| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Zal eerst maar herhalen wat ik in mijn eerste post had gezegd aangezien je kennelijk niet al te goed kan lezen. Ik speelde de game vrij laat, ergens in de herfst van 2009 en de game kwam uit in 2004 hierdoor waren de graphics wat "lelijk" voor nu als je gewent bent aan al het andere van deze tijd. Het Game Concept was naar mijn mening ook niet al te diep gaand, de grafity gun was leuk bedacht maar dat is ook eigenlijk wel het enige "speciale" ding aan de hele game. Het verhaal was ook niet al te uitgebreid maar dat zie je sowieso maar weinig Ik heb verder nooit beweerd dat ik het het slechtste spel ooit vond, ik vond het alleen een van de slechtste die IK ooit heb gespeeld. Ik zou nu wel graag een paar redenen willen horen waarom het juist wel zo een top game is volgens jou. Zal ook maar een lijstje geven van wat ik heb gespeeld uit me hoofd zodat je wat vergelijkingsmateriaal weet.
Spoiler
Laatst gewijzigd op 11-07-2011 om 22:35. |
||
|
|
|
|
Ik ga voor de PC echt toch voor Black Ops hoor.
Voornamelijk de multiplayer. Singleplayer is echt goed te noemen, goede verhaal lijn enzovoorts. Maar dan ga je de multiplayer spelen. In een woord: Rotzooi! Ik heb om de 2 - 3 seconden lag, internet verbinding is gewoon goed en ik heb een pc die Black Ops zeker aan moet kunnen. Videokaart instellingen staan op medium en ik heb een Ati HD 5770. En dit is niet 1x, nee echt elke keer. Ik heb dit gegoogled en schijnt iets te zijn waar meerdere mensen last van hebben en Treyarch kan er niks aan doen. Kan ik net zo goed die €50,- door de wc spoelen dan dit spel te kopen. |
|
|
|
||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||
|
|
|
|
Ik wordt best wel moe van jou want ondertussen heb nog steeds vrijwel geen reden gegeven waarom het nou juist wel een goed spel is, de half life engine is outdated simpel fact dit was alleen een punt waarom ik het zelf niet leuk vond niet waarom het een slecht spel is...
Het hele concept van de game is ren rond sla/schiet spullen en verplaats troep met je gun dat gaat dus niet al te diep. Portal heeft bijvoorbeeld wel een wat diepgaander concept je lost puzzels op door out of the box te denken met een portal gun. Ik had sowieso al gezegd dat verhaallijnen tegenwoordig prut zijn Nogmaals lees de post van de OP waarin staat slechste game die JE ZELF OOIT HEBT GESPEELD. Als alle andere games die ik heb gespeeld mij persoonlijk beter liggen dan is dit dus het slechtst wat IK heb gespeeld daarmee heb ik nooit beweert dat het de slechste game allertijden is. Als je nou mijn vorige post leest en op de SPOILER knop klikt dan kan je mijn vergelijkingsmateriaal zien en dan valt dat weinig redelijk mee. |
|
|
|
|||||||
Verwijderd
|
Citaat:
De engine zelf is trouwens een van de betere FPS games engines ooit gemaakt en dat kan je ook zien aan vele succesvolle mods die ervoor zijn gemaakt. Daarnaast zijn spellen als CS, Team fortress 2 en left4dead ook gebasseerd op die engine. Behalve dat source verouderd is, is het een engine die relatief goede graphics en physics weet over te brengen zonder dat het daarvoor je computer overtaxeerd. (zie black ops) Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
|
|
||
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 12-07-2011 om 16:44. |
||
|
|
|
Verwijderd
|
Ik ben heel goed bereid om van mening te veranderen als ik goede argumenten hoor die daar aanleiding toe geven. "De graphics zijn verjaard" is geen argument en je andere 'motivaties' raken kant noch wal. Leg in ieder geval uit waarom het spel slecht is in plaats van met wat random modder te gooien die je op elk ouder spel kan toepassen.
|
|
|
||
|
Citaat:
Elke top 10/25 van first person shooters die niet in elkaar is geklungeld door iemand die pas een paar jaar games speelt en alleen maar zich rukt op betere graphics bevat Half Life. Het won tig Game of the Year awards... Om een voorbeeld te noemen: het hele idee van de Call of Duty serie begon bij Half Life en het meer tot leven brengen van de omgeving.
Laatst gewijzigd op 12-07-2011 om 17:41. |
||
|
|
|
|
Ik snap echt niet waarom jullie er zo op door blijven gaan ik had alleen gezegd dat het bij mijn minst leuke games hoorde, ik heb nooit gezegd dat het spel zelf slecht is. Ik vond het alleen het minst leuk van de rest die ik gespeeld heb. en omdat het in die tijd mooie graphics had wil niet zeggen dat het er 5 jaar later nog steeds geweldig uitziet en ik speelde het dus 5 jaar later, als je gewend bent aan de games van deze tijd dan zijn de graphics van half life 2 een tegenvaller.
Verder wil ik T_ID bedanken omdat hij eindelijk een paar redenen gaf waardoor het wel goed zou zijn. Het enige wat het spel echt "speciaal" maakt is de gravity gun, verder zijn er maar weinig elementen in de game die echt wat toevoegen(niet story wise bedoeld) Het verhaal blijft naar mijn mening vrij slecht Het is heel erg repetitief (zoals veel fps) Weinig soorten wapens @ T_ID Scripted event waren er al voor hl2 Het spel speelt zich ENORM op rails af. Geen replayability what so ever want ALLES is scripted En de AI was nou ook niet het beste En aangezien ik volgens Reverend het concept niet weet zal ik daar maar niks over zeggen. Laatst gewijzigd op 12-07-2011 om 18:23. |
|
|
|
|
Verwijderd
|
Wat is er slecht aan het verhaal? Waarom noem je half-life 2 repetitief en niet één van de andere fps games in je lijstje? En nogmaals, waarom is het relevant dat de graphics minder zijn omdat de engine oud is? Waarom noem je geen andere spellen uit je lijst?
Je zegt dingen, maar je licht niets toe. Je zegt nu al voor de honderde keer dat de graphics verouderd zijn, hoevaak moet ik nog zeggen dat dat er helemaal niet toe doet? Het beste spel ooit is voor mij nog altijd op de super nintendo. Bovendien had ik al enkele positieve aspecten van hl2 toegelicht, maar daar ga je dan natuurlijk weer niet op in. Heb je het spel überhaupt wel gespeeld? |
|
|
||||
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
FFS people lees nou is wat ik typ ik vind het geen slecht spel ik vind het alleen een van de slechtste die ik heb gespeeld kan ik het helpen dat andere games mij nou juist wat meer boeie
Ik heb het geen één keer een slecht spel genoemd alleen minder dan de rest van wat IK gespeeld heb |
|
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|
||
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 13-07-2011 om 11:43. |
||
|
|
|||||
Verwijderd
|
Goed nog één keer, omdat het moeilijk voor je is:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
|
|
|||||
|
[QUOTE=Reverend;31772574]Goed nog één keer, omdat het moeilijk voor je is:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En nog een filmpje http://www.youtube.com/watch?v=Aj31PSzd9NU |
|||||
|
|
||||||
Verwijderd
|
[QUOTE=thd;31772752][QUOTE=Reverend;31772574]Goed nog één keer, omdat het moeilijk voor je is:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
1. Half life 2 heeft multiplayer 2. Half Life 2 bevat voor een hedendaagse FPS belachelijk veel content. 3. Er zijn honderden mods gemaakt omdat HL2 zo'n fijne engine heeft (diezelfde engine die je eerder belachelijk probeerde te maken), waarvan counterstrike natuurlijk de bekendste (en tot voor kort de meest gespeelde) is. Citaat:
Citaat:
|
|||||
|
|
||||||
|
Citaat:
Citaat:
.... Citaat:
2.Maakt mijn niet uit of het voor een fps belachelijk veel content zou hebben, ik heb het niet alleen over fps maar over games in het algemeen 3.Ik heb opzich niks tegen de engine, portal en left 4 dead doen het namelijk prima. Verder zijn er zo veel mods gemaakt omdat Valve daar de toegang voor heeft gegeven niet omdat het makkelijk is maar omdat het vrijwel de enige mogelijkheid is om iets te maken zonder zelf veel script/model werk te doen. Citaat:
Citaat:
|
||||||
|
|
|
|
Half Life 2, dat betekent dus dat er een 1 is; oftewel daar zit al veel uitleg in.
En zo moeilijk is het verhaal toch niet als je HL1 niet gespeeld hebt; hieronder schrijf ik op wat de intro levels je vertellen zonder de hl1 achtergrond: - Je zit in een trein en komt uit het niets door de g-man, die heeft je blijkbaar opgesloten; en nu is het weer "time". aka je mag weer los om de held uit te hangen. dan heb je dus al eerder de held gespeeld. - Er staat een grote toren in de stad, dit is de basis van de combine in city 17. - Er hangen krantenknipsels die je vertellen over the seven day war en portalstorms. - Er word uitgelegd dat de metro police vrijwilligers zijn die bijna helemaal nog menselijk zijn. - Breen is de president van de mensheid maar ook een soort puppit en een oude collega. - Black Mesa east is vernoemt naar de plek waar alles begon, gordon een held werd, en waar de resistance zit. Het is niet bijster veel maar om nu te zeggen dat er geen uitleg is.
|
|
|||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
|
|
|
|
Slechtste spel allertijden met veel verwachtingen is gewoon................
Warrior Of Might And Magic. Een mannetje die super sterk was maar een dom maskertje dat op mijn allereerste onderbroek leek kreeg die niet meer van zijn kop door magie. Dus daarom rent hij heel houterig rond en heeft die alleen maar een 1-hit-combo techniek. Zo gaat het 't hele spel. Ik heb al meerdere malen mensen uitgedaagd om het spel uit te spelen maar niemand is het gelukt. Het is gewoon bij verre te saai. En World Of Warcraft natuurlijk. Het spel heeft totaal geen gameplay / doel, te simpel / geen difficulty. Pvp is gewoon bij verre na crap. Graphics zijn crap. En het zit vol met ragers Haha. (Uh oh, nu krijg ik weer veel ragers op mijn dak)
|
|
|
|
|
|
Het WoW gedoe was idd een troll
Ik vind het zoiets van hatelijk om in elk spel van die WoW-fanbois tegen te komen die zeiken van "Omg! This bank system is copied from WoW!" om vervolgens te horen "Omg! This bank system should be like WoW!" ........? Speel Rift Online es. Daar hoor je die mensen CONTINU. Vandaar dat ik een zeer grote WoW hater ben Ik speel zelf een mega grote sandbox game atm
|
|
|
|
|
|
HL2 was zeker niet het slechtste spel ooit, maar ik vond HL2 soms wel langdradig worden. Er zaten enkele prima levels in (de boot, buggy en chase-sequences en de Combine tower) maar ook een aantal verschrikkelijk vervelende, zoals het strand met de ant-lions en het cheesy Ravenholm.
/offtopic |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
Verwijderd
|
Ik vond het in de snes tijd nog best meevallen. Daar kwamen in mijn ogen juist nog af en toe de betere 'film-vergamingen' uit. Vooral disney en lucasarts deden het heel degelijk.
Tegenwoordig, daarintegen hoef je ook écht niet meer iets te verwachten van een game die tegelijkertijd met een film wordt gereleased. |
|
|
|
|
Opvallend dat nog niemand Carmageddon N64 heeft genoemd. Het idee om mensen over te rijden is best grappig, maar dat is ook het enige positieve aan dit spel.
Addams Family Values voor de Snes is ook gewoon kut. Je moet de hele tijd via warpjes naar andere ruimtes toe en het is gewoon te moeilijk. Niet moeilijk in de zin van uitdagend, maar eerder frustrerend. Na één keer proberen nooit meer aangeraakt, omdat het gewoon niet leuk is.Rugrats in Paris: The Movie voor de N64 is ook maar vage shit. Je loopt rond in een pretpark en je moet tickets verzamelen. Die hangen gewoon in het park. Ook heb je attracties die suffe minigames voorstellen. Waarom heb ik dit spel in vredesnaam gekocht. ![]() True Pinball voor de PS1. Een flipperkast voor op je Playstation. Geweldig, hoe kom je erop. Verder een games wat niet echt slecht is, maar wel kort en bizar is Um Jammer Lammy voor de PS1. Je moet met verschillende dingen gitaar spelen en je hebt het spel best wel snel uitgespeeld.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
komt tie op de N64, de graphics net zo slecht (of destijds eigenlijk goed) als het orgineel op de pc, en de mensen honden en schapen veranderd in zombies, de wegen veranderd van enorme stukken in een circulair racecircuit met wel 1 shortcut.
![]() |
|
|