het nóg spannender en gaver en heb ik een dag of drie lopen filosoferen over hoe het dan allemaal zat.
Verwijderd
Citaat:
ik denk dat Oldboy, Eternal Sunshine o/t Spotless Mind, Amelie, Memento en Seven vrij lang zijn blijven 'hangen'. En natuurlijk films ala The Matrix, maar dat vinden jongetjes gewoon leuk.
Eternal sunshine of the spotless mind, jaaaaa <3
Oud 22-12-2010, 23:11
Rationeel
Rationeel is offline
Na Backdoor Sluts IV kon ik ook een nacht niet meer slapen.

Ik slaap op mijn buik
Oud 22-12-2010, 23:12
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik had het denk ik wel een beetje bij Cube. Die zag ik toen ik vrij jong was en er nog maar weinig van begreep en dus eigenlijk ook niet snapte hoe 'ie afliep, dus was het nóg spannender en gaver en heb ik een dag of drie lopen filosoferen over hoe het dan allemaal zat.

nahja, alle films die ik gekocht heb vind ik natuurlijk goed want anders had ik ze niet gekocht eeeeeey.
Oud 22-12-2010, 23:12
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat gevoel bedoel ik!
Hm, misschien moet ik die film toch maar gewoon eens zien, maar hm, ja hm, brr, ik ben gewoon bang dat ik er niet tegen kan
Oud 22-12-2010, 23:13
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ja, dat gevoel bedoel ik!
Hm, misschien moet ik die film toch maar gewoon eens zien, maar hm, ja hm, brr, ik ben gewoon bang dat ik er niet tegen kan
cube is niet echt 'eng' ofzo! (en het is qua productie en acteurs ook best een B-film, maar het concept is sterk )
Verwijderd
Citaat:
God ja The Matrix natuurlijk! Dáár heb ik van wakker gelegen, niet normaal. Ik was elf, of zo, en kon niet slapen en ging dus nog even bij mij ouders op de bank zitten, die 'm aan het kijken waren. Hoewel ze normaal heel streng waren wat betreft ''enge films'' gedoogden ze me de rest van de avond en veroorzaakten zo indirect een kort existentiële crisis.
Memento was ook wel een nadenkertje, maar meer uit fascinatie dan dat ik er echt van onder de indruk was.
Verwijderd
Citaat:

nahja, alle films die ik gekocht heb vind ik natuurlijk goed want anders had ik ze niet gekocht eeeeeey.
Dat geldt niet voor mij
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Die heb ik maar 1 keer kunnen kijken en nu staat 'ie al 5 jaar te verstoffen in m'n kast.
Dat is echt zo'n film die (zeker op het moment dat ik 'm keek) veels te pijnlijk is en die ik niet graag nog een keer zie, ookal is het een hele goede film.
Beetje hetzelfde met Requiem For A Dream, al is de reden voor niet-meer-kunnen-kijken daarbij iets anders.
Verwijderd
Citaat:
Oldboy <3

The Man From Earth vond ik ook erg fascinerend.
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Wie had kunnen denken dat wij het nog eens ergens over eens zouden worden
Oud 22-12-2010, 23:14
Verwijderd
Citaat:
cube is niet echt 'eng' ofzo! (en het is qua productie en acteurs ook best een B-film, maar het concept is sterk )
Oh, nou, Medeia, mag ik hem eens lenen?
Carn
Carn is offline
ow en ik ben een van de weinigen volgens mij die lyrisch is over Sunshine
Verwijderd
Citaat:
Wie had kunnen denken dat wij het nog eens ergens over eens zouden worden
Ah joh, ik vind Love actually ook heerlijk hoor!
Verwijderd
Citaat:
Oh, nou, Medeia, mag ik hem eens lenen?
Ja hoor. Als mijn housewarminkje eens doorgaat, bijvoorbeeld.
Oud 22-12-2010, 23:15
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Die heb ik maar 1 keer kunnen kijken en nu staat 'ie al 5 jaar te verstoffen in m'n kast.
Dat is echt zo'n film die (zeker op het moment dat ik 'm keek) veels te pijnlijk is en die ik niet graag nog een keer zie, ookal is het een hele goede film.
Beetje hetzelfde met Requiem For A Dream, al is de reden voor niet-meer-kunnen-kijken daarbij iets anders.
Ja het is wel pijnlijk herkenbaar/herkenbaar pijnlijk. Maar zo mooi.
Oud 22-12-2010, 23:16
Carn
Carn is offline
cube en hypercube liggen hier wat stof te happen.

Regels voor berichten