Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Sennheiser is goeie shit maar de 280 valt wel wat hoger uit dan €50 ![]() De HD 428 is wel echt beest voor die prijs
||
Verwijderd
|
Citaat:
Oh ja, en de enige beetje spannende attractie in het Land van Ooit was zo'n bal waarmee je van een of andere baan naar beneden rolde, maar daar mocht ik dan weer niet in omdat ik te klein was ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben uuh, vorig jaar of twee jaar geleden naar de Efteling geweest. Toen waren o.a. Acda & de Munnik daar om 's avonds op te treden en omdat mijn gezelschap een democratische meerderheid had ten aanzien van die twee droeftoeters heb ik dat gedwee, zonder morren, uit moeten zitten
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
mijn enige spreekbeurt ging over het productieproces van Lego; en ik had een heel bruut info-pakket gekregen van de Lego BV en het was heel cool met allerlei grondstoffen en fotos en folders etc. En dan was er zo`n stom kind in de klas die naderhand iets zei van "Waarom zei je niets over Legoland" en toen had ik echt zoiets van
"Fuuuuuuuuuuuuuu WANT DAAR GING MIJN SPREEKBEURT NIET OVER" ![]() Maar goed, dat kind ging uiteindelijk naar de Mavo bwahahaha en heeft nu een stomme baan en kinderen ofzo.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
|