Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Augustus is prima, maar echt leuk zeilen zit er dan niet in, meestal. Hoewel ik een beetje dobberen ook best prima vind ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik vind zeilen wel tof. Ik heb het maar een paar keer gedaan hoor. Één keer op zo'n heel groot oud zeilschip maar dat vond ik eigenlijk minder leuk. Het was ook zo goed als windstil en er was niks anders te doen dan in de hut een kopje thee drinken. Buiten was het nog vrij koud.
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Ik heb dan weer het andere uiterste, denk ik. Mijn moeder geeft mij met mijn verjaardag tien flessen wijn cadeau.
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
yeah,i know! Het is een klassiekert.
Hoe deed jij 'm? Er waren een aantal woorden die ik niet kende, maar die heb ik opgezocht en blijkbaar deed ik de uitspraak automatisch goed. ![]() maw, ik ben beter dan 90% van alle native English speakers en al helemaal beter dan suffe kutFransozen die niet eens 6 regeltjes kunnen lezen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik geniet echt intens van jouw verhalen over je ouders altijd ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
mijn ouders zijn nu bij een feestje bij de overburen. Kan ik ze mooi in de gaten houden. De overburen zijn een beetje kak en ze hebben geen bier want dat vinden ze ordinair dus kwam mijn vader briesend stiekem hier een biertje drinken toen hij ' iets ging halen om te laten zien of zo'
|
![]() |
|
Nou, deze keer valt het mee. Normaal neem ik m'n eigen laptop mee, maar ditmaal niet omdat ik geen afleiding wilde. Dat plan is jammerlijk gefaald, want er was wijn. Mijn stiefvader heeft uiteraard Eredivisie Live dus ik zit ook verdomd veel voetbal te kijken,
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|