Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-07-2011, 15:21
thd
thd is offline
Citaat:
Half-Life slechtse spel ooit.

Gtfo :')
Zoals ik al had gezegt het "slechts" wat IK heb gespeeld verder heb ik ook enkele argumenten verteld waardoor ik het niet zo goed vind. Een spel wel of niet leuk vinden is persoonlijke smaak en zoals OP had gezegt beoordeel wat je hebt gespeeld.

Ik zeg dus niet dat het de slechtste game OOIT is, ik zeg alleen dat het een van de slechtere game's is die ik heb gespeeld en als je het er niet mee eens bent geef dan tenminste een paar argumenten waarom mijn MENING fout is....
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-07-2011, 16:51
Verwijderd
Lees de topic titel nog eens.

En geef jij maar eens argumenten waarom het een van de slechtere games is die je hebt gespeeld. Waarschijnlijk is je vergelijkingsmateriaal gewoon heel gering en heb je geen verstand van zaken.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2011, 21:56
thd
thd is offline
Citaat:
Wat vindt jij de slechtste game die je ooit hebt gespeeld, en ik bedoel niet de gratis games van funnygames enzo.
Zoals ik al had gezegd deed ik alleen wat de OP poste en dat had ik ook al bij mijn eerdere post vermeld.

Zal eerst maar herhalen wat ik in mijn eerste post had gezegd aangezien je kennelijk niet al te goed kan lezen.
Ik speelde de game vrij laat, ergens in de herfst van 2009 en de game kwam uit in 2004 hierdoor waren de graphics wat "lelijk" voor nu als je gewent bent aan al het andere van deze tijd.

Het Game Concept was naar mijn mening ook niet al te diep gaand, de grafity gun was leuk bedacht maar dat is ook eigenlijk wel het enige "speciale" ding aan de hele game.

Het verhaal was ook niet al te uitgebreid maar dat zie je sowieso maar weinig

Ik heb verder nooit beweerd dat ik het het slechtste spel ooit vond, ik vond het alleen een van de slechtste die IK ooit heb gespeeld. Ik zou nu wel graag een paar redenen willen horen waarom het juist wel zo een top game is volgens jou.

Zal ook maar een lijstje geven van wat ik heb gespeeld uit me hoofd zodat je wat vergelijkingsmateriaal weet.

Spoiler

Laatst gewijzigd op 11-07-2011 om 22:35.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2011, 23:10
UnrealNL
UnrealNL is offline
Ik ga voor de PC echt toch voor Black Ops hoor.
Voornamelijk de multiplayer.

Singleplayer is echt goed te noemen, goede verhaal lijn enzovoorts.
Maar dan ga je de multiplayer spelen.
In een woord: Rotzooi!

Ik heb om de 2 - 3 seconden lag, internet verbinding is gewoon goed en ik heb een pc die Black Ops zeker aan moet kunnen.
Videokaart instellingen staan op medium en ik heb een Ati HD 5770.
En dit is niet 1x, nee echt elke keer.
Ik heb dit gegoogled en schijnt iets te zijn waar meerdere mensen last van hebben en Treyarch kan er niks aan doen.

Kan ik net zo goed die €50,- door de wc spoelen dan dit spel te kopen.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2011, 12:19
Verwijderd
Citaat:

Zal eerst maar herhalen wat ik in mijn eerste post had gezegd aangezien je kennelijk niet al te goed kan lezen.
Jij kan blijkbaar niet zo goed lezen maar ga vooral verder.
Citaat:
Ik speelde de game vrij laat, ergens in de herfst van 2009 en de game kwam uit in 2004 hierdoor waren de graphics wat "lelijk" voor nu als je gewent bent aan al het andere van deze tijd.
Geen argument. Spellen op de nintendo 8-bit kunnen vele malen beter zijn dan spellen op de xbox 360. Waarom je van alle 'lelijke' spellen half-life gebruikt is mij onduidelijk, gezien de graphics en de engine die het spel runt van half-life 2 dik in orde zijn.
Citaat:
Het Game Concept was naar mijn mening ook niet al te diep gaand, de grafity gun was leuk bedacht maar dat is ook eigenlijk wel het enige "speciale" ding aan de hele game.
Wat heeft het game-concept met een gun te maken? Wat is er niet diepgaand aan? Wat is wel een diepgaand gameconcept volgens jou?
Citaat:
Het verhaal was ook niet al te uitgebreid maar dat zie je sowieso maar weinig
Het verhaal was een stuk uitgebreider dan de meeste FPS games, maar enfin.
Citaat:
Ik heb verder nooit beweerd dat ik het het slechtste spel ooit vond, ik vond het alleen een van de slechtste die IK ooit heb gespeeld.
Post het dan niet in een "slechtste game ooit" topic. En daarom zei ik dus dat je weinig vergelijkingsmateriaal hebt.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2011, 13:01
thd
thd is offline
Ik wordt best wel moe van jou want ondertussen heb nog steeds vrijwel geen reden gegeven waarom het nou juist wel een goed spel is, de half life engine is outdated simpel fact dit was alleen een punt waarom ik het zelf niet leuk vond niet waarom het een slecht spel is...

Het hele concept van de game is ren rond sla/schiet spullen en verplaats troep met je gun dat gaat dus niet al te diep.
Portal heeft bijvoorbeeld wel een wat diepgaander concept je lost puzzels op door out of the box te denken met een portal gun.

Ik had sowieso al gezegd dat verhaallijnen tegenwoordig prut zijn

Nogmaals lees de post van de OP waarin staat slechste game die JE ZELF OOIT HEBT GESPEELD. Als alle andere games die ik heb gespeeld mij persoonlijk beter liggen dan is dit dus het slechtst wat IK heb gespeeld daarmee heb ik nooit beweert dat het de slechste game allertijden is. Als je nou mijn vorige post leest en op de SPOILER knop klikt dan kan je mijn vergelijkingsmateriaal zien en dan valt dat weinig redelijk mee.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2011, 13:28
Verwijderd
Citaat:
de half life engine is outdated simpel fact dit was alleen een punt waarom ik het zelf niet leuk vond niet waarom het een slecht spel is...
80% van de games in je lijstje hebben outdated engines. Ik begrijp dat mooie graphics een pluspunt kunnen zijn maar ik begrijp niet hoe je een game 'slecht' kan vinden omdat de engine gewoon oud is.

De engine zelf is trouwens een van de betere FPS games engines ooit gemaakt en dat kan je ook zien aan vele succesvolle mods die ervoor zijn gemaakt. Daarnaast zijn spellen als CS, Team fortress 2 en left4dead ook gebasseerd op die engine. Behalve dat source verouderd is, is het een engine die relatief goede graphics en physics weet over te brengen zonder dat het daarvoor je computer overtaxeerd. (zie black ops)
Citaat:
Het hele concept van de game is ren rond sla/schiet spullen en verplaats troep met je gun dat gaat dus niet al te diep.
Dat is niet het hele concept van het spel.
Citaat:
Portal heeft bijvoorbeeld wel een wat diepgaander concept je lost puzzels op door out of the box te denken met een portal gun.
"het hele concept van portal is gaatjes in de muur schieten en erdoorheen lopen"
Citaat:
Ik had sowieso al gezegd dat verhaallijnen tegenwoordig prut zijn
Dat mag je vinden. Ik vind half life één van de interessantere verhaallijnen hebben in vergelijking met andere fps games maar dat is natuurlijk subjectief.
Citaat:
Nogmaals lees de post van de OP waarin staat slechste game die JE ZELF OOIT HEBT GESPEELD. Als alle andere games die ik heb gespeeld mij persoonlijk beter liggen dan is dit dus het slechtst wat IK heb gespeeld daarmee heb ik nooit beweert dat het de slechste game allertijden is.
Dat komt omdat ik nog geen overtuigende argumenten van je heb gezien waarom HL2 nou zo slecht is. Alles wat je hebt gezegd kan worden toegepast op een willekeurige andere game. Wat maakt hl2 nou bijvoorbeeld slechter dan één van die lotr spellen in je spoiler?
Citaat:
Als je nou mijn vorige post leest en op de SPOILER knop klikt dan kan je mijn vergelijkingsmateriaal zien en dan valt dat weinig redelijk mee.
Het is nogal weinig maar maakt niet uit jongen. Ik heb met minder gewerkt.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2011, 14:01
thd
thd is offline
Vertel mij dan maar eens wat wel het concept van het spel is mijn beste man.

Laatst gewijzigd op 12-07-2011 om 14:14.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2011, 14:15
Verwijderd
Vanavond misschien. Ondertussen wacht ik vol verlangen op de rest van je antwoord.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2011, 14:34
thd
thd is offline
Citaat:
Vanavond misschien. Ondertussen wacht ik vol verlangen op de rest van je antwoord.
Dan kan je lang wachten want ik heb geen intentie om nog verder te gaan met dit gesprek aangezien we allebij toch niet van plan zijn om van mening te veranderen.

Laatst gewijzigd op 12-07-2011 om 16:44.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2011, 17:28
Verwijderd
Ik ben heel goed bereid om van mening te veranderen als ik goede argumenten hoor die daar aanleiding toe geven. "De graphics zijn verjaard" is geen argument en je andere 'motivaties' raken kant noch wal. Leg in ieder geval uit waarom het spel slecht is in plaats van met wat random modder te gooien die je op elk ouder spel kan toepassen.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2011, 17:34
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Ik wordt best wel moe van jou want ondertussen heb nog steeds vrijwel geen reden gegeven waarom het nou juist wel een goed spel is
Omdat het een enorm snelle engine had, mooie graphics, realistische wapens, mooie omgevingen, en ze de scripted events vrijwel hebben uitgevonden in dat spel.

Elke top 10/25 van first person shooters die niet in elkaar is geklungeld door iemand die pas een paar jaar games speelt en alleen maar zich rukt op betere graphics bevat Half Life. Het won tig Game of the Year awards...

Om een voorbeeld te noemen: het hele idee van de Call of Duty serie begon bij Half Life en het meer tot leven brengen van de omgeving.

Laatst gewijzigd op 12-07-2011 om 17:41.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2011, 18:10
thd
thd is offline
Ik snap echt niet waarom jullie er zo op door blijven gaan ik had alleen gezegd dat het bij mijn minst leuke games hoorde, ik heb nooit gezegd dat het spel zelf slecht is. Ik vond het alleen het minst leuk van de rest die ik gespeeld heb. en omdat het in die tijd mooie graphics had wil niet zeggen dat het er 5 jaar later nog steeds geweldig uitziet en ik speelde het dus 5 jaar later, als je gewend bent aan de games van deze tijd dan zijn de graphics van half life 2 een tegenvaller.

Verder wil ik T_ID bedanken omdat hij eindelijk een paar redenen gaf waardoor het wel goed zou zijn.

Het enige wat het spel echt "speciaal" maakt is de gravity gun, verder zijn er maar weinig elementen in de game die echt wat toevoegen(niet story wise bedoeld)

Het verhaal blijft naar mijn mening vrij slecht

Het is heel erg repetitief (zoals veel fps)

Weinig soorten wapens

@ T_ID Scripted event waren er al voor hl2

Het spel speelt zich ENORM op rails af.

Geen replayability what so ever want ALLES is scripted

En de AI was nou ook niet het beste

En aangezien ik volgens Reverend het concept niet weet zal ik daar maar niks over zeggen.

Laatst gewijzigd op 12-07-2011 om 18:23.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2011, 18:17
Verwijderd
Wat is er slecht aan het verhaal? Waarom noem je half-life 2 repetitief en niet één van de andere fps games in je lijstje? En nogmaals, waarom is het relevant dat de graphics minder zijn omdat de engine oud is? Waarom noem je geen andere spellen uit je lijst?

Je zegt dingen, maar je licht niets toe. Je zegt nu al voor de honderde keer dat de graphics verouderd zijn, hoevaak moet ik nog zeggen dat dat er helemaal niet toe doet? Het beste spel ooit is voor mij nog altijd op de super nintendo.

Bovendien had ik al enkele positieve aspecten van hl2 toegelicht, maar daar ga je dan natuurlijk weer niet op in. Heb je het spel überhaupt wel gespeeld?
Met citaat reageren
Oud 12-07-2011, 18:17
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
en omdat het in die tijd mooie graphics had wil niet zeggen dat het er 5 jaar later nog steeds geweldig uitziet en ik speelde het dus 5 jaar later, als je gewend bent aan de games van deze tijd dan zijn de graphics van half life 2 een tegenvaller.
En daar wringt hem de schoen: je moet iets wel in zijn tijd zien. Het mag logisch heten dat de graphics van een spel niet verbeteren met de tijd. (het aantal spellen met mods of officiële patches daarvoor is meestal op één hand te tellen)
Citaat:
Het enige wat het spel echt "speciaal" maakt is de gravity gun
In Half Life zat geen gravity gun.
Citaat:
Misschien zou dat kunnen komen doordat Half Life daar voor uitkwam, in 1998? Voor die tijd kan ik me geen spel herinneren dat de omgeving op zo'n manier interactief maakte.
Oud 12-07-2011, 18:36
thd
thd is offline
Ik heb het hier over half life 2 en niet 1 aangezien ik 1 nooit gespeeld heb zal ik dat niet beoordelen.

En ik beoordeel een spel op de speelervaring die ik heb gehad niet de ervaring die ik zou hebben als ik het eerder zou hebben gespeeld
Met citaat reageren
Oud 12-07-2011, 20:07
Thinus
Thinus is offline
Als je hl1 nou wel had gespeeld had je misschien geweten dat er wel degelijk een goed verhaal in zit.
Verder snap ik net als de rest niet hoe je half life 2 een slecht spel kunt noemen, als je het mij vraagt loop je gewoon keihard te trollen.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2011, 20:28
thd
thd is offline
FFS people lees nou is wat ik typ ik vind het geen slecht spel ik vind het alleen een van de slechtste die ik heb gespeeld kan ik het helpen dat andere games mij nou juist wat meer boeie

Ik heb het geen één keer een slecht spel genoemd alleen minder dan de rest van wat IK gespeeld heb
Met citaat reageren
Oud 12-07-2011, 22:50
Verwijderd
Citaat:
FFS people lees nou is wat ik typ
Je zou bijna gaan denken dat het aan jezelf lag!
Met citaat reageren
Oud 12-07-2011, 23:37
Dinalfos
Dinalfos is offline
En hij heeft zijn gewraakte post ook flink zitten editen, lol.
Oud 13-07-2011, 09:49
thd
thd is offline
Citaat:
En hij heeft zijn gewraakte post ook flink zitten editen, lol.
Vind het toch niet zo raar als je een spel fout weghaalt of wat text bijvoegd, als toch nog niemand op heeft gereageerd maakt het niks uit
Citaat:
Je zou bijna gaan denken dat het aan jezelf lag!
Ik heb in al mijns posts precies hetzelfde gezegd dus denk het niet
Met citaat reageren
Oud 13-07-2011, 11:12
Verwijderd
Nog steeds geen toelichtingen waarom het een slecht spel is Laat ook maar want dat kan je blijkbaar niet. Personen die vanaf nu posten gelieve te beargumenteren waarom je iets het slechtste spel vindt, zeker als het om populaire games gaat.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2011, 11:37
thd
thd is offline
Citaat:
Ik snap echt niet waarom jullie er zo op door blijven gaan ik had alleen gezegd dat het bij mijn minst leuke games hoorde, ik heb nooit gezegd dat het spel zelf slecht is. Ik vond het alleen het minst leuk van de rest die ik gespeeld heb. en omdat het in die tijd mooie graphics had wil niet zeggen dat het er 5 jaar later nog steeds geweldig uitziet en ik speelde het dus 5 jaar later, als je gewend bent aan de games van deze tijd dan zijn de graphics van half life 2 een tegenvaller.

Verder wil ik T_ID bedanken omdat hij eindelijk een paar redenen gaf waardoor het wel goed zou zijn.

Het enige wat het spel echt "speciaal" maakt is de gravity gun, verder zijn er maar weinig elementen in de game die echt wat toevoegen(niet story wise bedoeld)

Het is heel erg repetitief (zoals veel fps)

Weinig soorten wapens

En aangezien ik volgens Reverend het concept niet weet zal ik daar maar niks over zeggen.
zijn volgens mij argumenten waarom ik het niet leuk vind, maarja

Laatst gewijzigd op 13-07-2011 om 11:43.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2011, 11:57
Verwijderd
maarja, het is ook zo moeilijk.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2011, 12:01
thd
thd is offline
Citaat:
maarja, het is ook zo moeilijk.
Lezen is kennelijk erg moeilijk ja.

Het ging om persoonlijke mening niet of jij vind dat de graphics er toe doen het ging om of ik het er om vond doen dus ja

en ik heb nog steeds geen argumenten van jouw gezien
Met citaat reageren
Oud 13-07-2011, 12:15
Verwijderd
Goed nog één keer, omdat het moeilijk voor je is:

Citaat:
Wat is er slecht aan het verhaal?
Citaat:
Net als 99% van de spellen in je lijstje, waarom is het anders voor HL2? Portal 2 is nog een stuk meer on-rails dan HL2. Geen kritiek, maar waarom zou onrails per se slecht zijn als je het blijkbaar wel apprecieert bij andere spellen?
Citaat:
Wederom net als die 99%, waarom irriteert het je meer bij HL2?
Citaat:
Wat is er mis met de AI? Die zat naar mijn weten best snor bij HL2, zelfs in vergelijking met nieuwere fps games.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2011, 13:35
thd
thd is offline
[QUOTE=Reverend;31772574]Goed nog één keer, omdat het moeilijk voor je is:

Citaat:
Wat is er slecht aan het verhaal?
Het is nou niet echt uitgebreid ofzo. Je begint zonder een of andere reden op een trein loopt dan rond zonder enig idee what so ever wat er aan de hand is en later hoor je pas van shit just got real, ren weg want ze zitten achter je aan.

Citaat:
Net als 99% van de spellen in je lijstje, waarom is het anders voor HL2? Portal 2 is nog een stuk meer on-rails dan HL2. Geen kritiek, maar waarom zou onrails per se slecht zijn als je het blijkbaar wel apprecieert bij andere spellen?
Bij portal maakt het zin dat het op rails afspeelt want je zit in een facility maar in half life 2 loop je in de weide wereld rond dus zou je eigenlijk wel kunnen verwachten dat je een keer een straatje verder zou kunnen pakken

Citaat:
Wederom net als die 99%, waarom irriteert het je meer bij HL2?
Vrijwel elke game in mijn lijst heeft een grotere replayability ratio dan Half Life 2 aangezien meeste een multiplayer optie hebben of meer content. Sommige hebben ook een "random" effector of verschillende paden om de roete te nemen

Citaat:
Wat is er mis met de AI? Die zat naar mijn weten best snor bij HL2, zelfs in vergelijking met nieuwere fps games
Tegenstanders rennen soms brijdood op je af, staan soms voor je neus maar schieten niet, Ze weten ALTIJD waar je bent al sluip je achter ze de kamer binnen, als je ook maar iets voor je neus houd schieten ze niet meer op je...(De laatste is goed te zien in dit filmpje http://www.youtube.com/watch?v=e0WqAmuSXEQ)
En nog een filmpje
http://www.youtube.com/watch?v=Aj31PSzd9NU
Met citaat reageren
Oud 13-07-2011, 14:11
Verwijderd
[QUOTE=thd;31772752][QUOTE=Reverend;31772574]Goed nog één keer, omdat het moeilijk voor je is:

Citaat:
Het is nou niet echt uitgebreid ofzo. Je begint zonder een of andere reden op een trein loopt dan rond zonder enig idee what so ever wat er aan de hand is en later hoor je pas van shit just got real, ren weg want ze zitten achter je aan.
Je begint wel met een reden op die trein en in de eerste 10 minuten wordt juist vrij duidelijk uitgelegd wat er aan de hand is.

Citaat:
Bij portal maakt het zin dat het op rails afspeelt want je zit in een facility maar in half life 2 loop je in de weide wereld rond dus zou je eigenlijk wel kunnen verwachten dat je een keer een straatje verder zou kunnen pakken
Half Life is geen sandbox game, maar er is destalniettemin genoeg gelegenheid om een beetje te exploren in de latere buggy/boat levels. Je verwachtingspatroon klopt dus eigenlijk niet.

Citaat:
Vrijwel elke game in mijn lijst heeft een grotere replayability ratio dan Half Life 2 aangezien meeste een multiplayer optie hebben of meer content.
....

1. Half life 2 heeft multiplayer
2. Half Life 2 bevat voor een hedendaagse FPS belachelijk veel content.
3. Er zijn honderden mods gemaakt omdat HL2 zo'n fijne engine heeft (diezelfde engine die je eerder belachelijk probeerde te maken), waarvan counterstrike natuurlijk de bekendste (en tot voor kort de meest gespeelde) is.
Citaat:
Sommige hebben ook een "random" effector of verschillende paden om de roete te nemen
die roetetjes

Citaat:
Tegenstanders rennen soms brijdood op je af, staan soms voor je neus maar schieten niet, Ze weten ALTIJD waar je bent al sluip je achter ze de kamer binnen, als je ook maar iets voor je neus houd schieten ze niet meer op je...(De laatste is goed te zien in dit filmpje http://www.youtube.com/watch?v=e0WqAmuSXEQ)
En nog een filmpje
http://www.youtube.com/watch?v=Aj31PSzd9NU
Wat is een brijdood?
Met citaat reageren
Oud 13-07-2011, 14:38
thd
thd is offline
Citaat:
Je begint wel met een reden op die trein en in de eerste 10 minuten wordt juist vrij duidelijk uitgelegd wat er aan de hand is.
ze leggen alleen maar uit van shit just got real combine nam mensheid over en dit is vrijwel laatste stad (<--- terug op het punt van wat een goed verhaal) je hoort vrijwel niks over wie je bent of wtf je daar te zoeken hebt.

Citaat:
Half Life is geen sandbox game, maar er is destalniettemin genoeg gelegenheid om een beetje te exploren in de latere buggy/boat levels. Je verwachtingspatroon klopt dus eigenlijk niet.
Ik heb nooit beweert dat het een sandbox game is maar in veel games kan je tenminste wel kiezen of je route 1 of 2 neemt om van A naar B te komen

....

Citaat:
1. Half life 2 heeft multiplayer
2. Half Life 2 bevat voor een hedendaagse FPS belachelijk veel content.
3. Er zijn honderden mods gemaakt omdat HL2 zo'n fijne engine heeft (diezelfde engine die je eerder belachelijk probeerde te maken), waarvan counterstrike natuurlijk de bekendste (en tot voor kort de meest gespeelde) is.
1.Half life 2 heeft alleen MP als je ervoor betaald of als het gemod is, het is geen oorspronkelijke content.

2.Maakt mijn niet uit of het voor een fps belachelijk veel content zou hebben, ik heb het niet alleen over fps maar over games in het algemeen

3.Ik heb opzich niks tegen de engine, portal en left 4 dead doen het namelijk prima. Verder zijn er zo veel mods gemaakt omdat Valve daar de toegang voor heeft gegeven niet omdat het makkelijk is maar omdat het vrijwel de enige mogelijkheid is om iets te maken zonder zelf veel script/model werk te doen.

Citaat:
die roetetjes

Citaat:
Wat is een brijdood?
Breindood maarja moest even snel type.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2011, 14:52
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Half Life 2, dat betekent dus dat er een 1 is; oftewel daar zit al veel uitleg in.

En zo moeilijk is het verhaal toch niet als je HL1 niet gespeeld hebt; hieronder schrijf ik op wat de intro levels je vertellen zonder de hl1 achtergrond:
- Je zit in een trein en komt uit het niets door de g-man, die heeft je blijkbaar opgesloten; en nu is het weer "time". aka je mag weer los om de held uit te hangen. dan heb je dus al eerder de held gespeeld.
- Er staat een grote toren in de stad, dit is de basis van de combine in city 17.
- Er hangen krantenknipsels die je vertellen over the seven day war en portalstorms.
- Er word uitgelegd dat de metro police vrijwilligers zijn die bijna helemaal nog menselijk zijn.
- Breen is de president van de mensheid maar ook een soort puppit en een oude collega.
- Black Mesa east is vernoemt naar de plek waar alles begon, gordon een held werd, en waar de resistance zit.

Het is niet bijster veel maar om nu te zeggen dat er geen uitleg is.
Oud 13-07-2011, 15:07
Verwijderd
Citaat:
ze leggen alleen maar uit van shit just got real combine nam mensheid over en dit is vrijwel laatste stad (<--- terug op het punt van wat een goed verhaal) je hoort vrijwel niks over wie je bent of wtf je daar te zoeken hebt.
Wat een onzin. Je hoort bijna direct in het spel dat je Gordon Freeman bent en dat juist jij degene bent die daar shit te zoeken heeft. Niet dat het daarmee een meesterwerk van een verhaal is maar wat wil je nou? Het verhaal in oblivion was vele malen slechter en minder uitgewerkt, waarom noem je die niet?

Citaat:
Ik heb nooit beweert dat het een sandbox game is maar in veel games kan je tenminste wel kiezen of je route 1 of 2 neemt om van A naar B te komen
Dat kan met maar weinig on-rails shooters. HL bood in vergelijking met de concurrentie trouwens meer de ruimte om te exploren dan andere shooters.

Citaat:
1.Half life 2 heeft alleen MP als je ervoor betaald of als het gemod is, het is geen oorspronkelijke content.
Bijna alle spellen hebben tegenwoordig alleen MP als je ervoor betaald hebt. Dat is vrij logisch. Mods zijn veelal gratis of voor weinig te scoren. Dat het geen oorspronkelijke content is heeft er verder niets mee te maken. Er is al genoeg oorspronkelijke content.
Citaat:
2.Maakt mijn niet uit of het voor een fps belachelijk veel content zou hebben, ik heb het niet alleen over fps maar over games in het algemeen
En wederom; er staan zoveel spellen in je lijstje met minder content of die in een middagje uitgespeeld kunnen worden. Waarom is het dan wel een punt van kritiek op hl2 maar niet op de rest?
Citaat:
3.Ik heb opzich niks tegen de engine, portal en left 4 dead doen het namelijk prima. Verder zijn er zo veel mods gemaakt omdat Valve daar de toegang voor heeft gegeven niet omdat het makkelijk is maar omdat het vrijwel de enige mogelijkheid is om iets te maken zonder zelf veel script/model werk te doen.
Eh, dat slaat wederom nergens op. Natuurlijk zijn er veel mods voor omdat het makkelijk is. Dat valve de mogelijkheid heeft gegeven aan users om hun eigen content simpel toe te voegen is alleen nog maar een pluspunt. Ik begrijp niet wat je punt is?

Citaat:
Breindood maarja moest even snel type.
typen.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2011, 15:09
thd
thd is offline
oke er wordt wel wat uitgelegd maar het blijft erg weinig.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2011, 15:17
Verwijderd
Laat maar :')
Met citaat reageren
Oud 14-07-2011, 11:08
AceSpade
AceSpade is offline
Slechtste spel allertijden met veel verwachtingen is gewoon................
Warrior Of Might And Magic.

Een mannetje die super sterk was maar een dom maskertje dat op mijn allereerste onderbroek leek kreeg die niet meer van zijn kop door magie. Dus daarom rent hij heel houterig rond en heeft die alleen maar een 1-hit-combo techniek. Zo gaat het 't hele spel. Ik heb al meerdere malen mensen uitgedaagd om het spel uit te spelen maar niemand is het gelukt. Het is gewoon bij verre te saai.

En World Of Warcraft natuurlijk. Het spel heeft totaal geen gameplay / doel, te simpel / geen difficulty. Pvp is gewoon bij verre na crap. Graphics zijn crap. En het zit vol met ragers Haha. (Uh oh, nu krijg ik weer veel ragers op mijn dak)
Met citaat reageren
Oud 14-07-2011, 12:06
Verwijderd
Alweer iemand die een populair spel noemt om internet-che-guevara te spelen.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2011, 19:49
AceSpade
AceSpade is offline
Citaat:
Alweer iemand die een populair spel noemt om internet-che-guevara te spelen.
Troll-much?
Met citaat reageren
Oud 15-07-2011, 11:23
Verwijderd
Jij ja.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2011, 11:38
AceSpade
AceSpade is offline
Het WoW gedoe was idd een troll Ik vind het zoiets van hatelijk om in elk spel van die WoW-fanbois tegen te komen die zeiken van

"Omg! This bank system is copied from WoW!"
om vervolgens te horen
"Omg! This bank system should be like WoW!"

........?

Speel Rift Online es. Daar hoor je die mensen CONTINU. Vandaar dat ik een zeer grote WoW hater ben Ik speel zelf een mega grote sandbox game atm
Met citaat reageren
Oud 15-07-2011, 12:30
Verwijderd
Ach, negeren en gewoon het spel spelen. Bovendien heeft rift naar mijn weten ook een heleboel overgenomen van WoW. Dat is verder geen kritiek trouwens.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2011, 05:34
Noedelhap
Noedelhap is offline
HL2 was zeker niet het slechtste spel ooit, maar ik vond HL2 soms wel langdradig worden. Er zaten enkele prima levels in (de boot, buggy en chase-sequences en de Combine tower) maar ook een aantal verschrikkelijk vervelende, zoals het strand met de ant-lions en het cheesy Ravenholm.

/offtopic
Met citaat reageren
Oud 17-07-2011, 12:16
Verwijderd
Ik vond het ant-lion strand en ravenholm juist de wat leukere parts. Vooral ravenholm, omdat de shooter daar even bijna in een survival-horror verandert.

Maargoed, verder heb ik het spel ook nooit uitgespeeld. Ik was wel heel dichtbij geloof ik.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2011, 13:00
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Follow Freeman en Anticitizen Nr1 hadden wel één level kunnen zijn, maar dan ben je al wel dicht bij het einde.
Nova Prospect was tof.
Oud 18-07-2011, 17:02
Vice
Vice is offline
Citaat:
De meeste gamevertolkingen van films zijn slecht, evenals verfilmingen van games.
Vooral eind jaren '80 tot begin jaren '90 werd doodgegooid met dat soort troep. Bijna alle populaire films, tv-series en tekenfilms hadden wel een game voor de Nes, Snes over Megadrive wat gewoon niet te spelen was. Alles wat bewoog was dodelijk, een halve meter vallen koste je al een leven en vechten was bijna onmogelijk.
Oud 18-07-2011, 17:25
Verwijderd
Ik vond het in de snes tijd nog best meevallen. Daar kwamen in mijn ogen juist nog af en toe de betere 'film-vergamingen' uit. Vooral disney en lucasarts deden het heel degelijk.

Tegenwoordig, daarintegen hoef je ook écht niet meer iets te verwachten van een game die tegelijkertijd met een film wordt gereleased.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2011, 17:52
Vice
Vice is offline
Opvallend dat nog niemand Carmageddon N64 heeft genoemd. Het idee om mensen over te rijden is best grappig, maar dat is ook het enige positieve aan dit spel.

Addams Family Values voor de Snes is ook gewoon kut. Je moet de hele tijd via warpjes naar andere ruimtes toe en het is gewoon te moeilijk. Niet moeilijk in de zin van uitdagend, maar eerder frustrerend. Na één keer proberen nooit meer aangeraakt, omdat het gewoon niet leuk is.

Rugrats in Paris: The Movie voor de N64 is ook maar vage shit. Je loopt rond in een pretpark en je moet tickets verzamelen. Die hangen gewoon in het park. Ook heb je attracties die suffe minigames voorstellen. Waarom heb ik dit spel in vredesnaam gekocht.

True Pinball voor de PS1. Een flipperkast voor op je Playstation. Geweldig, hoe kom je erop.

Verder een games wat niet echt slecht is, maar wel kort en bizar is Um Jammer Lammy voor de PS1. Je moet met verschillende dingen gitaar spelen en je hebt het spel best wel snel uitgespeeld.
Oud 18-07-2011, 17:54
Vice
Vice is offline
Citaat:
Ik vond het in de snes tijd nog best meevallen. Daar kwamen in mijn ogen juist nog af en toe de betere 'film-vergamingen' uit. Vooral disney en lucasarts deden het heel degelijk.

Tegenwoordig, daarintegen hoef je ook écht niet meer iets te verwachten van een game die tegelijkertijd met een film wordt gereleased.
Natuurlijk heb je uitzonderingen, maar games zoals Back to the Future voor de Nes waarbij je al dood gaat wanneer je met je skateboard ergens over struikelt, slaan gewoon nergens op.
Oud 19-07-2011, 13:02
arPos
arPos is offline
Citaat:
Opvallend dat nog niemand Carmageddon N64 heeft genoemd. Het idee om mensen over te rijden is best grappig, maar dat is ook het enige positieve aan dit spel.
True hoe lame was dat spel ik was ronduit VERLIEFD op de orginele carmageddon ik deed niets anders dan schapen honden en mensen kapotrijden.

komt tie op de N64, de graphics net zo slecht (of destijds eigenlijk goed) als het orgineel op de pc, en de mensen honden en schapen veranderd in zombies, de wegen veranderd van enorme stukken in een circulair racecircuit met wel 1 shortcut.
Oud 19-07-2011, 18:22
Steelpan
Steelpan is offline
Worms Blast... just boring.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2011, 16:16
Verwijderd
Red steel 2 je hebt het gewoon in 2 uurtjes uitgespeeld
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten