Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-03-2011, 18:09
Verwijderd
Citaat:
QFT, met als uitzondering dat iemand er echt psychisch last van heeft. En dan bedoel ik niet als puber huilerig roepen dat je borstjes te klein zijn (want in de pubertijd ben je nooit tevreden met jezelf, dat hoort nou eenmaal zo), maar als volwassen, volgroeide vrouw met veel te grote/kleine borsten. Te groot is imo sowieso anders, ivm rug/nek/schouderklachten. Maar als je al volwassen vrouw erwtjes (echt maar van die bultjes) hebt, en je zelfvertrouwen is daardoor heel erg laag, kan ik me voorstellend at je het wel overweegt.
Oh ja, tuurlijk, ik ben ook niet pertinent tegen plastisch chirurgie, maar ik had het over dit geval specifically.

"Oh nee, mijn borsten gaan een beetje naar de zijkant als ik lig, en ik heb een hekel aan zwaartekracht, dus laat ik ze maar verbouwen."

Dat slaat dus nergens op, vind ik. En dat is wel wat Flierefluiter!! ervan maakte.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2011, 18:29
Verwijderd
Daar ben ik ook best wel tegen.

Verder hangen mijn borsten altijd naar binnen als ik op mijn rug lig, niet naar buiten.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2011, 18:32
Verwijderd
Citaat:
Daar ben ik ook best wel tegen.

Verder hangen mijn borsten altijd naar binnen als ik op mijn rug lig, niet naar buiten.
En daar kan ik me dan weer niets bij voorstellen.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2011, 19:01
Verwijderd
Citaat:
En daar kan ik me dan weer niets bij voorstellen.

Zullen er ook mensen zijn die een tepelpiercing hebben en hun tepels aan elkaar gemaakt hebben met een ketting tussen hun piercings?
Met citaat reageren
Oud 12-03-2011, 19:04
Verwijderd
Citaat:

Zullen er ook mensen zijn die een tepelpiercing hebben en hun tepels aan elkaar gemaakt hebben met een ketting tussen hun piercings?
Ja tuurlijk. Dat heb ik zelfs al eens gezien.

Maar volgens mij niet met een heel strak kettinkje om ervoor te zorgen dat ze rechtop blijven staan tijdens het liggen.

Dat lijkt me trouwens ook vrij pijnlijk.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2011, 19:05
Verwijderd
Die heb je er altijd bij zitten.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2011, 19:33
Verwijderd
Citaat:
Ja tuurlijk. Dat heb ik zelfs al eens gezien.

Maar volgens mij niet met een heel strak kettinkje om ervoor te zorgen dat ze rechtop blijven staan tijdens het liggen.

Dat lijkt me trouwens ook vrij pijnlijk.
Ja, dat bedoel ik eigenlijk. Gewoon permanent je tieten omhoog vanwege een ring door je tepel. Pfff, moet er niet aan denken, volgens mij doet dat echt heel veel pijn...
Met citaat reageren
Oud 12-03-2011, 20:13
Em.
Em. is offline
Ik kan praktisch voor jongetje doorgaan als ik op mijn rug lig. Tenzij ik mijn bovenarmen tegen mijn zij aandruk en zodoende mijn okselkwabben weer terugtover tot iets-vlakker-dan-normaal heuveltjes. En dan ben ik nog jong en heb ik 'n A (maar goed, als er dan een béétje naar buitenvalt ben je ook bijna je hele borst weer kwijt! )
Oud 12-03-2011, 21:02
Em.
Em. is offline
Oh, maar dat heb ik niet. Het is niet véél, het zijn gewoon kleine borsten. Geen erwtjes, gewoon normale borsten en dan een factor kleiner ofzo. Als ik met een stalen gezicht zou beweren dat het een kleine B is, denk ik dat er weinige mensen zijn die me niet geloven - hoewel een A ook praktisch neerkomt op een kleine B, vind ik.

Maar ik heb een 80A, en *zie bovenstaande discussie* is dat misschien wel een andere A dan de jouwe? Of je hebt wel heel flauwe klasgenoten oid. Want uitlachen vanwege iemand cupmaat is wel flauw (behalve bij 'je kont pas drie keer in je linkertepel' en 'je rechterteennagel bestrijkt nog een groter oppervlak', hoewel je dan nog niet mag uitlachen, maar dan mag je het wel uit verhouding vinden, zegmaar).
Oud 12-03-2011, 21:06
Verwijderd
Citaat:
Nou dat heb ik dus ook . Maar ik heb ook nog maar net een A... Dus dat is bijna niks. En groeien gaan ze niet meer volgens de huisarts. Nou dan voel je je wel echt heel erg onzelfverzekerd... En dan kun je het ook geen ''huilerige puber'' meer noemen XD.

Maarja ik kan er niks aan doen... Behalve op zoek naar hop. Maar het allervervelendste is wel van die mensen die je constant uitlachen en expres gaan vragen naar je ervaringen met sex e.d. Bij hun draait het ook om niks anders meer, maargoed.
Wat een onzin. Zijn er echt mensen die jou uitlachen om je borsten? En wat heeft het in godsnaam te maken met jouw seksuele ervaringen?

Volgens mij heb jij meer reden om hen uit te lachen, want waarschijnlijk is jouw bh te groot voor hun herseninhoud.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2011, 19:17
Guinie
Guinie is offline
Heb een B-cupje, vindt m'n vriend prima Zou zelf graag een C hebben ofzo, maar ach
Met citaat reageren
Oud 14-03-2011, 12:29
Verwijderd
Citaat:
Ik weet niet hoe het bij kleine(re) borsten zit, maar ik kan me voorstellen die minder naar de zijkant vallen. Of iig groter lijken, omdat er.... eeh.... minder vel is wat 'over' is en dus valleen ze minder naar de zijkant. En het zal ook wel met de 'dichtheid' en stevigheid van je borsten te maken hebben. Er zijn bijvoorbeeld borsten die zonder bh bijna niet bewegen (en dan bedoel ik niet de a/kleine b cups, maar groter) en een bijzonder mooi decollete hebben zonder enige ondersteuning. Maar de meeste borsten hangen en bewegen en wiebelen en hebben geen mooi decollete zonder bh. Denk ik.
Hij is maf, hoor, die gast Ik heb een stevige b-cup en die zakken ook naar de zijkant, tenminste, voor zover ze kunnen natuurlijk, naast mijn ribbenkast halen ze gewoon niet Maar het wordt idd vrij plat (als in jongensachtig) . Hoe stevig ze ook zijn, rechtop staan kunnen ze niet, hoor, d'r zit geen botje in ofzo
Met citaat reageren
Oud 14-03-2011, 15:53
gveen
gveen is offline
Zij is maf, hoor, die vrouw Bij ons zit er ook geen botje in hoor, en krijgen het toch ook voor elkaar

Laatst gewijzigd op 13-04-2011 om 20:45.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2011, 16:16
Em.
Em. is offline
Borsten met zwellichamen lijken me ook rare toestanden, anders! En dan zouden ze -indien niet opgewonden- vast nog jongensachtig plat worden hihi, jongensachtig plat /dubbel.
Oud 14-03-2011, 16:34
Verwijderd
Lijkt mij heel erg onpraktisch, borsten met zwellichamen, hehe. Ik ben al godsgruwelijk blij dat t bij mij niet -goed- te zien is als ik geïl ben. Borsten die ineens een cupmaat groter worden of tepels formaat komkommer lijken me nou niet echt charmant... Iets wat in je broek gebeurt kun je nog redelijk goed camoufleren.

Laatst gewijzigd op 14-03-2011 om 20:22.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2011, 21:59
Verwijderd
Citaat:
Zij is maf, hoor, die vrouw Bij ons zit er ook geen botje in hoor, en krijgen het toch ook voor elkaar
Well played, sir! Maar idd, zwellichamen zijn er ook niet. En mensenmannetjes zijn zo ongeveer de enige diersoort zónder botje in hun penis
Met citaat reageren
Oud 14-03-2011, 23:20
Verwijderd
Citaat:
Lijkt mij heel erg onpraktisch, borsten met zwellichamen, hehe. Ik ben al godsgruwelijk blij dat t bij mij niet -goed- te zien is als ik geïl ben. Borsten die ineens een cupmaat groter worden of tepels formaat komkommer lijken me nou niet echt charmant... Iets wat in je broek gebeurt kun je nog redelijk goed camoufleren.

Damn, the horror.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2011, 20:10
pijnlijk!
pijnlijk! is offline
inkijk is geil. ik hou van b/kleine c
Met citaat reageren
Oud 17-03-2011, 07:57
War-Model
War-Model is offline
Grote C en ik ben er niet zo blij mee Vaak zien jongens niet meer dan mijn borsten en das toch wat minder

Sta je gezellig met iemad te praten zie je ineens zijn oger neer je borsten kijken inplaats van je ogen Zovan..Eens kijken wat ze verder nog te bieden heeft voor ik verder met haar praat... *liftdeuntje* joooooww wat zijn dat voor mokkels.. Kom maar bij papa jongens .. Zo'n indruk krijg ik dan Not nice
Oud 17-03-2011, 13:51
gveen
gveen is offline
Dat had mijn ex ook altijd. Was een klein meisje met redelijke borsten. En mannen praten ook meer tegen haar borsten dan tegen haar zelf.

Laatst gewijzigd op 13-04-2011 om 20:45.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2011, 18:39
Mr_Nick
Mr_Nick is offline
Ik heb alles graag, als ze er maar niet té nep uitzien
Met citaat reageren
Oud 17-03-2011, 20:56
Rysair
Rysair is offline
Citaat:
Grote C en ik ben er niet zo blij mee Vaak zien jongens niet meer dan mijn borsten en das toch wat minder

Sta je gezellig met iemad te praten zie je ineens zijn oger neer je borsten kijken inplaats van je ogen Zovan..Eens kijken wat ze verder nog te bieden heeft voor ik verder met haar praat... *liftdeuntje* joooooww wat zijn dat voor mokkels.. Kom maar bij papa jongens .. Zo'n indruk krijg ik dan Not nice
Zo is de natuur. Jongens in puberteit moeten gewoon kijken.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2011, 23:39
Mr.Banana
Mr.Banana is offline
Citaat:
Zo is de natuur. Jongens in puberteit moeten gewoon kijken.
je probeert wat goed te praten?
Oud 18-03-2011, 06:26
Verwijderd
overigens: niet alleen inde puberteit...
Of het goed te praten is, weet ik niet. Maar ik denk dat dat automatisch gebeurt.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2011, 12:41
Verwijderd
Ja jemig als iemand met grote borsten voor mijn neus staat, kijk ik daar ook naar
Met citaat reageren
Oud 18-03-2011, 14:13
War-Model
War-Model is offline
hahaha ja dat snap ik dan weer wel..
Maar het is nu niet bepaald dat ik 1 en al borst ben.. k heb ook gewoon een gezicht waarin je kunt kijken. -.-'
Oud 18-03-2011, 15:11
gveen
gveen is offline
Ja tuurlijk, iedereen kijkt, niks mis mee, maar af en toe, geen hele conversaties met een stel borsten!

Laatst gewijzigd op 24-03-2011 om 15:25.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2011, 15:36
Verwijderd
Citaat:
Ja jemig als iemand met grote borsten voor mijn neus staat, kijk ik daar ook naar
Ja, maar dan sta je niet half te droolen terwijl de rest van de wereld langzaam vervaagd. En dat je dan opeens opschrikt, zo van "Huh, wat zei je?"
Met citaat reageren
Oud 18-03-2011, 17:45
Verwijderd
ik heb wel eens in borsten geknepen waar een prothese of iets van plastic inzat en ik voelde me bedonderd
Met citaat reageren
Oud 20-03-2011, 11:14
Rysair
Rysair is offline
Citaat:
je probeert wat goed te praten?
heb ik iets ergs misdaan dan?
Met citaat reageren
Oud 21-03-2011, 09:40
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ja, maar dan sta je niet half te droolen terwijl de rest van de wereld langzaam vervaagd. En dat je dan opeens opschrikt, zo van "Huh, wat zei je?"
soms wel
Met citaat reageren
Oud 21-03-2011, 19:47
AnneElise
AnneElise is offline
Als vrouw zijnde vind ik grote B/kleine C mooi en een klein beetje inkijk is toegestaan, maar niet tot de onderkant van je BH!

xx
Met citaat reageren
Oud 22-03-2011, 14:09
gveen
gveen is offline
Citaat:
ik heb wel eens in borsten geknepen waar een prothese of iets van plastic inzat en ik voelde me bedonderd
Ja kan toch niet he, kunnen ze dat niet meteen zeggen

Laatst gewijzigd op 13-04-2011 om 20:46.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2011, 08:19
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Als vrouw zijnde vind ik grote B/kleine C mooi en een klein beetje inkijk is toegestaan, maar niet tot de onderkant van je BH!

xx
Geen beha aan dus!
Met citaat reageren
Oud 23-03-2011, 12:29
gveen
gveen is offline
Citaat:
Geen beha aan dus!
Lijkt me de beste oplossing

Laatst gewijzigd op 13-04-2011 om 20:46.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2011, 15:04
AnneElise
AnneElise is offline
Citaat:
Geen beha aan dus!
Hahaha ja misschien wel! Al ziet dat er oook niet uit!
Met citaat reageren
Oud 23-03-2011, 16:11
Rysair
Rysair is offline
oh wauwww het is lente! *hearteyes* dress less to impress
Met citaat reageren
Oud 23-03-2011, 17:02
Batave
Batave is offline
Ik vind vrouwen zonder beha altijd zo , tenminste, als ze er kleren over aan heeft dan.
Oud 23-03-2011, 17:06
AnneElise
AnneElise is offline
Citaat:
Ik vind vrouwen zonder beha altijd zo , tenminste, als ze er kleren over aan heeft dan.
Hahahahaa.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2011, 15:16
gveen
gveen is offline
Citaat:
hahahah Als ze een beetje stevig zijn is er niks mis mee, moeten alleen niet van die ouwe dingen zijn die al jaren geen BH om zich heen gevoeld hebben
Met citaat reageren
Oud 24-03-2011, 21:42
Verwijderd
Citaat:
Hoezo? Je ziet het niet eens bij mij hoor. Tenzij het heel koud is misschien
Met citaat reageren
Oud 24-03-2011, 23:09
Batave
Batave is offline
Als het te merken is dan .
Oud 25-03-2011, 04:06
MiBe
MiBe is offline
Citaat:
Tenzij het heel koud is misschien
Van staal
Oud 25-03-2011, 19:05
Verwijderd
Ik heb een B maar had toch liever een C gehad, ziet er naar mijn idee veel beter uit.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2011, 19:31
Picture This!
Picture This! is offline
Meiden met inkijk is altijd lekker !

Zoiets als dit bv. Tweede van rechts! Lekker!

Laatst gewijzigd op 27-03-2011 om 12:13. Reden: ik denk dat deze meisjes dit niet leuk vinden
Met citaat reageren
Oud 26-03-2011, 20:00
DmCraanen
DmCraanen is offline
Citaat:
Meiden met inkijk is altijd lekker !

Zoiets als dit bv. Tweede van rechts! Lekker!
Het is niet de bedoeling om op elk topic zo iets neer te zetten (aangezien je dat ook al eerder gedaan had en het nou niet echt bijdraagt aan de discussie...) En eigenlijk mag ik niet de moderator uithangen maar ik denk ik zeg het toch maar even.
Overigens is het - indien je dat meisje kent - niet zo respectvol om die foto er dan ook zo op te zetten. Weet natuurlijk niet of je haar idd kent maar dat je er even over nadenkt.

En nu ik er toch ben maar even OT: het hangt heel erg van het meisje af welke cup mooi is en of inkijk mooi is; ik vindt een beetje decolleté wel vrouwelijk maar te veel liever niet over het algemeen. Borsten maken me qua grootte niks uit eigenlijk, afhangende van de vrouw waar ze bij horen dus.

Laatst gewijzigd op 26-03-2011 om 21:27.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2011, 13:24
gveen
gveen is offline
Citaat:
Hoezo? Je ziet het niet eens bij mij hoor. Tenzij het heel koud is misschien
Wij zeggen niks

Laatst gewijzigd op 13-04-2011 om 20:47.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2011, 17:23
-Richard-
-Richard- is offline
Liefste C Cup of iets meer. Maar geen F ofzo .
Inkijk geil ik altijd wel op. Dat vind ik nooit verkeerd, tenzij het veel te veel is en ook van die onmenselijk grote borsten erbij hebben...
En het liefste niet hangend

Ik agree met ''Wij zeggen niets ''
Met citaat reageren
Oud 29-03-2011, 11:31
xmalibu
xmalibu is offline
omg bloemkolen, haha!
Met citaat reageren
Oud 29-03-2011, 14:26
gveen
gveen is offline
Citaat: