Advertentie | |
|
![]() |
|
mwah, ik denk dat 'onze generatie' best lang mee kan gaan qua het verwerken van veel nieuwe informatie; dat is het grote verschil met de oudjes. Tenzij er binnen nu en 20 jaar opeens ingrijpende nieuwe technieken komen die dat tempo met een factor 2 of meer verhogen.
|||
Verwijderd
|
Joris, jij kan me hier:
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh slettebakje waar gaat dit topic over?
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Lag ik net te dutten word ik wakker gebeld
![]() De nachtportier van het hotel. Of ik vrijdag alsjealjeblieft een dienst over kan nemen, nachtdienst that is. Ik krijg 200 procent uitbetaald en 75 euro cash van de nachtportiers als dank. Maar ik heb vrijdag een afspraak die al maanden staat met mijn beste vriendinnetjes voor een sleepover. Maar ik kan het geld zo ontzettend goed gebruiken. DILLEMA. |
![]() |
|
Een vriend van me heeft wel eens LSD gebruikt op Lowlands. Hij had nog nooit zoiets gedaan, was al strontlazerus en nam 4 keer de normale dosis. Hij heeft 3 dagen lang keihard zitten trippen en was helemaal de weg kwijt.
Hij zag z'n huid borrelen en er waren monsters in de bomen en hij zag de lucht verkleuren in de maat van de muziek. Ik ben toen lief voor 'm geweest, zodat 't niet fout ging, maar daarna heb ik 'm toch even duidelijk gemaakt dat ik 'm helemaal de tering sla als 'ie me dat nog een keer flikt. Zelf heb ik alleen ervaring met wiet (4x ofzo) en spacecake (2x). Het boeit me allemaal niet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Nja ik zie ze allemaal veel, maar nooit tegelijk omdat we allemaal veel te druk zijn. We hebben dit in november al vastgelegd
![]() Ik heb ze gemaild of ze niet heel toevallig zaterdag kunnen en uitgelegd dat ik het geld heeeeel goed kan gebruiken. Zie morgen wel wat ze zeggen ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|