Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Luxaflex zijn van die dingen die horizontaal zijn en dan trek je aan een touwtje en het draadje verfrommelt waardoor die latjes op elkaar komen te zitten. Lamellen zijn verticale dingen, een soort stijve gordijnreepjes, die aan een rails hangen. En jaloezieën zijn geloof ik een soort luxaflex, maar dan breder en van betere kwaliteit, maar dat weet ik niet zeker.
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nou ja, het frame moest gezaagd worden en 't gordijn geknipt (op breedte). Maar ik ben een beetje autistisch als het op afwerking aan komt en niet zo héél handig met gereedschap (een schaar counts als gereedschap JA! ![]() ![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik speel geen blokfluit. Ik weet hoe het toonsysteem werkt van de meeste instrumenten en daarom kan ik overal wel een melodietje op spelen, maar het klinkt nergens naar omdat ik het op kennis en gehoor doe en niet op motoriek. Bovendien is de blokfluit in C gestemd in plaats van netjes in een gelijkzwetende stemming zoals ik gewend ben. Moeilijk!
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Tijdens Engels kwam ik erachter dat de uitdrukking 'een vork halen' niet algemeen bekend is. Zegt het jullie wat/gebruiken jullie wat, of is dat iets raars binnen onze familie? Paranoide naamzoek, is dat iets Russisch of zo?
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik was tijdens mijn ziekenhuisopname naar de ziekenhuiskerkdienst geweest en mijn vriendje was mee. Hij hield mijn hand vast toen we gingen bidden voor mensen enzo, en dat was mijn linkerhand waaraan ik mijn ring draag. En toen zag de priester/pastoor/meneer met apenpak ons en toen moest iedereen bidden voor 'hen die zich voorbereiden op het huwelijk'. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|