![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar volgens mij niet met een heel strak kettinkje om ervoor te zorgen dat ze rechtop blijven staan tijdens het liggen. ![]() Dat lijkt me trouwens ook vrij pijnlijk. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik kan praktisch voor jongetje doorgaan als ik op mijn rug lig. Tenzij ik mijn bovenarmen tegen mijn zij aandruk en zodoende mijn okselkwabben weer terugtover tot iets-vlakker-dan-normaal heuveltjes. En dan ben ik nog jong en heb ik 'n A (maar goed, als er dan een béétje naar buitenvalt ben je ook bijna je hele borst weer kwijt!
![]()
|
Oh, maar dat heb ik niet. Het is niet véél, het zijn gewoon kleine borsten. Geen erwtjes, gewoon normale borsten en dan een factor kleiner ofzo.
![]() ![]() Maar ik heb een 80A, en *zie bovenstaande discussie* is dat misschien wel een andere A dan de jouwe? Of je hebt wel heel flauwe klasgenoten oid. Want uitlachen vanwege iemand cupmaat is wel flauw (behalve bij 'je kont pas drie keer in je linkertepel' en 'je rechterteennagel bestrijkt nog een groter oppervlak', hoewel je dan nog niet mag uitlachen, maar dan mag je het wel uit verhouding vinden, zegmaar).
||
Verwijderd
|
Citaat:
Volgens mij heb jij meer reden om hen uit te lachen, want waarschijnlijk is jouw bh te groot voor hun herseninhoud. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Borsten met zwellichamen lijken me ook rare toestanden, anders! En dan zouden ze -indien niet opgewonden- vast nog jongensachtig plat worden hihi, jongensachtig plat /dubbel.
|
Verwijderd
|
Lijkt mij heel erg onpraktisch, borsten met zwellichamen, hehe. Ik ben al godsgruwelijk blij dat t bij mij niet -goed- te zien is als ik geïl ben. Borsten die ineens een cupmaat groter worden of tepels formaat komkommer lijken me nou niet echt charmant... Iets wat in je broek gebeurt kun je nog redelijk goed camoufleren.
Laatst gewijzigd op 14-03-2011 om 20:22. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Damn, the horror. ![]() |
![]() |
|
Grote C en ik ben er niet zo blij mee
![]() ![]() Sta je gezellig met iemad te praten zie je ineens zijn oger neer je borsten kijken inplaats van je ogen ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ja tuurlijk, iedereen kijkt, niks mis mee, maar af en toe, geen hele conversaties met een stel borsten!
Laatst gewijzigd op 24-03-2011 om 15:25. |
![]() |
||
Citaat:
Overigens is het - indien je dat meisje kent - niet zo respectvol om die foto er dan ook zo op te zetten. Weet natuurlijk niet of je haar idd kent maar dat je er even over nadenkt. En nu ik er toch ben maar even OT: het hangt heel erg van het meisje af welke cup mooi is en of inkijk mooi is; ik vindt een beetje decolleté wel vrouwelijk maar te veel liever niet over het algemeen. Borsten maken me qua grootte niks uit eigenlijk, afhangende van de vrouw waar ze bij horen dus.
''Funny, I never thought I couldn't do it!'' Laatst gewijzigd op 26-03-2011 om 21:27. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
wat vinden meisjes geil Geileboy8 | 6 | 01-11-2014 10:48 | |
Lichaam & Gezondheid |
wat vind jij mooi aan jezelf? DaichiDechu | 118 | 27-09-2012 19:48 | |
Liefde & Relatie |
Wat vind jij het mooist aan het uiterlijk van je partner? Verwijderd | 79 | 05-02-2006 10:56 | |
Seksualiteit |
kont of borsten? saturday | 177 | 21-10-2004 21:55 | |
Seksualiteit |
Vind jij je lichaam mooi? Super-Eefjuh | 158 | 22-05-2003 15:00 | |
Lichaam & Gezondheid |
Voor de meiden: ben jij tevreden met je borsten? *Sneeuwmuts* | 95 | 08-03-2003 17:10 |