Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-02-2011, 21:18
Verwijderd
Citaat:
XTC is echt niet eng. ALs je een goede pil hebt, met puur mdma erin, dan is alles lief en mooi en knuffelbaar en je voelt je heerlijk voor 3-4 uur lang. Enige waar je op moet letten is dat als je veel danst en beweegt, dat je dan regelmatig een glaasje water drinkt om uitdroging en oververhitting te voorkomen. Maar het is niet lichamelijk verslavend (voor mij geestelijk ook niet) en de schadelijkheid op de hersenen is bij recreatief gebruik nog niet eens wetenschappelijk bewezen. Hoe dan ook, alcohol is veeeeeel schadelijker (volgens mij zelfs schadelijker dan cocaïne).
bs! je hoeft totaal niet veel te bewegen
Advertentie
Oud 08-02-2011, 21:18
Verwijderd
Citaat:
Dat is ook mijn grootste angst, dat ik zometeen 60 ben en het allemaal niet meer snap.
Nou, 60 is wel erg overdreven.

Maar sowieso, oud worden

Iedereen wil oud worden, maar niemand wil oud zijn. Ware woorden zijn dat.
Oud 08-02-2011, 21:19
Carn
Carn is offline
mwah, ik denk dat 'onze generatie' best lang mee kan gaan qua het verwerken van veel nieuwe informatie; dat is het grote verschil met de oudjes. Tenzij er binnen nu en 20 jaar opeens ingrijpende nieuwe technieken komen die dat tempo met een factor 2 of meer verhogen.
Oud 08-02-2011, 21:20
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Diepzinnig hoor.

ot:
Ik moet The Man Who Shot Liberty Valance kijken voor een vak van morgen, en ik ben het nu al zat... en ik moet nog 2 uur!
Oud 08-02-2011, 21:20
Verwijderd
Joris, jij kan me hier:
Citaat:
Ik ben wel benieuwd naar de combinatie van seks en drugs ;x
vast wel wat over vertellen

Citaat:
XTC is echt niet eng. ALs je een goede pil hebt, met puur mdma erin, dan is alles lief en mooi en knuffelbaar en je voelt je heerlijk voor 3-4 uur lang. Enige waar je op moet letten is dat als je veel danst en beweegt, dat je dan regelmatig een glaasje water drinkt om uitdroging en oververhitting te voorkomen. Maar het is niet lichamelijk verslavend (voor mij geestelijk ook niet) en de schadelijkheid op de hersenen is bij recreatief gebruik nog niet eens wetenschappelijk bewezen. Hoe dan ook, alcohol is veeeeeel schadelijker (volgens mij zelfs schadelijker dan cocaïne).
Oh ik ben ook niet bang voor schadelijkheid, dat weet ik allemaal wel. Kan er ook niet zo goed een vinger opleggen, maar mijn idee is: zolang ik er niet honderd procent achter sta doe ik het niet.
Oud 08-02-2011, 21:22
Verwijderd
ik heb een keer xtc gedaan en een paar keer coke ;x maar ehm, ik hoef het niet meer
Oud 08-02-2011, 21:23
Noedelhap
Noedelhap is offline
Paddoverhaal (lang, dus in spoiler):

Spoiler
Oud 08-02-2011, 21:24
Verwijderd
Citaat:
ik heb een keer xtc gedaan en een paar keer coke ;x maar ehm, ik hoef het niet meer
Vertel over coke
Verwijderd
Citaat:
Joris, jij kan me hier: vast wel wat over vertellen

eh nee ik ben best braaf je lovah kan je daar duisent meer over vertellen denk ik

Oh ik ben ook niet bang voor schadelijkheid, dat weet ik allemaal wel. Kan er ook niet zo goed een vinger opleggen, maar mijn idee is: zolang ik er niet honderd procent achter sta doe ik het niet.
Verwijderd
Citaat:
Vertel over coke
coke is fucking saai
Oud 08-02-2011, 21:26
Verwijderd
Citaat:
je lovah kan je daar duisent meer over vertellen denk ik

Dat ik daar niet aan gedacht heb
Oud 08-02-2011, 21:27
Verwijderd
Citaat:
coke is fucking saai
vertel erover!
Oud 08-02-2011, 21:28
Verwijderd
Citaat:

indeed
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik vroeg een vriend van me twee weken terug nog hoe coke was. "Ja, het duurt vrij kort en je wordt er arrogant van. Je krijgt een vlotte babbel, en je kan de wereld aan, maar verder is het snel uitgewerkt en dus is er geen moer aan"
Verwijderd
Citaat:
Vertel over coke
het is alsof je duizendl redbull drinkt en je wordt er een nogal megalomaan/arrogant van, echt precies een drug die ik nodig heb
Oud 08-02-2011, 21:29
Verwijderd
Citaat:

hoi sann
Oud 08-02-2011, 21:30
Verwijderd
Citaat:
hoi sann
Hoi eric Wil je wat vertellen?
Oud 08-02-2011, 21:31
Verwijderd
Citaat:
het is alsof je duizendl redbull drinkt en je wordt er een nogal megalomaan/arrogant van, echt precies een drug die ik nodig heb
Ah, dat moet LL dus nooit gebruiken!
Oud 08-02-2011, 21:32
Verwijderd
Maar ik praat nooit met hem over seks!
Verwijderd
Citaat:
Hoi eric Wil je wat vertellen?
ja, ik moet morgen wel werken maar ik heb...

bier
Carn
Carn is offline
ah, wat een lekker romantisch liedje <3
Verwijderd
Citaat:
Ah, dat moet LL dus nooit gebruiken!
ik niet, hij al helemaal niet, LL naamzoek
Verwijderd
Citaat:
vertel erover!
wat wil je weten? als je het op hebt gaat het om jou, en jou alleen. en dat is niet cool.. jij voelt je prima maar goede gesprekken, nee. alles draait om jou in je hoofd
Oud 08-02-2011, 21:33
Verwijderd
Citaat:
ja, ik moet morgen wel werken maar ik heb...

bier
Sorry schatje, ik moet om half 6 op, dus ik zit al in mn pyjama Ik kan óf woensdag óf donderdag, even afhankelijk van wanneer ik naar Zwolle ga. En zaterdag kan ik ook geloof ik!
Oud 08-02-2011, 21:35
Verwijderd
Oh slettebakje waar gaat dit topic over?
Oud 08-02-2011, 21:35
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
bs! je hoeft totaal niet veel te bewegen
Ik zeg ook niet dat dat hoéft.
Oud 08-02-2011, 21:36
Verwijderd
Citaat:
Sorry schatje, ik moet om half 6 op, dus ik zit al in mn pyjama Ik kan óf woensdag óf donderdag, even afhankelijk van wanneer ik naar Zwolle ga. En zaterdag kan ik ook geloof ik!
aii dan kan ik niet want bruiloft en verjaardag, ander keertje dan maar <3
Noedelhap
Noedelhap is offline
Doe ik de moeite om een megaverhaal te typen, leest niemand het
Verwijderd
Citaat:
aii dan kan ik niet want bruiloft en verjaardag, ander keertje dan maar <3
meh we zien elkaar echt veel te weinig de laatste tijd
Verwijderd
Citaat:
Ik zeg ook niet dat dat hoéft.
het is wel fijn idd.

oh en x, denk 20-30 keer ofzo
Oud 08-02-2011, 21:37
Verwijderd
Citaat:
Van 10 jaar geleden
Oud 08-02-2011, 21:37
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ohja, ik heb er hartelijk om gelachen .
Oud 08-02-2011, 21:38
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Van 10 jaar geleden
Ja, maar vers getypt hoor!
Oud 08-02-2011, 21:39
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar vers getypt hoor!
ooit op D&A gepost? dan heb ik het gelezen
Verwijderd
mooi verhaal hoor n00dles
Verwijderd
Aargh kut, het is alweer anderhalf uur later dan dat ik eigenlijk naar bed wilde. Trusten schatjes <3
Oud 08-02-2011, 21:40
Verwijderd
slaap lekker popje!
Oud 08-02-2011, 21:40
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
ooit op D&A gepost? dan heb ik het gelezen
Blijkbaar niet, want ik kan het niet terugvinden. Dus lezen zal je!
Oud 08-02-2011, 21:43
Verwijderd
'sproken'?
Oud 08-02-2011, 21:46
Verwijderd
Paddo's lijken me wel tof, maar mijn zus werd er helemaal paranoide van (bij haar kregen alle mensen zo'n raar gezicht als in die clip van Soundgarden - Black Hole Sun en kreeg ze het gevoel dat ze moest vluchten), dus ik durf niet...
Oud 08-02-2011, 21:58
Uice
Uice is offline
Citaat:
Paddoverhaal (lang, dus in spoiler):

Spoiler
De eerste keer dat ik van plan was paddo's te gebruiken, was vlak voor de examenweek, en daar hebben mijn ouders me toen van weerhouden. Eerst door het te verbieden, maar dat ging natuurlijk niet, dus toen hebben die smiechten mijn broer gevraagd mij op te bellen, en die gaf toen ook het advies dat ik maar beter even tot de vakantie kon wachten.
Oud 08-02-2011, 21:59
Verwijderd
Citaat:
De eerste keer dat ik van plan was paddo's te gebruiken, was vlak voor de examenweek, en daar hebben mijn ouders me toen van weerhouden. Eerst door het te verbieden, maar dat ging natuurlijk niet, dus toen hebben die smiechten mijn broer gevraagd mij op te bellen, en die gaf toen ook het advies dat ik maar beter even tot de vakantie kon wachten.
<3 wat lief
Oud 08-02-2011, 22:00
Verwijderd
Citaat:
en terecht
Oud 08-02-2011, 22:02
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik heb nog wel xtc genomen het weekend voor ik eindexamen moest doen. De xtc sloeg pas in toen ik thuis was en toen kon ik niet slapen, en heb ik de tijd gebruikt om te leren. Ik heb het examen gehaald Scheikunde notabene
Oud 08-02-2011, 22:07
Verwijderd
Lag ik net te dutten word ik wakker gebeld

De nachtportier van het hotel. Of ik vrijdag alsjealjeblieft een dienst over kan nemen, nachtdienst that is. Ik krijg 200 procent uitbetaald en 75 euro cash van de nachtportiers als dank. Maar ik heb vrijdag een afspraak die al maanden staat met mijn beste vriendinnetjes voor een sleepover. Maar ik kan het geld zo ontzettend goed gebruiken.

DILLEMA.
Oud 08-02-2011, 22:10
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Een vriend van me heeft wel eens LSD gebruikt op Lowlands. Hij had nog nooit zoiets gedaan, was al strontlazerus en nam 4 keer de normale dosis. Hij heeft 3 dagen lang keihard zitten trippen en was helemaal de weg kwijt.
Hij zag z'n huid borrelen en er waren monsters in de bomen en hij zag de lucht verkleuren in de maat van de muziek.
Ik ben toen lief voor 'm geweest, zodat 't niet fout ging, maar daarna heb ik 'm toch even duidelijk gemaakt dat ik 'm helemaal de tering sla als 'ie me dat nog een keer flikt.

Zelf heb ik alleen ervaring met wiet (4x ofzo) en spacecake (2x).
Het boeit me allemaal niet.
Oud 08-02-2011, 22:10
Verwijderd
Citaat:
Lag ik net te dutten word ik wakker gebeld

De nachtportier van het hotel. Of ik vrijdag alsjealjeblieft een dienst over kan nemen, nachtdienst that is. Ik krijg 200 procent uitbetaald en 75 euro cash van de nachtportiers als dank. Maar ik heb vrijdag een afspraak die al maanden staat met mijn beste vriendinnetjes voor een sleepover. Maar ik kan het geld zo ontzettend goed gebruiken.

DILLEMA.
tenzij het uber belangrijk is en je je vriendinnen eeuwen niet heb gezien zeg ik doen!
Oud 08-02-2011, 22:11
Verwijderd
Citaat:
Een vriend van me heeft wel eens LSD gebruikt op Lowlands. Hij had nog nooit zoiets gedaan, was al strontlazerus en nam 4 keer de normale dosis. Hij heeft 3 dagen lang keihard zitten trippen en was helemaal de weg kwijt.
Hij zag z'n huid borrelen en er waren monsters in de bomen en hij zag de lucht verkleuren in de maat van de muziek.
Ik ben toen lief voor 'm geweest, zodat 't niet fout ging, maar daarna heb ik 'm toch even duidelijk gemaakt dat ik 'm helemaal de tering sla als 'ie me dat nog een keer flikt.

Zelf heb ik alleen ervaring met wiet (4x ofzo) en spacecake (2x).
Het boeit me allemaal niet.
wat een debiel.
Oud 08-02-2011, 22:12
Verwijderd
Ik heb al voor de 2e keer een brief gekregen dat ik een huurachterstand heb maar daar is gewoon niks van waar
Oud 08-02-2011, 22:12
Verwijderd
Nja ik zie ze allemaal veel, maar nooit tegelijk omdat we allemaal veel te druk zijn. We hebben dit in november al vastgelegd

Ik heb ze gemaild of ze niet heel toevallig zaterdag kunnen en uitgelegd dat ik het geld heeeeel goed kan gebruiken. Zie morgen wel wat ze zeggen Nu ga ik verder met slaappoging 2!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten