Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-03-2011, 17:47
Verwijderd
Citaat:
Hoezo zenuwslopend?
ja weet ik niet, zo'n mens dat naar je rug zit te kijken terwijl je als een gek dat ding probeert te vouwen en alles, brrr. En dan iets aankleuren. Ik wil trouwens even zeggen dat ik DIE POTLOODJES VAN INFERIEURE KWALITEIT VOND. Maar ja, dat schreeuw je niet door het stemlokaal. Ik had zelf kleurpotloden bij maar dat mag vast niet.
Advertentie
Oud 02-03-2011, 17:48
Verwijderd
overigens moet je lekker zelf weten of je stemt of niet, natuurlijk.
Verwijderd
Citaat:
ja weet ik niet, zo'n mens dat naar je rug zit te kijken terwijl je als een gek dat ding probeert te vouwen en alles, brrr. En dan iets aankleuren. Ik wil trouwens even zeggen dat ik DIE POTLOODJES VAN INFERIEURE KWALITEIT VOND. Maar ja, dat schreeuw je niet door het stemlokaal. Ik had zelf kleurpotloden bij maar dat mag vast niet.
Het papier is ook vrij kut. Eigenlijk is alles vrij kut.
Verwijderd
Citaat:
overigens moet je lekker zelf weten of je stemt of niet, natuurlijk.
Het zou goed zijn om net als in Belgie een boete in te voeren als je niet stemt.
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Dobermann, je was leuk als psycho maar het is tijd om het stokje over te dragen
Oud 02-03-2011, 17:49
Verwijderd
Citaat:
Dobermann, je was leuk als psycho maar het is tijd om het stokje over te dragen
Eh, wut?
Oud 02-03-2011, 17:50
Verwijderd
Citaat:
Sowieso vind ik de hele manier van stemmen inferieur. We leven in de 21ste eeuw en dan stemmen we nog met potlood en papier
Het valt me nog mee dat we onze vinger niet in de inkt moesten dopen.
Verwijderd
ja in belgie gaat iedereen stemmen anders krijgen ze een boete en doordat elk mens daar braaf gaat stemmen is de democratie daar een groot succes!
Verwijderd
Citaat:
ja in belgie gaat iedereen stemmen anders krijgen ze een boete en doordat elk mens daar braaf gaat stemmen is de democratie daar een groot succes!
Ik moest hardop lachen
Verwijderd
als ik een origami koning was had ik de provincie brabant kunnen vouwen van mijn stembiljet. Of een olifant.
Oud 02-03-2011, 17:51
Verwijderd
Citaat:
Oud 02-03-2011, 17:51
Verwijderd
ik wil de keuken in om mijn prakje op te warmen maar mijn huisgenoot gaat maar niet weg en ik voel me een beetje pauper met mijn prakje.
Oud 02-03-2011, 17:54
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ja, wat ik zeg, die potloodjes kleuren nooit lekker. Het papier is ook te glad, het potlood te ongeslepen.

Ik wil voortaan een een viltstift op markerpapier. En een kopje koffie erbij, als het even kan. Of op zijn minst een chokotoff bij het verlaten van het stemlokaal.
Verwijderd
Citaat:
en die biljetten vouwen vind ik echt zenuwslopend, net zo zenuwslopend als het mandje bij de supermarkt helemaal recht in de andere mandjes te doen, als je gaat afrekenen bij de kassa.
Hahahah, zo herkenbaar Zenuwslopend is dat ja. Je probeert dat nonchalant te doen, maar dat lukt natuurlijk niet.
Hetzelfde verhaal bij snel je wisselgeld in je portemonnee willen proppen, dat lukt ook nooit.
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Eh, wut?
Weerwolfverhaal
Verwijderd
er kwam vandaag een docent het lokaal binnen, ik had hem weten te lokken met john lee hooker. Hij bleef staan, keek verward om zich heen, zei 'is dit john lee hooker?' Ik zei ja. Hij schudde mijn hand en liep weg.
Verwijderd
En tering LL, echt kappen nu met je gedrag.

Ga iets nuttigs doen. Ga schoonmaken.

Het is trouwens Addis Ababa. Fail
Verwijderd
Citaat:
Hahahah, zo herkenbaar Zenuwslopend is dat ja. Je probeert dat nonchalant te doen, maar dat lukt natuurlijk niet.
Hetzelfde verhaal bij snel je wisselgeld in je portemonnee willen proppen, dat lukt ook nooit.
jajaja en bonnetjes enzo. wat een verschrikking. Mijn handen gaan ook helemaal trillen dan /mensenschuw
Oud 02-03-2011, 17:58
Verwijderd
Citaat:
jajaja en bonnetjes enzo. wat een verschrikking. Mijn handen gaan ook helemaal trillen dan /mensenschuw
Je denkt dan dat heul de wereld denkt: 'kijk haar dan klungelen, wtf :')', maar geen hond die op je let natuurlijk.
Oud 02-03-2011, 18:01
Verwijderd
Citaat:
En tering LL, echt kappen nu met je gedrag.

Ga iets nuttigs doen. Ga schoonmaken.

Zorg jij nu maar dat je weet wat de hoofdstad is van Grenada, dan praten we verder.
Oud 02-03-2011, 18:02
Verwijderd
Y tu mamá también vanavond, bij de filmavond. Lekker vedettjes drinken en film kijken.
Oud 02-03-2011, 18:03
Verwijderd
Citaat:
Y tu mamá también vanavond, bij de filmavond. Lekker vedettjes drinken en film kijken.
Het schijnt dat ik die film gezien heb, maar ik weet er echt geen seconde meer van.

Er zijn ook films die ik stoned gekeken heb, en waar ik me nu niks meer van kan herinneren
Oud 02-03-2011, 18:04
Verwijderd
Citaat:
Zou je no country kunnen meenemen de volgende keer.
Oud 02-03-2011, 18:04
Verwijderd
Is goed.

Misschien ga ik 'm zometeen nog wel kijken.
Oud 02-03-2011, 18:06
Verwijderd
De Turksepizzaman was trouwens weer heel blij om me te zien.
Oud 02-03-2011, 18:14
Verwijderd
Citaat:
Extra kloddertje in de knoflooksaus?
Oud 02-03-2011, 18:18
Verwijderd
Citaat:
Extra kloddertje in de knoflooksaus?
Oud 02-03-2011, 18:20
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ja, niet zo gek, als je je volvreet met pizza's, dikke winst voor hem
Oud 02-03-2011, 18:20
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Dat wou ik ook nog zeggen, je bent me voor!
Oud 02-03-2011, 18:22
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIR HAM UNS TOTGELIEBT!!!!
Oud 02-03-2011, 18:22
Verwijderd
Citaat:
Mij werd laatst gevraagd "waar ik vorige week was", terwijl de shoarmaboer in kwestie al een flesje bier voor me op de bar zette nog voor ik goed en wel over de drempel was. Iets zei me dat ik misschien maar eens vaker voor mezelf moest koken
Oud 02-03-2011, 18:25
Verwijderd
Ik heb duizend sponzen gekocht Echt zes of zeven pakken sponzen met allemaal verschillende soorten. Ik weet niet zo goed waarom want ik heb hier al heel veel sponzen, maar deze hadden allemaal andere toepassingen en leuke kleurtjes en mmmmja. Ik heb ook een plumeau, wat moet ik nou met een plumeau. Het zullen de vrouwengenen wel zijn, ze zeggen 'HE JE BENT EEN VROUW, GA SNEL SCHOONMAKEN'.
Oud 02-03-2011, 18:42
Verwijderd
Citaat:
Nou, van die 1,75 eens in de twee weken moet hij het niet hebben denk ik
Oud 02-03-2011, 18:48
Verwijderd
Gisteren was een zwarte dag voor internet. FTD is gestopt
Oud 02-03-2011, 18:48
Verwijderd
OMFG, de lawaaibuurman heeft zo te horen een drumstel gekocht. Jezus. Dit begint echt absurd te worden
Oud 02-03-2011, 18:50
Verwijderd
Citaat:
Haha, FTD ain't shit. En de FTD-knoeiers zitten nu op Spotnet geloof ik. Doe daar je voordeel mee.
Oud 02-03-2011, 18:51
Verwijderd
Citaat:
Haha, FTD ain't shit.
Nu heb ik iets nieuws nodig, dus vertel het me maar.
Oud 02-03-2011, 18:51
Carn
Carn is offline
lal, amigo Kees moest een praatje houden op de GDC in San Francisco.

ik: "Hoe is het daar?"
hij: "wacht, ik stuur wat fotos"

1 foto van de GDC, een stuk of 10 van Alcatraz.
Oud 02-03-2011, 18:52
Verwijderd
Citaat:
Nu heb ik iets nieuws nodig, dus vertel het me maar.
Zie m'n edit
Oud 02-03-2011, 19:07
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Stamppot wat?

Trouwens, dat reminds me. Het is me al heel vaak opgevallen dat mensen bij de viskraam hier doodleuk "een gebakken vis" bestellen. En exactly dat: "een gebakken vis". Dus die vrouw komt aan bij de kraam en ze vraagt "Mag ik 'n gebakken vis?" Hoe weird is dat? Ik vroeg me dan ook even af of ze een soort van grabbel-aquarium had onder de toonbank, een vissurprise of zo, maar niets van dat al. Ze kreeg een "gebakken vis".
Spitskool
Oud 02-03-2011, 19:07
Verwijderd
FFFFFFFFFFFUUUUUUUU hij heeft écht een drumstel gekocht Of een vriend uitgenodigd die een drumstel heeft meegebracht, of een synthesizer gekocht met drumstelgeluiden (maar zo klinkt het niet). Het is in elk geval geen cd. Tot zo ver heeft hij dit:

- een saxofoon
- een piano (géén synthesizer)
- een gitaar
- wellicht een drumstel
- heel veel boren, klopboren en langs-de-muren-schraap-instrumenten waar hij regelmatig gebruik van maakt
- een of ander apparaat (een hogedrukreiniger?) dat een hard blazend geluid maakt
- vazen of borden die hij graag stukgooit
- een vrouw of vriendin waar hij constant ruzie mee heeft
- een kleuter die de vrouw heeft meegebracht, die elke dag keihard schreeuwt, huilt, gilt of een combinatie van die drie

Waarom kan die man geen minuut leven zonder herrie. Ik snap het echt niet. En hoe passen al die dingen überhaupt in zijn huis?
Oud 02-03-2011, 19:08
Verwijderd
Misschien moet ik beneden een briefje ophangen. Of een grote hond niks voor hem is.
Oud 02-03-2011, 19:08
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Schrödinger schreef:
Mijn laatste vak, 6 ECTS, was ongeveer een maand fulltime werk, een verslag van meer dan 50 kantjes met formules, afleidingen en een handjevol computerprogramma's.
Eh.. ja, en? Ik snap niet hoe dat relevant is voor mijn vraag. Mijn vak bestaat niet uit 1 essay van 4 kantjes uiteraard.
Oud 02-03-2011, 19:09
Verwijderd
Citaat:
- een of ander apparaat (een hogedrukreiniger?) dat een hard blazend geluid maakt
In dat geval zou hij ook een compressor moeten hebben en die zie ik er niet tussenstaan
Oud 02-03-2011, 19:09
Verwijderd
Zo ik ga house en daarna fringe kijken.
Oud 02-03-2011, 19:10
Verwijderd
Citaat:
In dat geval zou hij ook een compressor moeten hebben en die zie ik er niet tussenstaan
Ja, het kan ook iets anders zijn, ik weet niet precies hoe dat werkt. Maar ik ken ook geen andere apparaten die zo'n geluid maken, het is duidelijk geen stofzuiger ofzo.
Oud 02-03-2011, 19:11
Verwijderd
LL, Spotnet is overgekomen? Either that of je gaat invites scoren van de goede torrentboards. Of je gaat je in de scene werken.
Oud 02-03-2011, 19:14
Verwijderd
Citaat:
Ja, het kan ook iets anders zijn, ik weet niet precies hoe dat werkt. Maar ik ken ook geen andere apparaten die zo'n geluid maken, het is duidelijk geen stofzuiger ofzo.

Een compressor gaat afwisselend aan en uit. Dus er zitten pauzes tussen van een minuut ofzo afhankelijk van het gebruik.
Oud 02-03-2011, 19:15
Verwijderd
Citaat:
LL, Spotnet is overgekomen? Either that of je gaat invites scoren van de goede torrentboards. Of je gaat je in de scene werken.
ja het wordt dan spotnet denk ik. Maar voorlopig lukt het ook nog wel redelijk met gewoon dingen intypen in binsearch. Ik ben vooral lui, want dan moet ik weer van alles instellen in spotnet
/self
Oud 02-03-2011, 19:21
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
FTD?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten