Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-03-2011, 10:35
Verwijderd
Duizend!
Advertentie
Oud 01-03-2011, 10:36
Verwijderd
Duisent!
Oud 01-03-2011, 10:36
Lorelei
Lorelei is offline
Als het een mindfuck is, is het een domme. Als het geen mindfuck is, is het gewoon spelbederf. Maar goed. Jullie moeten gewoon het spel maar uitspelen. Als dit blijkbaar van de spelleiders mag, dan moet er gewoon doorgespeeld worden.
Oud 01-03-2011, 10:37
Rationeel
Rationeel is offline
en is het dus blijkbaar een mindfuck
Oud 01-03-2011, 10:38
Lorelei
Lorelei is offline
Juh, of de spelleiders nemen een vreemde beslissing. Either way, we moeten ons er nu nog niet in mengen
Oud 01-03-2011, 10:40
Verwijderd
Ik troost me maar met de gedachte dat zelfs de hardcore spelers er geen ruk van begrijpen, het spel so far that is.. Stel je eens voor hoe ik me moet voelen!

Mindfuck of niet, trouwens, ik vond de actie van DaT not done.
Oud 01-03-2011, 10:42
Lorelei
Lorelei is offline
Nou ja, je hebt wel een beetje pech dat dit spel je eerste spel is, Dobermann. 't Is niet het makkelijkste spel
Oud 01-03-2011, 10:43
Verwijderd
Ik wil hier al bijna inhoudelijk gaan posten laten we het lekker uitvechten als het spel is afgelopen.
Lorelei
Lorelei is offline
Kut, ik moet gaan opschieten.

Daaag
Rationeel
Rationeel is offline
hoewel het best een interessant spel is leefde het om de een of andere reden niet echt bij mij (/ons). ook qua functies is het een lastige, dus het is best een kutspel als het je eerste is
Oud 01-03-2011, 10:45
Verwijderd
Ik vond het juist een fantastisch spel
Oud 01-03-2011, 10:46
Verwijderd
Ik heb vannacht trouwens bijna de klok rond geslapen. Dat gebeurt me zegmaar nooit meer
Oud 01-03-2011, 10:48
Rationeel
Rationeel is offline
ik heb vannacht de klok rond zien gaan, een stuk of 8 keer
Oud 01-03-2011, 10:49
Verwijderd
Hahahahaha omg jongens, in het daglicht is mijn haar echt best wel lelijk
Oud 01-03-2011, 10:56
Verwijderd
Wat een hoop 's
Oud 01-03-2011, 10:59
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Hahahahaha omg jongens, in het daglicht is mijn haar echt best wel lelijk
foto
Oud 01-03-2011, 11:00
Verwijderd
Citaat:
Ik vond het juist een fantastisch spel
Ik vond het ook een topspel. Maar dit sloeg nergens op.
Oud 01-03-2011, 11:03
Verwijderd
Citaat:
foto
Mja, nee, ik zit nog in m'n pyjama en mijn hoofd is het ook niet echt eens met foto's op dit moment. Misschien straks.
Oud 01-03-2011, 11:07
snoopy
snoopy is offline
Ik vind het een stom spel want ik was er meteen uit (maar vind/vond het eigenlijk wel een van de spannendste spellen tot nu toe!)
Oud 01-03-2011, 11:08
Lorelei
Lorelei is offline
Ik vond het een stom spel. Ik had er gewoon echt geen tijd voor en daardoor niet echt de mogelijkheid om fatsoenlijk te spelen. Was eigenlijk erg opgelucht toen we eruit lagen
Oud 01-03-2011, 11:09
Verwijderd
Ik vond het vorige spel beter
Oud 01-03-2011, 11:10
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Dát was echt een verdomd spannend spel. Jezus, ik heb nog nooit zo zitten stressen vanwege een internetspelletje
Oud 01-03-2011, 11:10
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Die heb ik niet meegedaan, dus dat weet ik niet. Zou best kunnen
Oud 01-03-2011, 11:12
Verwijderd
Citaat:
Dát was echt een verdomd spannend spel. Jezus, ik heb nog nooit zo zitten stressen vanwege een internetspelletje
Anders ik wel. Met m'n zieke hoofd toen ook nog

Archont heeft ons toen trouwens nog een biertje/drankje beloofd...
Oud 01-03-2011, 11:14
Verwijderd
Ik vind dit spel leuker omdat ik speel, maar objectief gezien was de vorige nóg gaver ja
Oud 01-03-2011, 11:24
Noedelhap
Noedelhap is offline
Kan iemand even uitleggen wat de mindfuck is want ik heb geen zin om het hele topic te lezen
Oud 01-03-2011, 11:27
Verwijderd
DaT zegt dat ie wolf is met Daboman. En dat Daboman geliefde is. En dat ie niet wil dat de geliefden winnen, dat ie liever heeft dat de dorpelingen winnen en dat ie het daarom zegt.
Verwijderd
Hij verraadt zijn functie en die van zijn medewolf, die hij zogenaamd verdenkt van geliefde-zijn. Functies verraden is niet toegestaan, bovendien snijdt hij zichzelf zo ook in de vingers, want we weten nu ook dat hij wolf is en dus ook gehangen moet worden. Kans is dus groter dat hij zelf die geliefde is, en dat ie een spelletje speelt om te zorgen dat ie op het laatste moment nog wint.
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Kan iemand even uitleggen wat de mindfuck is want ik heb geen zin om het hele topic te lezen
Het staat vrij onderaan op de één na laatste pagina.
Kortom: DaT zegt dat hij wolf is zodat men er iemand anders uitstemt. (want als er onder de geliefden nog een wolf zit hebben de geliefden gewonnen als de andere wolf eruit gaat)

edit: oh, ik ben spuit 11 Of eigenlijk spuit 12 want Absinthe was spuit 11
Oud 01-03-2011, 11:28
Noedelhap
Noedelhap is offline
En wie is de spelleider?
Verwijderd
LP & Bright Blue
snoopy
snoopy is offline
LP en Bright Blue
Verwijderd
Hij zegt dat hij hun gepmd heeft om te vragen of ie z'n functie weg mocht geven. En dat zij ja hebben gezegd.
snoopy
snoopy is offline
sann hou 's op met me net voor zijn
Oud 01-03-2011, 11:29
Verwijderd
Sorry
Oud 01-03-2011, 11:29
Verwijderd
Neko* is online, benieuwd wat zij te zeggen heeft
Oud 01-03-2011, 11:31
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Neko* is online, benieuwd wat zij te zeggen heeft
niks waarschijnlijk, neko kennende...
Oud 01-03-2011, 11:31
Verwijderd
Oud 01-03-2011, 11:33
Noedelhap
Noedelhap is offline
Hehe, tis me nu (dubbel zo) duidelijk
Oud 01-03-2011, 11:34
Noedelhap
Noedelhap is offline
Wel gaar idd, ook al is het binnen de regels.
Oud 01-03-2011, 11:35
Verwijderd
Dat is het niet.
Oud 01-03-2011, 11:36
Verwijderd
Uit spelregels:

Je moet je functie geheim houden en mag deze (of informatie die uit je functie voortvloeit) nooit aan andere spelers bekend maken (op welke wijze dan ook). Tovenaars, Heksen en Zieners mogen tijdens het spel dus ook niet bekend maken wie zij hebben opgevraagd, behekst of beschermd. Wolven en geliefden mogen wel overleg plegen en informatie delen. Zieners mogen wel hinten naar hun medespelers welke spelers zij in de gaten moeten houden. Om een leuk spelverloop te garanderen, houd je hier alsjeblieft aan. Niks is zo frustrerend als halverwege ineens het spel te kunnen stoppen omdat cruciale functies bekend zijn geworden.

En:

Verder nog een toevoeging; houd het alsjeblieft gezellig en houd je functie voor je. Er is in een eerder spel een behoorlijke discussie geweest over wat wel en niet mag, maar feit blijft dat het spel behoorlijk verpest wordt als mensen met hun functies gaan strooien.
Oud 01-03-2011, 11:36
snoopy
snoopy is offline
Ik vind het ook niet binnen de regels. Sommige mensen zeggen dat het wél mag als hij niet zijn functie verraadt, maar dat vind ik stom. Dan weet je dus als iemand zoiets zegt dat het het tegenovergestelde is
Oud 01-03-2011, 11:37
Verwijderd
Het houdt de gemoederen iig erg bezig
Oud 01-03-2011, 11:39
Verwijderd
Citaat:
niks waarschijnlijk, neko kennende...
Oud 01-03-2011, 11:41
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik vind het ook niet binnen de regels. Sommige mensen zeggen dat het wél mag als hij niet zijn functie verraadt, maar dat vind ik stom. Dan weet je dus als iemand zoiets zegt dat het het tegenovergestelde is
Ja, precies; als je zou mogen liegen wat je een wolf bent, bewijs je daarmee dus geen wolf te zijn en gaat de regel zijn doel voorbij.
Oud 01-03-2011, 11:41
Verwijderd
Citaat:
Het houdt de gemoederen iig erg bezig
Was hij het niet die in het vorige spel ook al zo egoïstisch zelf in leven probeerde te blijven, als dorpeling? Die jongen snapt het spel niet helemaal, geloof ik.
Oud 01-03-2011, 11:42
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Uit spelregels:

Je moet je functie geheim houden en mag deze (of informatie die uit je functie voortvloeit) nooit aan andere spelers bekend maken (op welke wijze dan ook). Tovenaars, Heksen en Zieners mogen tijdens het spel dus ook niet bekend maken wie zij hebben opgevraagd, behekst of beschermd. Wolven en geliefden mogen wel overleg plegen en informatie delen. Zieners mogen wel hinten naar hun medespelers welke spelers zij in de gaten moeten houden. Om een leuk spelverloop te garanderen, houd je hier alsjeblieft aan. Niks is zo frustrerend als halverwege ineens het spel te kunnen stoppen omdat cruciale functies bekend zijn geworden.

En:

Verder nog een toevoeging; houd het alsjeblieft gezellig en houd je functie voor je. Er is in een eerder spel een behoorlijke discussie geweest over wat wel en niet mag, maar feit blijft dat het spel behoorlijk verpest wordt als mensen met hun functies gaan strooien.
Ja, maar je wéét dus niet of hij de waarheid spreekt, dus het kan binnen de regels vallen. Het maakt het spel wel minder leuk.
Oud 01-03-2011, 11:43
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar je wéét dus niet of hij de waarheid spreekt, dus het kan binnen de regels vallen. Het maakt het spel wel minder leuk.
Oh ja, dat is waar dat zei ik ook in het wws topic. We zullen het zien vanavond!
Oud 01-03-2011, 11:44
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Niet het tegenovergestelde, want er zijn meerdere functies en belangen (geliefde, wolf, burger, verrader, etc.). Je kan dan alleen zeggen dat hij de functie die hij noemt, niét is. En dat is wel spelbederf. Maar niet tegen de regels.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten